spot_img
31.2 C
Rafina
Πέμπτη, 25 Ιουνίου, 2026
spot_img
Αρχική Blog Σελίδα 3192

Σέρρες: Νεκρός ο μαθητής στο Δημοτικό από την έκρηξη στο λεβητοστάσιο

0

Την ώρα του διαλείμματος έγινε έκρηξη, από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία στο λεβητοστάσιο, από το ωστικό κύμα εκσφενδονίστηκε η πόρτα που τραυμάτισε θανάσιμα το παιδί.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι τουλάχιστον άλλα δύο παιδιά, ηλικίας 6 και 11 ετών, αντίστοιχα, έχουν τραυματιστεί ελαφρά και έχουν διακομιστεί στο νοσοκομείο Σερρών.

Την ώρα του διαλείμματος έγινε έκρηξη, από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία στο λεβητοστάσιο, από το ωστικό κύμα εκσφενδονίστηκε η πόρτα που τραυμάτισε θανάσιμα το παιδί.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι τουλάχιστον άλλα δύο παιδιά, ηλικίας 6 και 11 ετών, αντίστοιχα, έχουν τραυματιστεί ελαφρά και έχουν διακομιστεί στο νοσοκομείο Σερρών.

Σέρρες: Έκρηξη σε λεβητοστάσιο δημοτικού σχολείου – Ένα παιδί χωρίς τις αισθήσεις του

0

Έκρηξη σε δεξαμενή καυσίμων σημειώθηκε το μεσημέρι στο δημοτικό σχολείο στις Σέρρες, με αποτέλεσμα, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, δύο παιδιά να τραυματιστούν ελαφρά και άλλο ένα να έχει εντοπιστεί στο χώρο χωρίς τις αισθήσεις του.

Η έκρηξη σημειώθηκε από άγνωστους μέχρις στιγμής λόγους στο 9 Δημοτικό Σχολείο Σερρών.

Άμεσα έφτασε στο σημείο κινητή μονάδα του ΕΚΑΒ και ασθενοφόρο και παρέλαβε τα δύο ελαφρά τραυματισμένα παιδιά και μεταφέρθηκαν στο γενικό νοσοκομείο της πόλ

Συνταγματάρχης ο ληστής με την χειροβομβίδα

0

Συνταγματάρχης εν ενεργεία φαίνεται πως είναι εν τέλει ο άνθρωπος που λήστεψε την τράπεζα στην Αργυρούπολη με χειροβομβίδα το πρωί της Δευτέρας.

Όπως έχει γίνει γνωστό ο άνδρας μπήκε στις 09:40 το πρωί της Δευτέρας σε υποκατάστημα τράπεζας στην Αργυρούπολη και αφού απείλησε τους υπαλλήλους ότι θα βγάλει την περόνη από τη χειροβομβίδα, άρπαξε άγνωστο χρηματικό ποσό και χάθηκε στα στενά της γύρω περιοχής.

Ωστόσο, ύστερα από έρευνα της αστυνομίας εντοπίστηκε και συνελήφθη.

Ο άνδρας έχει ληστέψει επιβεβαιωμένα 2 τραπεζικά υποκαταστήματα σε Φάληρο και Νέα Σμύρνη, ενώ φέρεται να είπε στους αστυνομικούς ότι έκανε τις ληστείες γιατί χρωστούσε χρήματα σε τοκογλύφους.

Όπως φαίνεται στη φωτογραφία, ο δράστης φοράει γάντια για να μην αφήνει δακτυλικά αποτυπώματα. Με το ένα χέρι του κρατά την χειροβομβίδα, ενώ φορά μάσκα προστασίας για τον covid.

Ο δράστης, αφού πηγαίνει στην τράπεζα, κάθεται αρχικά σε κάποιο εσωτερικό ΑΤΜ, προκειμένου να διαπιστώσει εάν υπάρχει αστυνομία στον χώρο, και αμέσως μετά κατευθύνεται στο ταμείο, βγάζει την χειροβομβίδα και τη δείχνει στον υπάλληλο, ενώ τον απειλεί πως εάν δεν δώσει ό,τι υπάρχει στο ταμείο θα τραβήξει την περόνη και θα γίνει έκρηξη.

Ο υπάλληλος, μη μπορώντας να αντιδράσει, του δίνει το χρηματικό ποσό του ταμείου, και ο άνδρας συνεχίζει να τον απειλεί να μην πει τίποτα και να μην φωνάξει την αστυνομία.

