spot_img
26.9 C
Rafina
Τετάρτη, 24 Ιουνίου, 2026
spot_img
Αρχική Blog Σελίδα 697

Μια μαγική βραδιά στο Άσπρο Γίδι – Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου στη Ραφήνα – rpn

Η καρδιά της διασκέδασης χτυπά ξανά στην κεντρική πλατεία Ραφήνας! Την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου το Άσπρο Γίδι ανοίγει τις πόρτες του για μία ακόμα αξέχαστη βραδιά γεμάτη μουσική, κέφι και γεύσεις που μένουν χαραγμένες στη μνήμη.

Σε έναν χώρο που συνδυάζει ζεστή ατμόσφαιρα, φιλόξενη διάθεση και γνήσια ελληνική διασκέδαση, η Παρασκευή προμηνύεται να είναι το ιδανικό ξεκίνημα του Σαββατοκύριακου. Οι μελωδίες, τα χαμόγελα και η παρέα γίνονται η καλύτερη συνταγή για να γράψετε νέες ιστορίες γύρω από τα τραπέζια του.

Πλατεία Ραφήνας
Τηλέφωνο κρατήσεων: 22940 24750

Κλείστε εγκαίρως τη θέση σας και ετοιμαστείτε για μια νύχτα που θα μιλάτε γι’ αυτήν για καιρό. Το Άσπρο Γίδι υπόσχεται άλλη μια μαγική εμπειρία!

 

Το RPN χορηγός επικοινωνίας στη μεγάλη εκδήλωση του διεθνούς φήμης DJ Solomun

0

Η Αθήνα έζησε μια βραδιά που θα μείνει αξέχαστη, καθώς ο παγκοσμίου φήμης DJ Solomun έφερε τους χαρακτηριστικούς του ρυθμούς στο Universe Multivenue, προσφέροντας μια δυναμική ζωντανή εμφάνιση που ηλεκτρίσε τη νυχτερινή ζωή της πόλης. Η πολυαναμενόμενη εκδήλωση, που διοργανώθηκε από τη Full Circle, συγκέντρωσε ένα ζωντανό κοινό, κυρίως νεαρούς λάτρεις της μουσικής, ανυπόμονους να βιώσουν την ξεχωριστή ενέργεια του set του Solomun.

Πριν από την κεντρική εμφάνιση, ο χώρος έσφυζε από ενθουσιασμό καθώς οι παρευρισκόμενοι εξερευνούσαν μια ποικιλία από διαδραστικές δραστηριότητες και ειδικά διαμορφωμένα περίπτερα. Από δημιουργικές pop-up εγκαταστάσεις μέχρι θεματικές γωνιές και δροσιστικά κεράσματα, η ατμόσφαιρα πριν την παράσταση μετέτρεψε τον χώρο σε ένα ζωντανό φεστιβάλ. Αυτές οι προσθήκες ενίσχυσαν την προσμονή, διασφαλίζοντας ότι το κοινό ήταν γεμάτο ενέργεια και απόλυτα βυθισμένο στην εμπειρία πριν ανέβει στη σκηνή ο Solomun.

Η επικοινωνιακή στρατηγική πίσω από την εκδήλωση σχεδιάστηκε με μαεστρία από τη Silvita Greece και τη MedAthens, οι οποίες κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του brand του Solomun, ενώ παράλληλα προσέλκυσαν το νεανικό και δυναμικό κοινό της Αθήνας. Οι προσπάθειές τους φάνηκαν μέσα από την άψογη προώθηση και την ισχυρή προσέλευση, με τους θαυμαστές να πλημμυρίζουν τα social media τις ημέρες πριν από την εμφάνιση.

Όταν ο Solomun ανέβηκε τελικά στα decks, η ατμόσφαιρα μεταμορφώθηκε σε καθαρή ευφορία. Το χαρακτηριστικό του μείγμα από deep house και techno αντήχησε σε όλο τον χώρο, μαγεύοντας το κοινό με παλλόμενους ρυθμούς και άρτιες μουσικές μεταβάσεις. Το Universe Multivenue, με το υπερσύγχρονο ηχοσύστημα και τον καθηλωτικό φωτισμό του, απογείωσε την εμπειρία, δημιουργώντας ένα πολυαισθητηριακό θέαμα που κράτησε τον κόσμο να χορεύει μέχρι αργά τη νύχτα.

Για την Αθήνα, η εκδήλωση δεν ήταν απλώς μια ακόμα ζωντανή εμφάνιση — ήταν μια πολιτιστική σύναξη που ένωσε τους λάτρεις της μουσικής σε μια κοινή γιορτή του ηλεκτρονικού ήχου. Με την άψογη διοργάνωση της Full Circle και την αξεπέραστη καλλιτεχνική δεξιοτεχνία του Solomun, η βραδιά καθιερώθηκε ως μία από τις κορυφαίες στιγμές του μουσικού ημερολογίου της πόλης για το 2025.

 

Αγαπημένος ή μισητός, ποτέ αδιάφορος

0

Ένας είναι. Ο άνθρωπος που δεν θα σας πούμε αν είναι ενεργεία ή όχι. Αν έχει εκλεγεί ή όχι. Αν είναι αντιδήμαρχος ή απλώς δημοτικός σύμβουλος. Αυτά δεν θα τα μάθετε από εμάς.

Κάποιοι αγαπούν να τον μισούν. Κάποιοι άλλοι μισούν να τον αγαπούν. Κι όμως, ό,τι κι αν πιστεύει κανείς γι’ αυτόν, το μόνο σίγουρο είναι ότι έχει καταφέρει να γίνει σημείο αναφοράς. Κι αν του αναγνωρίζεται κάτι, είναι ότι ξέρει να μένει όρθιος μέσα στις αναταράξεις, χωρίς να χάνει το χαμόγελο και την ψυχραιμία του.

Το ξεχωριστό μαζί του είναι η βεβαιότητα που κουβαλά. Εκείνος πιστεύει ότι ξέρει ποιος θα είναι ο νικητής των επόμενων εκλογών — και μαζί του θα είναι. Το αν συμφωνούμε ή όχι δεν έχει σημασία. Το μέλλον θα δείξει αν έχει δίκιο ή άδικο.

Και όσο για το ποιον θα στηρίξει ως υποψήφιο στις επόμενες δημοτικές εκλογές; Εκεί θα σας κρατήσουμε σε αγωνία.

Η τοπική Dream Team: 5 βασικοί, 2 στον πάγκο

0

Στην τοπική σκακιέρα οι εξελίξεις έχουν πέσει σε τέλμα. Οι υποψήφιοι για τη Δημαρχία είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού, μέχρι αυτή τη στιγμή, πέντε όλοι κι όλοι. Όμως στο κάδρο δεν είναι μόνο αυτοί. Υπάρχουν και δύο ακόμη παίκτες, που μπορεί να μη διεκδικούν τη δημαρχία, αλλά η κάθοδός τους στις εκλογές θεωρείται δεδομένη και πολύ καλά κάνουν οι άνθρωποι.

Η πεντάδα, πάντως, δεν αφήνει περιθώρια αμφιβολίας. Ορισμένοι το έχουν δηλώσει δημόσια, αλλά όσοι δεν το έχουν κάνει το έχουν πει ξεκάθαρα σε κλειστές συζητήσεις με τους κύκλους τους, ότι θα είναι δηλαδή υποψήφιοι για Δήμαρχοι. Δεν τίθεται αμφισβήτηση περί τούτου, το εισιτήριο έχει ήδη κοπεί.

Με το σημερινό εκλογικό σύστημα, η κατάσταση είναι ξεκάθαρη. Ο καθένας μόνος του. Ούτε συμφωνίες, ούτε γέφυρες συνεργασίας. Αν όμως προχωρήσει η αλλαγή του νόμου, όπως διαρρέεται από κυβερνητικής πλευράς, τότε ίσως ανοίξει το ενδεχόμενο για «συμπλεύσεις». Αλλά κι αυτές, με τα μέχρι τώρα δεδομένα, δύσκολα θα οδηγήσουν σε κάτι στέρεο.

Στο μωσαϊκό των υποψηφίων συμβούλων, συναντάμε τα πάντα:

  • Δυνατούς παίκτες που μετρούν προσεκτικά τα βήματά τους.

  • Εκείνους που θεωρούν πως έχουν τον έλεγχο, αλλά έχουν ήδη προδικάσει τις κινήσεις τους.

  • Τους διαπραγματευτές που ψάχνουν χαρτιά και βοήθειες…

  • Και φυσικά τους «άγνωστους Χ», που δεν τους ξέρει ούτε η μάνα τους, αλλά παριστάνουν τους παράγοντες, ρίχνοντας άδεια για να πιάσουν γεμάτα.

Το βέβαιο είναι πως αυτή η πεντάδα, θα γράψει το σενάριο των επόμενων εκλογών. Το ερώτημα είναι αν το έργο θα έχει πλοκή ή αν θα εξελιχθεί σε μια παράσταση χωρίς τέλος.

Στη φυλακή ο 32χρονος Σύρος για τις επιθέσεις σε βάρος 3 γυναικών – rpn

0

Στη φυλακή οδηγείται εκ νέου ο αποκαλούμενος «Δράκος του Αιγάλεω», ένας 32χρονος άνδρας συριακής καταγωγής, μετά την καταδίκη του από το Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών σε ποινή φυλάκισης δύο ετών. Ο κατηγορούμενος δικάστηκε για τις επιθέσεις σε βάρος τριών γυναικών, ανάμεσά τους δύο ανήλικες, και αποδέχτηκε ενώπιον του δικαστηρίου τις πράξεις του, δηλώνοντας πως δεν μπορεί να εξηγήσει γιατί τις διέπραξε.

Η απολογία του κατηγορούμενου

«Δεν ήμουν καλά, δεν λειτουργούσε το μυαλό μου. Έχω δεχτεί χτύπημα στο κεφάλι και δεν λειτουργώ σωστά», υποστήριξε ο 32χρονος, λέγοντας ότι δεν θυμάται τις πράξεις του. Όταν η έδρα τον ρώτησε γιατί πλησίασε τα θύματα, εκείνος απάντησε: «Δεν ήθελα να κάνω κακό. Ξαφνικά υπάρχει μια πίεση στο κεφάλι μου και δεν μπορώ να το δικαιολογήσω».

Οι καταθέσεις των μαρτύρων

Μία 58χρονη γυναίκα κατέθεσε πως ο κατηγορούμενος την πλησίασε ξαφνικά ενώ περπατούσε με την κόρη της, τονίζοντας πως ένιωσε «τρομαγμένη» από την επίθεση: «Με έπιασε από το μπράτσο, με αγκάλιασε σαν κεφαλοκλείδωμα, κόλλησε το σώμα του πάνω μου, ανέπνεε στο αφτί μου».

Τα άλλα δύο θύματα ήταν ανήλικες. Ο πατέρας 14χρονης κατέθεσε ότι η κόρη του δέχτηκε σωματική επίθεση, με τον κατηγορούμενο να την ρίχνει στο πεζοδρόμιο και να τη φτύνει στο πρόσωπο. Η μητέρα 17χρονης περιέγραψε πως ο 32χρονος ακολούθησε το παιδί της μέχρι την είσοδο του σπιτιού τους, όπου προχώρησε σε άσεμνες πράξεις μπροστά της.

Προηγούμενες κατηγορίες

Αξίζει να σημειωθεί ότι μόλις την περασμένη εβδομάδα ο ίδιος κατηγορούμενος είχε κριθεί προφυλακιστέος για εμπρησμούς στον Υμηττό, τους οποίους φέρεται να παραδέχτηκε στην απολογία του.

Με την καταδίκη του για τις επιθέσεις σε βάρος των γυναικών, ο 32χρονος επιστρέφει στη φυλακή, ενώ η υπόθεση έχει προκαλέσει ανησυχία στην τοπική κοινωνία για τη βία και την επικινδυνότητα της δράσης του.

Ο Λαπόρτα άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να γίνει στο «Καμπ Νου» το Μπαρτσελόνα – Ολυμπιακός

0

Η Μπαρτσελόνα «τρέχει» για να μπορέσει να παίξει στο «Καμπ Νου» τον αγώνα της La Liga εναντίον της Ρεάλ Σοσιεδάδ (28/9), ωστόσο αυτό δεν συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες σύμφωνα με όσα είπε ο πρόεδρος των Καταλανών, Ζοάν Λαπόρτα.

Παράλληλα, ο Λαπόρτα ανέφερε πως με τη Σοσιεδάδ η Μπαρτσελόνα θα παίξει στο Μοντζουίκ και κατά πάσα πιθανότητα και με την Παρί και κατ’ επέκταση με τον Ολυμπιακό. Ωστόσο, αν το Καμπ Νου πάρει άδεια από την UEFA να διεξαχθούν εκεί τα ματς με 45.000 φιλάθλους, τότε θα επιστρέψει στην ιστορική της έδρα.

Υπενθυμίζεται πως, ο Ολυμπιακός θα επισκεφτεί την Μπαρτσελόνα στις 21 Οκτωβρίου για την 3η αγωνιστική της League phase του Champions League.

Αναλυτικά όσα είπε ο Λαπόρτα για την επιστροφή της Μπαρτσελόνα στο Καμπ Νου

«Όλα δείχνουν πως αν δεν πάρουμε την άδεια για το ‘Καμπ Νου’, θα παίξουμε απέναντι στη Ρεάλ Σοσιεδάδ στο Μοντζουίκ. Εκεί είναι το πλάνο να παίξουμε και απέναντι στην Παρί για το Champions League την 1η Οκτωβρίου. Για να παίξουμε στο ‘Καμπ Νου’ θέλουμε την άδεια ότι το γήπεδο είναι απόλυτα ασφαλές. Ο αγωνιστικός χώρος είναι έτοιμος, τον έχουν εγκρίνει τόσο η LaLiga όσο και η UEFA».

Για το αν η Μπαρτσελόνα μπορεί να δώσει τα ματς μετά την Παρί για την League Phase του Champions League στο «Καμπ Νου»: «Υπάρχει ένας κανονισμός που δεν επιτρέπει να γίνει αλλαγή έδρας, αλλά αν έχουμε άδεια να παίξουμε στο ‘Καμπ Νου’ με 45.000 φιλάθλους, θα το συζητήσουμε με την UEFA, μήπως και μπορεί να υπάρχει μια ευελιξία στο θέμα αυτό. Έχουμε πολύ καλή σχέση, μίλησα στο γκαλά της Χρυσής Μπάλας με τον πρόεδρο Τσέφεριν και οι σχέσεις αυτές είναι σημαντικές για το μέλλον»

Τηλεθέαση: Η “μάχη” της μυθοπλασίας – Βρέθηκε το φετινό φαβορί

0

Ημέρα πρεμιέρας η χθεσινή και μερικά από τα πολυαναμενόμενα τηλεοπτικά προγράμματα που είχαν ανακοινωθεί στην αρχή της σεζόν ξεκίνησαν να προβάλλονται το βράδυ της Δευτέρας (22/09), με το κοινό να τους επιφυλάσσει ιδιαίτερα θερμή υποδοχή, κάτι που αποτυπώθηκε και στα νούμερα τηλεθέασης.

ΑΝΤ1 και ALPHA έριξαν χθες τα δυνατά τους “χαρτιά” και η πρώτη μεγάλη μάχη της prime time ζώνης, ανάμεσα σε σειρές και reality, δόθηκε, με τη μυθοπλασία να αναδεικνύεται ο μεγάλος νικητής.

“Grand Hotel”, “Γιατί ρε πατέρα;” και “Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι” έκαναν πρεμιέρα, έχοντας απέναντί τους τη “Γη της Ελιάς”, “Το Παιδί”, το “Καλά θα πάει κι αυτό” και τα reality “Exathlon” και “Φάρμα”.

Η αγάπη του τηλεοπτικού κοινού για τις σειρές εποχές δεν κρύφτηκε ούτε φέτος, με τη σειρά “Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι“ να μπαίνει πολύ δυνατά στην τηλεοπτική αρένα και να εξελίσσεται σε έναν πολύ δυνατό αντίπαλο.

Συγκεκριμένα, η σειρά του ALPHA, που βασίζεται στο ομώνυμο best-seller της Λένας Μαντά, σημείωσε μέσο όρο 19,1% στο δυναμικό κοινό, τερματίζοντας πρώτο, ενώ αρκετά πιο πίσω βρέθηκε η “Γη της Ελιάς” που συγκέντρωσε ποσοστό 11,2%. Την τριάδα του δυναμικού κοινού έκλεισε η “Φάρμα” με 9,2%.

Στο γενικό σύνολο, η “Γη της Ελιάς” απέδειξε πως παραμένει ένα από τα αγαπημένα προγράμματα των τηλεθεατών, αγγίζοντας το 18,4%, ενώ μια ανάσα μακριά βρέθηκε το “Σπίτι δίπλα στο ποτάμι” με 18,3%. Ακολούθησε το “Grand Hotel” με 13,4%.

Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι – 19,1%
Γη της Ελιάς – 11,2%
Φάρμα – 9,2%
Γιατί ρε πατέρα – 8,7%
Grand Hotel – 8,2%
Exathlon – 6,5%
Καλά θα πάει κι αυτό – 3,2%
Το παιδί – 3,1%
Ηλέκτρα – 1,4%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Γη της Ελιάς – 18,4%
Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι – 18,3%
Grand Hotel – 13,4%
Γιατί ρε πατέρα – 8,9%
Φάρμα – 8%
Exathlon – 6,1%
Ηλέκτρα – 4,6%
Καλά θα πάει κι αυτό – 3,1%
Το παιδί – 2,9%

Πύρρος Δήμας: Πήγε στο “Cash or Trash” με την Ολυμπιακή δάδα – Έντονες αντιδράσεις

0

Στην πρεμιέρα του “Cash or Trash” βρέθηκε ο Πύρρος Δήμας προχωρώντας στην δημοπρασία της Ολυμπιακής δάδας που είχε κρατήσει ως τελευταίος λαμπαδηδρόμος στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο, πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου το 2012.

Όπως εξήγησε ο Ολυμπιονίκης στην εκπομπή, έλαβε αυτή την πρωτοβουλία με σκοπό τα έσοδα να διατεθούν για την ενίσχυση των Παιδικά Χωριά SOS. Πράγματι, κατόρθωσε να πουλήσει την δάδα στους buyers έναντι 10.200 ευρώ.

Μπορεί η στιγμή να χαρακτηρίστηκε “ιστορική” από τα πρόσωπα της τηλεοπτικής εκπομπής, όμως το γεγονός ότι ένα αντικείμενο με τόσο ισχυρό συμβολισμό βρέθηκε σε μια δημοπρασία, προκάλεσε αντιδράσεις. Η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπής (ΕΟΕ), με επιστολή της προς τον τηλεοπτικό σταθμό STAR τόνιζε πως “η εμπορική εκμετάλλευση ολυμπιακών συμβόλων απαγορεύεται τόσο από τον Καταστατικό Χάρτη της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής όσο και από την εθνική νομοθεσία“.

Παράλληλα, επισημαίνεται πως «η χρήση της Ολυμπιακής Δάδας για σκοπούς προώθησης ή διαφήμισης, πέραν του ιστορικού και συμβολικού της χαρακτήρα, αντίκειται στις αρχές που διέπουν το Ολυμπιακό Κίνημα». Στη συνέχεια ξεκαθαρίσει πως αναγνωρίζει την προσφορά και το κύρος του Πύρρου Δήμα ως εθνικού συμβόλου, ωστόσο η παρουσία του σε εκπομπή με εμπορικό χαρακτήρα σε συνδυασμό με την Ολυμπιακή δάδα «δημιουργεί έναν άστοχο συσχετισμό, που μπορεί να παρερμηνευθεί από το κοινό».

Η ΕΟΕ ζητά να αποφευχθεί στο μέλλον οποιαδήποτε προβολή ολυμπιακών συμβόλων σε πλαίσιο που θα μπορούσε να εκληφθεί ως εμπορική χρήση, προκειμένου να διαφυλαχθεί η ακεραιότητα του Ολυμπιακού Κινήματος. Στο τέλος της επιστολής σημειώνεται ότι η Επιτροπή «επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματός της».

 

 

Πύρρος Δήμας: “Εφάρμοσα στην πράξη το Ολυμπιακό Ιδεώδες”

Μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν, η εκπομπή “Super Κατερίνα” επικοινώνησε με τον Πύρρο Δήμα ο οποίος είπε για την πρωτοβουλία του: «Ούτε σκοπό είχα να προσβάλω, ούτε προσωπική είναι η δάδα. Εφάρμοσα στην πράξη το Ολυμπιακό Ιδεώδες. Είμαι στεναχωρημένος για τα αρνητικά σχόλια. Την έδωσα για καλό σκοπό, για τα παιδιά».

 

 

Β. Πατουλίδου: “Ο Πύρρος έκανε λάθος, αλλά δεν είναι το μεγαλύτερο στην Ελλάδα”

Την άποψή της για την κίνηση αυτή του Πύρρου Δήμα εξέφρασε και η Βούλα Πατουλίδου, καλεσμένη στην εκπομπή “Happy Day”.

