spot_img
32.4 C
Rafina
Πέμπτη, 25 Ιουνίου, 2026
spot_img
Αρχική Blog Σελίδα 3189

Ραφήνα: Μεγαλοσταυροί – υποκρισία και πλέμπα…

0

Απομείνανε οι δυο τους τελικά, ο ιεροψάλτης και ο… άλλος. Ψυχή δεν τους πλησιάζει. Μόνο ο ”υποψήφιος Δήμαρχος” που προσπάθησε να συνεργαστεί με τον αφρό αλλά του έκατσε η ”πλέμπα”. Τι να κάνουμε, αυτά έχει η ζωή…Ό,τι πληρώνεις παίρνεις…

Κατερίνα Τράση

Ου δύνασθε Θεώ δουλεύειν και μαμωνά. [Δεν είναι δυνατόν να υπηρετείτε τον Θεόν και τον πλούτον· ή θα αγαπήσετε τον Θεό και θα περιφρονήσετε τους επιγείους θησαυρούς, ή θα υποδουλωθείτε σ’ αυτούς και θα καταφρονήσετε τον Θεό.] (Κατά Ματθαίον 6,24)

Κλειστή η Εθνική Οδός Αθηνών – Κορίνθού σε Μέγαρα και Κιάτο λόγω διαδηλώσεων Ρομά

0

Μπλόκο στην Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου (Ολυμπία οδός), στο ύψος των Μεγάρων, στο ρεύμα προς Κόρινθο, λόγω διαδηλώσεων για τον πυροβολισμό 16χρονου στο κεφάλι από αστυνομικό. Επίσης, έχει διακοπεί η κυκλοφορία στο ύψος του Κιάτου και στα δύο ρεύματα, λόγω διαδηλώσεων Ρομά.

Η αστυνομία προχώρησε σε εκτροπή κυκλοφορίας των οχημάτων σε παρακείμενες οδούς.

Κλειστή και η Κορίνθου – Πατρών

Παράλληλα, σύμφωνα με το korinthostv, έκλεισε και η Εθνική Οδός Κορίνθου – Πατρών στο ύψος του Ζευγολατιού,.

Ειδικότερα, εκτροπή της κυκλοφορίας προς την Παλαιά εθνική γίνεται από τον κόμβο της Αρχαίας Κορίνθου έως τον κόμβο στο Κιάτο.

Αφορμή των επεισοδίων, έχει σταθεί ο βαρύς τραυματισμός του 16χρονου Ρομά στη Θεσσαλονίκη από πυρά αστυνομικού. Από χθες σε όλη τη χώρα σημειώνονται επεισόδια.

Σκηνικό έντασης επικρατεί αυτή την ώρα στην οδό Πόντου, στο Καλοχώρι, δυτικά της Θεσσαλονίκης, όπου ομάδες ατόμων συγκεντρώθηκαν στήνοντας οδοφράγματα και καίγοντας λάστιχα και πλαστικά, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τον πυροβολισμό του 16χρονου Ρομά από αστυνομικό.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι πυρπόλησαν δύο μηχανήματα έργου που βρίσκονται στην περιοχή.

Στο σημείο βρίσκονται ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, ενώ έχει κληθεί η Πυροσβεστική για την κατάσβεση των φωτιών.

Σέρρες: Δύο συλλήψεις για την έκρηξη στο δημοτικό σχολείο – Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.

0

Δύο συλλήψεις για τη φονική έκρηξη που σημειώθηκε σε δημοτικό σχολείο στις Σέρρες το μεσημέρι της Δευτέρας.

Σύμφωνα με πληροφορίες συνελήφθησαν με εντολή εισαγγελέα ο εργολάβος και ο ηλεκτρολόγος της εταιρείας που είχε αναλάβει το έργο συντήρησης και μετατροπής του καυστήρα θέρμανσης σε αντλία θερμότητας γεωθερμίας.

Οιι συλληφθέντες υποστήριξαν ότι πήγαν στο σχολείο στις 12 το μεσημέρι της Δευτέρας, έβαλαν σε λειτουργία τον καυστήρα και παρέμειναν στον χώρο έως τη 1 το μεσημέρι, οπότε και αποχώρησαν.

Όπως φέρεται να είπαν, μέχρι τη στιγμή που έφυγαν από το σχολείο, δεν διαπίστωσαν προβλήματα στη λειτουργία του καυστήρα.