Ο ληστής, χτυπά με περιοδικότητα κατά το πρώτο 10ήμερο κάθε μήνα, ενώ αφού κάνει τις ληστείες, φεύγει με τα πόδια

Διόνυσος: Ο Δήμος τιμά τους εθελοντές

0

Ημέρα εθελοντισμού η 5η Δεκεμβρίου και ο Δήμος Διονύσου τιμά την προσφορά τους.

Αναλυτικά η ανάρτηση του δημάρχου Γιάννη Καλαφατέλη:

Τιμούμε σήμερα τους εθελοντές, τιμούμε τη δύναμη της αλληλεγγύης, της συλλογικής προσπάθειας, της ανιδιοτελούς προσφοράς της κοινωνίας των πολιτών.
Οι «Ήρωες της Διπλανής Πόρτας» μάχονται για όλους μας! Αξίζουν τον σεβασμό και την αναγνώριση από όλους μας!
Προσωπικά ευχαριστώ τους εκατοντάδες εθελοντές του Δήμου Διονύσου για τη θέληση τους να μην αφήσουν κανέναν μας πίσω και να βρίσκονται πάντα στην πρώτη γραμμή.
Γιάννης Καλαφατέλης
Δήμαρχος Διονύσου

Ανδρουλάκης: Οι πολίτες στην Ανατολική Αττική δεν έχουν πρόσβαση σε νοσοκομειακή μονάδα

0

Το Κέντρο Υγείας Καλυβίων επισκέφθηκε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής.

Σε δηλώσεις του, ο Νίκος Ανδρουλάκης, εξαπέλυσε επίθεση στην Κυβέρνηση λέγοντας πως «αντί να ενισχύσει και να αναδιοργανώσει το Εθνικό Σύστημα Υγείας, το υπονομεύει λόγω ιδεοληψιών»

Αναλυτικά η δήλωση του Νίκου Ανδρουλάκη

Η ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας είναι κοινωνική αναγκαιότητα στη χώρα μας. Όμως η Νέα Δημοκρατία έχει άλλες προτεραιότητες. Όπως είδαμε με τον πρόσφατο νόμο, η υπονόμευση του ΕΣΥ συγκαταλέγεται στις προτεραιότητες της.

Εμείς θεωρούμε ότι η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας είναι η ραχοκοκαλιά του Εθνικού Συστήματος Υγείας και πρέπει να ενισχυθεί. Πιστεύουμε ότι χρειάζονται νέα κίνητρα στους υγειονομικούς, στους γιατρούς, νέες ειδικότητες και αξιοποίηση του Ταμείου Ανάκαμψης, ώστε να στηρίξουμε αυτόν  το βασικό πυλώνα του κοινωνικού κράτους, όπως κάνουν άλλα ευρωπαϊκά κράτη.

Ιδιαίτερα εδώ στην Ανατολική Αττική είναι απαράδεκτο μισό εκατομμύριο Έλληνες πολίτες να μην έχουν άμεση πρόσβαση σε νοσοκομειακή μονάδα. Δε μπορούμε να αντιμετωπίσουμε το δημογραφικό, δε μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τις κοινωνικές ανισότητες, δε μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την οικονομική κρίση εάν δε δούμε την πραγματικότητα.

Ο ελληνικός λαός πληρώνει τις τρίτες υψηλότερες ιδιωτικές δαπάνες για την υγεία του σε όλη την Ευρώπη. Πάνω από την Ελλάδα κατατάσσονται μόνο η Βουλγαρία και η Λιθουανία. Όλα αυτά δείχνουν τί πρέπει να κάνει κυβέρνηση, όμως οι ιδεοληψίες και η στήριξη του ιδιωτικού τομέα δεν της το επιτρέπουν.

Εβελίνα Παπούλια: Κατάθεση σοκ για τον Φιλιππίδη

0

Η δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη συνεχίζεται από το πρωί της Δευτέρας 5/12 στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο, με την κατάθεση που έδωσε η Εβελίνα Παπούλια.

Όπως εξήγησε συνεργάστηκαν για πρώτη φορά το 1996-1997, όταν η ίδια έκανε αντικατάσταση σε ηθοποιό φίλη της.

«Πρέπει να εξομολογηθώ ότι ήταν πολύ δοτικός κατά τη διάρκεια των τριών ημερών της πρόβας. Ήταν θετικός μαζί μου και προστατευτικός. Ένιωθα άνετα. Στην πορεία αυτό που είδα ήταν ότι άλλαζε. Μετατοπιζόταν,  άλλαζε η κατάσταση. Ήξερα ότι εκείνος με έχει ανάγκη και όχι εγώ» ανέφερε και συμπλήρωσε: «Θα πω το γεγονός που με σόκαρε γιατί δεν το έχω αντιμετωπίσει ξανά στη ζωή μου».

