
Ο Δήμος Παλλήνης βραβεύει τους επιτυχόντες μαθητές του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση στο Μουσικό Σχολείο Παλλήνης – rpn
Κηφισός και Κηφισίας «στο κόκκινο» – Καθυστερήσεις στην Αττική Οδό – rpn
Κίνηση στους άξονες της Αττικής πρωινιάτικα σημαίνει ένα πράγμα: νεύρα στο ταβάνι και ραδιόφωνο στο full, μπας και περάσει η ώρα. Το πρωί της Πέμπτης, 11 Δεκεμβρίου 2025, ο Κηφισός και η Κηφισίας φόρεσαν ξανά το αγαπημένο τους «κόκκινο» και παρέδωσαν μαθήματα αστικής υπομονής.
Στον Κηφισό, η πυκνή ροή είχε ήδη γίνει αισθητή από νωρίς, με τα οχήματα να κινούνται αργά, σχεδόν τελετουργικά, όπως συνηθίζεται εδώ και… δεκαετίες. Η Λεωφόρος Κηφισίας ακολούθησε το ίδιο mood, ειδικά στο ανοδικό ρεύμα, επιβεβαιώνοντας ότι στις μεγάλες αρτηρίες της πόλης τίποτα δεν αλλάζει εύκολα.
Το ίδιο σκηνικό και στο κέντρο της Αθήνας, όπου οι γνωστοί «συνήθεις ύποπτοι» δημιούργησαν κυκλοφοριακό déjà vu. Προβλήματα εντοπίζονται σε Αλεξάνδρας, Βασιλίσσης Σοφίας (κάθοδος), Βασιλέως Κωνσταντίνου, Συγγρού (άνοδος), Βασιλίσσης Αμαλίας, καθώς και στη Λεωφόρο Ποσειδώνος από το ύψος του Αλίμου έως την Καραϊσκάκη, στο ρεύμα προς Πειραιά.

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, η Αττική Οδός υπενθύμισε στους οδηγούς ότι κι εκεί η κατάσταση μπορεί να γίνει «τσούχτρα». Καθυστερήσεις 15’–20′ καταγράφονται στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο, από τον κόμβο Μεταμόρφωσης έως τον κόμβο Κηφισίας. Αντίστοιχα, στο ρεύμα προς Ελευσίνα οι καθυστερήσεις κυμαίνονται στα 5’–10′, από τον κόμβο Πλακεντίας μέχρι τον κόμβο Κηφισίας.
Το πρωινό μποτιλιάρισμα, πέρα από την ταλαιπωρία, λειτουργεί πλέον σαν άτυπος παλμογράφος της πόλης· ένας καθημερινός δείκτης ρυθμού, έντασης και… συλλογικής αντοχής. Οι δρόμοι γεμίζουν, οι κόμβοι ζορίζουν, και η Αθήνα συνεχίζει να κινείται όπως πάντα: αργά, αγχωμένα, αλλά ακατάβλητη.
Πάρ’ το αλλιώς: Έξι τρόποι για να βγάλεις τη σχέση από το τέλμα
Αν αισθάνεστε ότι η σχέση σας είναι στάσιμη, δεν είστε οι μόνοι. Δεν υπάρχει κανένας λόγος πανικού. Φυσικά και αντιμετωπίζεται! Σύμφωνα με έρευνα, το ένα τέταρτο των Αμερικανών βρίσκονται σε «relationship rut» που στα ελληνικά σημαίνει αυτό που λέμε «σχέση σε τέλμα».
Αν και η έρευνα δεν ήταν μεγάλη -έγινε σε δείγμα 2.000 ατόμων- το αποτέλεσμα είναι ξεκάθαρο. Πολλά ζευγάρια νιώθουν ότι λειτουργούν σαν συγκάτοικοι ή και… χειρότερα. Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 50% ανέφερε λιγότερες ρομαντικές κινήσεις ή στιγμές, το 46% λιγότερο παθιασμένη και πολύ περισσότερο βασισμένη στη ρουτίνα σεξουαλική επαφή, ενώ ένα 41% δήλωσε έλλειψη συζήτησης με τον/τη σύντροφό του.
