spot_img
30 C
Rafina
Κυριακή, 28 Ιουνίου, 2026
spot_img
Αρχική Blog Σελίδα 773

Λιμάνι Ραφήνας – Η ψαροταβέρνα «Ιωακείμ και Γιώργος» ξανά κοντά μας!

Σήμερα, 5 Σεπτεμβρίου, η αγαπημένη σας ψαροταβέρνα «Ιωακείμ και Γιώργος» ανοίγει και πάλι τις πόρτες της για να σας υποδεχθεί στο γνώριμο στέκι σας, δίπλα στη θάλασσα.

Με φρέσκα ψάρια κατευθείαν από το καΐκι, θαλασσινούς μεζέδες που μοσχοβολούν Αιγαίο και την ίδια ζεστή φιλοξενία που μας κάνει ξεχωριστούς, σας περιμένουμε να απολαύσετε στιγμές γεμάτες γεύση και παράδοση.

Η παραδοσιακή ελληνική φιλοξενία, η ζεστή ατμόσφαιρα και η άψογη εξυπηρέτηση συνθέτουν μια εμπειρία που θα θέλετε να ζείτε ξανά και ξανά.

Λιμάνι Ραφήνας
Για κρατήσεις: 22940 23421 & 69495 33435

Στα «ερυθρόλευκα» όλη η οικογένεια Ποντένσε (pic)

0

Ο Ντάνιελ Ποντένσε έγινε για τρίτη φορά παίκτης του Ολυμπιακού και η χαρά του Πορτογάλου εξτρέμ για την επιστροφή του στην Ελλάδα και τους Πειραιώτες είναι μεγάλη.

Ο 29χρονος παικταράς μετά την αποθέωση που δέχτηκε από τους φίλους των «ερυθρολεύκων» στο αεροδρόμιο και την υπογραφή του συμβολαίου του, επισκέφθηκε το μουσείο του Ολυμπιακού, όπου δάκρυσε μπροστά στις εικόνες από την ιστορική κατάκτηση του Conference League, ενώ στις πρώτες του δηλώσεις ανέφερε ότι επέστρεψε στο σπίτι του.

Αξίζει να σημειωθεί μάλιστα πως ο Ποντένσε δημοσίευσε στον λογαριασμό του στο Instagram μία πολύ όμορφη φωτογραφία με την οικογένειά του ντυμένη στα ερυθρόλευκα, μπροστά στα τρόπαια του Ολυμπιακού, δείχνοντας πόσο σημαντική ήταν για όλους η επιστροφή στον Πειραιά για άλλη μία φορά.

Η δημοσίευση του Ποντένσε με την οικογένειά του

Ο Ντάνιελ Ποντένσε είχε μιλήσει για την αποθεωτική υποδοχή που του επεφύλασσαν οι οπαδοί του Ολυμπιακού, αλλά και για την ιστορική κατάκτηση του Europa Conference League.

Είχε υπογραμμίσει ότι ανυπομονεί να αγωνιστεί ξανά μπροστά στους «ερυθρόλευκους» οπαδούς. «Για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα τέτοια υποδοχή. Είναι η τρίτη φορά που έρχομαι δεν τη περίμενα. Ήταν τόσο τρελή η υποδοχή, με έκαναν να νιώσω πολύ καλά. Είμαι ευγνώμων για πάντα και θα το θυμάμαι όλη μου την ζωή.» είχε σημειώσει χαρακτηριστικά ο Ντάνιελ Ποντένσε.

Συνδρομητική τηλεόραση: Στα σκαριά μηδενισμός του ειδικού φόρου

0

Ένα μέτρο που είχε ληφθεί στο πλαίσιο των μνημονίων και για το οποίο υπήρχε ζωηρή αντίδραση φαίνεται ότι τελειώνει από την καθ´ ημάς πραγματικότητα. Ο λόγος για το τέλος στη συνδρομητική τηλεόραση για το οποίο αναμένονται ανακοινώσεις στη ΔΕΘ. Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια υπήρχε μεγάλη αντίδραση από τους παρόχους καθώς αφενός “πριμοδοτούσε” την πειρατεία κι αφετέρου δημιουργούσε συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού με τις ξένες πλατφόρμες.

Να σημειωθεί ότι οι Netflix, Disney+, Apple TV+ δεν καταβάλλουν αντίστοιχο φόρο στη χώρα, αντίθετα με τις εγχώριες πλατφόρμες συνδρομητικής τηλεόρασης που μάλιστα είχαν μπει σε “πειρασμό” αλλαγής έδρας. Το, δε, ετήσιο δημοσιονομικό κόστος της απόφασης υπολογίζεται περίπου στα 22 εκατ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι τελευταία χρόνια ή επιβάρυνση των συνδρομητών με τέλος εκτόξευσε την πειρατική τηλεόραση, με τους παράνομους συνδρομητές στην Ελλάδα να υπολογίζονται μεταξύ 650.000 και 800.000.

Τελευταία πάντως γίνεται μία εντατική προσπάθεια περιορισμού του φαινομένου με τη χρήση τεχνολογικών μέσων παρ’ όλ’ αυτά ακόμα η συνδρομητική τηλεόραση παραμένει χαμηλά σε σχέση με ό,τι ισχύει στην άλλη Ευρώπη.

Η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στη χώρα είναι κάτω από το 30%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Omdia, και τη χώρα μας να βρίσκεται στους ουραγούς ξεπερνώντας μόνο την Ιταλία, και πολύ μακριά από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο που είναι στο 67%.

Όπως αναφέρει πρόσφατη μελέτη του ΚΕΠΕ για τις επιπτώσεις της πειρατείας στη χώρα, οι απώλειες φόρων από τη συνδρομητική τηλεόραση (ΦΠΑ, ειδικό τέλος 10%) υπολογίζονται σε έως και €59 εκατ. ετησίως, ενώ οι απώλειες για την εγχώρια νόμιμη αγορά ανέρχονται σε έως και €162 εκατ. ετησίως.

