spot_img
27.5 C
Rafina
Παρασκευή, 26 Ιουνίου, 2026
spot_img
Αρχική Blog Σελίδα 3183

«back to school» στο Πικέρμι, την Αρτέμιδα, τη Ν.Μάκρη και άλλα σχολεία της Ανατολικής Αττικής

Η Δράση «back to school» του Προγράμματος Επιβράβευσης Ανακύκλωσης «The Green City» της Περιφέρειας Αττικής σε σχολεία Α΄ βαθμιας Εκπαίδευσης της Ανατολικής Αττικής

 

Συνεχίζεται η δράση «back to school» με θέμα την ανακύκλωση, του Προγράμματος Επιβράβευσης Ανακύκλωσης «The Green City» της Περιφέρειας Αττικής, στα σχολεία της Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής, υπό την εποπτεία του Αντιπεριφερειάρχη Ανατολικής Αττικής Θανάση Αυγερινού. Μία πολύ ενεργή δράση της Περιφέρειας με σκοπό την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των παιδιών σχετικά με το πολύ σημαντικό θέμα της ανακύκλωσης και τις ωφέλειές της για το περιβάλλον.

 

Κατά το τελευταίο δεκαήμερο περίπου του Νοεμβρίου, το βαν της δράσης βρέθηκε σε αρκετά σχολεία Α΄ βάθμιας Εκπαίδευσης της Ανατολικής Αττικής, με τα παιδιά να ανταποκρίνονται και να συμμετέχουν με χαρά, όπως :

  • 1ο Δημοτικό Σχολείο Μαρκόπουλου Δήμου Μαρκόπουλου (233 μαθητές).
  • 1ο Δημοτικό Σχολείο Π. Φώκαιας Δήμου Σαρωνικού (163 μαθητές).
  • 2ο Δημοτικό Σχολείο Θρακομακεδόνων Δήμου Αχαρνών (232 μαθητές).
  • 8ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Δήμου Αχαρνών (265 μαθητές).
  • 2ο Δημοτικό Σχολείο Κερατέας Δήμου Λαυρεωτικής (200 μαθητές).
  • 1ο και 2ο Δημοτικό Σχολείο Πικερμίου Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου (400 μαθητές).
  • 1ο και 5ο Δημοτικό Σχολείο Αρτέμιδος Δήμου Αρτέμιδος – Σπάτων (289 μαθητές).
  • 2ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Μάκρης Δήμου Μαραθώνα (117 μαθητές).

 

Συνολικά έγινε ενημέρωση και παρουσίαση του προγράμματος σε 1.899 μαθήτριες και μαθητές.

 

Το Πρόγραμμα Επιβράβευσης Ανακύκλωσης «The Green City» διενεργείται, με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη Αττικής Γιώργου Πατούλη, από την Περιφέρεια Αττικής και τον ΕΔΣΝΑ και στοχεύει στο να μάθει στα παιδιά τα σωστά βήματα της ανακύκλωσης μέσα από το παιχνίδι και την επιβράβευση. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα «The Green City» ακολουθείστε το σύνδεσμο: https://www.thegreencity.gr/

 

 

Σέρρες: Τι ζητούν με ανακοίνωσή τους οι γονείς του 11χρονου μαθητή

0

Ενώ το σχολείο που έχασε τη ζωή του από την φονική έκρηξη ο 11χρονος μαθητής ανοίγει πάλι την Δευτέρα, οι γονείς του εξέδωσαν ανακοίνωση.

Ειδικότερα στην ανακοίνωσή τους οι γονείς κατηγορούν για ανευθυνότητα τους “υπεύθυνους” του σχολείου, ενώ ζητούν την πλήρη δικαίωση της μνήμης του παιδιού τους και την άμεση παραδειγματική τιμωρία όλων ανεξαιρέτως των υπευθύνων.

Ολόκληρη η ανακοίνωση των γονιών του 11χρονου:

Η παροιμιώδης ανευθυνότητα των «υπευθύνων» του σχολείου, όλων των εμπλεκομένων παραγόντων του Δήμου Σερρών αλλά και όσων με εγκληματική αμέλεια εκτελούσαν εργασίες σε ώρα λειτουργίας του σχολείου για ένα προβληματικό δημόσιο έργο, είχε σαν αποτέλεσμα το τραγικό συμβάν της απώλειας της ζωής του παιδιού μας, Βασίλειου – Μάξιμου.

Η οικογένειά του με βαθειά οδύνη ζητάμε την πλήρη δικαίωση της μνήμης του και την άμεση παραδειγματική τιμωρία όλων ανεξαιρέτως των υπευθύνων.

