Η Nike, η εταιρεία που τολμά να παίρνει θέση μέσα από τις διαφημιστικές τις καμπάνιες και να στέλνει ηχηρά μηνύματα για τα κοινωνικά προβλήματα στις ΗΠΑ, συχνά ερεθίζοντας τα πιο συντηρητικά έως ακραία στοιχεία της αμερικανικής κοινωνίας, δεν έμεινε αμέτοχη ούτε στην περίπτωση της δολοφονίας του Τζορτζ Φλόιντ.Aντιστρέφοντας το σύνθημά της”Just do it” και σε ένα μαύρο πλαίσιο,τα είπε όλα
Τη στιγμή που η οργή στις ΗΠΑ ξεχειλίζει, έρχεται ξανά να στείλει το δικό της μήνυμα κατά του βαθιά ριζωμένου ρατσισμού σε μεγάλα κομμάτια της κοινωνίας και τους συστήματος.
Η ΝΙΚΕ προτρέπει τώρα τους Αμερικανούς να κάνουν το αντίθετο ”Για μία φορά…Μην το Κάνεις”.
Ποια είναι η έκκληση όμως της εταιρείας προς τους Αμερικανούς:
«Για μια φορά… Μην το κάνεις (Dont’t do it)… Μην παριστάνεις πως δεν υπάρχει πρόβλημα στην Αμερική… Μην αγνοείς τον ρατσισμό… Μην δέχεται την αφαίρεση αθώων ζωών… Μην βρίσκεις άλλες δικαιολογίες…Μην σκέφτεσαι πως όλο αυτό δεν επηρεάζει… Μην κάθεσαι αμέτοχος και σιωπηλός… Μη νομίζεις πως δεν μπορείς να είσαι μέρος της αλλαγής… Ας γίνουμε όλοι μέρος της αλλαγής».