Giorgio Armani: 8 πράγματα που δεν ήξερες για τον θρυλικό σχεδιαστή που έφυγε από τη ζωή

0

Σε ηλικία 91 ετών έφυγε από τη ζωή ο Giorgio Armani, ο αγαπημένος Ιταλός σχεδιαστής μόδας που κυριάρχησε στη βιομηχανία της μόδας για δεκαετίες. Η ανακοίνωση ήρθε από τον όμιλο εταιρειών Armani και σε αυτήν ο σχεδιαστής περιγράφεται ως «ακούραστη κινητήριος δύναμη». Κι αυτό ήταν πάνω και πρώτα απ’ όλα, ένας ακούραστα δυναμικός πρωτοπόρος.

 

 

«Με άπειρη θλίψη το Armani Group, ανακοινώνει τον θάνατο του δημιουργού του, ιδρυτή του και ακούραστης κινητηρίου δύναμης του: Giorgio Armani. Ο Signor Armani, όπως πάντα με θαυμασμό και εκτίμηση τον καλούσαν οι εργαζόμενοι και οι συνεργάτες του, έφυγε από τη ζωή ήρεμος, έχοντας κοντά του τους αγαπημένους του. Ακούραστος ως τις τελευταίες του μέρες δούλευε, έχοντας αφιερώσει τον εαυτό του στην εταιρεία του, στις συλλογές του και στα πολλά τρέχοντα και μελλοντικά του projects», αναφέρει η ανακοίνωση.

Ο Giorgio Armani ήταν μία μεγάλη και αντιφατική προσωπικότητα, με πολλές πλευρές και σίγουρα με σπουδαίο όραμα στον κλάδο τον οποίο υπηρέτησε πιστά μέχρι το τέλος. Ήταν πειθαρχημένος όπως έλεγαν οι συνεργάτες του και το γεγονός ότι δούλευε ως το τέλος δείχνει ότι υπήρξε σίγουρα «στρατιώτης» και «στρατηγός» της μόδας.

Αυτά είναι 8 πράγματα που δεν ήξερες για τον Giorgio Armani

Ο Giorgio Armani είχε σπουδάσει ιατρική

Ο Giorgio Armani γεννήθηκε σε μία μέση οικογένεια της Piacenza, μίας μικρής πόλης κοντά στο Μιλάνο. Ως παιδί ενδιαφερόταν για το θέατρο και την ανατομία, ανέβαζε παραστάσεις με τον αδερφό του, Sergio, στο σπίτι ενώ έφτιαχνε και κοστούμια για κούκλες από ρετάλια και πανιά. Παρά τις πρώιμες ενδείξεις του ταλέντου του ο Giorgio Armani ξεκίνησε να σπουδάζει ιατρική. Τα παράτησε στο 3ο έτος των σπουδών του καθώς το αίμα τον έκανε να νιώθει απαίσια.

Έμαθε να ράβει μόνος του

Ξεκινώντας από τις στολές για τις κούκλες του κι αργότερα μπαίνοντας ως εργαζόμενος στη βιομηχανία της μόδας, ο Giorgio Armani δεν πήγε να σπουδάσει σχέδιο μόδας, αλλά έμαθε στο πλευρό άλλων σχεδιαστών εμπειρικά την τέχνη του ενδύματος την οποία κατέκτησε με σκληρή δουλειά και ένα πηγαίο ταλέντο.

 

Giorgio ArmaniVittorio Zunino Celotto/Getty Images

 

Ξεκίνησε την ανεξάρτητη καριέρα του στα 40

Ο Giorgio Armani μέχρι τα 40 του χρόνια δούλευε με άλλους οίκους και brands. Έπειτα, αποφάσισε ότι έπρεπε να ενισχύσει το δικό του όραμα για τη μόδα με το προσωπικό του brand και με την ενθάρρυνση του τότε συντρόφου του, Segio Galeotti, ξεκίνησαν να δουλεύουν σε ένα μικρό δωμάτιο όπου ο Armani έφτιαχνε τα ρούχα του από το μηδέν. Έπειτα ο Galeotti τα πουλούσε σε καταστήματα αντρικής μόδας.

Η στιγμή που απογείωσε τον οίκο που ίδρυσαν οι 2 τους ήταν όταν η πρώτη τους συλλογή αγαπήθηκε στην Αμερική κι έκανε μεγάλες πωλήσεις στα πολυκαταστήματα BarneysΣτα 80η Αμερική έδειξε πάλι την αδυναμία της στον Giorgio Armani, όταν ο τελευταίος έντυσε τον Richard Gere στην ταινία American Gigolo κι έγινε διάσημος μια για πάντα στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Ο θάνατος που στιγμάτισε τον Giorgio Armani

Ο Sergio Galeotti, σύντροφος και συνιδρυτής του οίκου Armani, πέθανε από AIDS το 1985. Ο Giorgio κλονίστηκε από τον θάνατο αυτό, κι έγινε ακόμα πιο εσωστρεφής και ελεγκτικός. O Sergio ήταν μόλις 40 ετών και όταν αρρώστησε ο Giorgio Armani «εξαφανίστηκε» σχεδόν απ’ όλους για έναν χρόνο για να του κρατά το χέρι στο νοσοκομείο.

«Όταν πέθανε ο Sergio, πέθανε κι ένα μέρος του εαυτού μου μαζί του. Ακόμα με εκπλήσσει που βρήκα μέσα μου την αντοχή να περάσω τόσο τρομερό πόνο», είχε πει σε συνέντευξή του.

O ίδιος έλεγε ότι φοβόταν τη διαδικασία του θανάτου. «Δεν θα ήθελα να περάσω έναν επώδυνο θάνατο, τουλάχιστον για να μην υποφέρουν οι άνθρωποι που νοιάζονται για μένα», έλεγε.