Σέρρες, 08/12/2022

ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ

Νωρίτερα, έγινε γνωστό ότι το σχολείο που έγινε η μοιραία έκρηξη, θα επαναλειτουργήσει κανονικά από Δευτέρα, με τους υπεύθυνους να προσπαθούν να βρουν τρόπο για τη θέρμανση του ιδρύματος, αλλά και να συνεφέρουν τα παιδιά από το σοκ του θανάτου του συμμαθητή τους.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου Σερρών, η σχολική μονάδα θα λειτουργήσει κανονικά με προσωρινό σύστημα θέρμανσης με κλιματιστικά σε κάθε σχολική τάξη.

«Από τον Δήμο Σερρών δρομολογήθηκαν, ήδη, όλες οι απαραίτητες διαδικασίες για την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας» αναφέρει η ανακοίνωση του Δήμου Σερρών.

 

Παρακολουθήστε live την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ραφήνας-Πικερμίου της 8/12/2022

0

Το Δημοτικό Συμβούλιο Ραφήνας-Πικερμίου συνεδριάζει σήμερα Πέμπτη 8/12 σε ειδική συνεδρίαση για την ψήφιση του προϋπολογισμού.. Παρακολουθήστε την συνεδρίαση ζωντανά

Παρακολουθήστε live την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ραφήνας-Πικερμίου της 8/12/2022

Τι κατέθεσε ο αστυνομικός που πυροβόλησε τον 16χρονο Ρομά

0

Η κατάθεση του αστυνομικού που πυροβόλησε τον 16χρονο Ρομά διέρρευσε σε ιστοσελίδες.

Ο αστυνομικός, ο οποίος απολογείται αύριο Παρασκευή στον Ανακριτή, υποστηρίζει ότι δεν ήθελε να τραυματίσει τον οδηγό του οχήματος.

«Ποιος και πώς ήταν ο οδηγός δεν είδα, ούτε ο υπάλληλος του πρατηρίου μας ανέφερε τίποτα για τον οδηγό. Μόλις μας το ανέφερε ο υπάλληλος, κατευθείαν ανεβήκαμε στις μηχανές και φύγαμε από το πρατήριο για να εντοπίσουμε το αγροτικό. Επίσης ενεργοποιήσαμε τις σειρήνες των μοτοσικλετών (…)

Μετά από λίγα δευτερόλεπτα, κινούμενοι στην Μοναστηρίου προς το κέντρο της πόλης, είδαμε το αγροτικό να κινείται στο αντίθετο ρεύμα, προς την έξοδο της πόλης. Επί τόπου πραγματοποιήσαμε αναστροφή και αρχίσαμε να ακολουθούμε το αγροτικό. Περίπου στο ύψος της εταιρείας των Ελληνικών Πετρελαίων, το αγροτικό είδαμε ότι σταμάτησε στον ερυθρό σηματοδότη. Η πρώτη μοτοσικλέτα τότε, ενώ εμείς ήμασταν παραπίσω, προσέγγισε το αγροτικό από την πλευρά του συνοδηγού και πήγε δίπλα του. Όμως, όπως βλέπαμε ενώ προσεγγίζαμε, το αγροτικό αντί να υπακούσει, έκανε απότομο ελιγμό δεξιά με σκοπό προφανώς να εμβολίσει τη μοτοσικλέτα. Οι συνάδελφοί μου το αντιλήφθηκαν αμέσως και αστραπιαία κάνανε και αυτοί ελιγμό δεξιά και απέφυγαν τη σύγκρουση. Τότε το αγροτικό παραβίασε τον ερυθρό σηματοδότη, ανέπτυξε ταχύτητα και συνέχισε ευθεία την πορεία του. Εμείς τον ακολουθήσαμε. Τον επόμενο σηματοδότη, παρότι ήταν ερυθρός, τον παραβίασε ξανά ο οδηγός του αγροτικού και έστριψε με κατεύθυνση προς τις φυλακές Διαβατών (…)

Στις τελευταίες σιδηροδρομικές γραμμές πριν τις φυλακές, χωρίς εμφανή λόγο και ενώ μπορούσε να συνεχίσει ευθεία για να διαφύγει, ξαφνικά και εντελώς απότομα έκανε αναστροφή. Αναστροφή έκανε πιθανότατα, όπως είδαμε να γυρίζει το όχημα, τραβώντας χειρόφρενο. Αυτό το καταλάβαμε από τον τρόπο που γύρισε επί τόπου το αυτοκίνητο γύρω από τον άξονά του, κάνοντας στροφή πάνω από 180 μοίρες, με αποτέλεσμα να έρθει ξαφνικά κατά μέτωπο και ελαφρώς διαγώνια, με την μοτοσικλέτα των συναδέλφων μου. Μόλις έγινε αυτό, αφού η μηχανή των συναδέλφων μου τον είδε να πλησιάζει σε απόσταση περίπου πέντε μέτρων, για λίγα δευτερόλεπτα σταμάτησε και το αγροτικό και η 1η μοτοσικλέτα. Ο αστυφύλακας Α. τότε ξεκίνησε να δίνει εντολές στον οδηγό του αγροτικού. Όμως πάλι δεν υπάκουσε και αφού πάτησε το γκάζι, πήγε με ταχύτητα να πέσει πάνω τους. Την τελευταία στιγμή όμως η μοτοσικλέτα απέφυγε τη σύγκρουση για δεύτερη φορά.

