spot_img
27.9 C
Rafina
Τρίτη, 23 Ιουνίου, 2026
spot_img
Αρχική Blog Σελίδα 3203

Ευθύμιος Λέκκας: «Ο σεισμός στην Εύβοια είχε μέγεθος 5.2 ρίχτερ – Ψυχραιμία»

0

«Ψυχραιμία» συνέστησε ο ο καθηγητής Γεωλογίας και πρόεδρος του ΟΑΣΠ Ευθύμιος Λέκκας μετά τον δυνατό σεισμό των 5,2 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ που ταρακούνησε την Εύβοια και έγινε αισθητός στην Αττική, λίγο μετά τις 10 το βράδυ της Τρίτης.

Ο σεισμός είχε μεγάλη ένταση και έγινε ιδιαίτερα αισθητός στο λεκανοπέδιο της Αττικής.

«Παρακολουθούμε την εξέλιξη του φαινομένου, δεν μπορούμε να πούμε ακόμη αν είναι ο κύριος σεισμός», πρόσθεσε στη συνέχεια μιλώντας στην ΕΡΤ.

Ο ίδιος παραδέχθηκε ότι το ότι ο νέος βραδινός σεισμός είναι μεγαλύτερος από τον πρωινό «περιπλέκει το ζήτημα».

«Η περιοχή δεν έχει να δώσει μεγάλο σεισμό» ενώ πρόσθεσε καθησυχαστικά ότι «αντέχουν τα κτήρια».

Εξέφρασε ακόμη την εκτίμηση ότι δεν θα δούμε μεγαλύτερα μεγέθη σεισμού στην περιοχή.

«Δεν εμφανίζεται το ρήγμα στην επιφάνεια, είναι σε βάθος, μιας και δεν έχει δώσει σημαντική δραστηριότητα τουλάχιστον τα τελευταία 100 χρόνια», όπως είπε χαρακτηριστικά.

«Είμαστε επιφυλακτικοί καθώς δεν γνωρίζουμε ακόμη τα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου ρήγματος», κατέληξε.

Ισχυρός σεισμός 4,9 R τώρα αισθητός σε όλη την Ανατολική Αττική

0

Ισχυρός σεισμός λίγο μετά τις 22.00

Πρώτη εκτίμηση 4,9 Ρίχτερ στη νότια Εύβοια

Σεισμός 4.9 Ρίχτερ σημειώθηκε το βράδυ της Τρίτης στις 22.06 στην Εύβοια, σύμφωνα με την αυτόματη λύση του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου του Αστεροσκοπείου Αθηνών.

Το εστιακό βάθος του σεισμού είναι 5 χιλιόμετρα, και επίκεντρο τα 8 χλμ. ανατολικά νοτιοανατολικά του χωριού Ζάρακες στη νότια Εύβοια.

Η πρώτη ανάγνωση της αποχώρησης Τσεβά 

0

Η πρώτη ανάγνωση της αποχώρησης Τσεβά – από την εφημερίδα Polis

 

Η διπλή παραίτηση της Αντιδημάρχου Δήμητρας Τσεβά έχει πολλά παρακλάδια και αφήνει μια στιφή γεύση ως προς τη χρονική στιγμή που συνέβη καθώς και με τον τρόπο που έγινε. 

Το να παραδέχεται κάποιος ουσιαστικά ότι δεν μπορεί να φέρει εις πέρας ένα έργο που του έχει ανατεθεί είναι πέρα ως πέρα θεμιτό. Όπως και το ότι δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στα δύσκολα καθήκοντα που απορρέουν για μια παράταξη (Σύγχρονη Πολιτεία – Συνεργασία Ενεργών Πολιτών) που κυριαρχεί στα πολιτικά δρώμενα, έχει την πρωτοκαθεδρία και έχει λάβει την εμπιστοσύνη των πολιτών ως Δημοτική Αρχή. 