Giorgio Armani πέθανεΜε τον Sergio Galeotti και τη Silvana Armani ποζάρουν για αναμνηστική φωτογραφία μαζί με τους συνεργάτες τους. / Michel Maurou/WWD/Penske Media via Getty Images

Είχε απαγορέψει στα skinny μοντέλα τη συμμετοχή στα shows του

Το 2006 ο Giorgio Armani έγινε ο πρώτος σχεδιαστής που απαγόρευσε τη συμμετοχή σε μοντέλα που φορούσαν μέγεθος στις επιδείξεις του. Η στάση του ήταν υπέρ της υγιούς όψεις και των σωμάτων διαφόρων μεγεθών και σχημάτων. Αφορμή είχε σταθεί ο θάνατος του 22χρονου Ουρουγουανού μοντέλου Luisel Ramos μετά από 3μηνη ασιτία.

Ήταν ο πρώτος σχεδιαστής που έδειξε τις συλλογές του live στο διαδίκτυο

Πραγματικός πρωτοπόρος ο Giorgio Armani το 2007 έγινε ο πρώτος σχεδιαστής που έδειξε μία από τις συλλογές του online μέσω live stream.

Ο Giorgio Armani μισούσε τα λογότυπα

Για τον Giorgio Armani η κομψότητα δεν «φωνάζει». Τα λογότυπα με τα οποία διαχώριζε κάθε ξεχωριστή γραμμή ρούχων και προϊόντων του από μία άλλη ήταν πάντα λεπτεπίλεπτα και μίνιμαλ.

Οι σχέσεις του με τον Versace και τον Valentino

Ακόμα κι αν οι οίκοι τους είναι μερικοί από τους σπουδαιότερους της Ιταλίας, αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι οι Ιταλοί σχεδιαστές είχαν αγαστή συνεργασία μεταξύ τους. Οι κόντρες ήταν υπαρκτές, όπως αυτή που λέγεται ότι είχε ο Giorgio Armani με τον Gianni Versace, τον οποίο θεωρούσε «υπερβολικό και φλύαρο».

«Η σχέση μας ήταν απόμακρη αλλά είχαμε μία ανείπωτη κατανόηση. Τον έβλεπα στις επιδείξεις μόδας, τον χαιρετούσα από μακριά και με χαιρετούσε κι εκείνος. Δεν μιλούσαμε για τη μόδα, ζούσαμε σε άλλους κόσμους, αλλά ξέραμε ο ένας την ύπαρξη του άλλου», είχε πει σε συνέντευξή του.

Αντίθετα με τον Valentino είχε μία «πολύ ευχάριστη σχέση, επειδή είναι πολύ ευγενικός άντρας και πάντα ήταν καλός μαζί μου», έλεγε. «Ακόμα και σήμερα, κάθε χρόνο, ποτέ δεν παραλείπει να μου στείλει κάτι για τις συλλογές μου. Λέει “Giorgio, πολύ καλή δουλειά. Εκτός από το να κάνεις όμορφα ρούχα, ξέρεις να τα κάνεις και καλά».

Πάντως ανάμεσα στους Ιταλούς σχεδιαστές ο Giorgio Armani έγινε ο πρώτος με τόσο μεγάλη αυτοκρατορία, η οποία μάλιστα παρέμεινε ιδιωτική και δεν έχει πωληθεί σε μεγάλους ομίλους.

Χειρουργός έκοψε τα πόδια του για να ικανοποιήσει μια σεξουαλική εμμονή

0

Σε φυλάκιση καταδικάστηκε ένας 49χρονος χειρουργός οποίος πάγωσε τα πόδια του ώστε να χρειαστούν ακρωτηριασμό, προκειμένου να ικανοποιήσει μια σεξουαλική του εμμονή, και έπειτα διεκδίκησε σχεδόν 500.000 λίρες σε ασφαλιστικές αποζημιώσεις.

Ο αγγειοχειρουργός, Νιλ Χόπερ, καταδικάστηκε σε 32 μήνες φυλάκισης αφού παραδέχθηκε την ενοχή του για δύο κατηγορίες απάτης μέσω ψευδούς παράστασης. Οι κατηγορίες σχετίζονταν με αιτήσεις που υπέβαλε σε ασφαλιστικές εταιρείες, ισχυριζόμενος ότι τα πόδια του είχαν ακρωτηριαστεί λόγω σηψαιμίας και όχι εξαιτίας τραυματισμού που προκάλεσε ο ίδιος στον εαυτό του.

Σύμφωνα με τον Guardian, παραδέχθηκε επίσης τρεις κατηγορίες για κατοχή ακραίων πορνογραφικών εικόνων που αφορούσαν βίντεο από ιστοσελίδα με την ονομασία EunuchMaker.

Πρώην ασθενείς του Χόπερ αναζητούν τώρα νομικές συμβουλές σχετικά με τις θεραπείες που είχαν λάβει από εκείνον, φοβούμενοι ότι μπορεί να μην ήταν αναγκαίες.

Την Πέμπτη, στο δικαστήριο του Truro Crown, ο δικαστής James Adkin άκουσε ότι ο Χόπερ ταυτοποιήθηκε έπειτα από έρευνες που έγιναν για τον Marius Gustavson, ο οποίος διαχειριζόταν την ιστοσελίδα EunuchMaker. Ο Gustavson είχε καταδικαστεί πέρυσι σε ισόβια κάθειρξη, με ελάχιστη ποινή τα 22 χρόνια, στο Old Bailey, καθώς ηγείτο ενός κυκλώματος ακραίων επεμβάσεων σωματικής τροποποίησης. Το κύκλωμα πραγματοποιούσε ευνουχισμούς, αφαιρέσεις πέους και άλλες επεμβάσεις σε άτομα ηλικίας έως και 16 ετών.

Ο Χόπερ εργαζόταν στα νοσοκομεία της Βασιλικής Κορνουάλης από το 2013 έως ότου τέθηκε σε αργία τον Μάρτιο του 2023, μετά τη σύλληψή του. Τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους διαγράφηκε προσωρινά από το ιατρικό μητρώο, ενώ το δικαστήριο άκουσε ότι η σύζυγός του ζητά διαζύγιο.