Με το που έγινε αυτό, το αγροτικό δεν συνέχισε ευθεία, αλλά έκανε κανονική αναστροφή πάνω στον δρόμο. Και μόλις έκανε αναστροφή δεν σταμάτησε, αλλά άμεσα ξαναπάτησε γκάζι και ξανακινήθηκε για 3η φορά κατά των συναδέλφων μου που ήταν μπροστά του σε πολύ μικρή απόσταση. Τη στιγμή εκείνη, μόλις είδα ότι το αγροτικό πάει για 3η φορά να χτυπήσει με φόρα και να πατήσει τους συναδέλφους μου, έβγαλα το όπλο και πυροβόλησα δύο φορές πάνω από τη μηχανή που ήταν σε κίνηση. Μία φορά στον αέρα και μία φορά προς το αγροτικό όχημα χαμηλά. Δεν μπορούσα να στοχεύσω με ακρίβεια επειδή κρατούσα το όπλο με το ένα χέρι.

Όταν πυροβόλησα είχα απόσταση τουλάχιστον 10 μέτρα από το αγροτικό και ήμουν περίπου στο ύψος των γραμμών. Στο σημείο αυτό ο δρόμος έχει μια μικρή κατηφορική κλίση και είναι λίγο ανώμαλος, διότι από εκεί περνούν μεγάλα φορτηγά και έτσι έχουν δημιουργηθεί ανωμαλίες στο οδόστρωμα. Μόλις πυροβόλησα είδα το αγροτικό να εκτρέπεται της πορείας του και κατέληξε πάνω σε τοίχο παρακείμενου ξενοδοχείου, λίγα μέτρα μετά. Ειλικρινά εγώ δεν σημάδεψα ούτε οδηγό, ούτε την καμπίνα του αγροτικού. Στόχευσα όσο μπορούσα να στοχεύσω χαμηλά και σε καμιά περίπτωση προς την πλευρά του οδηγού ή του συνοδηγού».

«Είναι εντελώς αθώος»

Όπως ανακοίνωσε ο ίδιος, εφόσον διάβασε την δικογραφία «προκύπτει ότι ο εντολέας μας είναι εντελώς αθώος για τις πράξεις που κατηγορείται». Σύμφωνα με τον γνωστό ποινικολόγο, ο εντολέας του πυροβόλησε χαμηλά δύο φορές «την πρώτη φορά εκτός του στόχου του αυτοκινήτου και τη δεύτερη φορά προς τα λάστιχα του αυτοκινήτου, πλην όμως από την ανωμαλία του εδάφους του συγκεκριμένου σημείου, λόγω του ότι η άσφαλτος είναι παραμορφωμένη, η μοτοσυκλέτα αναπήδησε, με αποτέλεσμα το πιστόλι, λόγω της απροόπτου και μη προβλεπόμενης αναπηδήσεως, να βρεθεί ψηλότερα»

Όλη η ανακοίνωση του Αλέξη Κούγια:

« Μετά την ολοκληρωμένη ανάγνωση της δικογραφίας από τον επικεφαλής του γραφείου μας κο Αλέξιο Κούγια και τους συνεργάτες του προκύπτει χωρίς κανέναν ενδοιασμό ότι ο εντολέας μας είναι εντελώς αθώος για τις πράξεις, για τις οποίες κατηγορείται, αφού τόσο από τις καταθέσεις του υπαλλήλου του πρατηρίου, όσο και των τριών συναδέλφων του προκύπτει ότι, για να σώσει τη ζωή των δύο συνάδελφων του, οι οποίοι επέβαιναν στην άλλη μοτοσυκλέτα, από τρεις συνεχόμενες επιθέσεις του οδηγού του αγροτικού αυτοκινήτου, ο οποίος, τραβώντας χειρόφρενο τρεις φορές διαδοχικά, αντέστρεψε την πορεία του αυτοκινήτου του και επετέθη μετωπικά με αυτό στην πρώτη μοτοσυκλέτα που τον ακολουθούσε, επιδιώκοντας τον θάνατο ή τον βαρύ τραυματισμό των επιβαινόντων σε αυτήν αστυνομικών, γι’ αυτό κατηγορείται για το αδίκημα της απόπειρας ανθρωποκτονίας κατά συρροή, ο εντολέας μας πυροβόλησε χαμηλά δύο φορές, την πρώτη φορά εκτός του στόχου του αυτοκινήτου και τη δεύτερη φορά προς τα λάστιχα του αυτοκινήτου, πλην όμως από την ανωμαλία του εδάφους του συγκεκριμένου σημείου, λόγω του ότι η άσφαλτος είναι παραμορφωμένη, η μοτοσυκλέτα αναπήδησε, με αποτέλεσμα το πιστόλι, λόγω της απροόπτου και μη προβλεπόμενης αναπηδήσεως, να βρεθεί ψηλότερα και έτσι να επέλθει το τραγικό αποτέλεσμα.