Η παραδοχή της αδυναμίας είναι μια στάση ευθύνης. Και η πολιτική διαφωνία επίσης. Αφήνει ωστόσο σοβαρές σκιές η χρονική στιγμή καθώς εύλογα θα μπορούσε κάποιος να αναρωτηθεί γιατί αυτό δεν συνέβη νωρίτερα και ανοιχτά στο Δημοτικό Συμβούλιο που θα έδειχνε ότι πραγματικά κάποιος έχει το θάρρος της γνώμης του προασπίζοντας την ψήφο των συμπολιτών του. Άρα μέχρι τώρα ή όλα γίνονταν σωστά από τη δημοτική αρχή ή όταν κάτι δεν ήταν σωστό… η διαφωνία κρυβόταν κάτω από το χαλί. Το ερώτημα είναι γιατί; 

Και έτσι το επιχείρημα «τιμώ την ψήφο των συμπολιτών μου» σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποτελέσει μανδύα της απόφασης για ανεξαρτητοποίηση που είναι το δεύτερο σκέλος της απόφασης Τσεβά. 

Η δημοτική αρχή δεν χάνει τη δεδηλωμένη όμως είναι πανθομολογούμενο και λογικό ότι όταν κάποιος διαφωνεί με την πολιτική κατεύθυνση μιας παράταξης και αποφασίζει να διακόψει την πορεία του μαζί της, δεν μπορεί να εξακολουθήσει να κατέχει ένα αξίωμα -στη προκειμένη περίπτωση αυτό της δημοτικής συμβούλου- το οποίο έχει κερδίσει εις το όνομα αυτής της παράταξης. 

Η ανεξαρτητοποίηση είναι μια πράξη που υπολείπεται πολιτικών επιχειρημάτων ειδικά όταν φθάνουμε στο τελευταίο σκέλος που θέλει όλες αυτές τις επιλογές να συνδυάζονται και με τη δήλωση της ανοιχτής υποψηφιότητας για το δημαρχιακό θώκο. 

Δηλαδή και διαφωνώ με τη δημοτική αρχή για όλα αυτά που κάνει (άντε να δεχτούμε ότι τώρα ήρθε η ώρα) και διαφωνώ με την παράταξη με την οποία έχω εκλεγεί (σίγουρα υπάρχει και η προσωπική πολύχρονη παρουσία στα κοινά) και παραμένω στο Δημοτικό Συμβούλιο (για να βλέπω τι γίνεται και να ασκώ αντιπολίτευση) αλλά και θα είμαι και υποψήφια για Δήμαρχος στις επόμενες εκλογές.

Ουσιαστικά όχι μόνο γυρίζει την πλάτη σε ανθρώπους με κοινή πορεία, σε μια αποφασιστική καμπή αφού είμαστε 11 μήνες πριν από τις επόμενες εκλογές, και οι οποίοι τη στήριξαν για τη θέση Αντιδημάρχου επί πολλά χρόνια, αλλά επιπλέον καλεί ταυτόχρονα και άλλους συμβούλους να ακολουθήσουν την ίδια τακτική αναφέροντας στην ανακοίνωση: 

«Εύχομαι οι συνάδελφοι Δημοτικοί Σύμβουλοι, να έχουν το θάρρος και την ενσυναίσθηση των σωστών επιλογών».

Το πολιτικό ήθος και οι επιλογές μιας μεγάλης απόφασης (διεκδίκηση δημαρχίας) πρέπει να συμβαδίζουν με καθαρές θέσεις και όχι κινήσεις που υπονοούν αμφιλεγόμενες πρακτικές. Μόνο μέσα από γενναίες πολιτικές πράξεις θα μπορούσε να έχει νόημα μια νέα πολιτική πορεία. Οι μεσοβέζικες αποφάσεις δείχνουν περισσότερο προσωπική πολιτική φιλοδοξία (θεμιτή και αυτή αρκεί να λέγεται ευθέως) και όχι κάτι ρηξικέλευθα νέο που θα αλλάξει άρδην τη σχέση πολίτη Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Διότι αυτή είναι η πραγματική ουσία. 