Ο οργανισμός ΗΝS Trust τόνισε ότι οι ποινικές κατηγορίες εναντίον του δεν σχετίζονταν με την επαγγελματική του πρακτική, προσθέτοντας: «Δεν υπάρχουν αποδείξεις που να υποδηλώνουν κίνδυνο για τους ασθενείς».

Ωστόσο, πρώην ασθενείς του – ανάμεσά τους και εκείνοι που είχαν υποβληθεί σε ακρωτηριασμούς – έχουν επικοινωνήσει με τη νομική εταιρεία Enable Law, εκφράζοντας ανησυχίες για τις θεραπείες που έλαβαν.

O Χόπερ ψευδώς ισχυρίστηκε προς τις ασφαλιστικές εταιρείες Aviva και Old Mutual Health ότι τα πόδια του «είχαν ακρωτηριαστεί λόγω ασθένειας και όχι λόγω αυτοτραυματισμού».

Τον Απρίλιο του 2019, ο Χόπερ χρησιμοποίησε ξηρό πάγο για να παγώσει τα πόδια του σε τέτοιο βαθμό ώστε να μην είναι πλέον βιώσιμα και να απαιτούν ακρωτηριασμό. Αυτό ήταν μια μακροχρόνια επιθυμία του, καθώς είχε σεξουαλικό ενδιαφέρον για την πράξη αυτή, όπως ειπώθηκε στο δικαστήριο.

Μετά τον ακρωτηριασμό, υπέβαλε αιτήσεις αποζημίωσης στις ασφαλιστικές εταιρείες, με αποτέλεσμα να λάβει συνολικά £466.653,81. Τα χρήματα δαπανήθηκαν για την αγορά αυτοκινούμενου τροχόσπιτου, ενός τζακούζι, μιας ξυλόσομπας και εργασίες ανακαίνισης.

Ο χειρουργός είχε μιλήσει για τον ακρωτηριασμό του σε συνεντεύξεις το 2023 στο BBC, αλλά και σε ντοκιμαντέρ του καναλιού S4C στη ουαλική γλώσσα. Το δικαστήριο ενημερώθηκε ότι «απολάμβανε την προσοχή» που δημιουργούσε η δημοσιότητα.

Το Γενικό Ιατρικό Συμβούλιο (General Medical Council) επέβαλε περιορισμούς στον ίδιο ως προς την άσκηση επαγγέλματος, τον Απρίλιο του 2023 και από τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους, ο Χόπερ παραμένει σε αναστολή από το ιατρικό μητρώο.

Μετά την απαγγελία κατηγοριών σε βάρος του Χόπερ, εκπρόσωπος του NHS trust δήλωσε: «Οι κατηγορίες δεν σχετίζονται με την επαγγελματική συμπεριφορά του κ. Χόπερ και δεν υπάρχουν αποδείξεις που να υποδηλώνουν οποιονδήποτε κίνδυνο για τους ασθενείς. Ο κ. Χόπερ εργάστηκε στα νοσοκομεία της Βασιλικής Κορνουάλης από το 2013 έως ότου τέθηκε σε αργία τον Μάρτιο του 2023, μετά την αρχική του σύλληψη.»

Σοκ με υπόθεση αιμομιξίας ανηλίκων στην Κύπρο

0

Μια υπόθεση αιμομιξίας έχει προκαλέσει σοκ στην Κύπρο βρίσκεται πλέον ενώπιον του Ανωτάτου Δικαστηρίου. Η υπόθεση αφορά ανήλικα αδέλφια και τη διακίνηση βίντεο με σεξουαλικό περιεχόμενο, τα οποία φέρεται να κυκλοφόρησαν μεταξύ μαθητών.

Η αρχή έγινε όταν Γυμνάσιο στην επαρχία Λάρνακας ενημέρωσε τις αρχές ότι μαθητής είχε στην κατοχή του βίντεο, στο οποίο εμφανιζόταν συμμαθητής του με μία από τις ανήλικες αδελφές του. Τα βίντεο φέρεται να είχαν αποσταλεί μέσω Instagram και να κυκλοφόρησαν σε ομαδικές συνομιλίες μεταξύ παιδιών. Στη συνέχεια, δύο ακόμη μαθητές επιβεβαίωσαν ότι είχαν δει αντίστοιχο υλικό.

Από τον έλεγχο κατασχέθηκαν συνολικά εννέα βίντεο. Η Αστυνομία προχώρησε σε ανακρίσεις, ενώ ενημερώθηκαν οι γονείς των ανηλίκων και κλήθηκαν για καταθέσεις στο «Σπίτι του Παιδιού». Παράλληλα, διενεργήθηκε ιατροδικαστική εξέταση σε μία από τις ανήλικες.

Σύμφωνα με το κυπριακό μέσο Cyprus Times, στο πλαίσιο των ερευνών, η Αστυνομία έλαβε ένταλμα για έρευνα και στο σπίτι του παππού των ανηλίκων, όπου τα παιδιά περνούσαν χρόνο όταν οι γονείς τους εργάζονταν. Ο παππούς και ο ανήλικος εγγονός προσέφυγαν στο Ανώτατο Δικαστήριο, το οποίο έδωσε άδεια να εξεταστεί αν το ένταλμα εκδόθηκε με τον ορθό τρόπο. Πρόκειται για δικονομική εξέλιξη, χωρίς να επηρεάζεται επί του παρόντος η ουσία της υπόθεσης, που εξακολουθεί να διερευνάται.

89η ΔΕΘ: Το πρόγραμμα του Κυριάκου Μητσοτάκη στη Θεσσαλονίκη

0

O πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα μεταβεί στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο διεξαγωγής της 89ης ΔΕΘ.