Απαντήσεις στα ερωτήματα για το τι προκάλεσε την έκρηξη, κατά την οποία έχασε τη ζωή του ο 11χρονος μαθητής του 9ου δημοτικού σχολείου στις Σέρρες, αναμένεται να δώσει η έρευνα του πραγματογνώμονα.

Σημειώνεται ότι και η οικογένεια του άτυχου παιδιού έχει ορίσει τεχνικούς συμβούλους.

Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.

Σήμερα (6 Δεκεμβρίου 2022) το μεσημέρι, συνελήφθησαν στις Σέρρες από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Σερρών, 2 ημεδαποί άνδρες, για τα αδικήματα της ανθρωποκτονίας από αμέλεια, των σωματικών βλαβών κατά συρροή από αμέλεια και της έκρηξης από αμέλεια.

Πρόκειται για τους υπεύθυνους του έργου μετατροπής καυστήρα θέρμανσης σε αντλία θερμότητας γεωθερμίας σε δημοτικό σχολείο στην πόλη των Σερρών, όπου χθες το μεσημέρι σημειώθηκε έκρηξη σε λεβητοστάσιο του σχολείου, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό ενός μαθητή και τον τραυματισμό δύο ακόμη μαθητών του σχολείου.

Οι συλληφθέντες, με τη δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος τους, θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Σερρών.

Παιανία: Παραχωρούνται οι Ολυμπιακές εγκαταστάσεις στο υφυπουργείο Αθλητισμού

0
Η παραχώρηση περιλαμβάνει τις κείμενες κτηριακές και λοιπές αθλητικές εγκαταστάσεις και τον περιβάλλοντα χώρο αυτών. Κατόπιν, θα παραχωρηθεί από το Υφυπουργείο Αθλητισμού, κατά χρήση, στο ΟΑΚΑ ώστε:-να επιτευχθεί η ολοκλήρωση των διοικητικών και οικονομικών διαδικασιών για τη συντήρηση και την αναβάθμιση και των εν λόγω Ολυμπιακών εγκαταστάσεων.

-να τεθεί ξανά σε λειτουργία το Ολυμπιακό Συγκρότημα, να συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη των αθλημάτων (στίβου, γυμναστικής κ.λπ.) και να φιλοξενήσει μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις,

-να κατασκευασθούν και άλλες υποδομές με σκοπό τη δημιουργία ενός σύγχρονου αθλητικού κέντρου.

Πρόκειται για δύο εγκαταστάσεις που κατασκευάστηκαν ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας το 2004. Αποτέλεσαν τη «ραχοκοκαλιά» της ανάπτυξης του κλειστού στίβου για τους χειμερινούς μήνες, αλλά και του βόλεϊ, ενώ φιλοξενούσαν μεγάλες διοργανώσεις και συναντήσεις.

Η τελευταία φορά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν το 2011, όταν διεξήχθη εκεί το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα κλειστού στίβου. Έκτοτε παρέμειναν ανενεργές βρέθηκαν στο επίκεντρο λεηλασιών και βανδαλισμών.

Ηδη, στις 20 Μαΐου 2020 υπογράφηκε Σύμφωνο Συνεργασίας του Υφυπουργείου Αθλητισμού με την Περιφέρεια Αττικής και τον περιφερειάρχη, Γιώργο Πατούλη, και με τον Δήμο Παιανίας και τον δήμαρχο, Ισίδωρο Μάδη. Τον Δεκέμβριο του 2021, σε συνεργασία με τους παραπάνω φορείς και με τη βοήθεια της εταιρίας «Αιγέας ΑΜΚΕ» του κ. Μαρτίνου, που χρηματοδότησε το εγχείρημα, αλλά και των κ.κ. Λιόντου και Βενιέρη που δούλεψαν για τις στατικές και ηλεκτρομηχανολογικές μελέτες, ολοκληρώθηκαν η πλήρης Μελέτη, η ολική αποτύπωση και τα Τεύχη Δημοπράτησης.

«Πλέον, με την Τροπολογία Παραχώρησης, που εντάσσεται στο πλαίσιο της γενικότερης προσπάθειας του Υφυπουργείου Αθλητισμού για αναβίωση και επαναλειτουργία των εγκαταλελειμμένων Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων, μπαίνουμε στην τελική ευθεία της “αναβίωσής” τους, με συνολικό προϋπολογισμό Έργου στα 6.500.000 ευρώ!

