spot_img
25.8 C
Rafina
Πέμπτη, 25 Ιουνίου, 2026
spot_img
Αρχική Blog Σελίδα 3196

Δύο συνεδριάσεις Δημοτικού Συμβουλίου Ραφήνας- Πικερμίου στις 6 και στις 8 Δεκεμβρίου

0

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ

ΑΡ. 41

 

Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, σας καλεί σύμφωνα με τις διατάξεις της υπ’ αριθ. 375/39167/2.6.2022 εγκυκλίου  του Υπουργείου Εσωτερικών καθώς και τις διατάξεις του άρθρου 78 του Ν.4954/2022, την Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2022 και ώρα 21.00 – 23.00, σε συνεδρίαση με τηλεδιάσκεψη με χρήση της τεχνολογίας e:Presence (www.epresence.gov.gr)με δικαίωμα παράτασης του χρόνου σε περίπτωση που απαιτηθεί προκειμένου να συζητηθούν και να ληφθούν αποφάσεις για τα παρακάτω θέματα:

 

  1. Λήψη απόφασης περί 9ης Τροποποίησης Τεχνικού Προγράμματος έτους 2022.
  2. Γνωμοδότηση επί προτεινόμενης Γεωμετρικής Μεταβολής σε ιδιοκτησία των ΜΑΡΙΝΑΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΛΕΩΝΙΔΑ ΚΑΜΠΑΝΗ και ΙΩΑΝΝΑΣ ΚΟΡΥΖΗ.
  3. Λήψη απόφασης περί συμπλήρωσης και επαναδιατύπωσης της υπ’ αριθ. 156/2022 απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου περί καθορισμού τελών και δικαιωμάτων ύδρευσης για το έτος 2023.
  4. Λήψη απόφασης περί χωροθέτησης δύο (2) σημείων των τεσσάρων (4) ρευμάτων, δύο (2) σημείων των πέντε (5) ρευμάτων και ενός (1) σημείου των έξι (6) ρευμάτων ανακύκλωσης στον Δήμο Ραφήνας -Πικερμίου.
  5. Λήψη απόφασης περί μεταφοράς ποσών επιχορηγήσεων από την Τράπεζα Ελλάδος στην Τράπεζα Πειραιώς.
  6. Λήψη απόφασης περί επικαιροποίησης της υπ’ αριθ. 116/2022 απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου περί αναδοχής οφειλών της υπό λύση ΔΕΑΑΠ-ΜΑΕ προς τα Δημόσια Ταμεία.
  7. Λήψη απόφασης περί τροποποίησης της υπ’ αριθ. 17/2021 απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου ως προς την ανάθεση καθηκόντων αναπληρωτή Ειδικού Ταμία.
  8. Λήψη απόφασης περί τοποθέτησης στύλων ηλεκτροφωτισμού με φωτιστικά σώματα σε οδούς του Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου.
  9. Λήψη απόφασης περί κοπής δέντρων στον Δήμο Ραφήνας – Πικερμίου.

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

ΜΩΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

 

 

 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ

ΑΡ. 42

 

Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, σας καλεί σύμφωνα με τις διατάξεις των υπ’ αριθ. 375/39167/2.6.2022 και 380/39456/15.6.2022  εγκυκλίων του Υπουργείου Εσωτερικών, σε ειδική διά ζώσης συνεδρίαση, την Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου και ώρα 19.00, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου στο Δημοτικό Κατάστημα Ραφήνας, προκειμένου να συζητηθούν και να ληφθούν αποφάσεις για τα παρακάτω θέματα:

  1. Λήψη απόφασης περί έγκρισης προϋπολογισμού του Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου, έτους 2023.
  2. Λήψη απόφασης περί έγκρισης Ολοκληρωμένου Πλαισίου Δράσης (Ο.Π.Δ.) του Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου, έτους 2023.

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

ΜΩΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Κάντε like στην σελίδα μας στο facebook ΕΔΩ για  να μαθαίνετε όλα τα νέα και να ειδοποιήστε για όλες τις ζωντανές μας μεταδόσεις

Γκελαούζος – Περιμένει το δεύτερο δείγμα για το ντόπινγκ

0

Θετικός σε έλεγχο ντόπινγκ βρέθηκε ο Έλληνας μαραθωνοδρόμος Κωνσταντίνος Γκελαούζος.

Ο τέσσερις φορές πρωταθλητής Ελλάδας (2017-2021) και κάτοχος του ρεκόρ του Μαραθωνίου της Αθήνας υποβλήθηκε σε έλεγχο ντόπινγκ κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του στην Ιταλία.

Μετά το άνοιγμα του πρώτου δείγματος, ο Κωνσταντίνος Γκελαούζος ενημερώθηκε πως έχει βρεθεί θετικός σε απαγορευμένη ουσία μέσω e-mail.

Πάντως μέχρι στιγμής δεν έχει ανοιχτεί το δεύτερο δείγμα, από το οποίο θα επιβεβαιωθεί η ύπαρξη απαγορευμένης ουσίας είτε θα διαπιστωθεί αν πρόκειται περί λάθους.

Επίσημη ανακοίνωση δεν μπορεί να υπάρξει αν δεν ανοιχτεί και το δεύτερο δείγμα. Όμως, ο ίδιος ο αθλητής τοποθετήθηκε επ ‘αυτού και παραδέχτηκε πως έχει ενημερωθεί για τα αποτελέσματα του πρώτου δείγματος δηλώνοντας στο “SDNA”:

«Η είδηση αυτή είναι σοκ για μένα. Ήμουν στο χωριό μου για προετοιμασία στο βουνό και είδα πριν λίγες ώρες το e-mail, με το οποίο με ενημέρωναν για το εύρημα. Κατεβαίνω τώρα Αθήνα για να διαπιστώσω επ’ ακριβώς τι έχει συμβεί. Θέλω να λάμψει η αλήθεια, όχι τόσο για μένα όσο για τους δικούς μου ανθρώπους».