Σήμερα στις 18.00 ο πρωθυπουργός θα συμμετάσχει στην εκδήλωση για την παρουσίαση της συνεργασίας της ελληνικής κυβέρνησης με την OpenAI με θέμα «AI in Schools», στο ξενοδοχείο Hyatt Regency.

Στη συνέχεια ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα παραστεί σε συνάντηση με δημοσιογράφους που διοργανώνει ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης, στο ξενοδοχείο Electra Palace.

Το πρωί του Σαββάτου ο πρωθυπουργός θα έχει συνάντηση με το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΘ-HELEXPO και θα επισκεφθεί τα περίπτερα της 89ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.

Advertisement
Στις 19.30 ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα πραγματοποιήσει την εναρκτήρια ομιλία στα εγκαίνια της 89ης ΔΕΘ, στο Συνεδριακό Κέντρο «Ιωάννης Βελλίδης».

Την Κυριακή στις 12.00 ο πρωθυπουργός θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου, στο Συνεδριακό Κέντρο «Ιωάννης Βελλίδης».

Κλέλια Ανδριολάτου: Για γυρίσματα στη Μύκονο – Με μαγιό πάνω σε αγροτικό

0

Κλέλια Ανδριολάτου και ελληνικό νησί είναι από μόνος του ένας συνδυασμός που δεν μπορεί να πάει λάθος.

Η γνωστή ηθοποιός μετά τις καλοκαιρινές της διακοπές και τις στιγμές ανάπαυλας που πέρασε αυτό το καλοκαίρι, επέστρεψε στις επαγγελματικές της υποχρεώσεις και τις τελευταίες ώρες βρίσκεται στη Μύκονο, για τις ανάγκες γυρισμάτων.

Όπως αναφέρθηκε μέσα από την εκπομπή “Καλοκαίρι Παρέα” στον ΑΝΤ1 το πρωί της Παρασκευής (05/09), όπου προβλήθηκαν και πλάνα της ηθοποιού από τα γυρίσματα στα οποία φαίνεται να φοράει παρεό και μαγιό, η Κλέλια Ανδριολάτου πρωταγωνιστεί σε γνωστή ταινία και κάνει κάποιες εξτρά σκηνές στο νησί των Ανέμων, με τις πληροφορίες να αναφέρουν πως υποδύεται μία εργαζόμενη σε beach bar.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

 

Πόσο έτοιμοι είναι οι Δήμοι να πατάξουν την ανομία στα τραπεζοκαθίσματα;

0

Διασχίζοντας πεζοί την ζούγκλα της Αθήνας δεν είναι υπερβολικό να πούμε ότι ακροβατούμε μεταξύ στενών πεζοδρομίων, σπασμένων δενδροστοιχιών, παρατημένων πατινιών και σε όλα αυτά προστίθενται και ένας εξωφρενικά μεγάλος αριθμός τραπεζοκαθισμάτων που καταλαμβάνουν κάθε σπιθαμή δημοσίου χώρου που μένει.

Κάποια από αυτά παρανομούν εξόφθαλμα – δεν αφήνουν ελεύθερο διάδρομο για τους πεζούς πλάτους 1,50 μέτρου ή τα τραπέζια και οι καρέκλες τοποθετούνται πάνω στην όδευση τυφλών – ενώ άλλα μπορεί να επεκτείνονται σε χώρο μεγαλύτερο από αυτόν που τους έχει παραχωρηθεί με άδεια.

 

ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/ EUROKINISSI

 

Το τελευταίο όμως ένας πεζός δεν μπορεί να το γνωρίζει. Η μόνη περίπτωση στην οποία θα μπορούσε κανείς να μάθει τα όρια αδειοδότησης που έχει δοθεί σε ένα κατάστημα είναι μόνο αν έχει έννομο συμφέρον και επικοινωνήσει γραπτά ή τηλεφωνικά με το τμήμα αδειοδότησης χρήσης κοινόχρηστων χώρων του Δήμου, εξηγώντας γιατί τον ενδιαφέρει να μάθει αυτά τα στοιχεία.

Λύση στο πρόβλημα αυτό φέρνει η εφαρμογή MyStreet που όπως είπε και ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στην πρόσφατη παρουσίασή της, φιλοδοξεί να «βάλει τάξη στους δρόμους και στις πλατείες μας».

Βάζοντας τάξη σε δρόμους και πλατείες

Η εν λόγω εφαρμογή, που περιμέναμε σύμφωνα με τις πρωθυπουργικές εξαγγελίες, μετά το Πάσχα βγήκε τελικά στον αέρα μόλις τέλη Αυγούστου. Ο χρήστης μπορεί να δει αν στο σημείο όπου βλέπει τραπεζοκαθίσματα έχει μισθωθεί ο χώρος, σε ποιόν έχει μισθωθεί και πόσα είναι τα τετραγωγικά μέτρα που του αναλογούν.

Σε περίπτωση που εντοπιστεί παράνομη κατάληψη ή κάποια άλλη παράβαση ο χρήστης μπορεί ανώνυμα ή επώνυμα (με κωδικούς Taxisnet) να υποβάλλει καταγγελία.

Η εφαρμογή λειτουργεί λοιπόν ακριβώς όπως το MyCoast, μια εφαρμογή που παρουσιάστηκε τον Απρίλιο του 2024 για να προασπίσει την νομιμότητα στις παραλίες.

Όπως μας ενημερώνουν από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, οι Δήμοι που έχουν καταχωρήσει έστω και ένα σημείο στην εφαρμογή (μέχρι και στην Τετάρτη 3/9) ήταν 85 από τους 332. «Δεν έχουν όλοι οι Δήμοι τόσους κοινόχρηστους χώρους, ειδικά οι μικροί ορεινοί δήμοι σε ένα χωριό, έχουν ένα καφενείο σε μια πλατεία. Ζητούμε όμως και εγώ και ο Υπουργός Εσωτερικών τα τουριστικά μέρη και οι πρωτεύουσες των νομών να περάσουν τα στοιχεία» ανέφερε κατα την παρουσίαση της εφαρμογής ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου.

