spot_img
27.5 C
Rafina
Παρασκευή, 26 Ιουνίου, 2026
spot_img
Αρχική Blog Σελίδα 3184

Στα Άνω Λιόσια ψάχνουν τους δράστες που έβαλαν φωτιά στο λεωφορείο

0

Για το αστικό λεωφορείο που πυρπολήθηκε στα Άνω Λιόσια γίνεται η μεγάλη επιχείρηση της ΕΛΑΣ. σε Ζεφύρι και Άνω Λιόσια.

Αστυνομικές δυνάμεις προχώρησαν σε έρευνες σε παρακείμενα σπίτια, αναζητώντας τα άτομα που εμπλέκονται στον εμπρησμό.

Σύμφωνα με πληροφορίες έγιναν έρευνες σε σπίτια δύο καταυλισμών χωρίς να υπάρξει κάποιο εύρημα.

Υπενθυμίζεται πως ομάδα Ρομά ακινητοποίησε το όχημα λίγο μετά τις 21:00 το βράδυ στη συμβολή της Λεωφόρου Φυλής με την οδό Ιουστινιανού.

Στο λεωφορείο δεν υπήρχαν επιβάτες, ενώ ο οδηγός κατάφερε να απομακρυνθεί πριν τον εμπρησμό.

Πυροβολισμός 16χρονου: Νόμιζαν ότι ήταν νεκρός οι αστυνομικοί – Οι διάλογοι

0
Στο φως ήρθε η επικοινωνία της ομάδας ΔΙΑΣ με το κέντρο επιχειρήσεων μετά τους πυροβολισμούς και την καταδίωξη του 16χρονου  Ρομά στη Θεσσαλονίκη, που είχαν ως αποτέλεσμα τον βαρύ τραυματισμό του στο κεφάλι από πυροβολισμό αστυνομικού.

Στις συνομιλίες που δημοσίευσε το MEGA, δεν γίνεται πουθενά λόγος από την ομάδα ΔΙΑΣ για τους πυροβολισμούς προς το όχημα.

Από τους αστυνομικούς αναφέρεται ότι, μετά τα 2,5 λεπτά που διήρκεσε η καταδίωξη, ο οδηγός του οχήματος δε συνεργάζεται και δεν υπακούει στις εντολές τους, χωρίς ωστόσο να έχουν πει ότι έχουν πυροβολήσει εναντίον του.

Στο τέλος της συνομιλίας, ένας αστυνομικός αναφέρει ότι ο οδηγός είναι νεκρός.

Επίσης, σε αυτές τις συνομιλίες, δεν γίνεται πουθενά λόγος για κλήση ασθενοφόρου στο σημείο όπου είχε καταλήξει το αυτοκίνητο του 16χρονου.

Αναλυτικά η συνομιλία:

Αστυνομικός: Κέντρο το όχημα έχει προσκρούσει στο κατάστημα.

Κέντρο: Ελήφθη, ελήφθη, ενημερώνουμε Τροχαία. Έχετε τα άτομα; Πόσα άτομα επιβαίνουνε; Το όχημα έχει προσκρούσει στο κατάστημα, αναγνωρίζετε οι σταθμοί;

Αστυνομικός: Ένα άτομο.

Κέντρο: Έχει προσκρούσει σε κατάστημα το όχημα. Ένα άτομο. Το έχουμε το άτομο;

Αστυνομικός: Αρνητικό κέντρο, δίνουμε εντολές αλλά δεν κατεβαίνει το άτομο από το όχημα.

Κέντρο: Ελήφθη, με όλα τα μέτρα ο έλεγχος, δώστε μας την πινακίδα όταν τελειώσετε.

Αστυνομικός: Ο οδηγός του οχήματος έχει εγκλωβιστεί στο σημείο. Το άτομο δεν συνεργάζεται. Να το γνωρίζετε.

Κέντρο: Ελήφθη, πού ακριβώς είστε; Έχει ανταποκριθεί ο οδηγός στις εντολές σας; Ελέγχετε το άτομο;

Αστυνομικός: Είναι νεκρό το άτομο.

Πηγή: The Toc

Δίκη για το Μάτι: «Δεν ήθελα να με δει το παιδί να πεθαίνω μπροστά του»

Μία συγκλονιστική μαρτυρία για τη φωτιά στο Μάτι ακούστηκε στη δίκη για την απόδοση ευθυνών. Μία βαριά εγκαυματίας, που έζησε την πύρινη κόλαση του 2018, περιέγραψε όλα όσα βίωσε και πώς κατάφερε να επιζήσει μαζί με το 4,5 ετών παιδί της.