Νωρίτερα, μέσω Social Media, o Κωνσταντίνος Γκελαούζος τοποθετήθηκε ως εξής: «Καλησπέρα σας όλους. Φτιάχνω αυτό το βιντεάκι γιατί μου έστειλαν κάτι για ένα δημοσίευμα που γράφει κάτι για εμένα. Παιδιά, εγώ κάνω κανονικά την προπόνησή μου, κατεβαίνω τώρα σκεφτείτε από το βουνό. Είναι όλα καλά, όλα καλά δεν ασχολούμαι».

Το Κοινοτικό Συμβούλιο Ραφήνας συνεδριάζει την Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου

0

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η
Ο Πρόεδρος του Συμβουλίου Κοινότητας Ραφήνας, σας καλεί, σύμφωνα με την υπ΄αριθμ.
380/39456/15.6.2022 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών και το άρθρο 78 του Ν. 4954/ΦΕΚ 136/Α’/9-7-
22, , σε διά ζώσης συνεδρίαση, την Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2022 και ώρα 20.30, στην αίθουσα συνεδριάσεων
του Δημοτικού Συμβουλίου στο Δημοτικό Κατάστημα Ραφήνας, προκειμένου να συζητηθούν και να ληφθούν
αποφάσεις για τα παρακάτω θέματα:
Θέματα ημερήσιας διάταξης
1. Γνωμοδότηση για «Χορήγηση άδειας στάθμευσης ΑΜΕΑ».
2. Λήψη απόφασης περί χορήγησης άδειας παράτασης ωραρίου χρήσης μουσικής για την επιχείρηση
με την επωνυμία « Ο Λιόσπορος » στο όνομα του Γκούστη Κωνσταντίνου του Ηλιόδωρου που
εδράζεται επί της οδού 1ο
χλμ. Δημοτικής οδού Ραφήνας – Λούτσας ( Αγίου Χρυσοστόμου Σμύρνης
58) Δ.Κ Ραφήνας του Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου.
Ο Πρόεδρος του Συμβουλίου
Κοινότητας Ραφήνας
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΚΟΛΕΜΑΣ

Κάντε like στην σελίδα μας στο facebook ΕΔΩ για  να μαθαίνετε όλα τα νέα και να ειδοποιήστε για όλες τις ζωντανές μας μεταδόσεις

Πατέρας Αντώνιος: «Τα ράσα μου δεν έχουν τσέπες»

0

Σοκαρισμένοι είναι ο πατέρας Αντώνιος και η πρεσβυτέρα καθώς ενημερώθηκαν το πρωί για τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης στα οικονομικά της Κιβωτού του Κόσμου για τέσσερα κακουργήματα. 

Την πρώτη τους αντίδραση κατέγραψε ο Σπύρος Λάμπρου στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του Star.

«Δεν περίμενα μετρά από τόση προσπάθεια να ακούγεται το όνομά μου για τέτοια πράγματα. Όλα τα περιουσιακά στοιχεία είναι περασμένα στην Κιβωτό. Δεν έχω τίποτα δικό μου. Όλα είναι των παιδιών. Δεν κρύβομαι από κανέναν. Αν με ζητήσουν οι αρχές θα εμφανιστώ αμέσως. Με κατηγορούν άδικα άνθρωποι που δεν πέρασαν καν από την Κιβωτό. Τα ράσα μου δεν έχουν τσέπες» φέρεται να είπε σε δικούς του ανθρώπους ο πατέρας Αντώνιος.

Οργισμένη είναι η πρεσβυτέρα που νιώθει τεράστια πίεση ειδικά μετρά τους συνέχεις ελέγχους στα οικονομικά. Νιώθει αδικημένη.

«Δεν έκρυψα ποτέ χρήματα σε μυστικές γωνιές.  Δεν πέφτουμε από τα σύννεφα για τις εξελίξεις. Οι νομικοί μας είχαν ενημερώσει τι θα συμβεί. Ανεβαίνουμε τον δικό μας Γολγοθά και θα αποδείξουμε ότι όλα έγιναν σύμφωνα με το γράμμα του νομού»

Όμως στην αντεπίθεση περνούν και άνθρωποι του πατερά Αντωνίου και ζητούν να δώσουν εξηγήσεις αν κάποιοι έκαναν κακό σε παιδί της δομής.

«Να αναλάβουν τις ευθύνες τους και όσοι έδεναν και έλυναν στην δομή. Αν ήξεραν κάτι και δεν μιλούσαν στον πατερά Αντώνιο πρέπει να τιμωρηθούν. Για τα χρήματα όμως ακούγονται υπερβολές. Υπήρχαν τεράστια έξοδα και με κόπο καταφέρναμε να ανταπεξέλθουμε» ανάφεραν άτομα από το περιβάλλον του πατέρα Αντώνιου.

Φύλλο και φτερό τα οικονομικά της Κιβωτού του Κόσμου

Από το 2017 έως το 2021 οι δωρεές στην οργάνωση ήταν πάνω από 27 εκατομμύρια ευρώ, 180 ακίνητα και  οικόπεδα φιλέτα σε όλη τη χωρά.

Το μακρύ χέρι της οικονομικής αστυνομίας, αγγίζει πλέον τον πατέρα Αντώνιο και τα οικονομικά της Κιβωτού. Οι αρχές θα κινηθούν με μεθοδικότητα και ταχύτητα, προκειμένου να ξετυλίξουν το κουβάρι.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Άννας Σταματιάδου η οικονομική αστυνομία θα ξεσκονίσει τα πάντα. Θα κάνει φορολογικό έλεγχο, άνοιγμα εταιρικών λογαριασμών αλλά και όλων των λογαριασμών των έντεκα φυσικών προσώπων τα τελευταία πέντε έτη.