Εύκολα μπορεί να δει κανείς στην εφαρμογή, ότι στην Αττική οι δήμοι που έχουν περάσει τα στοιχεία είναι λίγοι, με πολυσύχναστους Δήμους όπως Ζωγράφου, Πειραιά,  Χαλάνδριου , Αγίας Παρασκευής, Νέα Φιλαδέλφεια, Αιγάλεω, Αμαρούσιου κ.α να λείπουν προς το παρόν.

Μια εφαρμογή δεν είναι πανάκεια

Αδιαμφισβήτητα, τόσο MyCoast όσο και το MyStreet δίνουν στα χέρια των πολιτών πολύτιμα δεδομένα που αφορούν τον δημόσιο χώρο και που μέχρι σήμερα δεν ήταν καθόλου εύκολα προσβάσιμα -όπως κανονικά θα έπρεπε.

Πέρα από αυτό όμως, η δημιουργία απλά και μόνο μιας εφαρμογής δεν είναι η μαγική λύση στο ζήτημα της κατάληψης του δημοσίου χώρου. Οι έλεγχοι και κυρώσεις είναι υπευθυνότητα των αρχών (εν προκειμένω της δημοτική κοινότητας και των Δήμων) και όχι έγνοια των πολιτών.

 

EUROKINISSI/ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

 

Όπως δείχνει η εμπειρία του MyCoast, παρότι γίνονται χιλιάδες καταγγελίες, η υποστελεχομένη κτηματική υπηρεσία δεν φαίνεται να προλαβαίνει να ελέγχει εγκαίρως όλες τις καταγγελίες που γίνονται. Όπως τόνισαν τον Μάιο στο Magazine εκπρόσωποι των κινημάτων για ελέυθερες παραλίες στα νησιά, δεν έβλεπαν ανταπόκριση στις καταγγελίες που είχαν κάνει. Το ίδιο εξακολουθούν να υποστηρίζουν και σήμερα.

Το ζήτημα λοιπόν δεν είναι μόνο το να γίνονται περισσότερες καταγγελίες, αλλά και το να ελέγχονται αυτές οι καταγγελίες που γίνονται και να επιβάλλεται η νομιμότητα.

Στην περίπτωση δε των τραπεζοκαθισμάτων μάλλον δεν υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι το πρόβλημα έγκειται στο ότι δεν γνωρίζει ο εκάστοτε Δήμος το που υπάρχει πρόβλημα με τα τραπεζοκαθίσματα. Το πρόβλημα μάλλον εντοπίζεται στο κατα πόσο υπάρχει το προσωπικό για να ελέγχει τους δρόμους.

Γιατι αν δεν τίθεται ζήτημα υποστελέχωσης για την ανομία που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια στους δρόμους, τότε μάλλον τίθεται ζήτημα θέλησης, ότι δηλαδή Δήμοι ή η κατα τόπους δημοτική αστυνομία δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους όχι επειδή δεν μπορούν, αλλά επειδή δεν θέλουν.

Η συνιστώσα της υποστελέχωσης όμως φαίνεται ότι δεν είναι προτεραιότητα έναντι της ανακοίνωσης μιας ακόμα εφαρμογής που θα φέρει λύσεις.

Υπήρξε κάποιος σχεδιασμός για να διασφαλιστούν οι περισσότεροι έλεγχοι;

Ρωτήσαμε τους μεγαλύτερους από τους Δήμους που βρίσκονται μέσα στην εφαρμογή για να μάθουμε αν έχουν υπάρξει προσλήψεις στην δημοτική αστυνομία ή αν έχει προβλεφθεί κάποιος άλλος τρόπος για να διασφαλιστεί ότι οι καταγγελίες του MyStreet θα ελέγχονται.

Από αυτούς που μας απάντησαν, ο κοινός τόπος είναι ότι αν και έχουν προγραμματιστεί εδώ και καιρό προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ για επιπλέον άτομα στην δημοτική αστυνομία αυτές ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί και άρα η Δημοτική Αστυνομία θα μείνει ως έχει προς το παρόν – παρόλο που πιθανότητα οι καταγγελίες θα αυξηθούν κατακόρυφα σε ορισμένους πολυσύχναστους Δήμους.

Όσον αφορά τον Δήμο Αθηναίων, σύμφωνα με τον Αντιδήμαρχο Δημοτικής Αστυνομίας και Δημόσιων Κοινόχρηστων Χώρων, Θωμά Γεωργιάδη, έχει ανατεθεί σε υπηρεσίες του Δήμου να παρακολουθήσουν τη ροή των καταγγελιών που θα προκύψουν. «Δυστυχώς, δεν μπορούμε να προσλάβουμε προσωπικό, καθώς αυτό δεν μας επιτρέπεται. Η Δημοτική Αστυνομία πρόκειται να ενισχυθεί με 182 νέους Δημοτικούς Αστυνομικούς.  Δυστυχώς όμως η διαδικασία έχει καθυστερήσει και αναμένουμε την ολοκλήρωσή της από τον ΑΣΕΠ» σημειώνει στην απάντησή του ο ίδιος και εξηγεί ότι στον «Δήμο της Αθήνας η Δημοτική Αστυνομία πραγματοποιεί συστηματικά ελέγχους, ανεξάρτητα από τη ροη της εφαρμογής MyStreet και οι όποιες παραβάσεις εντοπίζονται διαβιβάζονται στη Διεύθυνση Δημοτικών Προσόδων για την επιβολή προστίμου».

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ήταν από τους πρώτους που έσπευσαν να αναρτήσουν στην πλατφόρμα τις μισθώσεις των καταστημάτων που βρίσκονται στα όρια του. «Ως διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης, αποδεικνύουμε καθημερινά και έμπρακτα ότι είμαστε αρωγοί στις επιχειρηματικές προσπάθειες, ωστόσο από την πρώτη στιγμή ξεκαθαρίσαμε πως δεν θα ανεχτούμε φαινόμενα καταπάτησης του δημόσιου χώρου» δηλώνει στο NEWS 24/7 ο δήμαρχος Στέλιος Αγγελούδης. «Η συγκεκριμένη εφαρμογή αποτελεί για εμάς ένα πρόσθετο πολύτιμο εργαλείο που θα συμβάλει περαιτέρω στην προστασία του δημόσιου χώρου. Με χαρά διαπιστώσαμε ότι ήδη από τις πρώτες μέρες λειτουργίας του MyStreet, υποβλήθηκαν εκατοντάδες καταγγελίες για καταστήματα που λειτουργούν στον δήμο μας, γεγονός που επιτρέπει και στις υπηρεσίες μας να γίνονται πιο χρήσιμες και αποτελεσματικές» σημειώνει ο ίδιος.

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης αναμένει μέχρι τέλος του 2025 ή το αργότερο στις αρχές του 2026 να προστεθούν στο υπάρχον ανθρώπινο δυναμικό του 80 νέοι δημοτικοί αστυνομικοί «που θα ενισχύσουν ουσιαστικά τη δυνατότητα ελέγχων και θα ανταποκρίνονται με ακόμα μεγαλύτερη αμεσότητα στις υποβληθείσες καταγγελίες. Ως γνωστόν, οι προσλήψεις στους ΟΤΑ γίνονται μόνο μετά από έγκριση θέσεων από το Υπουργείο Εσωτερικών και προκηρύξεις μέσω ΑΣΕΠ, διαδικασία που ακολουθήθηκε και για τους 80 νέους δημοτικούς αστυνομικούς».

Ο Δήμαρχος Νέου Ηρακλείου, Νίκος Μπάμπαλος, μας λέει ότι ήδη το MyStreet είχε λάβει μέτρα για ελέγχους όπως η κοινοποίηση χαρτών με τους κοινόχρηστους χώρους όπου αναπτύσσονται με άδεια επιχειρηματικές δραστηριότητες. «Εδώ και ενάμιση χρόνο έχουμε κινήσει τις διαδικασίες για να προσλάβουμε 9 επιπλέον δημοτικούς αστυνομικούς για να τονώσουμε το δυναμικό της Δημοτικής μας Αστυνομίας. Η αίτησή μας εγκρίθηκε από το ΑΣΕΠ, τα αποτελέσματα του διαγωνισμού του οποίου αναμένουμε ώστε να έρθουν στον Δήμο αυτοί οι άνθρωποι, αφού περάσουν, βέβαια, την απαιτούμενη εκπαίδευση. Εντούτοις, διαπιστώνετε και εσείς ότι οι γραφειοκρατικές διαδικασίες είναι ιδιαίτερα χρονοβόρες. Ας εκμεταλλευτούμε λοιπόν το βήμα που μας δίνετε για να ζητήσουμε από την κεντρική διοίκηση να οργανώσει καλύτερα το σύστημα ώστε να μειωθούν αυτοί οι χρόνοι, ειδικά τώρα που περνάμε στην εποχή της χρήσης της τεχνολογίας, όπου οι πολίτες έχουν απαιτήσεις από εμάς σε άμεσο χρόνο» δηλώνει.

Ανάλογες αιτήσεις μας ενημέρωσαν ότι έχουν κάνει ο Δήμος Εορδαίας και Διός-Ολύμπου που ήταν οι μόνοι από τους Δήμους της επαρχίας που μας απάντησαν. Ο Δήμαρχος Εορδαίας μας ενημερώσε ότι από το 2024 έχουν εγκριθεί 10 θέσεις δημοτικών αστυνομικών και ο Δήμος Δίου-Ολύμπου έχει προγραμματίσει από το 2023 την πρόσληψη επιπλέον ατόμων για την περαιτέρω στελέχωση της Δημοτικής Αστυνομίας. Συγκεκριμένα σήμερα υπηρετούν τρεις δημοτικοί υπάλληλοι και αναμένεται να προστεθούν επιπλέον οκτώ άτομα.

Από τον Δήμο Νέας Σμύρνης μας λένε ότι δεν προβλέπεται πρόσληψη περαιτέρω προσωπικού για την αντιμετώπιση πιθανών καταγγελιών καθώς δραστηριοποιούνται 71 επιχειρήσεις που έχουν λάβει άδεια για τραπεζοκαθίσματα και οι περισσότερες από αυτές βρίσκονται στο κέντρο της πόλης. Επομένως κρίνουν ότι είναι πολύ εύκολο να ελεγχθούν με το προσωπικό που έχει ήδη στην διάθεσή του ο Δήμος.

Στα ερωτήματά μας το Υπουργείο Εσωτερικών ενημερώνει ότι σχετικά με την «ενίσχυση των υπηρεσιών βρίσκεται σε εξέλιξη η 1Κ/2024 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ για πρόσληψη 1213 δημοτικών αστυνομικών, τα αποτελέσματα της οποίας αναμένεται να εκδοθούν έως το τέλος του έτους για όλες τις εκπαιδευτικές κατηγορίες»

Η απάντηση της ΚΕΔΕ

«Γνωρίζουμε καλά πως υπάρχουν σημαντικές ελλείψεις στη στελέχωση κρίσιμων δημοτικών υπηρεσιών, όπως είναι οι τεχνικές μας υπηρεσίες, η Δημοτική Αστυνομία, κλπ. Υπάρχουν δήμοι με μόλις 1-2 δημοτικούς αστυνόμους . Υπάρχουν τουριστικοί δήμοι που δέχονται πίεση μόνον κάποιους μήνες το χρόνο. Κάθε Δήμος είναι και μια ξεχωριστή περίπτωση, μόνον η εφαρμογή είναι ενιαία για όλους» λέει ο Πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ), Λάζαρος Κυρίζογλου.