«Είμαστε αγκαλιά με τον γιο μου και συζητούσαμε για την εξαφάνιση των ειδών. Του είχα υποσχεθεί ότι θα πάμε στο Πλανητάριο κατά τις πέντε και ξύπνησα από τους καπνούς. Όπως ήμουν με το παιδί στην αγκαλιά και κοιτούσα το κινητό για συμβάν κοντά στην περιοχή μας. Δεν ήταν η πρώτη φορά που έγιναν γεγονότα στην περιοχή. Ήταν η πρώτη φορά που δεν ήρθε κανένας. Κάποια στιγμή κατά τις έξι παρά κατέβηκα κάτω. Έριξα μια ματιά από τα παράθυρα και έβλεπα μια μαυρίλα. Δεν υπήρχε σειρήνα, πυροσβεστικό αστυνομία τίποτα. Εμείς δεν ξέραμε τίποτα, ήταν ο πεθερός μου και εκείνος ανήσυχος. Κάναμε βόλτα γύρω από το σπίτι. Μόνο μαυρίλα. Κάποια στιγμή στη βεράντα έβλεπα πράγματα να πετάνε. Κάηκε το χέρι μου που έπεσε ένα μεγάλο κομμάτι στάχτης. Το μόνο που άκουσα ήταν ο δήμαρχος Ραφήνας ότι η φωτιά πάει στο Διόνυσο και οι κάτοικοι να μη βγουν» περιέγραψε αρχικά η Κάλλι Αναγνώστου.

Τα επόμενα λεπτά ήταν έντονης ανησυχίας, με τη γυναίκα να παίρνει τηλέφωνα προκειμένου να δει τι μπορεί να κάνει για να σωθεί εκείνη και η οικογένειά της.

«Μαμά θα πεθάνουμε;»
«Τα τηλέφωνα είτε δεν απαντούν είτε βουίζουν. Κατά τις έξι και πέντε ξύπνησε το παιδί και τότε κόπηκε το ρεύμα. Από ένστικτο ανέβηκα επάνω και πήρα ρούχα για το παιδί. Έριξα μια ματιά έξω και είδα το μαύρο σύννεφο είχε φτάσει σε εμάς. Είδα τεράστιες φλόγες δεξιά μου και φώναξα το παιδί μου. Καιγόμαστε! Κλάματα! Δεν μπορεί να γίνεται αυτό! Είναι ταινία! Είναι όνειρο! Είναι εφιάλτης. Ήταν ο δικός μου εφιάλτης. Φώναξα στο παιδί μου “Κωνσταντίνε φεύγουμε τώρα!”. Κανένας δεν μας είπε να φύγουμε. Να μη ζήσει το παιδί μου αυτό που έζησε. Αρχίζει να ουρλιάζει “μαμά μου θα πεθάνουμε;”. Και εγώ να του λέω “ντύσου θα φύγουμε. Δεν έχουμε επιλογή”. Τις φλόγες τις βλέπαμε στα δέντρα γύρω μας. Έξι και τέταρτο. Το ρολόι που φορούσα είχε μέταλλο και μου έκαψε το δέρμα. Με πάγωσε περισσότερο η θέα από τις φλόγες που έρχονταν πάνω μου».

Ξεσπώντας σε λυγμούς η κα Αναγνώστου, σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, είπε: «Μπορεί κανείς να συνειδητοποιήσει τη φρίκη; Κανένας. Γιατί δεν ήταν εκεί. Εμείς ήμασταν εκεί και το ζήσαμε. Ξαφνικά το παιδί φωνάζει “μαμά”! Και πέφτουμε και οι δύο κάτω και αρχίζει να ουρλιάζει! “Μαμά καίγομαι”. Συνειδητοποίησα δεν είχε βάλει την μπλούζα του. Καίγεται το δέρμα του και έχω βάλει τα νύχια μου μέσα στο σώμα του. Φωνάζω συνέχεια. “Μην κοιτάς τίποτα μόνο τρέξε”. Βρισκόμαστε ανάμεσα στο δρόμο… Όπως τρέχουμε λιώνουν τα πόδια του και εγώ δεν μπορώ να του πω τίποτα. Φωνάζει “μαμά βοηθά με, μαμά σώσε με”. Εγώ δεν τον πήρα αγκαλιά γιατί αν το έκανα αυτό, θα ήμασταν οι πρώτοι που θα εύρισκαν αγκαλιά. Ήμασταν μόνοι μας και καιγόμαστε. Η μόνη φωνή και τα ουρλιαχτά ήταν του παιδιού μου. Μια φωνή που την έχω μέσα μου ακόμα και τώρα φοβάμαι να τον πάρω αγκαλιά».