Μιλάμε δηλαδή για τον πάτερα Αντώνιο, τη σύζυγό του, μέλη της οικογένειας τους αλλά και τα πρόσωπα που έχουν περάσει από το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού.

Θα ελεγχθούν τα πάντα, δάνεια, κάρτες, λογαριασμοί, μετοχές και ότι υπάρχει σε Τράπεζες. Η οικονομική αστυνομία θα κάνει διαχειριστικό έλεγχο και γνωστοποίηση του πορίσματος του διαχειριστικού ελέγχου αλλά και  έρευνα για το αν έχουν δοθεί στην Κιβωτό πάσης φύσεως επιχορηγήσεις ή χρηματοδοτήσεις από κρατικούς φορείς ή από ευρωπαϊκούς πόρους.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Βαγγέλη Γκούμα στη δομή της Άνοιξης που έχει κλείσει, δύο εθελοντές ανέφεραν πως υπήρχε ανοργανωσιά και πως πετούσαν ακόμη και τα τρόφιμα.

«Είχαμε κάνει φιλανθρωπική εκδήλωση στην Άνοιξη, ειχε έρθει η πρεσβυτέρα και πήρα τα όποια χρήματα. Απόδειξη από ότι ξέρω δεν έδωσε. Θα είχαν μαζευτεί ένα δυο τρία χιλιάρικα» είπε ο Δημήτρης Ραικος, αντιδήμαρχος διοικητικών υπηρεσιών και ανάπτυξης ανθρωπίνων πόρων, Δήμου Διονύσου».

«Τον πατέρα Αντώνιο τον είδα όταν άνοιξε το σπίτι, έκανε βόλτα με τα παιδάκια. Σταμάτησα του είπα ότι μένω κοντά μου είπε ότι μας δωρίσαν το σπίτι και του είπα αν θέλει να βοηθήσω είμαι συνταξιούχος. Πήγαινα μαγείρευα και μετέφερα τα παιδιά στο σχολείο. Την πρεσβυτέρα την είδα μόνο στα εγκαίνια, νομίζω ότι ο Παπαντώνης παρέκλινε της πορείας του αλλιώς ξεκίνησε και η πολλή δημοσιότητα και η εξουσία έχασε το μυαλό του» είπε πρώην εθελοντής της Κιβωτού.

«Υπήρχε ανοργανωσιά με ενόχλησε το ότι δεν μπαίνανε στο ψυγείο τα φαγητά τα τρόφιμα με αποτέλεσμα να χαλάνε και κάποιες φορές να τα πετάμε. Με ενοχλούσε και είχα κάνει παράπονα αλλά ο,τι διογκώνεται χάνεται ο έλεγχος, λειτουργούσαν εθελοντικά και τα μαγαζιά και οι κάτοικοι δηλαδή  έλεγε ο άλλος δεν θα κάνω μνημόσυνο για τη μανά μου θα δώσω τα λεφτά στην κιβωτό» είπε πρώην εθελόντρια της Κιβωτού.

Πηγή: star.gr

Κολωνός: «Όταν είδα τα βίντεο είχα εφιάλτες» – Νέες αποκαλύψεις από την θεία της 12χρονης

0

Η θεία της 12χρονης που πρώτη ανακάλυψε την κακοποίηση της ανιψιάς της από τον 53χρονο. Μεταξύ άλλων, περιγράφει πώς ανακάλυψε τον εφιάλτη που ζούσε η ανήλικη στα χέρια των βιαστών της και ξετύλιξε το κουβάρι των Σεπολίων. Παράλληλα, βγάζει κραυγή απόγνωσης, καθώς ακόμη δεν έχει δει το παιδί ψυχολόγος και αναφέρεται στο κινητό του κατηγορούμενου με τα στοιχεία των ανδρών που έχει εξαφανιστεί.

«Φοράει όλη την ώρα μία κουκούλα φοβάται να βγει έξω και στο Χαμόγελο του Παιδιού δύο μήνες αρνούνταν να βγει έξω. Αυτό που είδα εγώ το βράδυ γιατί μου έκανε και πυρετό και δεν το περίμενα τόσο καταλάβατε γιατί εδώ πάντα χαιρόταν όταν ερχόταν δεν περίμενα τόσο τραγική κατάστασής δεν μπορώ θεία να κοιμηθώ βλέπω συνέχεια αυτόν μπροστά μου θέλω την μαμά», λέει αρχικά.

Και προσθέτει: «Εγώ την είχα και το Πάσχα εδώ την είχα ένα μήνα. Δεν κατάλαβε ο νονός, ο φίλος μου, κανένας μας τίποτα. Βλέπαμε ένα κανονικό παιδί, το οποίο βέβαια επειδή μπήκε στην εφηβεία και τώρα αδιαθέτησε λέγαμε ίσως να έχει λίγο παραπάνω νεύρα. Όταν είδα τα βίντεο δεν μπορούσα να κοιμηθώ τρεις μέρες. Έβλεπα εφιάλτες».

Η θεία της 12χρονης είναι το πρόσωπο  «κλεδί», που κίνησε τις διαδικασίες και «ξεγύμνωσε» τον 53χρονο. Σήμερα είναι αυτή που βοηθά την μικρή να σταθεί όρθια καθώς την έχει στο σπίτι της.

«Δεν είναι μόνο αυτό το παιδί. Είναι και τα αδέρφια της. Όλα υποφέρουν από την υπόθεση. Είναι δυνατόν να συλλαμβάνεις μία μάνα πάμπτωχη; Τι φοβούνταν; Θα πήγαινε που; Θα άφηνε ποτέ τα παιδιά της;», αναρωτιέται.