Ευτυχώς, με πρόθεση και συνειδητή προσπάθεια μπορεί να γίνει «reset». Αυτοί είναι 6 τρόποι που συχνά βοηθούν τα ζευγάρια να επανασυνδεθούν:
1. Δώστε προτεραιότητα ο ένας στον άλλον
Ακούγεται αυτονόητο, αλλά είναι εύκολο να ξεχαστεί μέσα στην καθημερινότητα. Σημαίνει να αφήνετε το κινητό στην άκρη και να κάνετε οπτική επαφή στο δείπνο. Να επιλέγετε ο ένας τον άλλον αντί για τη δουλειά, όταν αυτό είναι δυνατό.
2. Προγραμματίστε εβδομαδιαίο check-in για τη σχέση
Είναι σημαντικό να έχετε μία ώρα την εβδομάδα αφιερωμένη στη «κατάσταση της σχέσης». Πρέπει να είναι χαλαρή, όχι πιεστική. Αυτά τα check-ins έχουν αποδειχθεί κρίσιμα για πολλά ζευγάρια.
3. Υπερεπικοινωνήστε
Ο πιο σίγουρος τρόπος να απομακρυνθείτε είναι να μιλάτε λιγότερο. Αυτό οδηγεί σε παρεξηγήσεις, πληγωμένα συναισθήματα και αδιαφορία. Το αντίθετο όμως βοηθά κάποιες φορές. Ρωτήστε ο ένας τον άλλον για τη μέρα σας. Μοιραστείτε ιστορίες, ακόμα και δύσκολες. Αυτό «χτίζει» ενσυναίσθηση και δίνει στον σύντροφο την εικόνα της ζωής σας όταν δεν είστε μαζί.
4. Δημιουργήστε κουλτούρα ευγνωμοσύνης
Όλοι θέλουμε να μας βλέπουν και να μας εκτιμούν. Τα αποσυνδεδεμένα ζευγάρια σταματούν να παρατηρούν ή να εκφράζουν ευγνωμοσύνη. Μερικές φορές μετατρέπεται σε αγώνα για το ποιος «κάνει λιγότερα». Αυτό δεν οδηγεί πουθενά.
Αντί γι’ αυτό, παρατηρήστε και σχολιάστε κάθε μικρό πράγμα. Η εκτίμηση κάνει τον άλλο να θέλει να κάνει περισσότερα. Και αν εσείς είστε αυτός που προσφέρει λιγότερο, αναγνωρίστε το και προσπαθήστε να βελτιωθείτε.
5. Η δύναμη της επαφής στη σχέση
Η σωματική επαφή είναι σημαντική για τον δεσμό στη σχέση. Η επαφή απελευθερώνει ωκυτοκίνη, την ορμόνη της αγάπης, η οποία μειώνει το στρες, μέσω της μείωσης της κορτιζόλης, και δημιουργεί αίσθημα ασφάλειας, που είναι θεμελιώδες για μια ασφαλή σχέση.
6. Διασκεδάστε μαζί!
Πρέπει να είναι αυτονόητο, αλλά για ζευγάρια που δυσκολεύονται δεν είναι. Η ζωή είναι απαιτητική -λογαριασμοί, υποχρεώσεις, άγχη. Όμως όλοι χρειαζόμαστε λίγο γέλιο και χαρά. Και ο καλύτερος άνθρωπος με τον οποίο μπορείτε να τα μοιραστείτε είναι ο σύντροφός σας.
Η σχέση θέλει προσπάθεια
Η προσπάθεια να «επιδιορθώσουμε» τη σχέση μας είναι καθοριστική για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία της. Είναι βέβαιο ότι όλοι θα αποτύχετε στα παραπάνω σημεία κάποια στιγμή, είναι φυσιολογικό, όμως αν σας ενδιαφέρει η σχέση σας, τότε αξίζει να προσπαθήσετε. Πολλές φορές αρκεί μια συγγνώμη, μια τρυφερή κίνηση ή η δέσμευση να συνεχίσετε την προσπάθεια καθημερινά. Το σημαντικό είναι να συνεχίζετε να επιλέγετε ο ένας τον άλλον.
* Πηγή: Vita
Από την Ελλάδα το 12% της παραγωγής φαρμάκων στην ΕΕ
Σημαντικό πυλώνα για την ανάπτυξη της οικονομίας αποτελεί η ελληνική φαρμακοβιομηχανία, η οποία σχεδιάζει και υλοποιεί επενδύσεις 1,8 δισ. ευρώ έως 2028. Μάλιστα το 12% του παραγωγικού δυναμικού της Ευρώπης βρίσκεται στη χώρα μας κάνοντας την Ελλάδα σημαντικό εξαγωγέα στον τομέα αυτόν.