Συνεχίζοντας, η Κάλλι Αναγνώστου περιέγραψε λεπτό προς λεπτό την προσπάθεια της να φτάσει σε ασφαλές σημείο με τον γιο της. «Κάποια στιγμή όπως τρέχαμε είδαμε προβολείς. Ήταν ο γιος ενός γείτονα και θεώρησε ότι ήταν πυροσβέστες, αλλά είδε και μια μικρή σκιά. Εγώ πέθαινα ήδη… Είχα πάρει μεγάλο φορτίο. Ένιωθα τις φλέβες μου να χτυπάνε ακανόνιστα λες και ήθελαν όλα να βγουν από το σώμα. Μας κατεβάζει κάτω και βλέπαμε μόνο καπνούς και πύρινες μπάλες. Μας αφήνει και μας είπε ότι πρέπει να φύγει. Με το που κλείνω την πόρτα του αυτοκινήτου λιποθύμησα για πρώτη φορά. Με παίρνει ο πεθερός μου να με ανεβάσει σε ένα τραπέζι και να πάει να βρει νερό. Δεν ήταν εύκολο.Είχαν φύγει όλοι σαν τρελοί. Καιγόμαστε σαν τα ποντίκια και φύγαμε σαν τα ποντίκια. Βρήκε ένα μπουκάλι και μου έδωσε λίγες σταγόνες.Εκείνη την ώρα λιποθύμησα και άλλες φορές μετά. Με έσυρε. Με έβαλε πάνω στην πλάτη του. Η πεθερά μου πήρε τον μικρό και πήγαν σε έναν κολπίσκο. Ευτυχώς, ήταν μια τουρίστρια και τύλιξε τα ποδαράκια του και αυτό τον βοήθησε. Αν δεν ήταν εκείνη το παιδί μου θα το είχα χάσει. Στην καλύτερη περίπτωση θα είχε χάσει τα πόδια και τα χέρια του. Μου ζητά βοήθεια. Δεν μπορούσα να του μιλήσω, αλλά δεν ήθελα να καταλάβει ότι πέθαινα. Ο κόσμος ούρλιαζε για βοήθεια και να μην έρχεται η βοήθεια. Δεν υπήρχαμε έως τότε. Όμως δεν υπήρχαμε ούτε και μετά στην ουσία… Αμελητέες οι δικές μας οι απώλειες. Τα παιδιά να ουρλιάζουν».

«Δεν ήθελα να με δει το παιδί να πεθαίνω μπροστά του»

Η θάλασσα ήταν το «γιατρικό» της Κάλλις Αναγνωστου, που όταν την είδα μπροστά της είπε να μπει μέσα. «Είδα τη θάλασσα και είπα να μπω να δροσιστώ αλλά δεν ήθελα να με δει το παιδί μου να πεθαίνω μπροστά του. Είχαμε ένα μπουκάλι νερό και μοιράζαμε τις σταγόνες. Ο σύζυγος μου που ήταν έξω προσπαθούσε να μας βρει. Μίλησε με τον πεθερό μου και του είπε καιγόμαστε. Με ρώτησε αν ήθελα να του μιλήσω.Τι να του πω; Ότι το παιδί ήταν καμένο και δεν τον προστάτευσα; Κάποια στιγμή ήρθαν πυροσβέστες. Έδωσα τον Κωνσταντίνο και εκείνος φώναζε «θέλω τη μαμά μου». Προσπαθησαν να πάρουν και εμένα αλλά είχα τόσο καεί, είχα ανοίξει και δεν μπορούσαν να με πιάσουν από πουθενά. Πάλευα να ανέβω. Τα πόδια μου ήταν γεμάτα υγρό. Το μόνο που έκανα κάθε φορά που ανάσαινα ήταν να νιώθω τις στάχτες μέσα μου. Ανέβηκα επάνω και δεν τους είδα πουθενά. Είχαν φύγει. Ρώτησα έναν κύριο που είναι το παιδί μου. Κανένας δεν κατέβηκε κάτω γιατί φοβόταν. Εμείς δεν φοβόμαστε δεν καιγόμαστε και δεν πνιγόμαστε».

Δεν υπήρχε βοήθεια

Περιγράφοντας στο δικαστήριο την προσπάθειά της να σωθεί, έδωσε μια σοκαριστική εικόνα:

«Απέναντί μου είδα κάτι που νόμιζα ότι ήταν κορμός δέντρου. Δεν ήταν. Ήταν άνθρωπος που κάηκε. Αυτός ο άνθρωπος δεν φοβήθηκε. Κάθισα σε κάτι σκαλάκια και είπα να κάτσω εκεί να περάσω το τέλος. Δεν μπορούσα να φύγω. Σωριάστηκα και έχασα τις αισθήσεις μου. Κάποια στιγμή ξύπνησα. Ειδα μια κυρία καμένη. Με βλέπει και την ακούω να λέει για εμένα, “έχει πεθάνει ή ζει;”. Με όλα αυτά πλέον δεν ζούσα. Μου μιλάνε και λένε δεν θα την βγάλει… Περίμενα… Το τίποτα».