Πώς ξεκίνησαν όλα
Μιλάει για την στιγμή της αποκάλυψης από όπου ξεκίνησαν όλα: «Ήμασταν διακοπές καιτη ρωτούσα γιατί είναι συνέχεια στο κινητό. «Παίζω θεία παιχνίδια», μου απαντούσε και κάποια στιγμή απλώς το κράταγε γιατί είναι σπασμένο και για πλάκα της το τράβηξα και εκεί είδα την αντίδρασή της. Είδα πανικό και φόβο. Ουσιαστικά, όλα ξεκίνησαν από το βλέμμα του παιδιού, από την αντίδραση και από το ότι μου κλείδωσε το τηλέφωνο με το που το πήρα στο χέρι μου», δηλώνει.

«Δεν έχουμε καμία υποστήριξη»
Όπως τονίζει επίσης, η μικρή είναι ακόμα σε σοκ και κλαίει όλη μέρα, ενώ έχει ανάγκη για στήριξη από ειδικούς, «καθώς ως τώρα η στήριξη που έχει από ψυχολόγους είναι ανύπαρκτη».

«Δεν έχουμε κανέναν ψυχολόγο και καμία υποστήριξη ή να μας πουν ότι θα το φροντίσουν και θα φέρουν. Είναι τραγικό αυτό. Έχει αφεθεί ένα παιδί σ΄αυτή την κατάσταση και ξέρει κιόλας τι συμβαίνει. Μιλάει τώρα με την μαμά της, με παίρνει εμένα τηλέφωνο αλλά δεν διανοείστε τώρα δεν μπορώ να σας το εξηγήσω. Στα κανάλια λένε ότι έχει ψυχολογική υποστήριξη αλλά αυτό δεν ισχύει. Όταν το είπα στην εισαγγελέα, πήρε η ίδια τηλέφωνο τους ιθύνοντες και της είπαν ότι δεν μπορούν να ορίσουν ψυχολόγο από τον νόμο, γιατί το παιδί δίνει καταθέσεις και πρέπει να είναι ανέπαφο από ψυχολογική υποστήριξη. Είναι να χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο. Αυτά είναι ανεπίτρεπτα», καταγγέλλει.

Ακόμα, τονίζει ότι η οικογένεια του κοριτσιού είναι σε άθλια κατάσταση και αποκαλύπτει πως και η γιαγιά του παιδιού είχε πει πως δεν της άρεσε που πήγαινε για δουλειά στο μαγαζί του κατηγορούμενου. Όσο για την μικρή; Έχει ενοχές για την μητέρα της, που βρίσκεται στη φυλακή.

«Να ξέρουνε τα παιδιά ότι η μάνα τους είναι έξω, ότι μπορεί να έρθει να τα δει. Είναι αλλιώς η ψυχολογία του παιδιού να ξέρει ότι η μάνα του δεν είναι στην φυλακή και πόσο μάλλον όταν νιώθει υπεύθυνο αυτό το παιδί για αυτό που συμβαίνει», λέει.

«Δεν κοιμάται τα βράδια»
Στη συνέχεια της συνέντευξής της η θεία της 12χρονης εξομολογείτε ότι η μικρή δεν κοιμάται, κλαίει συνέχεια και είναι σε χάλια κατάσταση.

«Δεν κοιμάται. Το βράδυ δεν υπάρχει ύπνος. Έρχεται μαζί μου στο κρεβάτι μου, κλαίει συνέχεια, της λέω αγάπη μου, προσπαθώ να της μιλήσω. Χάλια είναι. Προσπαθώ συνέχεια να της λέει ότι η μαμά της θα βγει από τη φυλακή και ότι έχει γίνει λάθος από την αστυνομία.  Βλέπει εφιάλτες συνέχεια με αυτό τον άνθρωπο. Εχει το βάρος πάνω της ότι φταίει αυτή που είναι η μαμά της στη φυλακή», περιγράφει.

«Έχει εξαφανίσει το κινητό με τα στοιχεία των ανδρών»
Επίσης, η θεία του κοριτσιού κάνει ειδική μνεία στο κινητό του κατηγορούμενου 53χρονου, υπογραμμίζοντας ότι έχει εξαφανιστεί. Μαζί με αυτό και τα στοιχεία των ανδρών που βίαζαν την 12χρονη.

«To τηλέφωνο, στο οποίο είχε τα περισσότερα στοιχεία, δεν το βρήκανε. Γιατί όταν ένα μήνα τον αφήνεις έξω, ενώ εμείς τον είχαμε προειδοποιήσει, χωρίς να γνωρίζουμε βέβαια τι έπρεπε να γίνει, το εξαφάνισε. Είναι το τηλέφωνο που έκανε τις τηλεφωνικές επικοινωνίες, που πήγαινε το παιδί στα σπίτια. Υπάρχουν πάρα πολλοί εκεί έξω, υπάρχουν και άλλοι μάλλον, για να μην πω πάρα πολλοί, οι οποίοι δεν έχει γίνει τίποτα με αυτούς.

Το παιδί ήξερε ακριβώς τα τηλέφωνα του. Όπως λέει λείπει ένα τηλέφωνο που δεν το βρήκανε, το οποίο μ’ αυτούς μιλούσε για τα σπίτια που πήγαινε. Αν δεν βρούνε λοιπόν αυτό το τηλέφωνο ή τις επαφές δεν θα βρεθούν ποτέ οι άνδρες, στα σπίτα των οποίων πήγε. Υπάρχουν και άλλα άτομα, σε ένα τηλέφωνο που βρήκανε της μικρής που ήταν σπασμένο. Η μικρή μου είπε ότι:«εκεί θεία υπάρχουν και άλλοι». Είχε κάνει δύο φορές επαναφορά και από την αστυνομία είπαν ότι δεν μπορούν να βρούν τα στοιχεία. Έναν χάκερ να βάλεις, θα στα βρει όλα», αποκαλύπτει.