H ολυμπιονίκης είπε χαρακτηριστικά: «Ο Πύρρος έχει υπηρετήσει την Ολυμπιακή Επιτροπή, όπως και εγώ. Βέβαια, κάποια πράγματα μπορεί να σου ξεφεύγουν, αλλά δεν πιστεύω ότι έγινε κακοπροαίρετα. Υπάρχουν ελαφρυντικά. Έγινε λάθος, αλλά δεν είναι το χειρότερο λάθος που έχει γίνει στην Ελλάδα».

Πανδαιμόνιο για τον Κουρεντζή – Σε 10 λεπτά έκανε το απόλυτο sold out

0

Η ανακοίνωση κάθε νέας συναυλίας του Θεόδωρου Κουρεντζή δημιουργεί πανδαιμόνιο, καθώς για το μουσικόφιλο κοινό οι ερμηνείες του χαρισματικού αρχιμουσικού εγγυώνται μεγάλες συγκινήσεις. Πόσο μάλλον όταν η πληθωρική μουσική προσωπικότητα του συνδυάζεται με την Ορχήστρα UTOPIA για μία από τις πιο εντυπωσιακές και σπάνιες συμφωνικές εμπειρίες: το The Ring without Words, τη συμπυκνωμένη ορχηστρική εκδοχή της επικής τετραλογίας του Ρίχαρντ Βάγκνερ Το Δαχτυλίδι του Νίμπελουνγκ, σε επεξεργασία του Lorin Maazel.

Κάθε συναυλία του είναι μια εκρηκτική εμπειρία γεμάτη ένταση και εκφραστικότητα, που καθηλώνει το κοινό και τον καθιστά έναν από τους πιο αγαπητούς και αναγνωρισμένους μαέστρους της σύγχρονης εποχής. Όσοι ήμασταν παρόντες στην Επίδαυρο το Σάββατο 21 Ιουλίου ζήσαμε τη μαγεία του: με την αριστοτεχνική του καθοδήγηση, μας παρέσυρε σε ένα μουσικό ταξίδι, γεμάτο σιωπή, ένταση και λύτρωση.

Τώρα, σε μόλις 10 λεπτά, τα εισιτήρια για τη συναυλία του Θεόδωρου Κουρεντζή και της Ορχήστρας UTOPIA στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών για τις 14 και 15 Νοεμβρίου έγιναν ανάρπαστα, προκαλώντας την έκπληξη του κοινού και το «κρασάρισμα» του online συστήματος πώλησης. Περισσότερα από 23.000 αιτήματα για μόλις 1.940 διαθέσιμες θέσεις προκάλεσαν δυσκολίες στο σύστημα, με το Μέγαρο να σπεύδει να ζητήσει συγγνώμη για την αναστάτωση και να εκφράσει τη λύπη του για όσους δεν κατάφεραν να εξασφαλίσουν εισιτήριο.

Η επιλογή του Θεόδωρου Κουρεντζή να παρουσιάσει το έργο του Ρίχαρντ Βάγκνερ Το Δαχτυλίδι του Νίμπελουνγκ, σε επεξεργασία του Lorin Maazel, αποτελεί αδιαμφισβήτητα ένα σημαντικό καλλιτεχνικό γεγονός. Η ορχηστρική σύνθεση του Maazel είναι μια δραματουργικά ενιαία συμφωνική διαδρομή μέσα από τις κορυφαίες στιγμές της τετραλογίας, από τον Χρυσό του Ρήνου και τη Βαλκυρία μέχρι τον Ζίγκφριντ και το Λυκόφως των Θεών. Ένα μουσικό αφήγημα χωρίς φωνές, αλλά με όλες τις εκρηκτικές συγκρούσεις και τη μυθολογική ένταση της βαγκνερικής σκέψης.

