Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών: Έξι ευρώ δικαίωμα αποζημίωσης για κάθε μέρα καθυστέρησης μέσω courier

2516

 

Οι καθυστερήσεις στις εταιρείες ταχυμεταφορών εξακολουθούν να είναι μεγάλες.

Η Γενική Γραμματέας του ΚΕΠΚΑΕυαγγελία Κεκελέκη, μιλώντας στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ3, έκανε λόγο για απαράδεκτη κατάσταση στις ταχυμεταφορές, κυρίως στο δεύτερο lockdown, και είπε ότι ο καταναλωτής, για κάθε ημέρα καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας του, δικαιούται 6 ευρώ.

Κάντε like στην σελίδα μας στο facebook ΕΔΩ

(φωτο αρχείου)