«Εγώ θέλω να πιαστεί και ο τελευταίος, δεν θέλω να την γλιτώσει κανείς. Θέλω να πάρουν αυτό που τους αξίζει, όπως κατέστρεψαν εμένα, το παιδί, να καταστραφεί όλη τους η ζωή, να μην μπορούν να ξανακυκλοφορήσουν έξω και όχι να φοβάται το παιδί», κατέληξε.

πηγη: MEGA

Πικέρμι: Άνοιξε ξανά η παιδική χαρά της οδού Πίνδου στη Διώνη

0
Μετά τις απαραίτητες εργασίες για την πιστοποίηση της άνοιξε ξανά η παιδική χαρά της οδού Πίνδου στην Διώνη.
”Η μέριμνα και η φροντίδα για την ασφάλεια και τη χαρά των παιδιών μας σε πρώτο πλάνο.
Ευχαριστώ εξωτερικούς συνεργάτες και τεχνική υπηρεσία για την εξαίρετη δουλειά που επιτελούν.” σχολίασε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος Ραφήνας-Πικερμίου Ευάγγελος Μπουρνούς

Συνοικία το Όνειρο: Η οικονομική καταστροφή του Αλέκου Αλεξανδράκη

0

Η θρυλική ταινία «Συνοικία το Όνειρο», που σκηνοθέτησε ο Αλέκος Αλεξανδράκης το 1961, σε σενάριο του σπουδαίου ποιητή Τάσου Λειβαδίτη και του Κώστα Κοτζιά πέρασε μεγάλες περιπέτειες και κυρίως λογοκρισία και μάλιστα εν καιρώ δημοκρατικού πολιτεύματος.

Μια ταινία που σχολίαζε με ιδιαίτερο τρόπο την εποχή, την κατοχή, τον εμφύλιο και τις ρημαγμένες ζωές των Ελλήνων.

Αξιοσημείωτο, πολλοί από τους ηθοποιούς αλλά και συντελεστές της ταινίας είχαν βιώσει και εκείνοι δύσκολες στιγμές ενσαρκώνοντας πειστικά τους ρόλους τους. Ανάμεσα τους και ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης, ζώντας στο πετσί του τη φτώχεια, ερμήνευσε μοναδικά το τραγούδι «Βρέχει στη φτωχογειτονιά», σε στίχους Τάσου Λειβαδίτη και μουσική Μίκη Θεοδωράκη.

Η ταινία κρίθηκε ακατάλληλη και με απόφαση της αρμόδιας επιτροπής, αρχικά απαγορεύθηκε από την Υπηρεσιακή Κυβέρνηση Κωνσταντίνου Δόβα. Πολλοί την κατέκριναν για τις κομμουνιστικές ιδέες της, την εικόνα της εξαθλίωσης που ήθελε να προβάλλει αλλά και τη συμμετοχή του Μάνου Κατράκη και Μίκη Θεοδωράκη (λόγω των πολιτικών πεποιθήσεων τους). Στην κυβέρνηση αναλαμβάνει ο Κωνσταντίνος Καραμανλής.

Ύστερα από διαμαρτυρίες του Τύπου και ανθρώπων της τέχνης, η κυβέρνηση επέτρεψε την προβολή μιας λογοκριμένης εκδοχής της ταινίας και μόνο στα αστικά κέντρα. Στην επαρχία – ειδικά στις «εθνικά ευαίσθητες περιοχές» – εκδόθηκε αυστηρή διαταγή απαγόρευσης. Στο φιλμ κόβονται σκηνές.

Όπως είχε δηλώσει ο Αλεξανδράκης, σε συνέντευξή του στα «Νέα», εκτός από τη σχετική κοπτοραπτική του φιλμ χρειάστηκε και η προσωπική παρέμβαση της Ελένης Βλάχου στον Κωνσταντίνο Καραμανλή για να δοθεί άδεια προβολής.

Η πρεμιέρα της, τον Οκτώβριο του 1961, ήταν επεισοδιακή. Η προβολή της διεκόπη βίαια από αστυνομικούς και παρακρατικούς, που εισέβαλαν στην κινηματογραφική αίθουσα και κατέβασαν τον γενικό διακόπτη, μπροστά στα έκπληκτα μάτια των επίσημων καλεσμένων.

Το φιλμ του είχε κοστίσει μια μικρή περιουσία και προβλήθηκε κατακρεουργημένο, με αποτέλεσμα να μην τον εκφράζει πλήρως.

«Την πλήρωσα πάρα πολύ οικονομικά αυτή την ταινία… Ό,τι είχα μαζέψει από τις ταινίες που έκανα τα έβαλα για να κάνω αυτή την ταινία, γιατί ήθελα να πω αυτά τα πράγματα. Τελικά λογοκρίθηκε και όταν την επέτρεψαν, παίχτηκε πετσοκομμένη», δήλωσε σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ και στον δημοσιογράφο Άρη Σκιαδόπουλο το 1996.

Ιδιαίτερα στεναχωρημένος μιλώντας στον Χρήστο Βασιλόπουλο και τη «Μηχανή του Χρόνου» είχε πει: «Αυτή η ταινία δεν με αφορά, δεν με αντιπροσωπεύει. Για μένα τελείωσε στη λογοκρισία της…».