«Σίγουρα χρειαζόμαστε περισσότερο προσωπικό για να πετύχουμε όχι μόνον καλύτερο έλεγχο στις καταλήψεις των αδειοδοτημένων κοινόχρηστων χώρων, αλλά γενικότερα για να βελτιώσουμε την καθημερινότητα των συμπολιτών μας μέσα από την καλύτερη λειτουργία των πόλεων μας» συνεχίζει ο ίδιος «Όσο καθυστερεί η στελέχωση των υπηρεσιών αυτών, ιδίως της Δημοτικής Αστυνομίας, τόσο θα δυσκολεύει ο έλεγχος των παρανομούντων, παρά την ύπαρξη της εφαρμογής.

Θα υπάρξουν επίσης και πολλές αντιδράσεις από ένα μικρό πιστεύω τμήμα κάποιων επιχειρηματιών, που έχουν συνηθίσει να λειτουργούν σε γκρίζες ζώνες. Αυτές οι αντιδράσεις πρέπει να αντιμετωπιστούν αποφασιστικά κι εξαρχής. Σε βάθος χρόνου, κερδισμένοι θα βγουν οι Δήμαρχοι και οι Δήμοι που θα αξιοποιήσουν την εφαρμογή. Κι όχι όσοι ψάξουν να βρουν δικαιολογίες, όσο σοβαρές κι αν είναι, για να την παρακάμψουν. Έχουμε μπροστά μας πολύ δρόμο να διανύσουμε».

Καταρχήν η ΚΕΔΕ κρίνει θετικά την εφαρμογή ως ένα εργαλείο με το οποίο μπορούμε να κερδίσουμε το χαμένο δημόσιο χώρο προς όφελος των πολιτών και αναγνωρίζει ότι στην αρχή «ασφαλώς θα υπάρξουν προβλήματα στην λειτουργία της εφαρμογής. Προβλήματα από το να περάσουν στην πλατφόρμα από όλους τους δήμους οι αδειοδοτημένοι χώροι, μέχρι και στην διαχείριση των καταγγελιών των πολιτών».

Σε κάθε περίπτωση όπως τονίζει ο κ. Κυρίζογλου« η ΚΕΔΕ θα αναλάβει το επόμενο διάστημα πρωτοβουλίες και θα συνεργαστεί στενά με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και τους δήμους όλης της χώρας, ώστε το MyStreet να αποτελέσει ένα πραγματικά αποτελεσματικό εργαλείο υπέρ της νομιμότητας, της διαφάνειας και της ποιότητας ζωής στις πόλεις μας»

Βίκυ Καβαλάρη: «Συνεχίζω με ταπεινότητα και αποφασιστικότητα»

Νέο πόστο στην Περιφέρεια Αττικής, για την τ. Αντιπεριφερειάρχη Ανατολικής Αττικής κα Βασιλική (Βίκυ) Καβαλάρη, μετά τον ανασχηματισμό Χαρδαλιά και η ίδια σε σχετική της ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα, αναφέρει τα εξής:

«Η εκλογή μου στην Π.Ε. Ανατολικής Αττικής, με την οποία με τίμησαν οι συμπολίτες μας, που τους ευγνωμονώ, καθώς και η εμπιστοσύνη που επέδειξε ο Περιφερειάρχης μας, Νίκος Χαρδαλιάς, με τον ορισμό μου ως Αντιπεριφερειάρχη Ανατολικής Αττικής, τον οποίο ευχαριστώ θερμά, μου έδωσαν το προνόμιο να πορευθώ μαζί σας, για είκοσι ολόκληρους μήνες, με στοχοπροσήλωση σε μία ανθρώπινη, βιώσιμη και αναπτυξιακή Ανατολική Αττική.

Ευχαριστώ θερμά τους αιρετούς, τους υπηρεσιακούς παράγοντες της Περιφέρειας Αττικής και των Δήμων, το ένστολο και εθελοντικό προσωπικό, αλλά και τις κοινωνικές, αθλητικές και πολιτιστικές συλλογικότητες της Ανατολικής Αττικής, για την αγαστή συνεργασία και την προσφορά τους.

Η άσκηση των καθηκόντων μου με έφερε απέναντι σε δυσκολίες και έκτακτες συνθήκες, οι οποίες αντιμετωπίστηκαν με επαγρύπνηση και μεθοδικότητα, με αρωγό την δύναμη του ανθρώπινου παράγοντα, η οποία παραμένει αστείρευτη πηγή έμπνευσης και ισχύος της πατρίδας μας.

Με απόφαση του Περιφερειάρχη μας, έχω την τιμή να συνεχίσω την προσφορά μου από μια νευραλγική θέση ευθύνης, ως τακτικό μέλος του Επιτελικού-Συντονιστικού Οργάνου Στρατηγικού Σχεδιασμού της Περιφέρειας Αττικής (ΣΟΣΧΕ), ένα όργανο υψηλής στρατηγικής σημασίας, που χαράσσει τις κατευθύνσεις για τον αναπτυξιακό σχεδιασμό της Αττικής, παρακολουθεί και συντονίζει τα 280 έργα μείζονος σημασίας και συμβάλλει στην υλοποίηση των εθνικών στρατηγικών στόχων σε περιφερειακό επίπεδο, υπό την Προεδρία του ίδιου του Περιφερειάρχη.

Οι προγραμματικές δεσμεύσεις για την Αττική παραμένουν προτεραιότητα και είμαι βέβαιη ότι θα συνεχίσουν να υλοποιούνται με επιτυχία από τους νέους Αντιπεριφερειάρχες, στους οποίους εύχομαι ολόψυχα καλή δύναμη και ευόδωση των στόχων τους, όπως και σε όλο το νέο διοικητικό σχήμα της Περιφέρειας Αττικής.

Με πλήρη συναίσθηση της βαρύτητας αυτής της νέας αποστολής, συνεχίζω με ταπεινότητα αλλά και αποφασιστικότητα, δηλώνοντας ΠΑΡΟΥΣΑ και ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ για την ωραιότερη Περιφέρεια, δίπλα στους ανθρώπους της, στους οποίους παραμένω πιστή εντολοδόχος».