spot_img
31.2 C
Rafina
Πέμπτη, 25 Ιουνίου, 2026
spot_img
Αρχική Blog Σελίδα 54

Πικέρμι: Κοτόπουλο πανέ σνίτσελ- χρυσαφένια απόλαυση από το Οβελιστήριο των Φίλων

Στο Οβελιστήριο των Φίλων, το κοτόπουλο πανέ μετατρέπεται σε μια απολαυστική εμπειρία σνίτσελ που δύσκολα ξεχνιέται!

Χρυσαφένιο και τραγανό απ’ έξω, αφράτο και ζουμερό στο εσωτερικό, σερβίρεται με λαχταριστές πατατούλες τηγανητές, φρέσκια ντομάτα, δροσερό μαρουλάκι και ζεστές πιτούλες.

Απόλαυσέ το στο κατάστημά μας, πάρε το μαζί σου ή διάλεξέ το μέσα σε σάντουιτς ή πιτούλα για μια γευστική εμπειρία που απογειώνει κάθε μπουκιά!

ΟΒΕΛΙΣΤΗΡΙΟ
ΟΒΕΛΙΣΤΗΡΙΟ

Δημοτικό Γυμναστήριο Αρτέμιδος: Επαναλειτουργεί από τη Δευτέρα 8 Ιουνίου

Μετά την ολοκλήρωση των απαραίτητων εργασιών επισκευής και συντήρησης, το Δημοτικό Γυμναστήριο Αρτέμιδος επαναλειτουργεί από τη Δευτέρα 8 Ιουνίου, επιστρέφοντας στην καθημερινότητα των αθλούμενων και των δημοτών της περιοχής.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι εγγραφές νέων μελών και οι ανανεώσεις συνδρομών πραγματοποιούνται κανονικά, ενώ όλα τα προγράμματα άθλησης συνεχίζονται χωρίς καμία διακοπή, προσφέροντας και πάλι στους πολίτες τη δυνατότητα να συμμετέχουν στις δραστηριότητες του γυμναστηρίου.

Η δημοτική αρχή ευχαριστεί τους δημότες για την υπομονή και την κατανόηση που επέδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια των εργασιών, οι οποίες κρίθηκαν αναγκαίες για τη βελτίωση των εγκαταστάσεων και την ασφαλή εξυπηρέτηση των αθλούμενων.

Με την επανέναρξη της λειτουργίας του, το Δημοτικό Γυμναστήριο Αρτέμιδος συνεχίζει να αποτελεί έναν σημαντικό χώρο άθλησης, ευεξίας και κοινωνικής δραστηριότητας για τους κατοίκους της πόλης.

Προβλήματα και πανικός από τους σεισμούς στην Εύβοια – Ιερέας που τελούσε βάπτιση πετάχτηκε έξω από την εκκλησία

0

Σοβαρά προβλήματα προκάλεσε ο ισχυρός σεισμός που σημειώθηκε στην Εύβοια το μεσημέρι της Κυριακής 7 Ιουνίου.

Όπως δήλωσε αποκλειστικά στο evima.gr ο αντιπεριφερειάρχης της περιφερειακής ενότητας Εύβοια Γιώργος Κελαϊδίτης υπάρχουν ζημιές που προκλήθηκαν από το σεισμό σε σπίτια, σε κτίρια και σε μαγαζιά.

«Αυτή την ώρα επικρατεί πανικός στον κόσμο καθώς ο σεισμός ήταν ιδιαίτερα αισθητός. Έγιναν ζημιές σε σπίτια, μαγαζιά, και στην εκκλησία του Αγίου Γεωργίου έξω από το Προκόπι όπου γινόταν βάφτιση και ο ιερέας πετάχτηκε έξω.

Ισχυρή σεισμική δόνηση μεγέθους 4,8 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ σημειώθηκε 2 λεπτά πριν τη 1 το μεσημέρι της Κυριακής στη Βόρεια Εύβοια και πιο συγκεκριμένα έξι χιλιόμετρα νότια του Προκοπίου Ευβοίας.

Ο σεισμός έγινε ιδιαίτερα αισθητός σε όλη την Εύβοια. Ωστόσο ακολούθησαν ακόμη δύο ισχυροί μετασεισμοί.

Δήμος Μαραθώνος: Ελεύθερες και ασφαλείς οι παραλίες της περιοχής

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η θερμοκρασία ανεβαίνει.

Οι ναυαγοσώστες βρίσκονται στις θέσεις τους.

Οι παραλίες του Δήμου μας -ελεύθερες και χωρίς αντίτιμο στο μεγαλύτερο τμήμα τους- παραμένουν πεντακάθαρες & ασφαλείς για τους δημότες & τους επισκέπτες μας.

Πρόστιμο 270.300 ευρώ σε 55χρονο για εγκατάλειψη εννέα γατιών

Αντιμέτωπος με ιδιαίτερα βαριές διοικητικές κυρώσεις βρίσκεται ένας 55χρονος άνδρας στη Θεσσαλονίκη, στον οποίο επιβλήθηκαν πρόστιμα συνολικού ύψους 270.300 ευρώ για εγκατάλειψη εννέα γατιών σε οικόπεδο στην περιοχή της Καλαμαριάς.

Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., ο 55χρονος συνελήφθη το βράδυ του Σαββάτου από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης Θεσσαλονίκης, έπειτα από καταγγελία για εγκατάλειψη των ζώων.

Σε βάρος του βεβαιώθηκαν εννέα διοικητικά πρόστιμα ύψους 30.000 ευρώ το καθένα, συνολικού ποσού 270.000 ευρώ, για κακοποίηση ζώων μέσω εγκατάλειψης, όπως προβλέπει η ισχύουσα νομοθεσία για την προστασία των ζώων συντροφιάς.

Παράλληλα, του επιβλήθηκε επιπλέον πρόστιμο 300 ευρώ για μη τοποθέτηση ηλεκτρονικής σήμανσης (microchip), ανεβάζοντας το συνολικό ποσό των κυρώσεων στα 270.300 ευρώ.

Η υπόθεση αναδεικνύει για ακόμη μία φορά το αυστηρό πλαίσιο που εφαρμόζεται πλέον για περιστατικά κακοποίησης και εγκατάλειψης ζώων, με τις αρμόδιες αρχές να επισημαίνουν ότι τέτοιες πρακτικές αντιμετωπίζονται με μηδενική ανοχή.

Η προανάκριση για την υπόθεση συνεχίζεται, ενώ ο συλληφθείς αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον των αρμόδιων δικαστικών αρχών.

Τρεις ισχυροί σεισμοί: 5,2 Ρίχτερ ο ισχυρότερος – τι λέει ο Παπαζάχος

Ανησυχία προκάλεσαν το μεσημέρι της Κυριακής τρεις διαδοχικές σεισμικές δονήσεις που έγιναν αισθητές στην περιοχή μας, με επίκεντρο τη βόρεια Εύβοια.

Η πρώτη σεισμική δόνηση είχε μέγεθος 4,8 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ και καταγράφηκε 6 χιλιόμετρα νότια του Προκοπίου Ευβοίας. Λίγη ώρα αργότερα ακολούθησαν δύο ακόμη σεισμοί στην ίδια περιοχή, με τον ισχυρότερο να φτάνει τα 5,2 Ρίχτερ, προκαλώντας έντονη ανησυχία στους κατοίκους.

Οι δονήσεις έγιναν ιδιαίτερα αισθητές στην Ανατολική Αττική, ενώ αναφορές για ισχυρό κούνημα υπήρξαν και από περιοχές της Στερεάς Ελλάδας και της Εύβοιας.

Ο καθηγητής Σεισμολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Κώστας Παπαζάχος, χαρακτήρισε το φαινόμενο ως μια ακολουθία «απανωτών σεισμών», επισημαίνοντας ότι η βόρεια Εύβοια αποτελεί περιοχή με έντονη σεισμική δραστηριότητα και αρκετά ενεργά ρήγματα.

Παρά την ένταση των δονήσεων, ο ίδιος εμφανίστηκε καθησυχαστικός, τονίζοντας ότι «οι σεισμικές δονήσεις δεν προκαλούν ανησυχία».

Την ίδια ώρα, ο δήμαρχος Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας, Γιάννης Τσαπουρνιώτης, ανέφερε ότι έχουν καταγραφεί κατολισθήσεις σε διάφορα σημεία της περιοχής, κυρίως στους δρόμους προς Πλακιά και Δαφνούσα.

«Έχουμε εκτεταμένες κατολισθήσεις, δεν έχει καταγραφεί κάποιος τραυματισμός», δήλωσε στην ΕΡΤ, υπογραμμίζοντας ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες παρακολουθούν την κατάσταση και βρίσκονται σε ετοιμότητα.

Μέχρι στιγμής δεν έχουν αναφερθεί σοβαρές ζημιές σε κατοικίες ή υποδομές, ενώ οι αρχές συνεχίζουν τους ελέγχους στις πληγείσες περιοχές. Οι σεισμολόγοι παρακολουθούν στενά την εξέλιξη του φαινομένου και καλούν τους πολίτες να παραμένουν ψύχραιμοι και να ακολουθούν τις οδηγίες της Πολιτικής Προστασίας.

Ταρακουνήθηκε η Ραφήνα- Σεισμός στην Βόρεια Εύβοια 4,8 ρίχτερ

Σεισμός στην Βόρεια Εύβοια 4,8 ρίχτερ

Ισχυρή σεισμική δόνηση μεγέθους 4,8 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ σημειώθηκε 2 λεπτά πριν τη 1 το μεσημέρι της Κυριακής στη Βόρεια Εύβοια και πιο συγκεκριμένα έξι χιλιόμετρα νότια του Προκοπίου Ευβοίας..

Το εστιακό βάθος ήταν στα 5χλμ.ενώ ακολούθησαν κι άλλοι σεισμοί.

Η απόλυτη στάση για ψητά στην κεντρική πλατεία Ραφήνας – στον Μπάρμπα Βάγγο

Αν αναζητάτε αυθεντικές γεύσεις και καλοψημένα κρεατικά, ο Μπάρμπα Βάγγος στην πλατεία Ραφήνας είναι ο προορισμός σας! Απολαύστε ζουμερά καλαμάκια, λαχταριστά μπιφτέκια, χορταστικές σκεπαστές, πλούσιες μερίδες και πολλές ακόμη αγαπημένες επιλογές, φτιαγμένες με μεράκι και ποιοτικά υλικά.

Πλατεία Πλαστήρα, Ραφήνα
☎️ Παραγγελίες: 22940 29129

Στον Μπάρμπα Βάγγο, η παράδοση συναντά τη γεύση και κάθε μπουκιά γίνεται απόλαυση!

Αντίστροφη μέτρηση για τον καθαρισμό οικοπέδων – Πρόστιμα και αυστηρές κυρώσεις μετά τις 15 Ιουνίου

Λήγει στις 15 Ιουνίου η προθεσμία για τον υποχρεωτικό καθαρισμό οικοπέδων και ακάλυπτων χώρων, με χιλιάδες ιδιοκτήτες και υπόχρεους ακινήτων να καλούνται να συμμορφωθούν με τις προβλέψεις της νομοθεσίας ενόψει της αντιπυρικής περιόδου.

Σύμφωνα με το ισχύον πλαίσιο, η υποχρέωση αφορά οικόπεδα εντός σχεδίου πόλης, εντός οικισμών, ακάλυπτους χώρους, καθώς και ορισμένες ιδιοκτησίες εκτός σχεδίου που διαθέτουν κτίσμα ή οικοδομική εγκατάσταση. Εξαιρούνται αγροτικές καλλιέργειες, χωράφια χωρίς κτίσματα και δασικές εκτάσεις.

Μετά τον καθαρισμό, οι υπόχρεοι πρέπει να υποβάλουν ηλεκτρονική δήλωση στην πλατφόρμα του Εθνικού Μητρώου Τήρησης Μέτρων Προληπτικής Πυροπροστασίας Ιδιοκτησιών. Η διαδικασία μπορεί να πραγματοποιηθεί και μέσω ΚΕΠ ή της αρμόδιας Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.

Οι κυρώσεις για όσους δεν συμμορφωθούν είναι αυστηρές. Η μη υποβολή δήλωσης επισύρει πρόστιμο 100 ευρώ, ενώ η μη δήλωση σε συνδυασμό με τον μη καθαρισμό του οικοπέδου επιφέρει πρόστιμο 500 ευρώ. Ακόμη βαρύτερες είναι οι συνέπειες για ψευδή δήλωση, καθώς προβλέπεται φυλάκιση τουλάχιστον έξι μηνών και χρηματικό πρόστιμο 5.000 ευρώ.