Οπως ανέφερε ο πρόεδρος της ΠΕΦ Θεόδωρος Τρύφων, στη διάρκεια του 8ου Athens Investment Forum που πραγματοποιήθηκε στα μέσα του περασμένου μήνα στην Αθήνα η ελληνική φαρμακοβιομηχανία, με 51 εργοστάσια παραγωγής και 27 κέντρα R&D, που αντιστοιχούν στο 12% της παραγωγικής ικανότητας φαρμάκων στην ΕΕ, αποτελεί παράδειγμα ευρωπαϊκής αυτάρκειας και βιομηχανικής ανθεκτικότητας και δείχνει έμπρακτα πώς η σύνδεση ευρωπαϊκής πολιτικής – ελληνικής παραγωγής μπορεί να δημιουργήσει πραγματική προστιθέμενη αξία για την ελληνική οικονομία. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο κλάδος είναι ευρωπαϊκό παράδειγμα συνεργασίας δημόσιου – ιδιωτικού τομέα αφού για κάθε 1 ευρώ που επενδύεται, επιστρέφει 3,2 ευρώ στην οικονομία.
Μάλιστα το παραγωγικό αποτύπωμα των ελληνικών επιχειρήσεων του κλάδου ήδη καλύπτει πάνω από 60% των αναγκών των ελλήνων ασθενών και 40 εκατ. ευρωπαίων μέσω εξαγωγών σε 150 χώρες, δείχνοντας πώς μια ελληνική βιομηχανία μπορεί να λειτουργεί με παγκόσμια εμβέλεια.
Σύμφωνα με την τελευταία μελέτη του ΙΟΒΕ, η φαρμακοβιομηχανία στην Ελλάδα αποτελεί έναν από τους δυναμικότερους κλάδους με ιδιαίτερη σημασία για το σύστημα υγείας, τους ασθενείς και την ελληνική οικονομία. Την περίοδο 1995-2024 διενεργήθηκαν στην Ελλάδα 2.034 κλινικές μελέτες (1.715 ολοκληρωμένες).
Η χώρα διαθέτει 45 εργοστάσια, 72 μονάδες παραγωγής, 202 γραμμές παραγωγής και 27 ερευνητικά κέντρα στον τομέα του φαρμάκου, ενώ με τις επενδύσεις που υλοποιούνται, ως τα τέλη του 2025 αλλά και μέσα στο 2026 θα προστεθούν 10 νέα εργοστάσια, 22 νέες μονάδες παραγωγής, 60 νέες γραμμές παραγωγής και 19 νέα ερευνητικά κέντρα, αυξάνοντας το αποτύπωμα του κλάδου κατά 35% και δημιουργώντας 5.500 νέες θέσεις εργασίας. Το ελληνικό φάρμακο είναι το 2ο εξαγώγιμο προϊόν της ελληνικής οικονομίας, με τις εξαγωγές να αντιστοιχούν στο 5,7% του συνόλου των ελληνικών εξαγωγών όλων των αγαθών για το 2024.
Σύμφωνα με στελέχη του κλάδου αλλά και τον πρόεδρο του ΠΕΦ όμως η Ελλάδα χρειάζεται σταθερό και προβλέψιμο επενδυτικό πλαίσιο, με ταχύτητα αδειοδοτήσεων και μείωση γραφειοκρατίας, ώστε να διατηρήσει τη δυναμική των στρατηγικών επενδύσεων. Το επενδυτικό clawback αποτελεί επιτυχημένο παράδειγμα δημόσιας πολιτικής προσέλκυσης ιδιωτικών κεφαλαίων που κινητοποίησε 1,8 δισ. επενδύσεων με δημόσια συμμετοχή 5%-7% των επιστροφών.
Μοχλός επενδύσεων
Ο τομέας αποτελεί κινητήριο μοχλό επενδύσεων καθώς η δαπάνη για Ερευνα και Ανάπτυξη αποτελεί το 5,5% των συνολικών δαπανών για Ε&Α στην Ελλάδα και ξεπέρασε τα 160 εκατ. ευρώ. Επιπρόσθετα, για το 2024 η εγχώρια παραγωγή φαρμακευτικών προϊόντων σε αξία (ex-factory) ανήλθε στα 2,4 δισ. ευρώ, με την προστιθέμενη αξία να αγγίζει τα 1,4 δισ. ευρώ.