Η ανακοίνωση του Μεγάρου για τον Θεόδωρο Κουρεντζή
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα εισιτήρια για τις δύο συναυλίες UTOPIA – Θεόδωρου Κουρεντζή (14 & 15/11) έχουν εξαντληθεί.
Λυπούμαστε ειλικρινά για όσους δεν μπόρεσαν να εξασφαλίσουν θέση, καθώς και για τη δυσάρεστη εμπειρία της μη άμεσης ανταπόκρισης του online συστήματος πώλησης εισιτηρίων.
Η ζήτηση ήταν υπερβολικά μεγάλη, δεδομένου ότι σε χρονικό διάστημα δέκα λεπτών (10:00 – 10:10) το σύστημα κατέγραψε στη σελίδα των εισιτηρίων περισσότερα από 23.000 αιτήματα.
Η διαχείριση ενός τέτοιου όγκου ταυτόχρονων «χτυπημάτων» στην ίδια σελίδα είναι δυστυχώς πέρα από τις δυνατότητες του συστήματος, ειδικά όταν τα διαθέσιμα εισιτήρια είναι μόνο 1.940 ανά ημέρα.
Ελπίζουμε να μπορέσουμε να σας υποδεχτούμε σε επόμενη συναυλία του μεγάλου μαέστρου ή σε κάποια από τις επόμενες εκδηλώσεις μας.

Λουτσέσκου: Υπάρχει μια τρέλα, στα όρια της παράνοιας

0

Ο ΠΑΟΚ υποδέχεται την Τετάρτη (24/09, 19:45) την Μακάμπι Τελ Αβίβ στην Τούμπα για την 1η αγωνιστική της League Phase του Europa League.

Μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου ενόψει του αγώνα με τους Ισραηλινούς, ο Ραζβάν Λουτσέσκου στάθηκε στην καλή εμφάνιση που έκαναν οι παίκτες του απέναντι στον Παναιτωλικό παρά το γεγονός πως δεν κέρδισαν και τόνισε ότι θα πρέπει να διατηρήσουν το καθαρό μυαλό και τη σκληρή δουλειά.

Αναλυτικά όσα είπε:

Για το τί θα πει στους παίκτες του για την πρεμιέρα του Europa League, έπειτα από δύο σερί ανεπιτυχή αποτελέσματα: “Αύριο είναι διαφορετικό ματς, διαφορετική διοργάνωση.

Θα τους πω ότι έκαναν ένα φανταστικό ματς το Σάββατο, αλλά δεν σκόραραν. Πρέπει να είμαστε πιο συγκεντρωμένοι για να βρίσκουμε το εύκολο γκολ. Έτσι θα έχουμε περισσότερη αυτοπεποίθηση. Είχαμε ευκαιρίες, πρέπει να είμαστε πιο αποφασιστικοί μπροστά στην εστία και να έχουμε ήρεμο μυαλό.

Θα τους μιλήσω για την προετοιμασία που κάνουμε παραδοσιακά για τον τρόπο παιχνιδιού του αντιπάλου μας. Πράγματα συνηθισμένα σε τέτοιες εβδομάδες με διαφορετικούς αντιπάλους”. 

Για το αν η ομάδα είναι ανεπηρέαστη σχετικά με την κουβέντα για την αποβολή των ισραηλινών ομάδων από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις: “Έχουμε ένα παιχνίδι αύριο, αυτό ξέρω.

Πρέπει να είμαστε έτοιμοι, να παλέψουμε, να τρέξουμε, να δημιουργήσουμε ευκαιρίες και να κερδίσουμε. Τα υπόλοιπα δεν ανήκουν σε εμένα και σε εμάς”.

Σε τί κατάσταση είναι η ομάδα και αν υπάρχουν τραυματίες: “Δεν υπάρχουν άλλα προβλήματα. Σήμερα είναι ουσιαστικά η πρώτη ημέρα που θα έχουμε όλο το ρόστερ να προπονείται μαζί, οπότε δεν έχουμε προβλήματα τουλάχιστον μέχρι τώρα”. 

Για τα τρωτά και τα δυνατά σημεία της Μακάμπι: “Είναι μια ομάδα που έφτασε στη League Phase, άρα έχει ποιότητα και καλή νοοτροπία. Είναι μια ομάδα που έχει σθένος, αυτοπεποίθηση, θέλει να παίζει με την μπάλα. Είναι aggresive και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και συγκεντρωμένοι.

Απέκλεισαν τη Ντινάμο Κιέβου, μια ιστορική ομάδα, ήταν και τυχεροί γιατί είχαν παίκτη παραπάνω. Σε κάθε περίπτωση η παρουσία σε αυτό το επίπεδο σημαίνει ότι έχουν καλή νοοτροπία ως ομάδα. 

Έχουν πλεονεκτήματα και αδυναμίες, όπως όλες οι ομάδες. Πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι και συγκεντρωμένοι και να μην τους δώσουμε τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ευκαιρίες”. 