Φτάνοντας στην περιγραφή του περιστατικού, η Εβελίνα Παπούλια είπε: «Παίζω επί σκηνής και ξαφνικά είναι ο Φιλιππίδης πίσω από τις κουίντες. Έχει κρυφτεί κι έχει κατεβάσει το παντελόνι του και μου επιδεικνύει τα γεννητικά του όργανα. Σοκάρομαι. Προσπαθώ να συνεχίσω να παίζω. Δεν αντέδρασα, δεν είπα τίποτα. Έχει συμβεί άλλη μια φορά με τον ίδιο τρόπο. Ίσως είχε συμβεί και τρίτη».

Η γνωστή ηθοποιός αναφέρθηκε και σε ένα ακόμη περιστατικό μέσα στο καμαρίνι του.

«Το άλλο γεγονός ήταν ότι με φωνάζει στο καμαρίνι και πάω. Μου λέει κάτι περί ανέμων και υδάτων και ξαφνικά με αρπάζει από τη μέση, πάει να μου βάλει χέρι. Τον σπρώχνω, τύπου όμως χαχαχα. Κατάλαβε ότι δε μπορεί να συνεχίσει. Την επόμενη μέρα μπήκε στο καμαρίνι μου, του είπα να βγει για να ετοιμαστώ. Μετά ολοκληρώθηκε η συνεργασία. Τώρα συνειδητοποίησα ότι δεν έκανε κάτι παραπάνω επειδή ήταν γνωστό ότι είμαι αντιδραστική και δεν τον έπαιρνε για άλλη αντικατάσταση».

Όπως είπε στη συνέχεια αποκαταστάθηκαν οι σχέσεις τους, καθώς «Αναγνώρισα τη χυδαιότητα του, την εξουσιομανία του, και το ταλέντο του βέβαια. Επαγγελματικά μπορούσαμε να συνεργαστούμε. Συνεργαστήκαμε ξανά στο «Εφάπαξ» και ήταν τέλειος. Αν τον είχα γνωρίσει μόνο εκεί θα σας έλεγα ότι είναι υπέροχος και τι του έκαναν αυτές οι κοπέλες! Μετά από αυτό συνεργαστήκαμε στο «Εκπαιδεύοντας τον Μπάμπη». Εκεί γνώρισα πάλι έναν καινούργιο άνθρωπο. Σε μόνιμη υστερία, έντονος σε όλο το σετ. Γύρω στο 2001-2002. Ήταν σε μια φωνή και σε μια ένταση. Δεν πήγαινε και καλά το σίριαλ. Του είχα συστήσει μια κοπέλα που έψαχνα δουλειά για το ενδυματολογικό. Η κοπέλα όταν ήρθε να τον γνωρίσει, με χαιρέτισε και αυτό τον εκνεύρισε. Την έβρισε σχεδόν, της είπε ότι έπρεπε να χαιρετίσει πρώτα εκείνον! Σοκαρίστηκε η κοπέλα».

Πρόεδρος: Έχετε ακούσει για άλλους συναδέλφους σας;

Μάρτυρας: Είχα ακούσει ότι είχε δείρει, ότι περιφέρει τα γεννητικά του όργανα. Είχα ακούσει το περιστατικό με το αυτοκίνητο και την κοπέλα και είχα πει «τόσο πολύ ξέπεσε».

«Τον Φιλιππίδη δεν μπορούσε να τον ξυπνήσει κανείς. Τον στήριζε μια οικογένεια. Το ταλέντο του στήριζε όχι τον άνθρωπο. Δεν είχαν  αντιληφθεί το σημείο που είχε φτάσει η κατάστασή του» ανάφερε η ηθοποιός απαντώντας σχετικά με το ένα ο κατηγορούμενος ήταν ισχυρός στον καλλιτεχνικό χώρο.

Σε κοριτσάκι 10 ετών ο ένας κερατοειδής της Έμμας

0

Σε ένα κοριτσάκι μόλις 10 ετών μεταμοσχεύθηκε ο ένας από τους δύο κερατοειδείς της 21χρονης Έμμας, που σκοτώθηκε στην Θεσσαλονίκη όταν παρασύρθηκε από αυτοκίνητο.

Το παιδί, που δέχτηκε αυτό το ανέλπιστο δώρο από την Έμμα, είχε χάσει την όρασή του όταν ήταν μόλις 2,5 ετών. Η μεταμόσχευση του κερατοειδούς στέφθηκε με επιτυχία στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου της Θεσσαλονίκης.

