Τον «ακρωτηριασμό» του δικτύου του Προαστιακού Σιδηροδρόμου για περισσότερες από δύο εβδομάδες και την απίστευτη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, το οποίο εν μέσω πανδημίας θα πρέπει να αναζητήσει άλλα μέσα μεταφοράς, προκαλεί η απόφαση του ΟΣΕ να προχωρήσει σε εργασίες αντικατάστασης κλειδιού στο σημείο «0», οι οποίες θα μπορούσαν να είχαν γίνει σε περιόδους με μικρότερη κίνηση και καλύτερη επιδημιολογική εικόνα.
Με την απόφαση αυτή, η οποία δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα επισήμως στο επιβατικό κοινό και αναμένεται να τεθεί σε ισχύ από τις 29 Νοεμβρίου και για 17 ημέρες, πρακτικά ο Προαστιακός μένει χωρίς σύνδεση με Πειραιά και Αθήνα, ενώ οι εργαζόμενοι και οι φοιτητές που μετακινούνται με αυτόν από το Κιάτο δε θα έχουν καμία δυνατότητα να μετεπιβιβαστούν απ΄αυτόν στην γραμμή προς Αεροδρόμιο.
Πρακτικά, σύμφωνα με τις πληροφορίες των σιδηροδρομικών, οι αλλαγές σημαίνουν ότι:
- Χιλιάδες επιβάτες από το Αεροδρόμιο και ενδιάμεσους σταθμούς (Κορωπί – Κάντζα – Παλλήνη – Δουκίσης Πλακεντίας – Πεντέλης – Νερατζιώτισα – Ηράκλειο – Μεταμόρφωση) δεν θα έχουν απευθείας σύνδεση με το κέντρο της Αθήνας και το λιμάνι του Πειραιά καθώς τα δρομολόγια θα καταλήγουν στο Ηράκλειο και τη Μεταμόρφωση. Αντίστοιχα οι επιβάτες απο τον Πειραιά ή την Αθήνα θα πρέπει να αναζητήσουν εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης για την μετάβασή τους στους παραπάνω σταθμούς.
- Χιλιάδες επιβάτες που χρησιμοποιούν τον Προαστιακό από την γραμμή από το Κιάτο δεν θα μπορούν να μετεπιβιβαστούν στην γραμμή προς Αεροδρόμιο με κανένα τρόπο και για 17 ολόκληρες ημέρες.
Ουσιαστικά οι επιβάτες θα πρέπει είτε να χρησιμοποιήσουν το ΙΧ τους, είτε εναλλακτικά μέσα μεταφοράς με πολλές μετεπιβιβάσεις επιβαρύνοντας τα ήδη καταπονημένα μέσα μεταφοράς.
Για «ακατανόητη απόφαση των ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ να εκκινήσουν εργασίες στη γραμμή του προαστιακού εν μέσω του τέταρτου κύματος της πανδημίας» θέτοντας σε απίστευτη ταλαιπωρία χιλιάδες επιβάτες και οδηγώντας το μέσο σε περαιτέρω απαξίωση, κάνουν λόγο σε κοινή δήλωσή τους οι τομεάρχες Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης.
«Τα έργα (αντικατάσταση κλειδιού στο «σημείο 0») θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί εδώ και δύο χρόνια και ίσως μέσα στο πρώτο ολικό lockdown της άνοιξης του 2020. Ή έστω σε κάποια θερινή περίοδο», σημειώνουν.
Προσθέτουν επίσης ότι καμία από τις λύσεις που σχεδιάζονται, όπως η δρομολόγηση λεωφορείων, δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τους εκατοντάδες επιβάτες κάθε συρμού: «Καμία προστασία της δημόσιας υγείας δεν θα επιτευχθεί με τους νέους συνωστισμούς και το μπάχαλο στις αστικές συγκοινωνίες. Οι πολίτες βιώνουν τα αποτελέσματα της αδράνειας Καραμανλή στα μεγάλα έργα και της αβελτηρίας του στη στήριξη στα ΜΜΜ» καταλήγουν.
Αν θέλετε να ενημερώνεστε για όλα τα νέα κάντε like στην σελίδα μας στο facebook ΕΔΩ