Όπως εξήγησε, δεν ερχόταν βοήθεια από κανέναν, μέχρι που εμφανίστηκε ένα βαν ιδιώτη. «Μας βάζει μέσα για να μπορέσουμε να φύγουμε. Μπαίνουμε μέσα τρεις και ξεκινάμε να φύγουμε. Μας λέει συνεχώς κάντε υπομονή θα φτάσουμε. Θα μας πάνε τα παιδιά. Ηταν δύο αστυνομικοί της ΔΙΑΣ που ήρθαν μόνοι τους γιατί άκουσαν ότι κατω καίγονται και ήρθαν. Το άκουσαν! Από πού; Από τους ασύρματους που κάποιοι δεν άκουγαν. Μας πήγαν στο Σισμανόγλειο. Άλλος Γολγοθάς. Και αν δεν φτάναμε μόνοι μας θα είμαστε νεκροί. Με έβαλαν σε φορείο και με ένα ψαλίδι έκοβαν τα ρούχα μου. Μου έβαλαν έναν όρο. Είμαι σε ένα φορείο στο διάδρομο και απέναντι μου έχω μια πόρτα ανοιχτή και εκεί έβαζαν σάκους που τους στιβαζονταν τον ένα πάνω στον άλλον. Εγω το ήξερα. Δεν ξέρω πώς άλλοι δεν το γνώριζαν».

 Ο «γολγοθάς» στο νοσοκομείο«Μένω εκεί μέχρι αργά με μία κουβέρτα, γυμνή και περιμένω να δω τι θα με κάνουν. Έχω τηλέφωνο στα χέρια μου και περιμένω να δω τι έχει γίνει με το παιδί μου. Δεν ξέρω αν έχει φτάσει, πως είναι, αν έχει ζήσει, αν ξέρει για μένα και τι ξέρει. Τον έχουν πάει στο Αγία Σοφια στα επείγοντα να τον καθαρίσουν, να τον περιποιηθούν της πληγές. Εγώ δεν ξέρω τίποτα. Φοβάται και είναι μόνος του. Ένα μωρό 5,5 ετών. Μέχρι τότε ήξερε μόνο εμάς. Δεν ήξερε κανέναν. Έπρεπε να αφήσει άλλους ξένους να τον περιποιηθούν να τον ψαχουλέψουν, να του βάλουν σωληνάκια, να τον γδάρουν, όπως έγδαραν κι εμένα μετά. Ζητάει τη μαμά του και το μπαμπά του και δεν είμαστε εκεί. Κανένας δεν περίμενε ότι εγώ θα ζήσω. Για το παιδί μου το έκανα. Με είχαν σε ένα δωμάτιο με ανθρώπους που είχαν λοιμώξεις, εγώ να είμαι ανοιχτή. Με μια κουβέρτα. Σα να μην έφτανε ότι εισέπνευσα από τα τοξικά» είπε η μάρτυρας.

 

Η Κάλλι Αναγνωστου περιέγραψε λεπτομερώς όσα ακολούθησαν στα νοσοκομεία και τον Γολγοθά που πέρασε για να καταφέρει να ζήσει: «Η περιποίηση τους ήταν να μου σκάσουν τις φουσκάλες με βελόνα. Ότι υπήρχε κόλλησε πάνω μου. Με πήραν στο Γεννήματα. Μπαίνουν γιατροί, νοσοκόμοι μου λένε σφιξε με, βρίσε με αλλά άσε να κάνουν τη δουλειά τους. Τότε κατάλαβα. Αρχίζουν να με τραβάνε. Μου τραβούσαν το δέρμα. Να ουρλιάζω, να μη μπορώ να το αντέξω. Να ξέρω ότι αυτό το έχει περάσει το παιδί μου. Ο αδελφός μου απ έξω δεν άντεξε. Έφτασε στο προαύλιο. Μέχρι εκεί ακούστηκαν τα ουρλιαχτά. Δεν μου είχαν δώσει ένα παυσίπονο στο Σισμανόγλειο. Δεν πίστευαν ότι θα ζήσω. Νόμιζαν ότι θα μείνω εκεί από καρδιά, από τις απλές αυτές σωματικές βλάβες. Με έβαλαν σε ένα δωμάτιο μόνη μου με ένα σάκο σαν αυτούς που βάζουν στα νεκροτομεία. Είχα άγχος για το παιδί. Δεν ήξερα τι γίνεται. Ντρεπόμουν που δεν έκανα ότι καλύτερο μπορούσα».