Για το πώς θα χρησιμοποιήσει το ροτέισιον και για την ετοιμότητα του ρόστερ: “Δεν μπορώ να σας πω πώς θα είναι το ροτέισιον σε έναν μήνα. Πρέπει να βλέπεις τι προβλήματα προκύπτουν έπειτα από ένα παιχνίδι.

Δεν είναι μόνο οι τραυματισμοί, είναι ιώσεις, έχει να κάνει επίσης με την ποιότητα κάθε ομάδας που αντιμετωπίζουμε. Τι πλεονεκτήματα έχει. Ένα άλλο κομμάτι είναι να έχουμε φρεσκάδα, πνευματική φρεσκάδα και να πηγαίνουμε στο επόμενο παιχνίδι με ενέργεια. 

Παιχνίδι με παιχνίδι πρέπει να έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα για την ομάδα μας, τον αντίπαλο, το πρόγραμμα, τα ταξίδια.

Νιώθω πως το ροτέισιον είναι απαραίτητο για τις ομάδες που παίζουν σε τρεις διοργανώσεις. Το θέμα είναι η απάντηση που δείχνουν οι ποδοσφαιριστές σε αυτό.

Είμαι ένας άνθρωπος που πρέπει να είμαι ισορροπημένος, είμαι από τους λίγους που πρέπει να βλέπω τα πράγματα καθαρά.

Πάμε από παιχνίδι σε παιχνίδι, από την αρχή της προετοιμασίας, και έχω παρατηρήσει πρόοδο, μια πρόοδο που ήλπιζα να δω και το γκρουπ των παικτών είναι στον σωστό τρόπο δουλειάς.

Την Τετάρτη κάτι πήγε πολύ στραβά, αλλά είναι ένα μεγάλο μάθημα για το πώς μπορεί να δουλέψει καλύτερα το ροτέισιον”.

Για το ζήτημα του εύκολου γκολ και για το ότι ο ΠΑΟΚ δημιουργεί ευκαιρίες αλλά λείπει η τελική πάσα, αν είναι θέμα τύχης ή αυτοπεποίθησης: “Θα μπορούσε να είναι η τύχη, είναι στο ποδόσφαιρο. Το ποδόσφαιρο είναι τύχη. 

Κερδίσαμε την ΑΕΚ 1-0 εδώ στο τελευταίο περσινό παιχνίδι μας και είχαμε μια σπουδαία ευκαιρία στο τέλος, με τον Μαντί να στέλνει την μπάλα άουτ και σκοράραμε στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου με τον Μιχαηλίδη και είπαμε ότι κάναμε καλό παιχνίδι. Αυτό είναι το ποδόσφαιρο. 

Ειλικρινά το παιχνίδι που παίξαμε το Σάββατο με τον Παναιτωλικό ήταν κορυφαίο. Πρέσινγκ, αντιδράσεις, ταχύτητα στην ανάκτηση της μπάλας, ο τρόπος που δημιουργήσαμε ευκαιρίες, οι κινήσεις στα μεσοδιαστήματα. Χάσαμε πέντε μεγάλες ευκαιρίες, αν είχαμε σκοράρει θα λέγαμε τελείως διαφορετικά πράγματα. Στο μεσοδιάστημα έχεις τρεις ευκαιρίες, βάζεις δύο γκολ και λες σπουδαίο παιχνίδι. 

Υπάρχει μια τρέλα, στα όρια της παράνοιας. Είναι μια πίεση που έρχεται από παντού. Δεν ξέρω τι γινόταν πριν εδώ, ίσως να ήταν έτσι και στο παρελθόν η κατάσταση. Τα πράγματα θα ήταν τελείως διαφορετικά αν είχαμε σκοράρει. Ίσως οι παίκτες να βάζουν περισσότερη πίεση στο να σκράρουν και αυτό δεν κάνει καλό ούτε σε αυτούς ούτε στην ομάδα.

Το πρωτάθλημα δεν είναι εύκολο. Πρέπει να ηρεμήσουμε την κατάσταση και να έχουμε ισορροπία. Όπως είπα, με υπομονή, με ηρεμία, να κρατάμε τη νοοτροπία του να δουλεύουμε και θα αρχίσουμε να σκοράρουμε και όλα θα είναι πιο ανάλαφρα”.