Για τους ανθρώπους της αγοράς όμως είναι απαραίτητο να θεσπιστεί διάδοχος μηχανισμός μετά το 2026, ώστε να μην ανακοπεί η ροή επενδύσεων στη φαρμακοβιομηχανία και στις λοιπές μεταποιητικές δραστηριότητες, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση αποτελούν η προβλεψιμότητα, τα φορολογικά κίνητρα για Ερευνα και Ανάπτυξη αλλά και η ευέλικτη πρόσβαση σε κεφάλαια.
Premium έκδοση ΤΑ ΝΕΑ
Ρεάλ Μαδρίτης – Μάντσεστερ Σίτι 1-2: Τεράστιο «διπλό» με ανατροπή, γα την αρμάδα του Γκουαρντιόλα
Η Μάντσεστερ Σίτι πέτυχε σπουδαία νίκη στο Μπερναμπέου επί της Ρεάλ Μαδρίτης με 2-1, για την έκτη αγωνιστική της League Phase του Champions League, με την αγγλική ομάδα να φτάνει τους 13 βαθμούς και την «βασίλισσα» να μένει στους 12.
Η επικράτηση των φιλοξενούμενων, φέρνει σε ακόμα πιο δύσκολη θέση τον προπονητή της Ρεάλ, Τσάμπι Αλόνσο καθώς μετά και την σημερινή ήττα είναι πολύ πιθανή η απομάκρυνση του Ισπανού τεχνικού από τον πάγκο της «βασίλισσας».
Η Ρεάλ Μαδρίτης κατάφερε ν’ ανοίξει το σκορ στο 28’, με τον Ροντρίγκο να πετυχαίνει εξαιρετικό γκολ σε κόντρα επίθεση των Μαδριλένων.
Οι παίκτες της «βασίλισσας» βρήκαν ανοιχτό γήπεδο και με τέλεια αντεπίθεση που ξεκίνησε από τον Καρέρας, έβγαλαν τον Βραζιλιάνο σε θέση βολής, μετά την έξοχη μεταβίβαση του Μπέλινγχαμ.
Ο Ροντρίγκο έκανε το τέλειο πλασέ από δύσκολη θέση, στέλνοντας την μπάλα στα δίχτυα του Ντοναρούμα για το 1-0.
Η ανατροπή της Σίτι
Η Μάντσεστερ Σίτι όμως είχε τις «απαντήσεις» στο γκολ της ισπανικής ομάδας και οι φιλοξενούμενοι κατάφεραν να εκμεταλλευτούν δύο λάθη των γηπεδούχων.
Στο 35’ ο Ο’ Ράιλι δεν είπε όχι στην ασταθή απόκρουση του Κουρτουά και με κοντινή προβολή έκανε το 1-1 για την αγγλική ομάδα.
Λίγα λεπτά αργότερα η ομάδα του Πεπ Γκουαρντιόλα έκανε την ανατροπή, καθώς ο Χάαλαντ κέρδισε πέναλτι σε ανατροπή από τον Ρούτινγκερ.
Το πέναλτι έδωσε ο Τουρπέν μετά από παρέμβαση του VAR και το εκτέλεσε εύστοχα ο Νορβηγός στράικερ, κάνοντας το 1-2 για την Σίτι στο Μπερναμπέου.
Θα πρέπει μάλιστα να σημειωθεί ότι οι φιλοξενούμενοι είχαν μεγάλη ευκαιρία να πετύχουν και τρίτο γκολ στις καθυστερήσεις του πρώτου ημιχρόνου, αλλά ο Κουρτουά έκανε δύο σπουδαίες αποκρούσεις σε δυνατά σουτ των Χάαλαντ και Σερκί.
Οι ευκαιρίες της Σίτι, ο Κουρτουά και το δοκάρι του Έντικ
Το δεύτερο ημίχρονο κύλησε με την Μάντσεστερ Σίτι να έχει τις περισσότερες ευκαιρίες και η αλήθεια είναι πως ο Κουρτουά πραγματοποίησε πολλές εντυπωσιακές επεμβάσεις.