Η ιστορία της ταινίας

Κεντρικοί χαρακτήρες της υπόθεσης είναι ο Ρίκος (Αλεξανδράκης), πρώην κατάδικος, νυν μικροκομπιναδόρος, αλλά με καλή καρδιά. Η αγαπημένη του Στεφανία (Γεωργούλη) φλερτάρει με πλούσιους και με την ιδέα να ξεφύγει μια και καλή από τη φτωχογειτονιά. Πατέρας της ο ασκητικός «Νεκροθάφτης» (Μάνος Κατράκης), που προσπαθεί να επιβιώσει σε ένα περιβάλλον εφιαλτικό και να συνεισφέρει στα οικονομικά της οικογένειας. Για ολόκληρη την περιοχή υπάρχουν μια τουαλέτα και ένα τηλέφωνο, ενώ το νερό αποτελεί αγαθό όνομα και πράγμα. Ο Ρίκος σκαρφίζεται μια κομπίνα, αλλά θα ξοδέψει τα χρήματα που έχουν συγκεντρωθεί και ένας από τους «συνεταίρους» του (Αλέκος Πέτσος) θα αυτοκτονήσει. Ο Ρίκος, η αγαπημένη του και ο αδερφός της, ηττημένοι και απογοητευμένοι εξαιτίας των προσδοκιών που δεν ευοδώθηκαν ποτέ, θα αναγκαστούν να συμβιβαστούν με την ωμή πραγματικότητα.

Οι διθυραμβικές κριτικές

Στo Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης το 1961 απέσπασε το Βραβείο φωτογραφίας και το βραβείο Β’ ανδρικού ρόλου (Μάνος Κατράκης), ενώ παρά την απαγόρευση προβολής της στο εξωτερικό, προβλήθηκε τελικά στη Βενετία, αν και εκτός του πλαισίου του κινηματογραφικού φεστιβάλ της πόλης.

Η δεύτερη σκηνοθετική δουλειά του Αλέκου Αλεξανδράκη ήταν και η τελευταία του. Επιπλέον σηματοδότησε και το τέλος της σχέσης του με την Αλίκη Γεωργούλη, καθώς οι έντονες διαφωνίες που είχαν για θέματα παραγωγής και για την «υπογραφή» αυτής κατέστησαν αγεφύρωτες μετά τη λογοκρισία και τη μεγάλη οικονομική αποτυχία.

Ακριβώς 22 χρόνια μετά από την επεισοδιακή της πρεμιέρα, η ταινία προβλήθηκε για πρώτη φορά από την κρατική τηλεόραση (1983).

 

Πηγή: in.gr

Δελτίο τύπου Κίνησης για την Προστασία & Ανάδειξη του Μεγάλου Ρέματος Ραφήνας

0

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ, ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΡΑΦΗΝΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΤΑΣΗΣ

ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟΥ

 

Προσφυγή στο Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής κατέθεσαν επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων της  αντιπολίτευσης, δημοτικοί σύμβουλοι, η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Ραφήνας-Πικερμίου, τρεις Σύλλογοι Γονέων, ο Εξωραϊστικός Σύλλογος «Νηρέας», η Κίνηση για την Προστασία & Ανάδειξη του Μεγάλου Ρέματος Ραφήνας και 19 Δημότες με πρωτοφανή συσπείρωσή τους στην ιστορία της πόλης μας. Ζητούν  την ακύρωση απόφασης του Δημοτικού συμβουλίου Ραφήνας-Πικερμίου με την οποία παραχωρείται για 5 + 2 χρόνια στην εταιρεία ΙΝΤΡΑΚΑΤ για δημιουργία εργοταξίου, χώρος ιδιοκτησίας του Δήμου περίπου 12 στρεμμάτων, χαρακτηρισμένος  στην μεγαλύτερη έκτασή του ως χώρος πρασίνου (Περιοχή Α, ΖΟΕ Μεσογείων), στην καρδιά και πρόσοψη της Ραφήνας, ανάμεσα σε 6 σχολεία (σε απόσταση λιγότερο από 100 μέτρα από αυτά), έναν οικισμό (Αύρα), το νεκροταφείο Ραφήνας, το γραφικό εκκλησάκι της Παναγίτσας, τις αθλητικές εγκαταστάσεις στο λόφο του Οχυρού!

Κατ’ αρχήν η παραχώρηση του χώρου για τη λειτουργία εργοταξίου, όπως και οι σχετικές κατασκευές, απαγορεύονται στην ζώνη αυτή.

Εξάλλου, δεν τηρήθηκε η διαδικασία της δημοπρασίας για την παραχώρηση αυτή, που ουσιαστικά αποτελεί μίσθωση με ετεροχρονισμένο μίσθωμα υπό μορφή ανταποδοτικών εργασιών που θα παραμείνουν στο Δήμο μετά την αποχώρηση της ΙΝΤΡΑΚΑΤ, χωρίς όμως η χρήση τους να επιτρέπεται λόγω του χαρακτηρισμού της περιοχής ως Ζώνης Πρασίνου, άρα μη επωφελείς και οικονομικά αξιοποιήσιμες. Οι «ανταποδοτικές εργασίες» θα είναι:

α) πάρκινγκ 300 θέσεων για ΙΧ του προσωπικού και για μηχανήματα έργου

β) ολοκλήρωση ημιτελούς κτιρίου που έχει μείνει στα μπετά εδώ και 15 χρόνια, προφανέστατα λόγω ασυμβατότητας με τις επιτρεπόμενες χρήσεις γης που καθορίστηκαν το 2003 από τη ΖΟΕ Μεσογείων.

γ) γεφυροπλάστιγγα και δάπεδα από σκυρόδεμα, προκειμένου να νομιμοποιηθεί (και φυσικά να μονιμοποιηθεί!) παρακείμενος χώρος διαχείρισης βλαστικών, ογκωδών και ΑΕΚΚ (απόβλητων εκσκαφών, κατασκευών και κατεδαφίσεων), το οποίο μέχρι στιγμής ο Δήμος χρησιμοποιεί χωρίς να τηρεί τις δεσμεύσεις που απορρέουν από την υπαγωγή της μονάδας στο καθεστώς των Πρότυπων Περιβαλλοντικών Δεσμεύσεων!