Ο άλλος  κερατοειδής παραμένει στο Μεταμοσχευτικό Κέντρο του ΑΧΕΠΑ.

Ο διευθυντής της Β’ Πανεπιστημιακής Οφθαλμολογικής Κλινικής και του Μεταμοσχευτικού Κέντρου Κερατοειδούς του νοσοκομείου Παπαγεωργίου, εμφανώς συγκινημένος, ανακοίνωσε στις 12:00 το μεσημέρι, ότι η μεταμόσχευση πραγματοποιήθηκε με επιτυχία.

«Πριν από λίγο τελείωσε η μεταμόσχευση του ενός κερατοειδούς που δώρισε η κοπέλα από την Κρήτη, η οποία έχασε τη ζωή της την περασμένη εβδομάδα. Λήπτης είναι ένα κορίτσι 10 χρονών από τη νότια Ελλάδα, που τραυματίστηκε σε ηλικία 2,5 ετών και από τότε έχει κάνει ήδη μια μεταμόσχευση, η οποία χάθηκε, έχει κάνει άλλες τρεις επεμβάσεις και ελπίζουμε σήμερα να είναι η τελευταία. Η μεταμόσχευση πήγε πολύ καλά. Ο άλλος κερατοειδής θα αξιοποιηθεί από το κέντρο του ΑΧΕΠΑ. Εμείς έχουμε άλλες τρεις μεταμοσχεύσεις προγραμματισμένες για την Πέμπτη, όλες από νέους δότες», ανέφερε ο κ. Ζιάκας, σημειώνοντας παράλληλα ότι όταν μια οικογένεια μέσα στο πένθος της αποφασίζει να δωρίσει τα όργανα που παιδιού της που χάθηκε, τότε ακολουθούν τα παράδειγμά της και άλλοι άνθρωποι.

Ραφήνα: Βρέθηκε στον Πευκώνα- Μήπως το ψάχνει κάποιος;

0

 

Το πανέμορφο σκυλάκι της φωτογραφίας τριγυρνάει εδώ και καιρό στον Πευκώνα, πάνω από την Βελανιδιά. Μήπως το ψάχνει κάποιος;

Κάντε like στην σελίδα μας στο facebook ΕΔΩ για  να μαθαίνετε όλα τα νέα και να ειδοποιήστε για όλες τις ζωντανές μας μεταδόσεις

Μια εβδομάδα γεμάτη γεύσεις ξεκίνησε στην ”Κατσαρόλα”- Μελομακάρονα και κουραμπιέδες καθημερινά!

0

Καλέστε στο 22944 01808 για να κλείσετε το τραπέζι σας και για παραγγελίες. Πλατεία Ελευθ.Βενιζέλου (δίπλα στα ΕΛΤΑ Ραφήνας).

Μελομακάρονα και κουραμπιέδες καθημερινά!

 

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: Καθημερινά 09:00 – 21:00
Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο 09:00 έως αργά το βράδυ
DELIVERY: 13.00 – 17:00
Η Κατσαρόλα σερβίρει καθημερινά:

Πρωϊνό – brunch 09:00 -11:30

Μεσημεριανό: 12:30-21:00

Βραδινό Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο 19:00 έως αργά το βράδυ

Δευτέρα ως Πέμπτη ουζάκι ή τσιπουράκι με μεζέ μόνο τρία ευρώ το άτομο από τις 5 έως τις 11

 

ΚΥΡΙΑΚΗ: Ανοικτά από τις 8.30 π.μ

Κάντε like στην σελίδα μας στο facebook ΕΔΩ για  να βλέπετε όλες τις ζωντανές μας εκπομπές

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη άνδρας της Δίας που φέρεται να πυροβόλησε τον 16χρονο

0

Συνελήφθη ο αστυνομικός που φέρεται να πυροβόλησε κατά τη διάρκεια καταδίωξης 16χρονο στη Θεσσαλονίκη.

Στη σύλληψη ενός αστυνομικού της ομάδας ΔΙΑΣ προχώρησαν οι Αρχές καθώς φέρεται να πυροβόλησε τον 16χρονο οδηγό αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια καταδίωξης τις πρώτες ώρες της Δευτέρας (5/12) στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με το grTimes.gr πρόκειται για έναν άνδρα της ομάδας ΔΙΑΣ ο οποίος κρατείται με εντολή εισαγγελέα και αύριο Τρίτη (6/120 αναμένεται να οδηγηθεί στο Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης.