spot_img
25.3 C
Rafina
Πέμπτη, 25 Ιουνίου, 2026
spot_img
Αρχική Blog Σελίδα 3197

Δίκη για το Μάτι: «Ήταν πόλεμος. Όσοι έζησαν ήταν από τύχη»

Συνεχίζονται οι καταθέσεις στο Τριμελές Πλημμελιοδικείο για την πυρκαγιά στο Μάτι.

Ο Θεοφάνης Χατζησταματίου, του οποίου η σύζυγος και ο γιος, υπέστησαν σοβαρότατα εγκαύματα  περιέγραψε στο Δικαστήριο όσα δραματικά βίωσαν και βιώνουν μέχρι σήμερα ο ίδιος και η οικογένεια του.

Ήταν η τρίτη συγκλονιστική μαρτυρία σήμερα (02/12/2022) μετά από εκείνη της Βαρβάρας Βουκάκη και της Ιωάννας Πεταλά.

Ο μάρτυρας βρισκόταν στο εξωτερικό όταν συνέβησαν όλα και προσπαθούσε αγωνιωδώς να επικοινωνήσει με τους γονείς του, τη σύζυγο και το παιδί του. «Πήρα τηλέφωνο τη σύζυγο μου. Μου λέει: “δεν μπορώ να σου μιλήσω καήκαμε, καήκαμε”. Παίρνω τον πατέρα μου μου λέει «τι να σου πω, καήκαμε». Άκουγα το παιδί που φώναζε, δεν μπορούσε να μιλήσει. Κοιτάω να βγάλω εισιτήρια να επιστρέψω. Μέχρι το βράδυ ήταν πλήρες χάος. Μέσω ενός γείτονα μου στέλνουν μήνυμα “η μητέρα σου είναι μαζί μας, ο πατέρας σου πάει στο νοσοκομείο με παιδί”. Επικοινωνώ με τον πατέρα μου και μου λέει ότι η γυναίκα μου δεν ήταν μαζί τους. Προσπαθούσα απεγνωσμένα να την βρω. Η γυναίκα μου ήταν στο Σισμανόγλειο μέσα σε αφόρητους πόνους γιατί προσπαθούσα να της τραβήξουν τα καμένα δέρματα», περιέγραψε ο μάρτυρας.

«Όλο το βράδυ προσπαθούσα να μάθω. Δεν διάβασα για νεκρούς ή τραυματίες. Το πρωί είδα φωτογραφίες. Δεν μπορούσα να καταλάβω πως έγινε. Όταν έμαθα τις λεπτομέρειες, ότι έκαιγε χαμηλή βλάστηση και κανείς δεν σκέφτηκε τι θα γινόταν αν έμπαινε μέσα στα πεύκα. Δείχνει ανθρώπους με πλήρη άγνοια της περιοχής και των ευθυνών τους. Το καλοκαίρι που περνά ο Καραγκιόζης και φωνάζει για παράσταση και τον ακούμε όλες οι περιοχές», τόνισε ο μάρτυρας.

Όσο αφορά το παιδί του ο μάρτυρας περιέγραψε ότι το παιδί του ήταν για 60 μέρες στο νοσοκομείο. 

«Ο μόνος που δεχόταν να κάτσει μαζί του ήμουν εγώ. Έπαιρνε μορφίνη. Είχε παντού ορούς, δεν μπορούσε να ξαπλώσει με καμμένη την πλάτη και τα πόδια. Δύο φορές χειρουργείο. Η σύζυγος μου και ο πατέρας μου σε άλλο νοσοκομείο. Στις 30 Ιουλίου μου είπαν έλα να προλάβεις την Κάλλι πριν την διασωληνώσουν. Ποτέ δεν θα ξεχάσω όταν είδα τις ακτινογραφίες του θώρακος της, δύο άσπρες κηλίδες. Έπρεπε να φορέσω ένα χαμόγελο και να πάω στο παιδί. Να μην ξέρω τι να πω στο παιδί, αν θα την ξαναδεί. Η μαμά του δεν είχε πνευμόνια. Το παιδί άρχισε να ξυπνά τα βράδια. Ο οργανισμός σε ένα παιδί επουλώνει γρήγορα. Οι πληγές όμως προκαλούν φαγούρα που ακόμη συνεχίζει. Σκληραίνουν κομμάτια του δέρματος, τεντώνει και σκίζεται το δέρμα. Έπρεπε να φορά ελαστικά. Κάθε βράδυ από το ξύσιμο δεν μπορούσε να κοιμηθεί. Δεν έχουν υποχωρήσει οι φαγούρες. Στο παραμικρό στρες ξύνεται και έχει πόνους», είπε ακόμα ο μάρτυρας.

«Όσοι ζήσανε εκείνη την ημέρα ζήσανε από τύχη. Δέκα δευτερόλεπτα χωρίζανε τη ζωή από το θάνατο όπως γίνεται στον πόλεμο», επισήμανε ο κ. Χατζησταματίου, προσθέτοντας:

«Είναι ξεκάθαρο πως σε αυτή τη χώρα ζούμε από τύχη. Όσο υπάρχουν σε θέση ευθύνης άνθρωποι που δεν κάνουν τη δουλειά τους και όσο αλλάζουν οι νόμοι, δεν αποδίδεται δικαιοσύνη», ήταν το δριμύ κατηγορώ του μάρτυρα που μίλησε για παραλείψεις και πλήρη ανικανότητα των αρμόδιων.

«Δεν έκαναν ούτε το ελάχιστο. Να ειδοποιήσουν ένα τέταρτο νωρίτερα για να μην χαθεί κανένας, να προλάβουν να φτάσουν στη θάλασσα. Ας έκαναν έστω αυτό αφού δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα άλλο. Δεν είχαν κανένα σχέδιο. Υπάρχουν πολλοί άχρηστοι».

Η δίκη συνεχίζεται στις 8 Δεκεμβρίου 2022.

Κιβωτός: Εκνευρισμένη στις κάμερες η πρεσβυτέρα

0

Την πρώτη της εμφάνιση μετά από μέρες έκανε η πρεσβυτέρα Σταματία Γεωργαντή στη δομή της Κιβωτού του Κόσμου στον Κολωνό.

Όπως φαίνεται από το βίντεο που προβλήθηκε στην εκπομπή «T live» η πρεσβυτέρα έφυγε σαν κυνηγημένη από την πίσω πόρτα της δομής εμφανώς εκνευρισμένη από την παρουσία δημοσιογράφων.

Η πρεσβυτέρα φαίνεται να έχει χάσει την ψυχραιμία της, περιμένοντας να μπει στο αυτοκίνητο και χτύπησε με νεύρα το τζάμι του Ι.Χ. ενώ απευθυνόμενη στους δημοσιογράφους είπε: «Ρε άι φύγετε από εδώ».

Σημειώνεται ότι τα οικονομικά της «Κιβωτού του Κόσμου» και 11 προσώπων, μεταξύ των οποίων του πατέρα Αντώνιου και της πρεσβυτέρας έχουν μπει «στόχαστρο» των αρμόδιων αρχών. Ο εισαγγελέας Ιωάννης Σέβης, που χειρίζεται τη δικογραφία για τα οικονομικά της δομής, παρήγγειλε στην Οικονομική αστυνομία παραγγελία για εκτεταμένο και σε βάθος έλεγχο των οικονομικών.

Τα αδικήματα που διερευνώνται στο πλαίσιο της εισαγγελικής παραγγελίας αφορούν, σύμφωνα με πληροφορίες, σε τέσσερα κακουργήματα αυτά της υπεξαίρεσης, της απιστίας, της φοροδιαφυγής και του ξεπλύματος μαύρου χρήματος.

Άγιοι Ισίδωροι Λυκαβηττού: Η απάντηση του “θαυματοποιού” ιερέα για την απομάκρυνσή του

0

Δεν προτίθεται να προχωρήσει ο παπάς Δημήτρης Λουπασάκης, ο οποίος δηλώνει το σεβασμό του στις αποφάσεις της Εκκλησίας.

«Δεν προτίθεμαι να βγω δημόσια να τοποθετηθώ. Εύχομαι σε όλους, σε φίλους, σε εχθρούς να έχουν την ευχή του Τιμίου Σταυρού, να έχουν υγεία. Ένας ιερέας μπαίνει στο Ιερό Θυσιαστήριο, εκεί είναι η ζωή του, εκεί είναι η ταφή του. Εκεί παίρνει δύναμη. Δεν απαντώ, μόνο μιλώ μέσα από το έργο μου, μέσα από τις Θείες λειτουργίες που κάνω, μέσα από τα πνευματικά μου παιδιά. Δεν επιθυμώ να πάρει κανένας πρωτοβουλίες στο όνομά μου. Σέβομαι την Εκκλησία, δεν κρατώ κακία σε κανέναν», αναφέρει χαρακτηριστικά στην εκκλησιαστική ιστοσελίδα ekklisiaonline ο παπα Δημήτρης.

Υπενθυμίζεται ότι η Αρχιεπισκοπή έδωσε διορία στον παπά Δημήτρη Λουπασάκη να εγκαταλείψει τους Αγίους Ισιδώρους Λυκαβηττού και να επιστρέψει στην ενορία του, στον ιερό ναό του Αγίου Γεωργίου στου Ζωγράφου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο παπά Δημήτρης έχει ήδη στα χέρια του το σχετικό έγγραφο, με το οποίο ενημερώνεται ότι η απόσπασή του έληξε και πρέπει να επιστρέψει στην ενορία του.

Πηγές από το περιβάλλον του λένε ότι προτίθεται να σεβαστεί την απόφαση του αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμου.

Σύμφωνα με πηγές από το περιβάλλον του παπά Δημήτρη, ο ίδιος είναι ιδιαίτερα στενοχωρημένος από την εξέλιξη αυτή, καθώς του έχει απαγορευτεί να κάνει λειτουργίες, κηρύγματα και άλλες εκδηλώσεις στον ναό των Αγίων Ισιδώρων.

Εκτός του ναού των Αγίων Ισιδώρων θα βρεθούν και οι δόκιμοι μοναχοί, συνεργάτες του πατέρα Δημήτριου Λουπασάκη, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι οι καθημερινές λειτουργίες έχουν σταματήσει εδώ και λίγο καιρό. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι, τις προηγούμενες ημέρες, πληροφορίες ανέφεραν ότι οι πιστοί είχαν ανησυχήσει για την παρατεινόμενη απουσία του παπά Δημήτρη από τον Λυκαβηττό και εξέφραζαν ανησυχία για την τύχη του.

Πανδαισία στο Πικέρμι: Ένα μαγικό μέρος γεμάτο γιορτινά καλούδια!

0

Ένα μαγικό μέρος στο Πικέρμι όπου μπορείς να βρεις ό,τι έχεις φανταστεί. Παντού μυρωδιές, χρώματα και υγιεινά προϊόντα!

Παραδοσιακά και βιολογικά προϊόντα βγαλμένα λες από τις συνταγές των γιαγιάδων μας, τις παλιές εκείνες εποχές όπου όλα ήταν αγνά και είχαν γεύση, μυρωδιά και αξία! Ιδανικά δώρα για τους αγαπημένους μας αλλά και για το σπίτι αυτές τις άγιες ημέρες που έρχονται!

Λ.Μαραθώνος 44-Πικέρμι(Απέναντι από το Χάνι του Σκορδά)

Τηλέφωνο επικοινωνίας 2106036311

Προϊόντα ελιάς, ζυμαρικά, μέλι και καρποί, κάβα, βότανα και μπαχαρικά, χύμα προϊόντα(δημητριακά,ξηροί καρποί,όσπρια,ρύζια), παξιμάδια, κουλούρια, εδέσματα, τυριά,  γιαούρτια, γάλα, βούτυρα, προϊόντα κατάψυξης, αυγά, φυτικά ροφήματα, super foods, προϊόντα ζέας και ντίνκελ, βιολογικά, βότανα, καφέδες, προϊόντα χωρίς γλουτένη και εκατοντάδες άλλα φανταστικά πράγματα!

Εναλλακτικό Παντοπωλείο και βιολογικά ΠΑΝΔΑΙΣΙΑ

Λ.Μαραθώνος 44-Πικέρμι(Απέναντι από το Χάνι του Σκορδά)

Τηλέφωνο επικοινωνίας 2106036311

Ταξιτζής έβγαλε περίστροφο στον Γιάννη Στάνκογλου

0

Τον απόλυτο τρόμο έζησε ο ηθοποιός Γιάννης Στάνκογλου όταν ένας οδηγός ταξί τον απείλησε με όπλο στο κέντρο της Αθήνας.

Πληροφορίες αναφέρουν πως το περιστατικό σημειώθηκε στην οδό Αμερικής στο Σύνταγμα, όπου μετά από διαπληκτισμό ένας οδηγός ταξί φέρεται αρχικά να απείλησε με περίστροφο τον γνωστό ηθοποιό και στη συνέχεια να αποπειράθηκε να τον πατήσει με το ταξί. Ο ηθοποιός προσπάθησε να πάρει τις πινακίδες κυκλοφορίας του για να τον καταγγείλει στην Αστυνομία και τότε ο οδηγός ταξί έβγαλε όπλο.

Όλα συνέβησαν την ώρα που ο ηθοποιός οδηγούσε το αυτοκίνητό του και ένας οδηγός ταξί μπήκε ξαφνικά στη λωρίδα του, με κίνδυνο να τον εμβολίσει. Ο ηθοποιός διαμαρτυρήθηκε και οι δύο άνδρες διαπληκτίστηκαν μέχρι που ο Γιάννης Στάνκογλου κατέβηκε κάτω για να πάρει τις πινακίδες του ταξί.

Τότε, σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο οδηγός ταξί έβγαλε περίστροφο και τον απείλησε, ενώ στη συνέχεια μπήκε στο ταξί και επιχείρησε να τον πατήσει. Στη συνέχεια εξαφανίστηκε.

Δύο ανήλικες πίσω από τηλεφώνημα για βόμβα σε σχολείο

0

Ένα τηλεφώνημα από αγνώστους για τοποθέτηση βόμβας σε σχολικό συγκρότημα εξιχνίασε η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης.

Μετά από έρευνα, ταυτοποιήθηκαν δύο νεαρά κορίτσια σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε σχετική δικογραφία.

Συγκεκριμένα, στις 2 Νοεμβρίου 2022 το Κέντρο της Άμεσης Δράσης δέχθηκε σχετικό τηλεφώνημα για σχολικό συγκρότημα της Άνω Τούμπας, στη Θεσσαλονίκη, με αποτέλεσμα να κινηθούν άμεσα οι αστυνομικές δυνάμεις και να εφαρμοστεί το πρωτόκολλο που αφορά σε εκκένωση του χώρου για την προστασία των παρευρισκομένων, αλλά και έλεγχο προκειμένου να αποσοβηθεί οποιαδήποτε απειλή.

Αφού εξερευνήθηκαν οι χώροι του σχολείου με αρνητικό αποτέλεσμα, συνεχίστηκε η έρευνα απ’ όπου προέκυψε ότι το τηλεφώνημα πραγματοποιήθηκε από δύο νεαρές ημεδαπές, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε σχετική δικογραφία.

Δίκη για το Μάτι: Συγκλόνισε η Βαρβάρα Βουκάκη – «Θα ήθελα να περιμένω τα παιδιά μου από το σχολείο»

Με το ακροατήριο να σηκώνεται όρθιο, η Βαρβάρα Βουκάκη μπήκε στην αίθουσα του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου της Αθήνας και με τρόπο συγκλονιστικό περιέγραψε τα όσα βίωσε την 23η Ιουλίου 2018, την ημέρα της φωτιάς στο Μάτι.

«Για την Εβίτα, τον Ανδρέα και τον Γρήγορη. Χάθηκαν στη φονική πυρκαγιά από τις εγκληματικές παραλείψεις και τα τραγικά λάθη όλων των κατηγορουμένων», είπε η κυρία Βουκάκη στην έναρξη της κατάθεσης της για τα όσα έγιναν το απόγευμα που ξέσπασε η φωτιά στο Μάτι και περιέγραψε στη συνέχεια το τραγικό ιστορικό εκείνων των ωρών, διαβάζοντας τις σημειώσεις της, άλλες φορές κλαίγοντας και άλλες φορές φωνάζοντας οργισμένη.

«Ο σύζυγος μου και τα παιδιά παραμένουν εκεί όλο το καλοκαίρι ενώ εγώ ανεβοκατέβαινα από το Μάτι στο Γαλάτσι. Μαζί με τα παιδιά και το σύζυγο μου κάναμε τον απογευματινό περίπατο. Θα ήθελα και κι εγώ να είμαι μαζί τους εκείνο το απόγευμα» τόνισε η μάρτυρας.

«Ήμουν στο Γαλάτσι. Ενημερώθηκα από το ίντερνετ για τη φωτιά. Επικοινώνησα με το σύζυγο μου, μου είπε δεν είχε ιδέα, αδίκως ανησυχώ, η φωτιά κατευθύνεται στο Διόνυσο. Δεν ήταν η πρώτη φορά, το ζούσαμε κάθε χρόνο. Και βλέπαμε τα ελικόπτερα. Εγώ μέσα μου ένιωθα ότι κάτι θα συμβεί. Επέμενα, του έλεγα να βγει έξω.

Βγήκε, ανέβηκε προς τη λεωφόρο Μαραθώνος. Γύρω στις 6 παρά. Γύρω στις 6 και κάτι με πήρε τηλέφωνο. Μου είπε είχα δίκιο, άλλος άνθρωπος, τρομοκρατημένος, μου είπε ότι η φωτιά πλησίαζε απειλητικά. Μου είπε ότι θα έφευγε για να βρει ένα ασφαλές σημείο. Μόλις τον άκουσα έπαθα πανικό. Προσπαθούσα να επικοινωνήσω με πυροσβεστική, αστυνομία, τροχαία για να μου πουν κατάσταση. Δεν έβρισκα κανένα» περιέγραψε δραματικά η μάρτυρας.

«Στα διόδια, μου είπε η κοπέλα ότι δεν ήξερε τίποτα, δεν την είχε ενημερώσει η αστυνομία. Όταν βρέθηκα στη λεωφόρο Μαραθώνος ήταν τρομακτικά. Ακινητοποιημένα αυτοκίνητα ήταν αδύνατο να κινηθούμε παραπέρα. Καταλάβαινα ότι επικρατεί πανικός. Ούτε πυροσβεστική ούτε αστυνομία. Κάποιοι φίλοι μας από Μάτι μας είπαν πως γίνεται χαμός. Αποφάσισα να πάρω κάθετους δρόμους και να κινηθώ από μέσα με κατεύθυνση προς Ραφήνα» είπε η μάρτυρας.

Κάποια στιγμή κατάφερε να μιλήσει με το γιο της Ανδρέα. «Ήταν τρομοκρατημένος. Βρισκόταν στο λιμάνι του Ματιού. Είχε βγει ο σύζυγος μου να βρει κάποιον για βοήθεια. “Φοβάμαι, φοβάμαι μαμά” μου είπε. Του είπα να πάω να τους βρω κι μου είπε “όχι μαμά μου εσύ να μην έρθεις. Θα έρθουμε εμείς”. Δεν μπορούσα κι εγώ να είμαι εκεί. Συνέχισα να κινούμαι προς κάθετους δρόμους. Ήξερα ότι θα γίνει χαμός, το αισθανόμουν. Μου είπαν “που πας, γύρνα πίσω, θα καείς καίγονται τα πάντα”. Έπαιρνα και ξανά έπαιρνα. Έπαιρνα τον Γρηγόρη να δω εάν είχαν φτάσει στη Ραφήνα. Γύρω στις 6:30 όταν απάντησε μου είπε: “καιγόμαστε, δεν το καταλαβαίνεις; που να έρθεις να με βρεις;”. Ο Γρηγόρης μου θα έκανε ότι είμαι δυνατόν για να σώσει τα παιδιά μας. Όχι τα δικά μου τα παιδιά, όχι ο άνδρας μου, όχι έτσι» είπε ξεσπώντας σε λυγμούς η Βαρβάρα Βουκάκη.

Συνεχίζοντας την περιγραφή της, η κυρία Βουκάκη περιέγραψε: «αποφάσισα να ακούσω τη συμβουλή του Ανδρέα να μην προσπαθώ άλλο και να γυρίσω στο σπίτι μας. Έτσι κι έφυγα. Μάζεψα τα ρούχα τους σε πανικό. Κάποια στιγμή, στις ατελείωτες κλήσεις που έκανα, ποιος να μου απαντήσει κανένας. Στην τύχη όλα, έτσι στον αέρα. Στο σπίτι μας, ενώ είχα μαζέψει τα πράγματα επικοινώνησα με φίλο μας, Τάκη Μπαλάσκα, ο οποίος είχε καταφέρει να φτάσει και είχε κάνει μία πρώτη περπατησιά και προσπάθησε να με καθησυχάσει. Ότι υπήρχαν κάποια καΐκια έχουν φτάσει στη Ραφήνα και τα αυτοκίνητα είχαν φτάσει. Και μου είπε “σίγουρα ο Γρηγόρης και τα παιδιά έχουν φτάσει”. Του είπα να πάει σπίτι.