Συνεχίζοντας την περιγραφή της, η μάρτυρας αναφέρθηκε λεπτομερώς στη διαδικασία που ακολούθησαν οι γιατροί, την οποία οι ίδιοι χαρακτήρισαν «βιασμό». «Στις 25 Ιουλίου έρχονται να μου κάνουν αλλαγή. Μου έγδαραν ότι μπορούσαν, τα καθάρισαν. Είχαν πάρει δυο μεγάλες σακκούλες σκουπιδιών και πετούσαν γάζες, επιδέσμους, τις σάρκες μου. Τα έβλεπα και σκεφτόμουν τι έχει περάσει το παιδί μου.

 

Ακούω στην τηλεόραση «όλα τα κάναμε καλά και θα τα ξανακαναμε με τον ίδιο τρόπο». Οι νεκροί κι εμείς είμαστε η απόδειξη ότι όλα έγιναν καλά! Με τον ίδιο τρόπο θα τα ξαναέκαναν! Τους λέω στείλτε με μέσα στη Βουλή να δουν ποσο καλά τα κάνανε! Ήμουν καμμένη σε όλο το σώμα. Το πρόσωπο παραμορφωμένο. Το ματι έχει κλείσει δεν ξέρω αν θα έχω όραση. Να νιώθω τα πάντα να τεντώνουν, να μαζεύουν, να πετάνε οι φλέβες. Να τσούζω, να πονάω. Με είχαν γεμίσει με σωληνάκια. Δεν υπήρχε φλέβα να μην έχει χρησιμοποιηθεί. Και να καίνε όλα. Όλα αυτό που είχα εισπνεύσει είχε συγκεντρωθεί στα πνευμονία μαζί με τη λοίμωξη. Άρχισα να κάνω αιμοπτυση, να βγάζω πήγματα μαύρα».

 

Τη στιγμή που πίστευε ότι δεν θα καταφέρει να ζήσει, η Κάλλι Αναγνωστου σκεφτόταν μόνο το παιδί της. «Ήθελα να χαιρετίσω το παιδί μου. Με διασωλήνωσαν, εγώ ήθελα να ακούσω το παιδί μου. Δεν μπορεί τα τελευταία μου λόγια να είναι «τρέξε, φυγε». Οσο είμαι εκεί το παιδί μου σου Αγία Σοφια. Είναι καμμένη όλη η πλάτη του, τα χεράκια του, τα ποδαράκια του. Έχει γίνει αγρίμι. Το μωρό. Ένα παιδί κοινωνικό και γλυκό. Ρωτούσε γιατί δεν έρχεται η μαμά μου; Γιατί δε μου μιλάει; Του είπαν ότι η μαμά κοιμάται. Πέρασαν έτσι 3 εβδομάδες».

Οργισμένη ανέφερε ότι όταν ξύπνησε άκουσε στην τηλεόραση πως για όσα έγιναν στο Ματι, έφταιγαν οι κάτοικοι. «Το πρώτο πράγμα που άκουσα όταν συνήλθα ήταν να ακούω ποιοι «έφυγαν» και για εμάς που μείναμε. Η μόνη σειρήνα που άκουσα εγώ ήταν από το Θριάσειο στο Γεννήματα. Αν είχα ακούσει κάτι ίσως να μην ειχε γίνει τίποτα απ όλα αυτά» είπε και συμπλήρωσα: «Όσο ήμουν στο νοσοκομείο έπρεπε να κάνω αλλαγές. Με έβαλαν να κάνω χειρουργείο με χειροκίνητο θερμοτομο, αυτομοσχευματα όλα. Για να με κλείσουν μετά μου τα χτυπούσαν με συραπτικά. Μετά για να μου τα βγάλουν χρησιμοποιούσαν τανάλιες. Πέρασα ένα μήνα σε ακινησία και να μαθαίνω ότι από θύματα είχαμε γίνει θύτες».

 

Η μάρτυρας περιέγραψε ότι όταν το παιδί της βγήκε από το νοσοκομείο, ήθελε να τη δει. «Εγώ δεν ήθελα. Ήμουν γεμάτη πληγές και σωληνάκια. Έκανα δεύτερο χειρουργείο. Ηλπιζα να φύγω και να παω να τον δω από κοντά. Οι σωματικές βλάβες που αναφέρουν θα μας κυνηγούν μια ζωή. Θα πρέπει να προσέχουμε, να κάνουμε χειρουργεία, δε θα έχουμε φυσιολογική ζωή».

 

Αναφερόμενη στο παιδί της είπε: «Ένα παιδί 5,5 ετών που έχει μια ζωή που μόνο παιδική δεν είναι. Δεν μπορεί να αθληθεί, να παίξει. Να ξυπναει τα βραδιά, να ουρλιάζει. Να το ζει ξανά και ξανά. Όπως κι εμείς. Ο,τι ζήσαμε εκεί και στα νοσοκομεία. Το παιδί μου δε θα έχει ζωή όπως τα αλλά παιδιά. Ξυπναει και λέει «χεράκια μου, ποδαράκια μου δεν θα είστε ξανά τα ίδια». Θέλει να μάθει λεπτομέρειες. Που είναι τα αλλά παιδάκια που χάθηκαν».