Να μείνουμε όμως και λίγο σε αυτή καθ’ αυτή την απόφαση για κάθοδο στις δημοτικές εκλογές για την οποία ακούγονται πολλά. Από το ότι αποτελεί «λαγός» Μπουρνούς για να συγκεντρώσει τους δυσαρεστημένους ψηφοφόρους, εκτίμηση την  οποία έσπευσε να υιοθετήσει ο Ανδρέας Βασιλόπουλος (ανάρτηση στο FB) δείχνοντας φανερή αμηχανία, μέχρι και ότι αποτελεί εναρκτήριο λάκτισμα αλλαγών στα τοπικά πράγματα του Δήμου Ραφήνας Πικερμίου. 

Οι επόμενες μέρες θα καθορίσουν εν πολλοίς και την εκλογική δυναμική της κίνησης η οποία ούτως ή άλλως αποτελεί ένα μήνυμα με πολλούς αποδέκτες με βασικότερο συμπέρασμα ότι οι εκλογές είναι ήδη εδώ… 

Ας μην σταθούμε καν στις δηλώσεις των επικεφαλής άλλων παρατάξεων (Φαφούτης, Πιστικίδης). Δεν θα μπορούσαν άλλωστε να είναι διαφορετικές σε αυτή τη χρονική στιγμή και ενόψει εκλογικής μάχης. Ή τι κρύβει η σιωπή άλλων «παραγόντων» όπως του κ. Χριστόπουλου. 

Όλοι γνωρίζουμε ότι το παιχνίδι θα είναι σκληρό και όσο πλησιάζουμε προς τις κάλπες θα γίνεται ακόμη πιο ανηλεές… 

Η κλασική ευχή να είναι και «καθαρό» είναι σίγουρο ότι δεν θα εισακουστεί, γι’ αυτό όσο πιο γρήγορα πιάσουμε τον πάτο του βαρελιού, μόνο τότε θα επιζητήσουμε την άνοδο. 

Και οι πολίτες ίσως ένα κάποιο καλύτερο μέλλον… 

Ληστεία: Ανήλικος άρπαξε από το λαιμό ηλικιωμένη για 10 ευρώ

0

Τον τρόμο έζησε μέσα στο σπίτι της στη Λαμία μια ηλικιωμένη γυναίκα, όταν ανήλικος Ρομά εισέβαλε και αφού άσκησε βία επάνω της, άρπαξε μικρό χρηματικό ποσό.

Σύμφωνα με το lamiareport.gr, η ληστεία έγινε μέρα-μεσημέρι, γύρω στις 2, στη γειτονιά τον Αγίων Θεοδώρων, όταν ο ανήλικος της χτύπησε την πόρτα με εκείνη να ρωτάει για να δει αν είναι κάποιος γνωστός της.

Όταν άκουσε το δράστη να απαντά «ναι εγώ είμαι», η 78χρονη άνοιξε την πόρτα και τότε ήρθε αντιμέτωπη μαζί του. Σύμφωνα με τη μαρτυρία της εκείνος την άρπαξε από το λαιμό και τη ρωτούσε που έχει τα χρήματα.

Από τη βίαιη κίνηση του Ρομά, η γυναίκα βρέθηκε στο πάτωμα με αποτέλεσμα να χάσει για λίγα λεπτά τις αισθήσεις της.

Όταν συνήρθε διαπίστωσε ότι 10 ευρώ που είχε πάνω στο τραπέζι της είχαν κάνει φτερά.

Κάποιοι γείτονες σύμφωνα με το ρεπορτάζ είδαν ύποπτες κινήσεις σε κοντινό παρκάκι με δύο άτομα Ρομά (πατέρας και γιος πιθανότατα), χωρίς να ξέρουν τι έχει συμβεί.

Λίγο αργότερα η ηλικιωμένη βρήκε τις δυνάμεις και πήγε και κατήγγειλε τη ληστεία στην Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Λαμίας, με το δράστη (ή τους δράστες) να μην έχουν εντοπιστεί μέχρι σήμερα.

 

 

 

 

 

Ραφήνα: Εκδήλωση μνήμης και τιμής στην αίθουσα εκδηλώσεων του 1ου Γυμνασίου από τον Σύλλογο Κρητών Ραφήνας-Πικερμίου

Εκδήλωση μνήμης και τιμής στις 4/12/22, 19:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του 1ου Γυμνασίου Ραφήνας  ”Ταξίδι προσφυγιάς από την Μικρά Ασία στην Κρήτη”

Κορινθιακός: Συμφωνούν για μεγάλο σεισμό Λέκκας και Τσελέντης

0

Τα λεγόμενα του Ακη Τσελέντη για τις Αλκυονίδες, επιβεβαίωσε ο Ευθύμης Λέκκας.

Ο πρόεδρος του Οργανισμού Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας, μιλώντας στην ΕΡΤ, ανέφερε πως η περιοχή είναι «αρκετά ώριμη» ώστε να δώσει έναν μεγάλο σεισμό.

«Ναι, πραγματικά ο Κορινθιακός κόλπος και κυρίως ο ανατολικός Κορινθιακός κόλπος είναι ένα φυσικό εργαστήριο, έχει υψηλή σεισμικότητα και είναι επόμενο μετά τα 40 χρόνια που έχει να δώσει σεισμό η περιοχή, να είναι ώριμη για έναν αρκετά μεγάλο σεισμό», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σε αντίθεση με τον Ακη Τσελέντη ωστόσο, δεν δεσμεύτηκε να δώσει πιθανό χρόνο εκδήλωσής του.

«Πάντως κάποια στιγμή μέσα στο άμεσο μέλλον ο Κορινθιακός θα ενεργοποιηθεί. Δυστυχώς σε παγκόσμιο επίπεδο δεν μπορούμε να προσδιορίσουμε χρονικά τους σεισμούς, αλλά ούτε και σε μεγάλο βαθμό τον χώρο εκδήλωσης ενός μεγάλου σεισμού» σχολίασε.

Σχολιάζοντας κατά πόσο είμαστε έτοιμοι για έναν ισχυρό σεισμό και εάν θα αντέξουν τα σπίτια, ο κ. Λέκκας απάντησε:

«Τολμώ να πω ότι θα αντέξουν. Είμαστε σε πάρα πολύ καλύτερη κατάσταση από ότι είμαστε το 1981. Θα πρέπει να σημειώσω ότι το 1984 – 86 έγινε ο αντισεισμικός κανονισμός, ο οποίος είναι ένας κανονισμός από τους καλύτερους στον κόσμο και αυτό οφείλεται ουσιαστικά στις προσπάθειες της ελληνικής επιστημονικής κοινότητας, των μηχανικών και των γεωεπιστημόνων, με την επίβλεψη βεβαίως του Οργανισμού Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας. Έχουμε να κάνουμε με έναν πολύ καλό αντισεισμικό κανονισμό και οι κατασκευές ουσιαστικά, ένα μεγάλο ποσοστό, είναι άτρωτες σε σχέση με τον σεισμό των 6 βαθμών. Βεβαίως υπάρχουν και παλιές κατασκευές οι οποίες είναι ευάλωτες και σε αυτές πρέπει να ουσιαστικά να στρέψουμε το ενδιαφέρον μας.»

Ο Τσελέντης στις δηλώσεις του, ανέφερε πως βλέπει την πιθανότητα για έναν σεισμό των 6 Ρίχτερ σε βάθος 5ετιας.

«Κάποια στιγμή είναι γεγονός ότι θα κάνει κάποιο σεισμό εκεί κάτω και επειδή τα χαρακτηριστικά της σεισμικής δράσης εκεί πέρα επηρεάζουν σίγουρα και την Αθήνα. Οι Αλκυονίδες είναι μια περιοχή από τις πολύ επικίνδυνες σεισμικά. Το περιμένω μέσα σε 5 χρόνια ότι θα γίνει κάτι εκεί και θέλει πολύ προσοχή. Βλέπω σεισμό των 6 Ρίχτερ, γι΄ αυτό φοβάμαι. Παράλληλα παρακολουθούμε εκτός από τη σεισμικότητα και άλλα φαινόμενα, παρακολουθούμε μέσω δορυφόρων την εδαφική παραμόρφωση, που είναι αρκετά εκατοστά. Όλα αυτά τα πράγματα δείχνουν ότι θέλει πολύ προσοχή συγκεκριμένη περιοχή και κυρίως γιατί όταν ενεργοποιηθεί ο ανατολικός Κορινθιακός επηρεάζει σίγουρα και την Αθήνα» είπε χαρακτηριστικά

Δίκη για το Μάτι: «Ο άντρας μου κάηκε ζωντανός, μαρτύρησε. Εγώ, ο πατέρας μου και ο γιος μου ζούμε κατά τύχη»

Συνεχίζονται οι καταθέσεις μαρτύρων στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο για τις εφιαλτικές στιγμές που βίωσαν τα θύματα της φονικής φωτιάς στο Μάτι και οι συγγενείς τους.

Στο βήμα του μάρτυρα ανέβηκε η Μαργαρίτα Φύτρου, που έχασε τον αδελφό της, Γρηγόρη, και τα δύο ανίψια της, την Εβίτα και τον Ανδρέα. Το αγόρι και ο πατέρας του βρέθηκαν απανθρακωμένοι στο «οικόπεδο της φρίκης», μαζί με ακόμα 24 θύματα, ενώ το κοριτσάκι έπεσε από τον γκρεμό προσπαθώντας να ξεφύγει από την πύρινη λαίλαπα.

Όπως είπε, είχε ακούσει από την τηλεόραση ότι στην περιοχή είχε ξεσπάσει πυρκαγιά και άρχισε να αναζητεί στα τηλέφωνα την οικογένεια του αδελφού της.

«Στις 3 τα ξημερώματα μου τηλεφώνησε η σύζυγος του αδελφού μου και μου είπε “το Εβιτάκι βρέθηκε νεκρό”. Πήγα στο Μάτι, συνάντησα τη γειτόνισσά μας που σώθηκε φεύγοντας προς Ραφήνα. Πρώτη έφυγε αυτή, πίσω ήταν ο αδελφός μου.

Η διαδρομή του αδελφού μου προς τη διάσωση ήταν θανάσιμη. Την άλλη ημέρα, εντός του οικοπέδου Φράγκου, βρέθηκε ο μικρούλης Ανδρέας και ο αδελφός μου», είπε η μάρτυρας και συνέχισε: «Ο αδελφός μου διακρινόταν για τη στοργικότητά του ως πατέρας και εάν είχε λάβει στοιχειώδη ενημέρωση θα είχε φύγει νωρίτερα. Το αυτοκίνητό του βρέθηκε ανέπαφο κατά τραγική ειρωνεία στη Λεωφόρο Ποσειδώνος».

 «Το δικαστήριο να δώσει μία δίκαιη τιμωρία για τους υπαίτιους»

Η μάρτυρας επέρριψε ευθύνες στις Αρχές, κάνοντας λόγο για ανυπαρξία της Πολιτείας.

«Εάν είχε ενεργοποιηθεί το “112” θα είχαν σωθεί, όπως γίνεται σήμερα. Καμία προετοιμασία, κανένας σχεδιασμός. Όλοι έπρατταν κατά τη δική τους κρίση. Εάν είχαν δεχθεί βοήθεια θα ζούσαν. Έτσι έγινε η εκατόμβη των θυμάτων και των εγκαυματιών. Μετά από εννέα μήνες έφυγε και ο πατέρας με αυτόν τον καημό. Είναι λελογισμένο και επιβεβλημένο όλοι αυτοί που δεν έσπευσαν, όλοι αυτοί που ευθύνονται για τα λάθη και τις παραλείψεις της Πολιτείας, να οδηγηθούν ενώπιον της Δικαιοσύνης και να τιμωρηθούν. Να δώσει το δικαστήριο μία δίκαιη τιμωρία για τους υπαίτιους. Τους εγκλώβισαν, χωρίς δυνατότητα διαφυγής…», τόνισε στην κατάθεσή της.

«Ο άντρας μου κάηκε ζωντανός, μαρτύρησε»

Στο δικαστήριο κατέθεσε η Παρασκευή Τσάμπρου, η οποία βρήκε τον πατέρα της απανθρακωμένο μέσα στο ΙΧ του, μόλις 100 μέτρα από το σπίτι του. Με δάκρυα στα μάτια περιέγραψε τις τραγικές στιγμές, όταν τον εντόπισε νεκρό.

«Όταν έφτασα στο αυτοκίνητο και αφού έσκυψα και κοίταξα δεν είδα τίποτα και πήγα να φύγω. Και κάποιος τότε μου φώναξε -δεν ξέρω ποιος- “κοίταξε καλύτερα”. Είδα τον πατέρα μου πεσμένο στη θέση του συνοδηγού με τα χέρια του να κρατάει το κεφάλι. Μου είπαν ότι δεν μπορώ να είμαι σίγουρη ότι είναι ο μπαμπάς μου αυτός. Τους ζήτησα να ανοίξουν το πορτ μπαγκάζ, γιατί ήξερα ότι είχε βάλει τον σκύλο μέσα για να μη φοβηθεί. Δεν το κάνανε. Το έκανα εγώ.

»Πήρα το κινητό μου και έριξα φως στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και είδα τον σκύλο μέσα. Τους είπα ότι σε αυτό το αμάξι βρίσκεται πλήρως απανθρακωμένος ο πατέρας μου. Το αυτοκίνητο είχε λιώσει, αλλά η πινακίδα μπορούσε να αναγνωριστεί. Έφυγα, δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο. Τον πατέρα μου πήγαν να τον παραλάβουν στις 7 το πρωί, την άλλη ημέρα. Κανείς δεν μας ενημέρωσε για τα επόμενα στάδια. Μόνη μου έψαξα για να βρω τηλέφωνα και τις υπηρεσίες που θα έπρεπε να πάω. Μου είπαν αρχικά για Γουδή και μετά μου είπαν “κακώς σας είπαν να πάτε στο Γουδή, έπρεπε να πάτε στο Σχιστό”. Μετά μας έστειλαν πάλι στο Γουδή, όλη την ημέρα αυτή η ιστορία, πέρα-δώθε», ανέφερε στο δικαστήριο.

Αίσθηση προκάλεσε στο ακροατήριο η περιγραφή της γυναίκας ότι πριν από δυόμισι μήνες στην ίδια περιοχή είχε πραγματοποιηθεί άσκηση για την κατάσβεση πυρκαγιάς.

«Εκεί λειτούργησαν όλα άψογα, γιατί κατάφεραν να συντονιστούν όλοι, εναέρια μέσα, ΕΚΑΒ, Αστυνομία, drones. Αλλά 2,5 μήνες μετά δεν λειτουργούσε τίποτα. Ίδια περιοχή, ίδιες συνθήκες. Σε παλαιότερες πυρκαγιές μάς είχε κάνει εντύπωση ότι είχε περάσει αεροπλάνο και είχε ρίξει υγρό ειδικό. Σε άλλες πυρκαγιές πέρναγε περιπολικό με μεγάφωνα και έλεγε “εκκενώστε”. Αυτήν τη φορά τίποτα. Από τότε προσπαθούμε να καταλάβουμε τι πήγε λάθος. Όλα πήγαν λάθος, ήταν μόνοι τους, και όσοι σώθηκαν, σώθηκαν από θαύμα. Αεροπλάνα είδα την επόμενη ημέρα, αφού είχε σβήσει η φωτιά. Ήταν όλες οι δυνάμεις στη Κινέτα…», είπε η κυρία Τσάμπρου.

Ο αδελφός της στη συνέχεια πήρε τη σκυτάλη και περιέγραψε την προσπάθεια να ξεφύγει από τον πύρινο κλοιό.

«Ο πατέρας μου ήταν ένα αυτοκίνητο πίσω από εμένα. Έκανα αναστροφή και ένας γείτονας μου φώναξε να φύγουμε από άλλο δρόμο. Ξαφνικά πέφτανε πύρινες μπάλες, ακούγονταν εκρήξεις, επικρατούσε μια κατάσταση σαν να ήταν σε πόλεμο. Θεωρούσα ωστόσο ότι ο πατέρας μου ακολουθούσε από πίσω.

Περιμέναμε μέσα στο αυτοκίνητο τον πατέρα μου, ο οποίος δεν ακολουθούσε. Ξεκίνησα να τον παίρνω τηλέφωνο, δεν τον έβρισκα. Περιμέναμε χωρίς ανταπόκριση. Μετά από 30 περίπου λεπτά προσπαθήσαμε να πάμε σε ένα φιλικό σπίτι στα Γλυκά Νερά. Ο πατέρας μου πρέπει να απανθρακώθηκε γύρω στις 6. Ψάχναμε με την αδελφή μου σε νοσοκομείο, στο Λιμενικό, μήπως και τον βρούμε. Βρήκανε το αυτοκίνητό του κάθετα, που σημαίνει ότι πήγε να κάνει αναστροφή, όμως κάτι έγινε εκεί και δεν μπόρεσε».

Τέλος, η σύζυγος του θύματος, Μαρία Τσάμπρου, είπε στο ακροατήριο: «Ο άντρας μου κάηκε ζωντανός, μαρτύρησε. Εγώ, ο πατέρας μου και ο γιος μου ζούμε κατά τύχη, δεν ξέραμε πού πηγαίναμε, δεν γνωρίζαμε τίποτα. Μέσα στο κέντρο της Αθήνας, είναι δυνατόν; Ένα ελικόπτερο να περάσει δεν άκουσα, μια σειρήνα να ηχήσει δεν άκουσα, τόσες οικογένειες να διαλυθούν; Δεν ξέρω τι να πω».

Η δίκη θα συνεχιστεί την 1η Δεκεμβρίου.

«Η μητέρα του πατέρα Αντώνιου ζει σε “κοτέτσι”… Κρυώνει!»

0

Για τις τελευταίες εξελίξεις στην υπόθεση της «Κιβωτού του Κόσμου» και για τα όσα ακούγονται τις τηλευταίες ημέρες για τον πατέρα Αντώνιο μίλησαν δύο γυναίκες που γνωρίζουν τόσο τον ίδιο, όσο και τη μητέρα του.

Μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής «Αλήθειες με τη Ζήνα» και τον Στρατή Λημνιό έξω από το πατρικό σπίτι του πατέρα Αντώνιου στη Χίο, πήραν θέση για τις καταγγελίες που έχουν δει το «φως» της δημοσιότητας, αλλά και το πώς τις διαχειρίζεται η μητέρα του επικεφαλής της ΜΚΟ.

«Η κυρά Δέσποινα είναι χάλια εδώ και πολλές μέρες. Είναι μια μεγάλη γυναίκα, να κατηγορούν το παιδί της για αυτά τα πράγματα; Δεν μπορεί να το πιστέψει», είπε αρχικά η οικογενειακή φίλη.

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στα περιουσιακά στοιχεία που φέρονται να είναι στο όνομα της μητέρας του πατέρα Αντωνίου: «Ποια είναι η πλούσια ζωή που κάνανε; (…). Έχει η μάνα του μερίδιο στην Κιβωτό. Τι θέλει εδώ η γυναίκα; Δεν μπορούσε ο γιος της να της πάρει ένα διαμέρισμα να τη βάλει μέσα, που ζει εδώ και κρυώνει; Μπαίνουν τα νερά μέσα… », είπε χαρακτηριστικά, καυτηριάζοντας τις συνθήκες διαβίωσης της ηλικιωμένης και πρόσθεσε:

Τι θέλει εδώ η γυναίκα; Αυτό δεν είναι σπίτι, αυτό είναι κοτέτσι. 

μητέρα πατέρα Αντώνιου

Υπενθυμίζεται ότι η μητέρα του πατέρα Αντωνίου μαζί με την πρεσβυτέρα να τα άτομα στα οποία φαίνεται να ανήκει η «Κιβωτός του Κόσμου».

Πριν μερικές ημέρες, με εισαγγελική εντολή έγινε δέσμευση των προσωπικών λογαριασμών της, όπως και εκείνων του γιου της και της πρεσβυτέρας.

Μάλιστα, σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες, φέρεται να βρέθηκε θυρίδα στο όνομα της ηλικιωμένης στη Χίο.

πατέρας Αντώνιος

 

«Είναι ψέματα αυτά που λένε, θέλουν να του τα πάρουν όλα»

Οι γυναίκες έζησαν για χρόνια μαζί με την οικογένεια του πατέρα Αντώνιου. Μάλιστα η μια από τις δύο ήταν σαν δεύτερη μητέρα για τον επικεφαλής της Κιβωτού.