Ο Βέλγος πορτιέρε της «βασίλισσας» έδειξε και στο αποψινό παιχνίδι γιατί είναι εκ των κορυφαίων γκολκίπερ του κόσμου, καθώς υπήρξαν στιγμές που κατέβασε «ρολά» απέναντι στους παίκτες της Σίτι.
Οι προσπάθειες των Χάαλαντ, Σερκί, Ντοκού και Σίλβα να πετύχουν το τρίτο γκολ των φιλοξενούμενων «σκόνταψαν» πάνω στον εκπληκτικό Κουρτουά, ο οποίος είπε «όχι» σοτυς φιλοξενούμενους σε πολλές περιπτώσεις.
Η Ρεάλ είχε και αυτή με την σειρά της καλές φάσεις για να φτάσει στην ισοφάριση, αλλά ο Μπέλινγχαμ σπατάλησε την ευκαιρία της «βασίλισσας» στο 50′, πλασάροντας άουτ από καλή θέση και στο 80′ ο Βινίσιους σούταρε άουτ από εξαιρετική θέση.
Η μεγαλύτερη ευκαιρία πάντως της ισπανικής ομάδας ήταν στο 85′, όταν ο Έντικ έπιασε την κεφαλιά αλλά η μπάλα βρήκε το οριζόντιο δοκάρι της εστίας της Σίτι.
Το «κλειδί» του ματς:
Η Σίτι κατάφερε να «γυρίσει» το ματς και να προηγηθεί πριν το τέλος του πρώτου ημιχρόνου κι αυτό έπαιξε σημαντικό ρόλο για την επικράτηση των Άγγλων.
Άλλαξε το ματς:
Ο Ντοκού ανέβασε κατακόρυφα την απόδοσή του, μετά το πρώτο εικοσάλεπτο του αγώνα και προκάλεσε πολλά προβλήματα στην άμυνα της Ρεάλ Μαδρίτης.
Ο χειρότερος του γηπέδου:
Ο Γκονζάλο έπαιξε στην κορυφή της επίθεσης της Ρεάλ, αλλά δεν μπόρεσε να κάνει αισθητή την παρουσία του.
Ο διαιτητής:
Καλή η διαιτησία του Κλερμέν Τουρπέν.
VAR-ΟΛΟΓΩΝΤΑΣ
Στο δεύτερο λεπτό του αγώνα ο Τουρπέν έδωσε πέναλτι υπέρ της Ρεάλ, αλλά η φάση εξετάστηκε στο VAR και διαπιστώθηκε πως η ανατροπή του Βινίσιους ήταν εκτός περιοχής. Έτσι ο Τουρπέν πήρε πίσω την αρχική του απόφαση και καταλόγισε φάουλ.
Στο 42’ μετά από παρέμβαση του VAR, ο Τουρπέν έδωσε πέναλτι υπέρ της Σίτι σε ανατροπή του Χάαλαντ από τον Ρούντιγκερ.
Σκόρερ: Ροντρίγκο 28’ – Ο’ Ράιλι 35’, Χάαλαντ 43’ (πεν.)
ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ: Κουρτουά, Ασένθιο (79′ Έντρικ), Ρούντιγκερ, Βαλβέρδε, Καρέρας, Τσουαμενί, Θεμπάγιος (67′ Ντίας), Μπέλινγχαμ, Ροντρίγκο, Βινίσιους, Γκονζάλο (58′ Γκιουλέρ).
ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΣΙΤΙ: Ντοναρούμα, Γκβάρντιολ, Ντίας, Ο’ Ράιλι, Νούνες, Γκονζάλες, Φόντεν (70′ Ράιντερς), Σίλβα, Σερκί (70′ Σαβίνιο), Ντοκού, Χάαλαντ (70′ Μαρμούς).
Η επόμενη αγωνιστική των δύο αντιπάλων:
Η Ρεάλ Μαδρίτης θα φιλοξενήσει στις 20 Ιανουαρίου την Μονακό, ενώ η Μάντσεστερ Σίτι θα παίξει το ίδιο βράδυ εκτός έδρας με την Μπόντο Γκλιμτ.
Η βαθμολογία στη League Phase του Champions League και η θέση του Ολυμπιακού
Το… δεύτερο πιάτο της 6ης αγωνιστικής στη League Phase του Champions League «σερβιρίστηκε», με τις ομάδες να μοιράζουν μπόλικο θέαμα στις αναμετρήσεις τους.