 

Εκφράζοντας το παράπονο της ότι δεν ακούστηκε μια συγγνώμη από τις Αρχές, ανέφερε: «Συγγνώμη μου είπε η φυσιοθεραπεύτρια, ο γιατρός. Να σε γδέρνουν και να βγάζουν φωτογραφίες. 10%, 15%, 35% που θα φτάσει! Τους λέω αφήστε με. Δεν αντέχω άλλο. Βιασμός σώματος και ψυχής ξανά και ξανά. Δεν έφτασε η κόλαση της φωτιάς, έπρεπε να ζήσουμε κι αυτή την κόλαση. Ζούμε ζωές φυλακισμένες, ζούμε σε σώματα φυλακισμένα. Μας είχαν κλείσει τους δρόμους και δε μπορούσαμε να φύγουμε. Περίμεναν απ’ έξω. Κανένας από εμάς δεν κοιμάται καλά το βράδυ. Τέσσερα χρόνια ουρλιάζουν όλα μέσα σου. Σωματική βλάβη. Και να ουρλιάζει το παιδί μου κάθε βράδυ και να το ζει ξανά και ξανά. Να κοιμάται με το μπαμπά του για να μη ξύνεται. Επι 2,5 χρόνια ξυπνούσε ματωμένος. Κάθε πρωί να αλλάζουμε σεντόνια και ένα είναι ματωμένο μέχρι το κρεβάτι. Ακόμα. Και τώρα γίνεται αυτό. Μπορεί να έχει φύγει το έντονο πρήξιμο αλλά είναι εκεί. Όσο μεγαλώνει, όσο ψηλώνει το δεσμά τεντώνει και σκίζεται. Αρνούμαι να κάνω χειρουργεία γιατί δε θέλω να με δει. Είναι με αυτονοσχεύματα. Δε θέλω να με δει. Δε θα τα κάνω. Παίρνουμε αποφάσεις μόνοι μας. Μόνοι μες φροντίζουμε για όλα αυτά. Μόνοι μας κάναμε λίστες ο ένας για τον άλλο».

 

«Δε μπορώ εγώ να φτιάξω αυτά ότι έχουν χαλάσει στο παιδί μου. Δε μπορώ να κάνω τίποτα άλλο γι αυτό. Το μόνο που μπορώ είναι σας ζητήσω όλος αυτός ο πόνος του γιου μου να μη περάσει έτσι. Ανήκω στην κατηγορία εκείνων που τα έζησε όλα. Θέλω να δικαιωθεί αυτό. Να βγει αυτή η αλήθεια. Να μη ξανασυμβεί. Θέλω να μου επιτρέψετε να φέρω τη φωνή του εδώ μέσα. Δεν μπορεί να έρθει ο ίδιος» είπε.

 

Σε εκείνο το σημείο η μάρτυρας έβαλε ένα βίντεο να παίξει με τη φωνή του γιου της να ζητάει Δικαιοσύνη…

Πηγή: ethnos.gr

Μεγάλη αστυνομική επιχείρηση στο Ζεφύρι – Mε ΟΠΚΕ, ΜΑΤ, ελικόπτερα και πυροσβεστικά

0

Σε εξέλιξη είναι αυτήν την ώρα ευρεία επιχείρηση της αστυνομίας στο Ζεφύρι, στο Μενίδι στα Άνω Λιόσια και σε άλλες περιοχές της Δυτικής Αττικής, την ώρα που βράζει η οργή στις κοινότητες των Ρομά για τον σοβαρό τραυματισμό του 16χρονου Κώστα Φραγκούλη από πυροβολισμό αστυνομικού.

Στη Δυτική Αττική αλλά και σε αρκετές περιοχές της Ελλάδας έχουν ξεσπάσει τις τελευταίες ημέρες οργισμένες διαμαρτυρίες ενώ έχουν σημειωθεί επεισόδια με φωτιές, οδοφράγματα και συγκρούσεις με την αστυνομία.

Η κυκλοφορία των οχημάτων στον κεντρικό δρόμο που διατρέχει την πόλη έχει διακοπεί από το ύψος της πλατείας Κολοκοτρώνη, στη συμβολή της Παναγίας Γρηγορούσας με την οδό Κρυστάλλη, όπου δυνάμεις ΟΠΚΕ, ΜΑΤ, ΕΚΑΜ, Ασφάλεια, drones, αύρες, κλούβες αλλά και Πυροσβεστικά οχήματα έχουν, κατά πληροφορίες, μπει ακόμα στα γύρω στενά.

