Η Ομοσπονδία Γονέων Αττικής καταγγέλλει τον εμπαιγμό του Υπουργείου Παιδείας

224

Η Ομοσπονδία Γονέων Αττικής καταγγέλλει τον εμπαιγμό του Υπουργείου Παιδείας όσον αφορά την ενημέρωσή μας γύρω από τα προβλήματα με τις κενές ώρες στα σχολεία της Περιφέρειάς μας.

Σήμερα στις 2.00 μμ είχαν προαναγγείλει κινητοποίηση στο Υπουργείο Παιδείας οι Ενώσεις από τον Βόρειο και τον Δυτικό Τομέα Περιφέρειας Αττικής καθώς επίσης 12 Ενώσεις του Κεντρικού Τομέα και 3 του Νότιου, με θέμα τα κενά που ακόμα και σήμερα υπάρχουν στα περισσότερα σχολεία τους. Πιο συγκεκριμένα και ενώ έχει μπει ήδη ο Νοέμβρης, Γυμνάσια και Λύκεια εξακολουθούν να μην έχουν συμπληρωμένο όλο το εκπαιδευτικό ωράριο και να λειτουργούν με 3ωρα και 4ωρα, στα Δημοτικά υπάρχουν μεγάλες ελλείψεις σε Ειδικότητες με αποτέλεσμα να υπολειτουργούν τα Ολοήμερα ενώ η Παράλληλη Στήριξη καλύπτει μόλις το 40% των παιδιών που την έχουν ανάγκη λόγω μαθησιακών δυσκολιών.

Παρά το ότι το Υπουργείο είχε ειδοποιηθεί και περιμέναμε να μας δεχθεί κάποιος εκπρόσωπος προκειμένου να μας κατατοπίσει για το πώς και πότε σκοπεύει να καλύψει όλα αυτά τα κενά, μέχρι και τις 3.30 μμ δεν είχαμε καμία ειδοποίηση. Όταν αποφασίσαμε να φύγουμε και να επαναλάβουμε την κινητοποίηση άλλη μέρα και ενώ ήδη είχαν αποχωρήσει οι περισσότεροι εκπρόσωποι των Ενώσεων, το Υπουργείο μας τότε αποφάσισε πως μπορεί να μας δεχθεί, εμπαίζοντας γονείς από 30 περίπου Ενώσεις και μέσω αυτών τα παιδιά μας που αντί για μάθημα κάνουν διαλείμματα.

Ακούστε λοιπόν κύριοι του Υπουργείου. Σταματήστε να κρύβεστε πίσω από την σιδερόφρακτη πόρτα του Υπουργείου και βρείτε το θάρρος να αντιμετωπίσετε πρόσωπο με πρόσωπο τους γονείς που διεκδικούν Δωρεάν Δημόσια Παιδεία που «να μορφώνει και όχι να εξοντώνει» όπως έλεγαν και χθες οι μαθητές στο συλλαλητήριο που διοργάνωσαν. Και Η κινητοποίηση θα πραγματοποιηθεί και απαντήσεις θα δώσετε.

Καλούμε τους γονείς της Αττικής, να συσπειρωθούν γύρω από τους Συλλόγους και τις Ενώσεις τους , μαζί με τους μαθητές και τους Εκπαιδευτικούς κάθε περιοχής να διεκδικήσουν δυναμικά την λύση των χρόνιων προβλημάτων της εκπαίδευσης.