Ήμουν ήδη έτοιμη. Με πήρε και μου είπε ότι σπίτι ήταν άδειο και καιγόταν ένα σημείο αυλή. Προσπάθησε να την σβήσει. Ανυπαρξία κρατικού μηχανισμού. Ούτε πυροσβέστης να βοηθήσει έναν άνθρωπο στην προσπάθεια του, ούτε και τότε δεν υπήρχε κάποιος. Δεν ήμουν προετοιμασμένη για κάτι τέτοιο. Αυτό δεν πρέπει να συμβεί όχι στα δικά μου τα παιδιά, στους δικούς μου ανθρώπους, αλλά σε κανέναν!» κατέθεσε οργισμένη η κυρία Βουκάκη.

Όπως είπε αποφάσισε να επιστρέψει στην περιοχή. Κατάφερε να φτάσει λέγοντας πως “εγώ ψάχνω την κόρη μου, το γιο μου και τον άνδρα μου και θα περάσω να τους βρω τώρα“. Ποιο Μάτι; Ποια περιοχή; Η αποκάλυψη η ίδια. Μυρωδιά καμένου. Σκοτάδι, νεκρική σιωπή. Τίποτα ζωντανό. Μόνο κάποιοι σαν εμάς που ψάχναμε. Φυγή, πανικό, τρόμο τον ένιωσα. Κατάλαβα ότι έφυγε τρέχοντας για να σωθεί. Μέσα στη μαυρίλα, νεκρική σιωπή, δεν μπορούσα να σκεφτώ ότι δεν θα τους έβρισκα. Μπήκα σπίτι, είδα χειριστήριο Ανδρέα στο play station. Έκανα εικόνα. Ακούω τη φωνή μικρής να λέει “θα βάλω τα παπούτσια μου”, “έλα με σαγιανόρες” της φώναξε. Ήθελα βήμα με βήμα να τους ψάξω και έτσι και έκανα. Κατεβήκαμε στο λιμάνι. Εγκατάλειψη. Κάποιες μικροεστίες. Κόσμος που έψαχνε τους δικούς του.

Δεν ξέρω αν μπορείτε να μπείτε στα δικά μας τα μάτια, να ζήσετε ό,τι ζήσαμε, με τι λόγο, με τι πινελιές να ζωγραφίσουμε όλο αυτό. Δεν μπορέσαμε να συνεχίσουμε τη διαδρομή. Χαμός, φρίκη! Ο φίλος μου με τραβούσε. Είχε εστίες παντού. Τι να σας περιγράψω; Ποιοι άνθρωποι ήταν αυτοί μέσα στα αυτοκίνητα, έτσι θα βρω και δικούς μου ανθρώπους; 

Κάποια στιγμή είδα και αυτοκίνητο Γρηγόρη. Τρελάθηκα. Γιατί είναι εδώ; Γιατί γυρνάει προς το Μάτι ο Γρηγόρης; Τι τον ανάγκασε; Όχι, ο Γρηγόρης ποτέ. Προσπαθούσαμε να περάσουμε από εκεί που θα μπορούσαν να έχουν πάει. Φωνάζαμε τα ονόματα τους ποιος να απαντήσει; Ο Τάκης μου είπε ότι είχαν πάει με τα πόδια και μου είπε ότι ήταν ανώφελο. Ήθελα να με προστατέψει. Μου είπε πρέπει να πάμε στη Ραφήνα», περιέγραψε η κυρία Βουκάκη, με τη φωνή της άλλοτε να υψώνεται και άλλοτε να σπάει.

Στη συνέχεια, η μάρτυρας πήγε στη Ραφήνα. «Πήγαμε στη Ραφήνα για να δηλώσουμε αγνοούμενους. Ήμουν εκεί ανάμεσα στο κόσμο, να βλέπω, σε άθλια κατάσταση οι άνθρωποι κατέβαιναν, πανικοβλημένοι, σοκαρισμένοι. Μας ειδοποίησαν ότι κάποιοι ήταν στο δημοτικό θέατρο. Σκεφτόμουν ότι δεν είχαν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν. Δε θέλεις να δεχθείς ότι οι άνθρωποι σου έχουν πάθει κάτι» είπε η η μάρτυρας και ύστερα περιέγραψε τη σκηνή που είδε την κόρη της νεκρή.

«Σε μια από όλες τις φορές που βρίσκομαι στο Λιμεναρχείο, με πλησίασε μια αξιωματικός και μου είπε ότι έχουν βρει ένα κοριτσάκι. Από τις φωτογραφίες που τους είχα δώσει…. Είχε μια φωτογραφία στο κινητό της. Με ρώτησε αν μπορεί να μου τη δείξει. Της είπα ναι. Πίστευα ότι δεν θα είναι το δικό μου παιδί. Και είδα τη φωτογραφία και δεν ήταν λάθος και ήταν η Εβίτα μου» είπε ξεσπώντας σε λυγμούς η μάρτυρας. «Η Εβίτα με το ροζ μπλουζάκι της, όπως σε ένα βίντεο που είχε στείλει από σπίτι και τραγουδούσε και γελούσε. Μόνο που τώρα δεν είχε ζωή. Γιατί το παιδί μου; Γιατί;».

Η κυρία Βουκάκη βρήκε κουράγιο να συνεχίσει να ψάχνει ωστόσο τον άνδρα της και τον γιο της. «Έπρεπε να συνεχίσω. Να σταθώ στα πόδια μου. Να πάω στις βάρκες να τους βρω ανάμεσα σε αυτούς που σώθηκαν. Πίσω και οι βάρκες αραίωναν και δεν κατέβαιναν ούτε ο γιος μου ούτε ο άνδρας μου» περιέγραψε η μάρτυρας.

Στη συνέχεια η κυρία Βουκάκη με όσο κουράγιο της έμεινε συνέχισε να ψάχνει. «Κάποια στιγμή μάθαμε ότι υπήρχε ένα οικόπεδο, το οικόπεδο Φράγκου. “Που είναι αυτό το οικόπεδο” ρωτάω. Από την περιγραφή του σημείου, κατέρρευσα. Ήταν πολύ κοντά εκεί που βρέθηκε το αυτοκίνητο. Είχα περάσει απ’ έξω! Φώναξα, ποιος να μου πει ότι όταν πέρασα απ’ έξω το βράδυ ότι μέσα σε εκείνο το οικόπεδο εγώ η μάνα, είχα χάσει το παιδί μου και τον άντρα μου».

Πήγε στο σημείο όπου όλα ήταν καμένα

«Θέλω να μπω μέσα. Κάποιοι αστυνομικοί έκλεισαν την καγκελόπορτα. Τους λέω “αν δε με αφήνετε, μπείτε εσείς, ο σύζυγος μου έχει ένα τατουάζ με τα ονόματα των παιδιών”. Λίγο αργότερα είδα να έρχονται οι άνθρωποι της ΕΜΑΚ. Τους παρακάλεσα να μπω μέσα. Μας είπαν να αναγνωρίσουμε τους ανθρώπους μας στο Σχιστό και στο Γουδί. Ο Τάκης βρήκε κάποιους δικούς του και τους έδωσε πληροφορίες για τον άντρα μου και το παιδάκι μου. Μετά άρχισε το ταξίδι μου στις υπηρεσίες. Δε μπορώ να πιστέψω ότι από μια πυρκαγιά, την κρατική ανυπαρξία, χωρίς πυροσβεστικά, χωρίς εναέρια, να φτάνεις να χάνεις τους δικούς σου και να πηγαίνεις από τη μια υπηρεσία στην άλλη. Όχι εμάς, των ανθρώπων μας. Να σε σέρνουν και να σε τρέχουν και να μη ξέρει ένας να πει αν οι άνθρωποι σου είναι εδώ».

Η είδηση του τραγικού θανάτου και των άλλων δυο μελών της οικογένειας της δεν άργησε να έρθει, αφού προηγουμένως η ίδια ταλαιπωρήθηκε με κυνηγητό σε υπηρεσίες.

«Εγώ η ίδια πήγα στα ψυγεία να δω αφού δε μπορείτε να μου δώσετε μια απάντηση. Κάποια στιγμή με ειδοποίησαν από την ιατροδικαστική υπηρεσία να δώσω dna για να γίνει η επίσημη ταυτοποίηση για την Εβίτα. Ζήτησα να δω. Μου το επέτρεψαν. Τα χεράκια της, τα δαχτυλάκια της».

«Ευχόμουν να μην ταυτοποιηθεί ποτέ ο Ανδρέας μου» είπε αφού ο άνδρας της ήταν εκείνος που ταυτοποιήθηκαν πρώτοι. «Ήλπιζα ακόμα. Με ενημέρωσαν ότι και ο Ανδρέας μου ταυτοποιήθηκε με το δικό μου DNA. Ακολούθησε το δρόμο που άνοιξε ο Γρηγόρης μας. Είμαστε ανύπαρκτοι, δεν ήμαστε τίποτα. Δεν ξέρω κι εγώ τι είμαστε.

Η Εβίτα μου θα ήταν σχεδόν 18, θα ετοιμαζόμαστε για Πανελλαδικές. Ο Ανδρέας μου σχεδόν 16 θα ζήσουμε την τρέλα της εφηβείας. Θέλω την απόλυτη δικαίωση για ψυχές τουςΠιστεύω σε εσάς. Ζητάω από εσάς. Για τα παιδιά μας, τους συζύγους μας, τα αδέλφια μας. Οι υπεύθυνοι πρέπει να τιμωρηθούν. Είναι κακουργηματικές πράξεις και παραλείψεις. Δε θα ήταν πολύ πιο εύκολο να είχε πετάξει ένα αεροπλάνο. Αν την αφήσεις τη φωτιά, φτάνει μέχρι τη θάλασσα. Δεν πάει ανθρώπινος νους ότι δεν υπάρχει τίποτα να σε προστατέψει.

Οι αρχηγοί που την ώρα που ο άνδρας μου καιγόταν εκείνοι πίνανε καφέ. Τα άλλα ελικόπτερα που ήταν; Δύο καθηλωμένα, δεν πήραν εντολή. Από ποιον; Τον ανώτερο του ανωτέρου. Εσύ τι κάνεις; Εγώ σήμερα θα ήθελα να περιμένω να γυρίσουν τα παιδιά μου από το σχολείο, όχι να είμαι εδώ. Δήμος, ποιος Δήμος; Πολιτική Προστασία; Ποια προστασία; Περιφέρεια, ανύπρακτη. Πρόληψη καμία! Εγώ δεν ζητάω εντολή για εκκένωση, εγώ ζητάω μία καμπάνα, ένα πυροσβέστη, κάποιον να χτυπήσει την πόρτα να φύγουν. “Γρηγόρη φύγε”. “Είσαι υπερβολική” μου έλεγε. “Γρηγόρη φύγε”, “Γρηγόρη φύγε”. Οι δολοφονίες των ανθρώπων μας στο Μάτι βοηθήστε να είναι η τελευταία τραγωδία σε αυτή τη χώρα».

Μπήκαν σε σπίτι γνωστού επιχειρηματία στην Γλυφάδα – Σήκωσαν μια περιουσία

0

Περίπου 40.000 ευρώ, κοσμήματα υψηλής αξίας και λίρες άρπαξαν άγνωστοι που μπήκαν σε μεζονέτα γνωστού επιχειρηματία στη Γλυφάδα το πρωί της Πέμπτης.

Οι δράστες μπήκαν στη μεζονέτα της Γλυφάδας παραβιάζοντας την μπαλκονόπορτα και «σήκωσαν» το χρηματοκιβώτιο της οικογένειας σύμφωνα με το newsit.gr.

Την κλοπή κατάλαβε η σύζυγος του επιχειρηματίας το πρωί της Πέμπτης και άμεσα ενημέρωσε την αστυνομία.

Όπως όλα δείχνουν, οι διαρρήκτες αφού έψαξαν όλα τα δωμάτια, εντόπισαν μέσα σε ντουλάπα, ένα μικρό χρηματοκιβώτιο. Το ξεβίδωσαν από την βάση του, το πήραν μαζί τους και εξαφανίστηκαν.

Η 67χρονη ιδιοκτήτρια κατέθεσε στους αξιωματικούς της υπηρεσίας ότι στο χρηματοκιβώτιο υπήρχαν 40.000 ευρώ, 20 χρυσές λίρες και κοσμήματα αξίας 100.000 ευρώ.

Άννα Μαρία Βέλλη: «Πήρε το κεφάλι μου και το κοπάνησε στο πάτωμα»

0

Η Άννα Μαρία Βέλλη προχώρησε σε μία ομιλία στο TEDx, όπου αναφέρθηκε στην κακοποίηση που υπέστη από τον πρώην σύντροφό της, ενώ δεν δίστασε να παρουσιάσει και φωτογραφικό υλικό της ίδιας με μώλωπες.

Πιο συγκεκριμένα, η γνωστή ινφλουένσερ ανέφερε:

«Στη διάρκεια της σχέσης μας αποφασίσαμε να μείνουμε μαζί, προτού γίνει αυτό αποφάσισα να του καλύψω κάποια άλλα χρέη, καθώς είχε αφήσει απλήρωτα για πέντε μήνες ενοίκια, κοινόχρηστα και λογαριασμούς και το έκανα με χαρά γιατί ήθελα να τον βοηθήσω. Μου είχε πει πως όταν τα πράγματα θα ήταν καλύτερα, θα μου τα επέστρεψε. Αυτά τα χρήματα δεν μου τα επέστρεψε μέχρι και σήμερα… Αφού μείναμε μαζί άρχισε να ψάχνει το κινητό μου και να βλέπει μηνύματα από παλιά μου σχέση όταν του απάντησα “το παρελθόν μου δεν σε αφορά” εκεί έφαγα το πρώτο μου χαστούκι».

«Ένα βράδυ καθόμασταν και βλέπαμε ταινία, όταν χωρίς προφανή λόγο άρχισε να με κατηγορεί ότι φλερτάρω με έναν συνάδερφό μου. Όταν του είπα ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει με κλείδωσε στο δωμάτιο, άρπαξε το κινητό μου και άρχισε να ψάχνει τα “πειστήρια” της παράλληλης σχέσης μου. Όταν δεν βρήκε κάτι, με ξεκλείδωσε από το δωμάτιο, συνέχισε να μου φωνάζει και να με βρίζει και εν τέλει πήρε το κεφάλι μου και το κοπάνησε στο πάτωμα, με αποτέλεσμα αυτή εδώ τη φωτογραφία. Με τούτα και με εκείνα έχω αποφασίσει όπως καταλαβαίνετε ότι η σχέση αυτή δεν προχωράει άλλο, συγγνώμη».

Υπενθυμίζεται ότι τον Νοέμβριο του 2021 η δημοφιλής YouTuber ανήρτησε μία φωτογραφία της, με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών. Στο εν λόγω στιγμιότυπο, η ίδια έχει μία μελανιά στο μέτωπό της. Τη δημοσίευση συνόδευσε με ένα μήνυμα, όπου μιλούσε για τη βία που υπέστη.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by AnnaMaria Velli (@amiyiami)

Δίκη για το Μάτι: «Είδαν τη μητέρα μου γυμνή, χωρίς μαλλιά, ούρλιαζε»

Ακόμα μια συγκλονιστική κατάθεση έδωσε μια πυρόπληκτη και εγκαυματίας από το Μάτι, στη δίκη για τη φωτιά που στοίχισε τη ζωή σε 104 ανθρώπους τον Ιούλιο του 2018.

Η μάρτυρας Ιωάννα Πεταλά, η οποία τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια της φωτιάς στο Μάτι και έχασε τον πατέρα της και τη μητέρα της κατέθεσε στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο της Αθήνας.

«Δεν είχαμε φυσικά καμία ενημέρωση και βοήθεια μας καθοδηγούσε το ένστικτο» είπε, προσθέτοντας πως είχαν χτυπήσει οι καμπάνες έστω δέκα λεπτά νωρίτερα θα είχαν σωθεί η μητέρα και ο πατέρας της.

«Ακόμα με πονάνε τα εγκαύματα. Με δυσκολία κάνω αυτά που πρέπει. Ένα χρόνο μετά τη φωτιά κατάφερα να πάω στην παραλία» κατέθεσε η κυρία Πεταλά.

Η μάρτυρας που βρισκόταν μαζί με τους γονείς της στο Μάτι είπε πως εκείνη την ημέρα άκουσε στην τηλεόραση ότι υπήρχε φωτιά στο Νταού Πεντέλης αλλά είναι μικρής έκτασης.

Μαρτυρία – γροθιά στο στομάχι

Όταν ωστόσο κόπηκε το ρεύμα στο σπίτι της κατάλαβαν με τους γονείς της πως έπρεπε να φύγουν. Αρχικά με το αυτοκίνητο μίας γειτόνισσα τους, ωστόσο, τους σταμάτησε η πύρινη λαίλαπα.

«Έπεσα κάτω έχασα τα γυαλιά μου και σηκώθηκα να φύγω. Ενστικτωδώς κατευθύνθηκα προς τη Ποσειδώνος. Ήξερα πως έπρεπε να πάω στην παραλία. Πέρασε δίπλα μου μία μάνα που έλεγε «το παιδί είναι νεκρό, νεκρό». Ένας άλλος μου είπε «κοπελιά καίγεσαι». Έπεσα στη θάλασσα κατευθείαν. Ακούγονταν έκρηξεις. Στάχτες, αποκαΐδια. Θυμάμαι ότι ήμουν μες στη θάλασσα με τα χέρια απλωμένα. Αναγκαστικά έμεινα μες στη θάλασσα και κρύωνα. Προσπαθούσαμε να επικοινωνήσουμε και δεν βρίσκαμε κανένα.

Κάποια στιγμή άκουσα κάποιον να λέει είμαστε στην παραλία, «δεν μπορούμε να φύγουμε ειδοποιήστε κάποιον».

Μείναμε 5-6 ώρες σίγουρα. Περίμενα εκεί μέχρι που ήρθε καραβάκι. Έστειλαν φουσκωτό. Πήραν πρώτα παιδιά. Τους είπα μετά πάρτε με είμαι καμένη και δεν μπορώ άλλο. Δυσκολεύτηκα πολύ να ανέβω και με το που ανέβηκα έπεσα λιπόθυμη» κατέθεσε η μάρτυρας.

«Είδαν τη μητέρα μου γυμνή, χωρίς μαλλιά, ούρλιαζε»

Η κυρία Πεταλά έμεινε 54 ημέρες στο νοσοκομείο έχοντας εγκαύματα στα χέρια, στη πλάτη και στους γλουτούς.

Αυτό που την στοιχειώνει μέχρι σήμερα όπως είπε είναι η εικόνα της μητέρας της όπως της την περιέγραψε μία γειτόνισσα.

«Μου είπε ότι είδε τη μητέρα μου που ήταν πεσμένη στα γόνατα. Δεν είχε μαλλιά ούρλιαζε. Ήταν γυμνή, φώναζε, της έφεραν τραπεζομάντηλο, νερό, δεν μπορούσε να κάτσει έξω από θάλασσα. Με το που έφτασε στη Ραφήνα κατέληξε. Ο πατέρας μου απανθρακώθηκε» τόνισε η μάρτυρας.

Στη συνέχεια κατέθεσε η αδελφή της μάρτυρας, Ελένη Πεταλά, η οποία εκείνη την ημέρα δεν βρισκόταν στο Μάτι αλλά πέρασε στιγμές αγωνίας για τους δικούς της ανθρώπους. Η κυρία Πεταλά όπως είπε στην κατάθεση της έκανε δεκάδες τηλέφωνα παντού, λιμενικό, πυροσβεστική, αστυνομία, νοσοκομεία. «Αναζητώντας τους δικούς μου ανθρώπους, έκανα δεκάδες τηλέφωνα παντού. Λιμενικό, πυροσβεστική, νοσοκομεία. Δεν έβρισκα κανένα. Και δέχομαι κλήση λίγη ώρα αργότερα τηλέφωνο από την πυροσβεστική Θεσσαλονίκης! Εκεί δήλωσα τους αγνοούμενους! Στην πυροσβεστική Θεσσαλονίκης» τόνισε η μάρτυρας.

«Το τι αντίκρισα δεν μπορώ να σας το περιγράψω όταν είδα την αδελφή μου στο νοσοκομείο. Την βρήκα μόνη μου. Καμένη σάρκα. Αφού δεν είχα ενημέρωση πήρα εγώ στο νεκροτομείο Αθηνών. Την Παρασκευή αναγνωρίστηκε η μητέρα μου και το Σάββατο ο πατέρας μου. Ο Γολγοθάς στο νοσοκομείο, εκεί που άνοιγες τις πληγές, έβγαινε σάρκα. Εκεί που τα πράγματα γινόντουσαν καλύτερα, ξαφνικά σήκωσε 41 πυρετό. Καλώ κυρία Καλοφώνου. Δεν περάσανε δύο ώρες και την βάλανε στην εντατική, είχε επεισόδιο πνευμονικής εμβολής. Μου είπε μία γιατρός ήταν πολύ σοβαρά πράγματα» τόνισε η μάρτυρας.