Περιφερειακή Αιγάλεω: Νύχτα τρόμου για οδηγούς και περαστικούς

0

Άγρια επεισόδια σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια χθεσινής νύχτας στην Περιφερειακή Οδό Αιγάλεω.

Σύμφωνα με την αστυνομία, στις 11:20, ομάδα αγνώστων ακινητοποίησε φορτηγό που εκινείτο στον συγκεκριμένο δρόμο, αποβίβασαν τον 42χρονο οδηγό με τη βία και έβαλαν φωτιά στο όχημά του, το οποίο καταστράφηκε ολοσχερώς.

Στη συνέχεια, σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, οι άγνωστοι πυροβόλησαν με κυνηγετική καραμπίνα εναντίων αστυνομικών της ΟΠΚΕ που έσπευσαν στο σημείο, χωρίς όμως να σημειωθεί κάποιος τραυματισμός. Ο οδηγός του οχήματος μεταφέρθηκε στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας για τις πρώτες βοήθειες.

Λίγο αργότερα, στις 00:30, επίσης στην Περιφερειακή Οδό Αιγάλεω, άγνωστοι ακινητοποίησαν έναν 62χρονο άνδρα και του αφαίρεσαν τον επαγγελματικό εξοπλισμό του, χρήματα και προσωπικά αντικείμενα. Ο άνδρας μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο ΚΑΤ.

Πυροβολισμός 16χρονου: Τι έδειξε η ιατροδικαστική εξέταση

0

Σε κρίσιμη κατάσταση εξακολουθεί να νοσηλεύεται στη ΜΕΘ του Ιπποκρατείου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ο 16χρονος που δέχθηκε πυρά από αστυνομικό κατά τη διάρκεια καταδίωξης, στην περιοχή των Διαβατών.

Ο νεαρός Ρομά υποβλήθηκε τα προηγούμενα 24ωρα σε ιατροδικαστική εξέταση, ύστερα από εισαγγελική εντολή στο πλαίσιο της έρευνας που διενεργεί το Τμήμα Εγκλημάτων κατά Ζωής της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με τα ιατροδικαστικά ευρήματα, ο 16χρονος φέρει βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, συνέπεια του τραύματος που του προκάλεσε η σφαίρα που δέχθηκε από το υπηρεσιακό όπλο του κατηγορούμενου αστυνομικού της ομάδας ΔΙ.ΑΣ.

Κατά τα ίδια ευρήματα, διαπιστώθηκε μόνο πύλη εισόδου της σφαίρας, για την οποία υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση αφαίρεσης και έκτοτε νοσηλεύεται διασωληνωμένος στη ΜΕΘ.

Στο μεταξύ, χωρίς εντάσεις κύλησε η νύχτα στη Θεσσαλονίκη, όπου τα προηγούμενα 24ωρα είχαν εκδηλωθεί επεισόδια από ομάδες Ρομά που διαμαρτύρονταν για τον βαρύτατο τραυματισμό του 16χρονου θύματος.

Χθες στις 9 το βράδυ εκδηλώθηκε επίθεση στο Αστυνομικό Τμήμα Δενδροποτάμου με περιορισμένες ρίψεις μολότοφ, χωρίς όμως να αναφερθούν ζημιές ή τραυματισμοί. Στη θέα των αστυνομικών οι δράστες τράπηκαν σε φυγή.

Δίκη για το Μάτι: Ένταση για τις φωτογραφίες των θυμάτων στα έδρανα του δικαστηρίου

0

Φωτογραφίες των θυμάτων της τραγωδίας από τη φωτιά στο Μάτι, τον Ιούλιο του 2018 τοποθέτησαν σήμερα σε καθίσματα της αίθουσας του Εφετείου, πίσω ακριβώς από τις θέσεις των κατηγορουμένων, συγγενείς τους που βρίσκονται καθημερινά στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών και παρακολουθούν τη δίκη.

Ειδικότερα, με την έναρξη της ακροαματικής διαδικασίας η πρόεδρος αναφέρθηκε σε αυτή την κίνηση των συγγενών των θυμάτων, ρωτώντας γιατί τοποθέτησαν αυτές τις φωτογραφίες.

«Έχετε την αίσθηση ότι δεν καταλαβαίνουμε τι δικάζουμε;» είπε η πρόεδρος με τους συνηγόρους πολιτικής αγωγής να απαντούν ρωτώντας αν κάτι τέτοιο απαγορεύεται ή ενοχλεί το δικαστήριο.