Οι έλεγχοι αναμένεται να ενταθούν σε όλη τη χώρα και θα συνεχιστούν καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, με στόχο την πρόληψη και τη μείωση του κινδύνου εκδήλωσης πυρκαγιών.

Θεσσαλονίκη: Πέθανε ο εργαζόμενος του δήμου που είχε σώσει άστεγο από απορριμματοφόρο

0

Βαθιά θλίψη έχει προκαλέσει στον Δήμο Θεσσαλονίκης και στους εργαζόμενους της υπηρεσίας Καθαριότητας η είδηση του θανάτου του Θόδωρου Καρακόττα, ο οποίος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 59 ετών ύστερα από πολυήμερη νοσηλεία.

Ο 59χρονος εργαζόμενος, που υπηρετούσε ως συμβασιούχος στην υπηρεσία Καθαριότητας του δήμου, είχε υποστεί έμφραγμα κατά τη διάρκεια της βάρδιάς του πριν από περίπου δύο εβδομάδες. Μεταφέρθηκε άμεσα στο Νοσοκομείο Παπανικολάου, όπου νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας δίνοντας μάχη για τη ζωή του.

Την είδηση του θανάτου του γνωστοποίησε ο αντιπρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων του Δήμου Θεσσαλονίκης, Κώστας Φουντούκης, με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Δυστυχώς ο συνάδελφος συμβασιούχος Καρακόττας Θεόδωρος δεν τα κατάφερε μετά από δύσκολη μάχη στην εντατική του Παπανικολάου, γεμίζοντας θλίψη τους συναδέλφους του στη νυχτερινή βάρδια αποκομιδής καθώς και όλους τους εργαζόμενους στην Καθαριότητα», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Στο πλευρό της οικογένειάς του βρέθηκαν από την πρώτη στιγμή συνάδελφοι και στελέχη της δημοτικής αρχής, ενώ ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Λάζαρος Ζαχαριάδης, παρακολουθούσε στενά την πορεία της υγείας του καθ’ όλη τη διάρκεια της νοσηλείας του.

 Η διάσωση που είχε συγκινήσει τη Θεσσαλονίκη

Το όνομα του Θόδωρου Καρακόττα είχε γίνει γνωστό στο πανελλήνιο πριν από λίγους μήνες, όταν συμμετείχε στο πλήρωμα απορριμματοφόρου που έσωσε τη ζωή ενός άστεγου άνδρα. Ο άνθρωπος βρισκόταν μέσα σε κάδο απορριμμάτων και κατέληξε στο εσωτερικό του οχήματος κατά τη διαδικασία αποκομιδής. Η ψυχραιμία και η άμεση αντίδραση των εργαζομένων αποδείχθηκαν καθοριστικές για την αποτροπή μιας τραγωδίας, καθώς κατάφεραν να σταματήσουν εγκαίρως τον μηχανισμό συμπίεσης του απορριμματοφόρου.

Περιγράφοντας τότε τις στιγμές αγωνίας, ο ίδιος είχε δηλώσει: «Ήταν σοκαριστικό. Είδαμε ένα χέρι μέσα στα σκουπίδια. Αυτό που ζήσαμε ήταν τρελό. Ο άνθρωπος φώναξε και ευτυχώς η πρέσα ήταν στο σημείο που μπορούσε να σταματήσει». Για τη στάση και την ετοιμότητά τους, ο Θόδωρος Καρακόττας και ο συνάδελφός του είχαν δεχθεί τα συγχαρητήρια της δημοτικής αρχής, με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Στέλιο Αγγελούδη, να τους καλεί τότε στο δημαρχείο για να τους τιμήσει για την πράξη τους.

Ο θάνατός του σκορπίζει θλίψη στους συναδέλφους του και σε όσους είχαν γνωρίσει έναν εργαζόμενο που συνδέθηκε με μια από τις πιο συγκινητικές ιστορίες διάσωσης των τελευταίων ετών στη Θεσσαλονίκη.