Η αλήθεια αυτού του ισχυρισμού του κ. κατηγορουμένου, ευτυχώς για τον ίδιο, επιβεβαιώνεται όχι μόνο από την κατάθεση του οδηγού της μοτοσυκλέτας, στην οποίαν επέβαινε, αλλά και από τις φωτογραφίες που αποδεικνύουν ποια ακριβώς ήταν η κατάσταση του οδοστρώματος εκείνη τη στιγμή που πυροβόλησε, ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΕΥΡΗΜΑ ΟΤΙ Η ΠΡΩΤΗ ΣΦΑΙΡΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΕΝΟΣ ΞΕΝΩΝΑ στην πορεία του πυροβολισμού, αλλά σε χαμηλότατο σημείο από το έδαφος, γεγονός που αναμφισβήτητα αποδεικνύει ότι ο κ. κατηγορούμενος πυροβόλησε από ψηλά προς χαμηλά.

Για άλλη μια φορά θέλουμε όλοι εμείς οι συνεργάτες του γραφείου Κούγια να ευχηθούμε στο άτυχο θύμα να επιζήσει και να επιστρέψει υγιέστατο στην οικογένειά του, στη γυναίκα του και το παιδί του.

Σύμφωνα με κατάθεση του υπαλλήλου και θύματος της κλοπής της βενζίνης, το θύμα ήταν εμφανώς υπό την επήρεια είτε μέθης είτε χρήσεως ναρκωτικών ουσιών, γεγονός το οποίο, εάν είναι αληθές ή δεν ισχύει, θα διαπιστωθεί από τη τοξικολογική εξέτασή του.

Ενόψει των ως άνω η νομική επιλογή μας για την υπεράσπιση του κου κατηγορουμένου είναι ότι αυτός πυροβόλησε υπό συνθήκες νομίμου αμύνης υπέρ τρίτου σύμφωνα με το άρθρο 22 του Ποινικού Κώδικα.

Αθήνα, 8/12/2022
Με εκτίμηση και σεβασμό
Αλέξιος Χ. Κούγιας»

Δυτική Αττική: Σε εξέλιξη η αστυνομική επιχείρηση – 7 συλλήψεις Ρομά για ναρκωτικά

0

Σε επτά συλλήψεις προχώρησε έως αυτή την ώρα η ΕΛΑΣ στη δυτική Αττική, κατά τη διάρκεια της επιχείρησης «σκούπα» σε περιοχές όπου διαμένουν Ρομά.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι συλλήψεις αφορούν ναρκωτικά.

Νωρίτερα, δυνάμεις της ΟΠΚΕ και των ΜΑΤ ξεκίνησαν να «χτενίζουν» τις περιοχές ΖεφύριΜενίδι και Άνω Λιόσια, σε μία προσπάθεια να εντοπιστούν όσα άτομα έλαβαν μέρος στα χθεσινά επεισόδια, με την πυρπόληση αστικού λεωφορείου και τον εμπρησμό επιχειρήσεων με ελαστικά στον Ασπρόπυργο.

Ως αποτέλεσμα δημιουργήθηκε ένα «κοκτέιλ» φωτιάς και ρύπων που υποχρέωσε τις Αρχές να στείλουν μήνυμα από το «112», προκειμένου να ενημερωθούν οι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής για τον κίνδυνο από τους καπνούς των καμένων ελαστικών και άλλων αντικειμένων.

Παράλληλα, σύμφωνα με την Αστυνομία, στις 23:20 το βράδυ της Τετάρτης στην Περιφερειακή Οδό Αιγάλεω, ομάδα αγνώστων ακινητοποίησε φορτηγό που κινούνταν στον συγκεκριμένο δρόμο, αποβίβασαν τον 42χρονο οδηγό με τη βία και έβαλαν φωτιά στο όχημά του, το οποίο καταστράφηκε ολοσχερώς.
Με παρόμοιο τρόπο έδρασαν Ρομά και στο Κορδελιό, στη Θεσσαλονίκη, επίσης το βράδυ της Τετάρτης, όταν χτύπησαν και τραυμάτισαν εργαζομένους σε κατάστημα εστίασης, επειδή τους είπαν ότι δεν υπήρχε διαθέσιμο τραπέζι.

Υπενθυμίζεται ότι τα τελευταία 24ωρα σημειώνονται διαμαρτυρίες και επεισόδια με Ρομά σε ολόκληρη τη χώρα, με αφορμή τον πυροβολισμό στο κεφάλι του 16χρονου στη Θεσσαλονίκη από αστυνομικό, κατά τη διάρκεια καταδίωξης.

Κιβωτός : Βρέθηκαν 57.350 ευρώ στη θυρίδα της μητέρας του πατέρα Αντώνιου

0

Λύθηκε το μυστήριο με τη θυρίδα που είχε σε τράπεζα στη Χίο η μητέρα του πατέρα Αντωνίου από την Κιβωτό του Κόσμου.

Η θυρίδα στη Χίο άνοιξε από τους άνδρες της Οικονομικής Αστυνομίας της Αθήνας, την ώρα που παραμένουν σε εξέλιξη οι έρευνες για την Κιβωτό του Κόσμου συνεχίζονται.

Σύμφωνα με την εκπομπή Tlive με την Τατιάνια Στεφανίδου το άνοιγμα έγινε παρουσία Ειρηνοδίκη και η διαδικασία κράτησε για μία ώρα και 40 λεπτά. Αξίζει να σημειωθεί, πως στα τέλη του Σεπτεμβρίου ο αδελφός του πατέρα Αντώνιου επισκέφθηκε τη θυρίδα, ενώ έναν μήνα νωρίτερα είχαν γίνει οι πρώτες καταγγελίες για την Κιβωτό του Κόσμου στον Συνήγορο του Πολίτη.

Το χρηματικό ποσό που βρέθηκε στη θυρίδα είναι 57.350 ευρώ. Κανείς δεν γνωρίζει μέχρι αυτή την ώρα, τι περιείχε ακριβώς η θυρίδα μέχρι πριν την επίσκεψη του αδελφού του πατέρα Αντώνιου στα τέλη Σεπτεμβρίου

Στο όνομα επίσης της μητέρας του πατέρα Αντωνίου έχει βρεθεί ένας λογαριασμός τραπέζης με το ποσό των 50.000 ευρώ.

Δίκη για το Μάτι: «Στο αμάξι βρήκα έναν απανθρακωμένο βράχο, ήταν η γυναίκα μου»

«Στο αυτοκίνητο βρήκα ένα κουφάρι, έναν απανθρακωμένο βράχο. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι ήταν η γυναίκα μου αυτή», κατέθεσε εμφανώς συγκινημένος στη δίκη για την φονική φωτιά στο Μάτι ο Παναγιώτης Ντάγκαλος.

Ο μάρτυρας, ανέβηκε στο βήμα ύστερα από τη συγκλονιστική κατάθεση της Κάλλι Αναγνώστου.

Ο κ.Ντάγκαλος εξήγησε πώς κατάφερε να σωθεί μαζί με τον 3χρονο γιο του, πώς χάθηκε σε λίγα δευτερόλεπτα η σύζυγός του και εξέφρασε την αγανάκτησή του για τις παραλείψεις των υπευθύνων που οδήγησαν στην τραγωδία με τους 104 νεκρούς.

«Δεν είναι αμέλεια. Δεν πήραν απόφαση στη στιγμή. Είχαν ώρες να αποφασίσουν. Δεν βρέθηκε η φωτιά από την εστία της ξαφνικά στο Μάτι. Αν εμείς καήκαμε 180 μέτρα από τη θάλασσα, αλλά πνίγηκαν μέσα στη θάλασσα! Το 2022; Που ζούμε; Ψάχνω δικαιολογία και δε μπορώ να βρω!», είπε σε υψηλούς τόνους, αναφερόμενος στην έλλειψη ενημέρωσης.

Ο κ.Ντάγκαλος ξεκίνησε να περιγράφει στο δικαστήριο τα γεγονότα εκείνης της ημέρας: «Μετά το μεσημεριανό φαγητό πέσαμε για ύπνο εγώ και το παιδί εκτός από τη γυναίκα μου. Μου λέει “σήκω κάτι γίνεται”. Μυρίζω καπνό. Βγαίνω έξω και βλέπω καπνό στην πλευρά της λεωφόρου Μαραθώνος. Αγουροξυπνημένος ήμουν και μου πήρε λίγο χρόνο να δω τι θα κάνω. Σκέφτηκα ότι θα είναι μακριά αλλά είπα να ετοιμαστούμε να φύγουμε. Αφήσαμε το παιδί να ξυπνήσει τελευταίο. Το αυτοκίνητο βρισκόταν έξω από το σπίτι στην Περικλέους. Δεν είχαμε ακούσει κάτι που να θυμίζει πυρκαγιά. Καμπάνα, σειρήνα, κάτι στην τηλεόραση. Αρχίσαμε να φορτώνουμε πράγματα στο αυτοκίνητο».

Όπως εξήγησε, εκείνο που τους έκανε να πάρουν την απόφαση να εγκαταλείψουν το σπίτι τους ήταν η διακοπή ρεύματος.

«Πάω να μπω στο αμάξι με τη γυναίκα και το παιδί μου. Βλέπω στην Ποσειδώνος κολλημένα αμάξια. Κάνουμε ένα νόημα στους οδηγούς πιο πίσω ότι έχει μπλοκάρει. Δεν είχα αντιληφθεί ότι η φωτιά ήταν 300 μέτρα πιο πάνω. Στο μεταξύ ο δυνατός άνεμος έφερνε καύτρες προς το μέρος μας. Πλησιάζω στο αμάξι από την πλευρά του συνοδηγού μπαίνω μέσα κι έβαλα το κλειδί στο τιμόνι για να βάλω μπροστά το αμάξι να λειτουργήσω τον κλιματισμό. Να μην επηρεαστούμε από τον καπνό. Αυτό σκέφτηκα εκείνη την ώρα. Ένιωθα ένα κάψιμο από την δεξιά μου πλευρά. Η φωτιά είχα φτάσει σε εμάς. Είχε αρπάξει όλο τον κήπο του σπιτιού που είχαμε μείνει. Ήταν τεράστια, 10 μέτρα ύψος».

Ο μάρτυρας περιέγραψε πώς χωρίστηκε με τη γυναίκα του και έφυγε μαζί με το γιο τους προς τη θάλασσα, ενώ εκείνη έμεινε πίσω. «Η δεξιά πλευρά του προσώπου μου είχε βράσει από το θερμικό φορτίο. Τα αυτιά μου, τα χείλη μου είχα φουσκώσει μόνο από τη θερμική ακτινοβολία. Το παιδί και η γυναίκα μου ήταν στα αριστερά μου. Ήμουν φράγμα μπροστά τους. Μου φωνάζει η γυναίκα μου “το παιδί!”. Και το τυλίγω με την πετσέτα. Ανοίγω την πόρτα του οδηγού. Το διπλανό αυτοκίνητο είχε άνθρωπο μέσα. Έτρεχα με όλη μου τη δύναμη προς τη θάλασσα. Το μέρος που είχα απομνημονεύσει να πάω. Έβλεπα γύρω στα 5-6 μέτρα. Βρίσκω αδιέξοδο γιατί δεν έβλεπα. Στρίβω κι άλλο αδιέξοδο. Βρήκα το δρόμο προς τη θάλασσα με τις φωτιές να πέφτουν πάνω μας. Τα εγκαύματα μου ήταν στα χέρια και τα πόδια. Ήταν καιόμενα κλαδιά, αν είχαν πέσει στο κεφάλι μου θα πέφταμε επι τόπου με το παιδί στον τόπο. Στο δρόμο για τη θάλασσα βρήκα μια ηλικιωμένη κυρία. Δεν ξέρω αν τα κατάφερε. Όλα αυτά 50 μέτρα από τη θάλασσα… Με όλη μου τη δύναμη έτρεξα προς τη θάλασσα. Φτάνω και με την κουβέρτα που είχα τυλίξει το παιδί μου, που κάηκε σε πολλά σημεία, μπήκαμε στη θάλασσα και σκεπάστηκαμε με αυτή. Άλλοι που δεν είχαν πετσέτα καιγόντουσαν μέσα στη θάλασσα. Έπεφταν οι καύτρες. Αυτό έγινε 18.40. Ο χρόνος που είχαμε για να διαφύγουμε ήταν αυτό το διάστημα».

Στη συνέχεια ο μάρτυρας περιέγραψε τις τραγικές στιγμές, όταν βρήκε τη γυναίκα του απανθρακωμένη στο αυτοκίνητο της οικογένειας. «Άρχισα να ρωτάω για τη γυναίκα μου αν την είχε δει κανείς. Είχε βραδιάσει και αποφασίσω να την ψάξω. Αφήνω το παιδί μου με τη μητέρα του συναδέλφου μου. Ανέβηκα στη στεριά και δεν την έβρισκα πουθενά στην παραλία. Στη θάλασσα δεν υπήρχε τίποτα άλλο εκτός από ανθρώπους. Δεν υπήρχε το λιμενικό, δεν υπήρχε κάποιος να μας σώσει. Μόνο κάποια στιγμή είδα βαρκούλες που προσπαθούσαν να επιβιβάσουν κάποιους ανθρώπους. Είχαν ηρεμήσει κάπως τα πράγματα και αποφασίζω να την ψάξω από το ίδιο μονοπάτι. Βρέθηκα στην λεωφόρο Ποσειδώνος. Αμάξια παντού. Άλλα να καίγονται, αλλά όχι. Δέντρα να έχουν αρπάξει φωτιά. Πήγα προς το αυτοκίνητο μας. Όσο περπατούσα έβλεπα τα πάντα καμμένα. Όταν έφτασα στο αμάξι βρήκα ένα κουφάρι, έναν απανθρακωμένο βράχο. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι ήταν η γυναίκα μου αυτή. Δεν πίστευα ότι είναι το αυτοκίνητο μας».

Ο μάρτυρας επέστρεψε άμεσα στη θάλασσα και το παιδί του, ενώ λίγη ώρα αργότερα, γυρίσω στις 20.30 ήρθαν διασώστες που τους οδήγησαν σε ξενοδοχείο μέσα από δρομάκια.

Κλαίγοντας με λυγμούς, ο μάρτυρας ξέσπασε κατά των υπευθύνων: «Δεν θα ξεχάσω τον άνθρωπο που έβλεπα στο δίπλα αμάξι από μένα και όταν έφευγα ήταν ακόμα στο αμάξι του. Η Πολιτεία ασχέτως καιρικών συνθηκών δεν δέχομαι ότι δεν είχε επαρκή χρόνο και γνώσεις για να μας αποτρέψουν από αυτή την καταστροφή. Είμαι πολύ αγανακτισμένος και νευριασμένος με αυτό που έγινε. Δεν είναι αμέλεια. Δεν πήραν απόφαση στη στιγμή. Είχαν ώρες να αποφασίσουν. Δεν βρεθηκε η φωτιά από την εστία της ξαφνικά στο Μάτι. Αν εμείς καήκαμε 180 μέτρα από τη θάλασσα, αλλά πνίγηκαν μέσα στη θάλασσα! Το 2022; Που ζούμε; Ψάχνω δικαιολογία και δε μπορώ να βρω! Από τύχη γλιτώσαμε και είμαστε αντιμέτωποι με τα ψυχολογικά μας, την πραγματικότητα που ζούμε και τις επαναλαμβανόμενες αστοχίες της πολιτείας να προστατεύσει τη ζωή των πολιτών. Το είδαμε με το παιδί στις Σέρρες! Στο σχολείο του γιου μου έπεσε κολώνα φωτισμού μέσα στο προαύλιο. Αν ήταν πρωί θα σκότωνε παιδιά. Είναι απίστευτο αυτό που ζω! Το ζω και το ξαναζώ μετά από 4 χρόνια!» .

Κολυμβητήριο Ραφήνας: Συνέχιση των εργασιών ανάπλασης και ανανέωσης των αθλητικών χώρων από τον ΔΟΠΑΠ Ραφήνας Πικερμίου

0
Συνέχιση των εργασιών ανάπλασης και ανανέωσης των αθλητικών χώρων
του Δήμου μας από τον ΔΟΠΑΠ Ραφήνας Πικερμίου.
Αντικατάσταση του γκαζόν μετά από χρήση άνω των 20 ετών,
σε χώρο άνω των 1500 τ.μ., στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Ραφήνας.

Σελίν Ντιόν: Ανακοίνωσε με δάκρυα στα μάτια ότι πάσχει από ανίατη ασθένεια

0

Η Σελίν Ντιόν αποκάλυψε ότι έχει τη σπάνια νευρολογική διαταραχή Σύνδρομο του Δύσκαμπτου Ανθρώπου (Stiff Person Syndrome-SPS), σε πρόσφατο βίντεο που δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.

Η 54χρονη τραγουδίστρια απευθύνθηκε στους θαυμαστές της με δάκρυα στα μάτια, λέγοντας πως η ασθένεια που έχει είναι ανίατη και την ανάγκασε να ακυρώσει την ευρωπαϊκή της περιοδεία.

Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για την περιοδεία Courage World Tour, όπου ακυρώνονται οκτώ συναυλίες που ήταν προγραμματισμένες για το καλοκαίρι του 2023 (μεταξύ αυτών και η συναυλία της στην Ελλάδα στις 9 Ιουνίου 2023).

Το μήνυμα της Σελίν Ντιόν στους θαυμαστές της
«Γεια σε όλους, λυπάμαι που άργησα τόσο καιρό να επικοινωνήσω μαζί σας. Μου λείπετε όλοι τόσο πολύ και ανυπομονώ να βρεθώ στη σκηνή και να σας μιλήσω από κοντά. Όπως γνωρίζετε, ήμουν πάντα ανοιχτό βιβλίο και δεν ήμουν έτοιμη να πω τίποτα πριν, αλλά είμαι έτοιμη τώρα. Αντιμετώπιζα προβλήματα με την υγεία μου εδώ και πολύ καιρό και ήταν πολύ δύσκολο για μένα να αντιμετωπίσω τις προκλήσεις μου και να μιλήσω για όλα όσα έχω περάσει. Πρόσφατα διαγνώστηκα με μια πολύ σπάνια νευρολογική διαταραχή που ονομάζεται Σύνδρομο του Δύσκαμπτου Ανθρώπου και επηρεάζει 1/1.000.000.

Ενώ ακόμα μαθαίνουμε για αυτή τη σπάνια πάθηση, τώρα ξέρουμε ότι αυτό είναι που προκαλεί όλους τους σπασμούς που είχα. Δυστυχώς, αυτοί οι σπασμοί επηρεάζουν κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μου, προκαλώντας μερικές φορές δυσκολίες όταν περπατάω και δεν μου επιτρέπουν να χρησιμοποιώ τις φωνητικές μου χορδές για να τραγουδάω όπως είχα συνηθίσει.

Με πονάει που σας λέω σήμερα ότι αυτό σημαίνει ότι δεν θα είμαι έτοιμη να ξαναρχίσω την περιοδεία μου στην Ευρώπη τον Φεβρουάριο. Έχω μια μεγάλη ομάδα γιατρών που εργάζονται μαζί μου για να με βοηθήσουν να γίνω καλύτερα και τα πολύτιμα παιδιά μου που με στηρίζουν και με βοηθούν. Δουλεύω σκληρά με τον θεραπευτή μου καθημερινά για να ενισχύσω τη δύναμή μου και την ικανότητά μου να αποδίδω ξανά, αλλά πρέπει να ομολογήσω ότι ήταν ένας αγώνας. Το μόνο που ξέρω είναι ότι το τραγούδι είναι αυτό που έκανα σε όλη μου τη ζωή και είναι αυτό που μου αρέσει περισσότερο να κάνω.

Μου λείπετε τόσο πολύ, μου λείπει να σας βλέπω όλους στη σκηνή, δίνω πάντα το 100% όταν κάνω το σόου μου, αλλά η κατάστασή μου τώρα, δεν μου επιτρέπει να σας το δώσω αυτή τη στιγμή. Για να σας φτάσω ξανά, δεν έχω άλλη επιλογή από το να επικεντρωθώ στην υγεία μου αυτή τη στιγμή και ελπίζω ότι βρίσκομαι στον δρόμο προς την ανάκαμψη. Αυτό είναι το επίκεντρό μου και κάνω ό,τι μπορώ για να αναρρώσω».

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Céline Dion (@celinedion)

Ραφήνα: Παραδόθηκαν ηλεκτρικοί κομποστοποιητές σε δομές και σε πολίτες που έχουν μπει στο πρόγραμμα

0
Ξεκίνησε η παράδοση οικιακών ηλεκτρικών κομποστοποιητών σε δομές και σε πολίτες που έχουν μπει στο σχετικό πρόγραμμα και έχουν σημειώσει υψηλά ποσοστά ανακύκλωσης βιοαποβλήτων.
Σήμερα έγινε η παράδοση του ηλεκτρικού κομποστοποιητή στους παιδικούς σταθμούς του δήμου Ραφήνας-Πικερμίου. Στην φωτογραφία πιο κάτω, θα δείτε την τοποθέτηση ηλεκτρικού κομποστοποιητή σε κατοικία στον οικισμό Νηρέα με ζυγολογιο και wifi για επιβράβευση ανακύκλωσης.
Ένα πρόγραμμα που επιβραβεύει με bonus σε 850 μεγάλες εταιρείες και σκοπεύει στη μείωση απόρριψης απορριμμάτων στη χωματερή.
”Ο δήμος Ραφήνας-Πικερμίου μπροστά στην προσπάθεια να κληροδοτήσουμε ένα καλύτερο περιβάλλον στα παιδιά μας, μειώσουμε τα απορρίμματα, να φτάσουμε τα ποσοστά ανακύκλωσης που επιβάλλει η συμμετοχή μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η ανάδειξη μας στην πρώτη θέση στην Ελλάδα δείχνει το μέγεθος των προσπαθειών μας.
Ευχαριστούμε τους πολίτες για τη συμμετοχή τους και βέβαια τις υπηρεσίες μας που συμμετέχουν σε έναν άλλον τρόπο διαχείρισης των απορριμμάτων μας.” σχολίασε ο Δήμαρχος Ραφήνας-Πικερμίου Ευάγγελος Μπουρνούς.