Περιέγραψαν τις δυσκολίες της οικογένειας στο νησί πριν πολλά χρόνια και έκαναν λόγο για μια οικογένεια πρότυπο, που κλήθηκε να αντιμετωπίσει πολλές οικονομικές δυσκολίες σε δύσκολους καιρούς.

Όπως είπαν δεν πιστεύουν ότι οι καταγγελίες κατά του πατέρα Αντωνίου ισχύουν και θεωρούν ότι έχουν σκοπό να τον βλάψουν: «Είναι ψέματα αυτά που λένε. Το ζήλεψαν το παιδί… Από αυτό το μικρό σπιτάκι έκανε την “Κιβωτό”. Επειδή τους έβαλε τα “γυαλιά”, θέλουν να του πάρουν την “Κιβωτό”…», είπε χαρακτηριστικά η οικογενειακή φίλη.

Σε μια 40χρονη μητέρα χτυπά πλέον η καρδιά της Έμμας

0

Σε 40χρονη μητέρα χτυπάει πλέον η καρδιά της 21χρονης Έμμας που βρήκε τραγικό θάνατο στο τροχαίο με εγκατάλειψη στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η μεταμόσχευση, διάρκειας τεσσάρων ωρών, ολοκληρώθηκε το μεσημέρι και οι γιατροί ελπίζουν ότι όλα θα πάνε καλά.

Μετά την εγχείρηση βρίσκεται διασωληνωμένη σε βαριά καταστολή.

Η καρδιά της φοιτήτριας μεταμοσχεύθηκε σε 40χρονη μητέρα που είχε καρδιακή ανεπάρκεια και βρισκόταν σε μηχανική υποστήριξη.

Τα υπόλοιπα όργανα της δωρεάς μεταφέρθηκαν σε «Παπαγεωργίου» και «Ιπποκράτειο».

Μετά την απόφαση των γονιών της 21χρονης να δωρίσουν τα όργανά της, ξεκίνησε η διαδικασία αφαίρεσης και αξιολόγησης, η οποία ολοκληρώθηκε χθες το βράδυ.

Σε εξέλιξη βρίσκεται και η διαδικασία της μεταμόσχευσης του ήπατος σε ασθενή στο «Ιπποκράτειο».

Οι νεφροί αναμένεται να μεταμοσχευθούν σε ασθενείς που περιμένουν στη λίστα ληπτών, ενώ οι πνεύμονες κρίθηκαν ακατάλληλοι για μεταμόσχευση.

Οι δε κερατοειδείς αφαιρέθηκαν από οφθαλμιάτρους του Νοσοκομείου «Παπαγεωργίου» και θα μεταφερθούν στην Τράπεζα Οφθαλμών του ΑΧΕΠΑ, όπου θα εξεταστεί σε ποιους ασθενείς θα μεταμοσχευθούν, καθώς υπάρχει περιθώριο μέχρι και 15 ημερών για τη μεταμόσχευσή τους.

 

Συμμετοχή του δήμου Ραφήνας-Πικερμίου σε ημερίδα για την ανακύκλωση ”Πληρώνω όσο πετάω”

0
Ημερίδα στο ΤΙΤΑΝΙΑ hotel για την ανακύκλωση και την δράση ”ΠΛΗΡΩΝΩ ΟΣΟ ΠΕΤΑΩ” και ”ΔΙΑΛΟΓΗ ΣΤΗ ΠΗΓΗ” υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής και ΕΔΣΝΑ, δράσεις που πρωτεύει ο δήμος Ραφήνας Πικερμίου δημιουργώντας νέα δεδομένα στην διαχείριση και Ανακύκλωση Στερεών Αποβλήτων (ΑΣΑ)
”Είμαστε και εκεί ως ομιλητές
Παντού πρώτοι” σχολίασε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος Ραφήνας-Πικερμίου Ευάγγελος Μπουρνούς.
Κάντε like στην σελίδα μας στο facebook ΕΔΩ για  να μαθαίνετε όλα τα νέα και να ειδοποιήστε για όλες τις ζωντανές μας μεταδόσεις