Αλλά και από πλευράς σκοπιμότητας, η παραχώρηση είναι προβληματική σε σχέση με τα δύο έργα που εκτελεί η ΙΝΤΡΑΚΑΤ, για την εξυπηρέτηση των οποίων παραχωρήθηκε ο χώρος.

Πρόκειται: α) για την κατασκευή του έργου διευθέτησης και οριοθέτησης ρέματος Ραφήνας, έργο χαρακτηρισμενο ως “αντιπλημμυρικό”, που ανέλαβε πρόσφατα η ΙΝΤΡΑΚΑΤ από το Υπουργείο Υποδομών και ξεκινάει 2 μόλις μήνες προτού συζητηθεί στο ΣτΕ η νομιμότητα της οριοθέτησης του ρέματος, απαραίτητη προϋπόθεση για οποιαδήποτε επέμβαση στο ρέμα. Η οριοθέτηση είχε προσβληθεί το 2019 από πολίτες και συλλόγους ως επικίνδυνη και αντιπεριβαλλοντική και β) για έργο “αποκατάστασης υποδομών από την πυρκαγιά του 2018 στο Μάτι”, που εκτελεί η ΙΝΤΡΑΚΑΤ για το Υπουργείο Υποδομών,  σε προγραμματική σύμβαση με το Δήμο Ραφήνας-Πικερμίου. Πρόκειται για έργο, η 18μηνη διάρκεια του οποίου είχε ήδη λήξει πριν τη λήψη της προσβαλλόμενης απόφασης. Θυμίζουμε ότι στο πλαίσιο του έργου αυτού, που εκτελείται χωρίς περιβαλλοντική αδειοδότηση, έγινε πέρυσι  παράνομη διάνοιξη  διαδρόμου προς την παραλία Μπλε Λιμανάκι που τελικά σταμάτησε μετά από κινητοποίηση των κατοίκων, ενώ εξάλλου έχουν ήδη κοπεί δεκάδες δέντρα και θάμνοι και πολλά ακόμη απειλούνται με κοπή στην πυρόπληκτη περιοχή της Ραφήνας.

Οι εκτάσεις που παραχωρήθηκαν στην ΙΝΤΡΑΚΑΤ είχαν αγοραστεί από το Δήμο το 2019 έναντι 385.000€ (απόφαση οικ. Επιτροπής 477/2018) με αποκλειστικό σκοπό την επέκταση βοηθητικών λειτουργιών του Νεκροταφείου.

Η παράνομη αυτή παραχώρηση:

  • θα εκθέσει μικρούς και μεγάλους μαθητές σε κίνδυνο τροχαίων ατυχημάτων,
  • θα επιδεινώσει δραματικά την κυκλοφορία επί της οδού Χρυσοστόμου Σμύρνης, που ήδη είναι προβληματική ιδίως τις ώρες έναρξης και λήξης των μαθημάτων αλλά και τους καλοκαιρινούς μήνες όπου υπάρχει τεράστιος φόρτος αυτοκινήτων λόγω του λιμανιού που εξυπηρετεί περί τα 2 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, δυσχεραίνοντας την σύνδεση των οικισμών της Νότιας Ραφήνας (ενδεικτικά περιοχές Νηρέα, Πρωτέα, Αύρα) με το κέντρο της Ραφήνας,
  • θα δημιουργήσει τεράστια όχληση από θορύβους, καυσαέρια και σκόνη των σχολείων και των περιοίκων, ιδίως του οικισμού «ΑΥΡΑ»,
  • θα καταστρέψει ανεπανόρθωτα το αστικό και περιαστικό πράσινο και τοπίο,
  • δεν συνάδει με τη λειτουργία του παρακείμενου κοιμητηρίου ως «τόπου αναπαύσεως» των νεκρών και απόδοσης τιμών από τους οικείους τους και
  • απαξιώνει τον περιβάλλοντα χώρο της εκκλησίας της Παναγίτσας, που αποτελεί χώρο λατρείας και ιστορικής μνήμης για την πόλη της Ραφήνας.

Ήδη μόλις έγινε γνωστή η πρόθεσή μας προσβολής της απόφασης αυτής και η συλλογή υπογραφών προς τούτο, ο Δήμος ανήρτησε στην «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» δύο «ορθές επαναλήψεις» της προσβαλλόμενης απόφασης, με διαφοροποιημένο περιεχόμενο σε σχέση με το αρχικό, και προσθήκες που σύμφωνα με τις καταγγελίες δημοτικών παρατάξεων ουδέποτε συζητήθηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο, δεν  προκύπτουν από την πρωτοκολλημένη αίτηση της ΙΝΤΡΑΚΑΤ και τον σχετικό προϋπολογισμό των ανταποδοτικών εργασιών, ούτε από την σχετική εισήγηση προς το Δημοτικό Συμβούλιο. Το γεγονός αυτό δημιουργεί πρόσθετα ερωτηματικά και επιτείνει τη θέση όσων υπερψήφισαν την παράνομη αυτή απόφαση.

Ζητάμε από όλους τους δημοτικούς συμβούλους την άμεση ανάκληση της παράνομης απόφασης παραχώρησης.

 

                2/12/2022, Κίνηση για την Προστασία & Ανάδειξη του Μεγάλου Ρέματος Ραφήνας

megalorema@gmail.comhttps://megalorema.blogspot.com  , https://www.facebook.com/KPAMRR

Γώγος: «Βάλτε μάσκα…» – Τι είπε για τα σχολεία

0

Απαραίτητη, αν όχι υποχρεωτική είναι η μάσκα σε κλειστούς χώρους για τους ευάλωτους πολίτες, σημειώνει, ο καθηγητής παθολογίας – λοιμωξιολογίας Χαράλαμπος Γώγος.

Στο ερώτημά  εάν κρίνει σκόπιμο να εφαρμοστεί υποχρεωτικά η χρήση μάσκα στα σχολεία, κάτι που υπενθυμίζουμε ότι πρότεινε και ο Πανελλήνιος Σύλλογος Ελευθεροεπαγγελματιών Παιδιάτρων, ο κ. Γώγος  απάντησε: «Τα σχολεία ακολουθούν αυτό που συμβαίνει στην κοινότητα.Έτσι υπάρχουν πολλές ιώσεις στα παιδιά. Ωστόσο έχουμε διαπιστώσει ότι η χρήση μάσκας είναι πολύ δύσκολη στο σχολείο. Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί υποφέρουν διότι η εκπαιδευτική διαδικασία έχει πολύ λόγο και η ομιλία με μάσκα είναι πολύ δύσκολη».

Στον αντίποδα, ο κ. Γώγος συμβουλεύει τους γονείς το εξής: «Όταν τα παιδιά τους έχουν συμπτώματα ή κάποιο άλλο μέλος της οικογένειας έχει ίωση, θα πρέπει να κρατάνε τα παιδιά τους στο σπίτι και να μην τα στέλνουν στο σχολείο.Τα περισσότερα από τα ιογενή νοσήματα μεταδίδονται μετά την εμφάνιση συμπτωμάτων, δεν είναι όπως ο κορονοϊός, επομένως για δύο τρεις ημέρες να μην στέλνουν τα παιδιά στο σχολείο. Με τον τρόπο αυτό προφυλάσσουν τους οικείους τους αλλά και τις εκπαιδευτικές κοινότητες όπου φοιτούν τα παιδιά τους».

Βιβλίο για την Μαρία Κάλλας φέρνει τα πάνω κάτω – “Ο Ωνάσης τη νάρκωνε και την κακοποιούσε”

0

Σαν σήμερα, 2 Δεκέμβριου 1923 γεννήθηκε μια σπουδαία Ελληνίδα, η Μαρία Κάλλας.

Η Μαρία Κάλλας υπήρξε η σπουδαιότερη σοπράνο που γεννήθηκε ποτέ και μεσουράνησε στο διεθνές στερέωμα κατά τις δεκαετίες του 1950 και του 1960, κατακτώντας το κοινό της όπερας σε όλο τον κόσμο.

Κόρη μιας μητέρας η οποία τη μεμφόταν από τα νιάτα μέχρι και τον πρόωρο θάνατό της.

Όταν γεννήθηκε η Κάλλας, η μητέρα της, Ευαγγελία, αρνιόταν να την κοιτάξει ή να την πάρει αγκαλιά.

Η Μαρία Κάλλας, υπήρξε μια γυναίκα που ατύχησε στις σχέσεις της με τους άντρες και φωνή της οποίας το μέταλλο δεν έχει πάψει να συγκλονίζει.

Η αρχή του τέλους

Η εμβληματική σταρ της όπερας έχτισε μια μεγάλη καριέρα ενώ απασχόλησε και με την προσωπική της ζωή κυρίως με τη θυελλώδη σχέση της με τον Αριστοτέλη Ωνάση.

Η είδηση του γάμου του Αριστοτέλη Ωνάση με την Τζάκι Κένεντι το 1968 θα αποτελέσει και το γεγονός που θα επηρεάσει καταλυτικά τόσο την προσωπική όσο και την επαγγελματική πορεία της με εμφανή την φθορά στην φωνή και την εικόνα στις μετέπειτα εμφανίσεις της.

Στο πλαίσιο της έρευνας για την συγγραφή της νέας βιογραφίας με τίτλο «Cast a Diva: The Hidden Life of Maria Callas» η Σπενς εξασφάλισε πρόσβαση σε ανέκδοτα μέχρι σήμερα γράμματα της Κάλλας και άλλα έγγραφα.

Αυτό το υλικό, ρίχνει φως στα «βάσανα που βίωσε μέσα από τον γάμο της», στην «κακοποίηση στην οποία την υπέβαλε ο Ωνάσης» και στη «σεξουαλική παρενόχληση που δέχτηκε» από τον διευθυντή ενός από τα πιο σημαντικά κονσερβατόρια του κόσμου.

Η συγγραφέας του βιβλίου ισχυρίζεται πώς η Κάλλας είχε υποβληθεί σε θεραπεία με ενέσεις, σε κλινική στην Ελβετία με σκοπό να χάσει βάρος.

Ο πρώτος σύζυγος της σοπράνο, Τίτα Μενεγκίνι ήθελε τη Μαρία υποταγμένη, αντιστεκόταν στην επιθυμία της να αποκτήσουν παιδιά και την απομυζούσε οικονομικά.

Αλλά και ο Ωνάσης, όπως περιγράφει η συγγραφέας του βιβλίου, την χρησιμοποιούσε για να εδραιώσει το κύρος του, όμως την απατούσε συστηματικά ακόμα και με πόρνες.

Σύμφωνα με τη Σπενς, οι επιστολές που έχουν να κάνουν με τον Αριστοτέλη Ωνάση αποκαλύπτουν τις τραυματικές εμπειρίες που έζησε η Κάλλας, ιδίως όταν, το 1966, η ζωή της απειλήθηκε από την άσκηση σωματικής βίας.

«Υπάρχουν επίσης ανατριχιαστικές πληροφορίες από το ημερολόγιο στενού φιλικού της προσώπου που περιγράφουν λεπτομερώς πώς ο Ωνάσης τη νάρκωσε, κυρίως για σεξουαλικούς λόγους. Σήμερα αυτού του είδους η πρακτική θα χαρακτηριζόταν ως date rape» αναφέρει η βιογράφος.