Οι συγκεκριμένες εγκαταστάσεις αποτελούν μέρος της υπό διαπραγμάτευση συμφωνίας του ελληνικού Δημοσίου με τη LAMDA Development Α.Ε., συμφωνία η οποία αποσκοπεί στην εξ ολοκλήρου χρηματοδότηση ανακαινίσεων αθλητικών εγκαταστάσεων του λεκανοπεδίου Αττικής και έκδοση άδειας λειτουργίας», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Λευτέρης Αυγενάκης, κατά την τοποθέτησή του στην Ολομέλεια της Βουλής.

Στην Τροπολογία αναφέρεται:

«1.Το ακίνητο συνολικής επιφανείας εκατόν οκτώ χιλιάδων είκοσι πέντε τετραγωνικών μέτρων και τριάντα πέντε εκατοστών (108.025,35 τ.μ.) μετά των εντός αυτού κειμένων κτηριακών και λοιπών αθλητικών εγκαταστάσεων και του περιβάλλοντος χώρου αυτών, ιδιοκτησίας του Ελληνικού Δημοσίου, που βρίσκεται στη θέση «Κόντρες», στα διοικητικά όρια της Δημοτικής Ενότητας Παιανίας του Δήμου Παιανίας της Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής της Περιφέρειας Αττικής, παραχωρείται άνευ ανταλλάγματος κατά κυριότητα προς τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.) του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.

2.Το ακίνητο της παρ. 1, παραχωρείται με σκοπό την εκ μέρους της Γ.Γ.Α. περαιτέρω παραχώρησή του κατά χρήση στο νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου με την επωνυμία «ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ (Ο.Α.Κ.Α.) ΣΠΥΡΟΣ ΛΟΥΗΣ», σύμφωνα με το άρθρο 14 του ν. 1646/1986 (Α’ 138), προκειμένου το τελευταίο να φροντίσει για την ανακαίνιση, συντήρηση και λειτουργία των εντός αυτού αθλητικών εγκαταστάσεων, καθώς και για την ανάπλαση του περιβάλλοντος χώρου. Απαγορεύεται η καθ΄ οιονδήποτε τρόπο μεταβολή της χρήσης του ακινήτου της παρ. 1, καθώς και η υπέρβαση των σκοπών για τους οποίους γίνεται η παραχώρηση.

3.Με απόφαση του αρμόδιου για τον αθλητισμό Υπουργού γίνεται αποδοχή της παραχώρησης κατά κυριότητα του ακινήτου της παρ. 1. Η απόφαση του πρώτου εδαφίου, στην οποία περιγράφονται το μεταβιβασθέν ακίνητο και το δικαίωμα επ’ αυτού, καθώς και όλα τα άλλα απαιτούμενα εκ της ισχύουσας νομοθεσίας στοιχεία, αποτελεί τον τίτλο της μεταβίβασης του ακινήτου και καταχωρίζεται στο αρμόδιο κτηματολογικό γραφείο.

4.Για την περαιτέρω κατά χρήση παραχώρηση από τη Γ.Γ.Α. στο Ο.Α.Κ.Α., σύμφωνα με το πρώτο εδάφιο της παρ. 2, εκδίδεται διαπιστωτική πράξη του αρμόδιου για τον αθλητισμό Υπουργού, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως».

«ΣΚΑΜΑΝΔΡΟΣ 2022»: Άσκηση της Περιφέρειας Αττικής για την αντιμετώπιση πλημμυρικών φαινομένων

0

Τη δεύτερη εκπαιδευτική άσκηση με την επωνυμία «ΣΚΑΜΑΝΔΡΟΣ ΔΑ 2022» για την αντιμετώπιση πλημμυρικών φαινομένων και διαχείρισης των συνεπειών τους, πραγματοποίησε η Περιφέρεια Αττικής στο πλαίσιο της ενίσχυση της Πολιτικής Προστασίας με έμφαση στην πρόληψη.

Η άσκηση πραγματοποιήθηκε για την Περιφερειακή Ενότητα Δυτικής Αττικής, με το συντονισμό της Αυτοτελούς Διεύθυνσης Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Αττικής, στο νέο κτίριο της Αυτοτελούς Διεύθυνσης Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας, στο Μαρούσι.

Την άσκηση παρακολούθησαν ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης, ο βουλευτής Δυτικής Αττικής Ε. Λιάκος, οι αντιπεριφερειάρχες Πολιτικής Προστασίας & Περιβάλλοντος Β. Κόκκαλης, Δυτικής Αττικής Ε. Κοσμόπουλος, η συντονίστρια Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κ. Καρδαμίτση, κ.α. ενώ συμμετείχαν εθελοντικές ομάδες Πολιτικής Προστασίας, καθώς και δυνάαμεις της Σχολικής Μονάδας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Παρόντες ήταν επίσης, ο Φ. Στομπολιάδης, προϊστάμενος Τμήματος Ελέγχου & Παρακολούθησης Σχεδίων Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, ο δρ. Σπ. Βασιλάκος, διευθυντής του ΙΑΑΔΕΤ/ΕΑΑ,  ο δρ. Χ Κοντοές, διευθυντής Ερευνών στο ΙΑΑΔ ΕΤ/ΕΑΑ, ο περιφερειάρχης Αττικής του Π.Σ. Δ. Πατράκης, ο προϊστάμενος Διοίκησης Αθηνών-Άρμα Αττικής του Π.Σ Α. Μεσιμερτσής, ο διοικητής της ομάδας ΔΙ.ΑΣ Δ. Κωστής, ο διοικητής της Τροχαίας Αττικής Ε. Ράπτης, ο αστυνόμος Α’ της Αστυνομικής Δ/νσης Δ. Αττικής Δ. Μπατσάρας, ο αστυνόμος Α’ της Άμεσης Δράσης Ζ. Καββαδίας, ο αντιδήμαρχος Μάνδρας Ειδυλλίας Π. Κολοβέτζος, ο αντιδήμαρχος Μεγαρέων Κ. Φυλακτός, εθελοντές και άλλοι.

Ο κ. Πατούλης αναφερόμενος στην τεράστια πρόκληση της κλιματικής κρίσης για το μέλλον και την ανθεκτικότητα των κοινωνιών μας τόνισε πως  η Περιφέρεια Αττικής, πρωτοστατεί, ενεργοποιώντας κάθε δυνατότητα και κάθε διαθέσιμο πόρο που διαθέτει. «Η σημασία της πρόληψης, της ετοιμότητας και της έγκαιρης προειδοποίησης για την αντιμετώπιση των κινδύνων που συνεπάγεται η κλιματική κρίση, αποτελεί την καρδιά των νέων πολιτικών μας, που ήδη εφαρμόζουμε στο επίπεδο της Πολιτικής Προστασίας.

Στο πλαίσιο αυτό  η Περιφέρεια Αττικής, από τον Μάρτιο του 2021 έχει συνάψει προγραμματική σύμβαση, με το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών (ΕΑΑ) και το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), για την εκπόνηση έρευνας με τίτλο “Εκτίμηση κινδύνων Σεισμού, Πυρκαγιάς και Πλημμύρας στην Περιφέρεια Αττικής”. Τα αποτελέσματα και η παραγόμενη γνώση της έρευνας, που προκύπτουν από την υλοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος αξιοποιούνται ήδη από τις αρχές και τις Υπηρεσίες της Περιφέρειας.

Η σημερινή άσκηση αντιμετώπισης κινδύνων από πλημμυρικά φαινόμενα, αποτελεί τη συνέχεια των ασκήσεων πεδίου καταστολής πυρκαγιάς που διεξήγαγε η Πολιτική Προστασία της Περιφέρειας Αττικής το προηγούμενο διάστημα.

Επιπρόσθετα, η παρούσα άσκηση έχει σαν σκοπό, την περαιτέρω ενίσχυση της επιχειρησιακής ετοιμότητας, αλλά και την ενδυνάμωση της διαλειτουργικότητας μεταξύ των εμπλεκόμενων Υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Πατούλης.

Ο αντιπεριφερειάρχης Πολιτικής Προστασίας Β. Κόκκαλης σημείωσε:  «Τα νέα δεδομένα της κλιματικής κρίσης, καταδεικνύουν ότι η περιφερειακή διαχείριση μπορεί και πρέπει να αποτελέσει ένα ισχυρό κρίκο και βασικό πυλώνα στη προσπάθεια βελτίωσης του συστήματος της Πολιτικής Προστασίας. Στο πλαίσιο αυτό, μέσα στο 2022, η Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Αττικής διεξήγαγε 4 ασκήσεις πεδίου καταστολής δασικής πυρκαγιάς».

Ο αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής Ε. Κοσμόπουλος επισήμανε, μεταξύ άλλων, πως τα τελευταία χρόνια, από την ηγεσία της Περιφέρειας Αττικής, τα ζητήματα Πολιτικής Προστασίας έχουν τεθεί σε πρώτη προτεραιότητα, ενώ αναφέρθηκε διεξοδικά στις μελέτες και στα τεχνικά έργα, τα όποια έχουν υλοποιηθεί στην Δυτική Αττική. Παράλληλα, εξήρε την άψογη και διαχρονική συνεργασία της Περιφέρειας Αττικής με το Πυροσβεστικό Σώμα, ειδικά κατά τη διάρκεια των κρίσιμων ωρών εκδήλωσης των 3 μέγα-πυρκαγιών στη Δ. Αττική.

Τελος η άσκηση «ΣΚΑΜΑΝΔΡΟΣ-ΔΑ 2022» αποσκοπεί στον έλεγχο του επιχειρησιακού σχεδιασμού για την αντιμετώπιση των κινδύνων, λόγω πλημμυρικών φαινομένων στην Περιφερειακή Ενότητα Δυτικής Αττικής, καθώς και να προκαλέσει τη συζήτηση μεταξύ των ασκούμενων σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης της παρουσιαζόμενης στο σενάριο κατάστασης έκτακτης ανάγκης.

Διαγράφονται τα πρόστιμα στους άνω των 60 ετών που δεν εμβολιάστηκαν

0

Η διαγραφή του προστίμου η οποία είχε προαναγγελθεί εδώ και αρκετό καιρό θα αφορά χιλιάδες άτομα ηλικίας άνω των 60 ετών.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχέδιο νόμου που τέθηκε σε διαβούλευση, ανακαλούνται αναδρομικώς και αυτοδικαίως από την αρμόδια αρχή τα διοικητικά πρόστιμα σε όσους εμβολιάστηκαν με δεύτερη δόση εμβολίου ή με μία δόση μονοδοσικού εμβολίου σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες έως και την 31/12/2022 και σε όσους εξαιρέθηκαν από την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του εμβολιασμού κατά του κορονοϊού για λόγους υγείας.

Σύμφωνα με το άρθρο 58, το επιστρεπτέο διοικητικό πρόστιμο μετά των αναλογούντων τόκων εκπρόθεσμης καταβολής τυγχάνει ακατάσχετο και δεν υπόκειται σε κανένα συμψηφισμό κατά την επιστροφή του ως αχρεωστήτως καταβληθέντος.

Σημειώνεται ότι για τους πολίτες άνω των 60 ετών που δεν είχαν εμβολιαστεί έως τις 17 Ιανουαρίου 2022, επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 100 ευρώ κάθε μήνα που παραμένουν ανεμβολίαστοι.

Σύμφωνα με τη σχετική κοινή υπουργική απόφαση που είχε δημοσιευτεί τότε, το πρόστιμο δεν είχε βεβαιωθεί σε όσους εξαιρέθηκαν για λόγους υγείας κατόπιν απόφασης της ειδικής επιτροπής που εξέτασε το σχετικό αίτημά τους, στους άνω των 96 ετών και σε όσους δεν είναι φορολογικά ενεργοί την τελευταία 3ετία.

ΕΦΚΑ: Νωρίτερα οι συντάξεις του Ιανουαρίου – Οι νέες ημερομηνίες

0

Νωρίτερα από τις καθιερωμένες ημερομηνίες θα καταβληθούν οι συντάξεις του Ιανουαρίου 2023 για την οικονομική διευκόλυνση των συνταξιούχων, ενόψει των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

Ως εκ τούτου, όπως αναφέρει ο e-ΕΦΚΑ σε ανακοίνωσή του, το πρόγραμμα πληρωμής των κύριων και των επικουρικών συντάξεων διαμορφώνεται ως εξής:

Την Tετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2022 θα καταβληθούν οι κύριες και οι επικουρικές συντάξεις των συνταξιούχων που προέρχονται από τους τέως φορείς: ΟΑΕΕ, ΟΓΑ, ΝΑΤ, ΕΤΑΑ, ΕΤΑΤ, ΕΤΑΠ-ΜΜΕ και ΔΕΗ.

Την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2022 θα καταβληθούν οι κύριες και οι επικουρικές συντάξεις των συνταξιούχων που προέρχονται από τους τέως φορείς: ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, τράπεζες, εντασσόμενα (ΤΣΕΑΠΓΣΟ,ΤΣΠ-ΗΣΑΠ), ΟΤΕ και Δημόσιο, που ο ΑΜΚΑ τους τελειώνει σε 1, 3, 5, 7, 9.

Την Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2022 θα καταβληθούν οι κύριες και οι επικουρικές συντάξεις των συνταξιούχων που προέρχονται από τους τέως φορείς: ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, τράπεζες, εντασσόμενα (ΤΣΕΑΠΓΣΟ,ΤΣΠ-ΗΣΑΠ), ΟΤΕ και Δημόσιο, που ο ΑΜΚΑ τους τελειώνει σε 0, 2, 4, 6, 8.

Επέτειος δολοφονίας Γρηγορόπουλου: Κλειστό το κέντρο της Αθήνας – Προσαγωγές από ΕΛΑΣ

0

Συγκέντρωση στα Προπύλαια του Πανεπιστημίου Αθηνών πραγματοποιούν φοιτητικοί σύλλογοι, μέλη της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράςαναρχικοί και φοιτητές της ΚΝΕ και πριν από λίγη ώρα, ενώ βρίσκονταν στο πεζοδρόμιο βγήκαν επί της οδού Πανεπιστημίου.

Ο σταθμός του Μετρό Πανεπιστήμιο έχει κλείσει από νωρίς, ενώ στο σημείο συγκεντρώνεται ολοένα και περισσότερος κόσμος. Από ώρα σε ώρα αναμένεται να ξεκινήσει η πορεία.

Μαθητές από σχολεία της Αττικής και φοιτητικοί σύλλογοι συγκεντρώθηκαν στις 12:00 στα Προπύλαια και αυτή την ώρα έχουν ξεκινήσει πορεία στους δρόμους του κέντρου της Αθήνας, το οποίο είναι απροσπέλαστο.

Αξίζει να σημειωθεί πως 4.200 αστυνομικοί, από διάφορες υπηρεσίες, ανάμεσα στους οποίους και διμοιρίες από την επαρχία , βρίσκονται επί ποδός για τη σημερινή ημέρα, την 14η επέτειο από την ημέρα δολοφονίας του Αλεξάνδρου Γρηγορόπουλου.

Έκλεισαν την Μεσογείων οι Ρομά (βίντεο)

0

Φωτιές σε κάδους έχουν ανάψει αυτή την ώρα στη λεωφόρο Μεσογείων, στο ύψος του σταθμού Νομισματοκοπείο σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ.

Στην περιοχή υπάρχει οικισμός Ρομά, ενώ δυσχέρειες έχουν αρχίσει να προκαλούνται στη Μεσογείων, η κάθοδος της οποίας έχει κλείσει.

 

Οι συγκεντρωμένοι καίνε λάστιχα και κάδους, ενώ στο σημείο έχουν σπεύσει δυνάμεις της Πυροσβεστικής και ΟΠΚΕ.

Στο πυροσβετικό όχημα που προσπάθησε να προσεγγίσει στο σημείο υπήρξε επίθεση με πέτρες και αναγκάστηκε να αποχωρήσει.

 

 

 

 

 

 

 

https://twitter.com/i/status/1600084816782757888

 

Ρομά έβαλαν φωτιά σε κάδους απορριμμάτων στο Νομισματοκοπείο

0

Ρομά που διαμένουν στον καταυλισμό επί της λεωφόρου Μεσογείων στο ύψος του Νομισματοκοπείου βγήκαν στον δρόμο κι έβαλαν φωτιά σε κάδους απορριμμάτων προκαλώντας κυκλοφοριακό κομφούζιο.

Στο σημείο σπεύδουν αστυνομικές δυνάμεις και οχήματα της πυροσβεστικής.

Στο σημείο έφτασαν και άνδρες της ομάδας ΟΠΚΕ, ενώ σημειώθηκαν μικροεπεισόδια με τους συγκεντρωμένους να ρίχνουν πέτρες προς την πλευρά των δυνάμεων της Αστυνομίας. Στο σημείο έχει φτάσει και η Πυροσβεστική.