Ο διάλογος στο δικαστήριο

Πρόεδρος: Όλοι ξέρουμε τι δικάζουμε, έχουμε γνώση και επίγνωση. Γιατί βάλατε τις φωτογραφίες;
Πολιτική Αγωγή: Συγνώμη κυρία πρόεδρε, γιατί έτσι θέλουν. Γιατί απαγορεύετε κυρία πρόεδρε;

Πρόεδρος: Το κλίμα δεν πρέπει να είναι φορτισμένο, είναι δικαστήριο
Ακροατήριο: Είναι 4 χρόνια φορτισμένο το κλίμα, δεν κοιμόμαστε…

Πρόεδρος: Εδώ είμαστε σε δικαστήριο το κλίμα πρέπει να είναι ψύχραιμο
Ακροατήριο: Σεβαστείτε τον πόνο μας, δεν σας ενοχλούμε, δεν φωνάζουμε

Πρόεδρος: Δεν θέλω να έχει κανείς καμία αμφιβολία ότι δεν καταλαβαίνουμε το πόνο σας
Ακροατήριο: Θα φανεί…

Πρόεδρος: Δεν θέλω να ακούω “θα φανεί”, θα δικάσουμε σε κλίμα ψυχραιμίας….
Υπεράσπιση: Όλοι συμμεριζόμαστε τον πόνο τους, θέλουμε όμως ψυχραιμία για να δικάσουμε

Ακροατήριο προς συνήγορο: Η δίκη γίνεται για τους 104 όχι για εσένα…
Πρόεδρος: Ας το αφήσουμε κ. συνήγορε…

Η δίκη αναμένεται να συνεχιστεί σήμερα με καταθέσεις θυμάτων και συγγενών θυμάτων.

Ρομά: Ετοιμάζουν μεγάλη συγκέντρωση στα δικαστήρια

0

Επεισόδια έχουν ξεσπάσει ανά την Ελλάδα για τον 16χρονο Κώστα που τον πυροβόλησε αστυνομικός κατά τη διάρκεια καταδίωξης στη Θεσσαλονίκη καθώς η οργή των Ρομά ξεχειλίζει.

Τσιγγάνοι από διάφορες περιοχές της Βορείου Ελλάδας ταξιδεύουν στη συμπρωτεύουσα για να συμμετάσχουν σε διαδηλώσεις διαμαρτυρίας για τον σοβαρό τραυματισμό του 16χρονου.

Μέσω της γνωστής εφαρμογής TikTok, την οποία χρησιμοποιούν χιλιάδες Τσιγγάνοι στέλνουν μηνύματα για κινητοποιήσεις και ήδη έχουν αρχίσει να φτάνουν από διάφορες κοντινές περιοχές στη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με την ιστοσελίδα makthes.gr.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Ρομά Κεντρικής Μακεδονίας, Παναγιώτη Σαμπάνη, από τις πρώτες, κιόλας, ώρες που έγινε γνωστό το περιστατικό, επικρατεί «αναβρασμός» στους Ρομά, οι οποίοι θεωρούν ότι ο αστυνομικός πυροβόλησε τον 16χρονο καθώς είχε ρατσιστικά κίνητρα.

Υπό αυτό το πρίσμα, όπως είπε, έχουν αναλάβει να οργανώσουν τη διαμαρτυρία η Ομοσπονδία των Ρομά και οι σχετικές Ενώσεις, ενώ θα αποφασιστεί σε δεύτερο χρόνο το πότε αλλά και το πού θα λάβει χώρα. Δεν αποκλείεται η μεγάλη συγκέντρωση να γίνει την Παρασκευή έξω από το Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης, καθώς είναι η ημέρα που θα απολογηθεί ο 32χρονος αστυνομικός.

Τα μέτρα της ΕΛ.ΑΣ. έξω από τα δικαστήρια αναμένεται να είναι δρακόντεια.

Burger night σήμερα Πέμπτη στην ”Κατσαρόλα”- Και με πεντανόστιμο μεσημεριανό μενού!

0

Καλέστε στο 22944 01808 για να κλείσετε το τραπέζι σας και για παραγγελίες. Πλατεία Ελευθ.Βενιζέλου (δίπλα στα ΕΛΤΑ Ραφήνας).

Μελομακάρονα και κουραμπιέδες καθημερινά!

 

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: Καθημερινά 09:00 – 21:00
Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο 09:00 έως αργά το βράδυ
DELIVERY: 13.00 – 17:00
Η Κατσαρόλα σερβίρει καθημερινά:

Πρωϊνό – brunch 09:00 -11:30

Μεσημεριανό: 12:30-21:00

Βραδινό Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο 19:00 έως αργά το βράδυ

Δευτέρα ως Πέμπτη ουζάκι ή τσιπουράκι με μεζέ μόνο τρία ευρώ το άτομο από τις 5 έως τις 11

 

ΚΥΡΙΑΚΗ: Ανοικτά από τις 8.30 π.μ

Κάντε like στην σελίδα μας στο facebook ΕΔΩ για  να βλέπετε όλες τις ζωντανές μας εκπομπές