Στα πρώτα χρονικά ματς, ο Άγιαξ πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση επικρατώντας με 4-2 της Καραμπάγκ στο Αζερμπαϊτζάν, ενώ η Κοπεγχάγη πέρασε από την έδρα της Βιγιαρεάλ αφού επιβλήθηκε με 3-2.
Στα βραδινά παιχνίδια, η Μάντσεστερ Σίτι «άλωσε» το «Σαντιάγκο Μπερναμπέου» με 2-1, ενώ η Άρσεναλ είχε εύκολο έργο απέναντι στην Κλαμπ Μπριζ του Χρήστου Τζόλη (3-0). Παράλληλα, η Λεβερκούζεν έμεινε στο 2-2 με τη Νιούκασλτ, όπως και η Ντόρτμουντ με την Μπόντο.
Επιπλέον, η Μπενφίκα του Βαγγέλη Παυλίδη νίκησε με 2-0 τη Νάπολι, ενώ με το ίδιο σκορ επιβλήθηκε η Γιουβέντους της Πάφου. Τέλος, χωρίς σκορ (0-0) έληξε το ματς ανάμεσα σε Παρί Σεμ Ζερμέν και Αθλέτικ Μπιλμπάο στη Χώρα των Βάσκων.
Έτσι μετά τα αποψινά αποτελέσματα, ο Ολυμπιακός βρίσκεται στην 29η θέση με 5 βαθμούς, ύστερα από το μεγάλο διπλό στην Αστάνα επί της Καϊράτ και στις επόμενες δύο αγωνιστικές θα παίξει τα… ρέστα του για την είσοδο στην 24άδα και την πρόκριση.
Τρίτη 9 Δεκεμβρίου
Καϊράτ-Ολυμπιακός 0-1
Μπάγερν Μονάχου – Σπόρτινγκ 3-1
Ίντερ – Λίβερπουλ 0-1
Μπαρτσελόνα – Άιντραχτ 2-1
Αταλάντα – Τσέλσι 2-1
Τότεναμ – Σλάβια Πράγας 3-0
Αϊντχόφεν – Ατλέτικο 2-3
Μονακό – Γαλατασαράι 1-0
Ουνιόν Σεν Ζιλουάζ – Μαρσέιγ 2-3
Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου
Βιγιαρεάλ – Κοπεγχάγη 2-4
Καραμπάγκ – Άγιαξ 2-3
Ρεάλ Μαδρίτης – Σίτι 1-2
Ντόρτμουντ – Μπόντο Γκλιμτ 2-2
Λεβερκούζεν – Νιούκαστλ 2-2
Μπενφίκα – Νάπολι 2-0
Γιουβέντους – Πάφος 2-0
Μπριζ – Άρσεναλ 0-3
Αθλέτικ Μπιλμπάο – Παρί Σεν Ζερμέν 0-0
Η βαθμολογία στο Champions League


Η επόμενη αγωνιστική (7η):
Τρίτη 20 Ιανουαρίου
17:30 Καϊράτ-Κλαμπ Μπριζ
19:45 Μπόντο Γκλιμτ-Μάντσεστερ Σίτι
22:00 Ρεάλ Μαδρίτης-Μονακό
22:00 Ίντερ-Άρσεναλ
22:00 Σπόρτινγκ-Παρί Σεν Ζερμέν
22:00 Τότεναμ-Ντόρτμουντ
22:00 Ολυμπιακός-Λεβερκούζε
22:00 Κοπεγχάγη-Νάπολι
22:00 Βιγιαρεάλ-Άγιαξ
Τετάρτη 21 Ιανουαρίου
19:45 Γαλατασαράι-Ατλέτικο Μαδρίτης
19:45 Καραμπάγκ-Άιντραχτ Φρανκφούρτης
22:00 Σλάβια Πράγας-Μπαρτσελόνα
22:00 Μαρσέιγ-Λίβερπουλ
22:00 Τσέλσι-Πάφος
22:00 Μπάγερν Μονάχου-Ουνιόν Σεν Ζιλουάζ
22:00 Γιουβέντους-Μπενφίκα
22:00 Νιούκαστλ-Αϊντχόφεν
22:00 Αταλάντα-Αθλέτικ Μπιλμπάο
Νέα στοιχεία για το πόρισμα που «αποσύνδεσε» ΕΥΠ και Predator
Ο πραγματογνώμονας που αποφάνθηκε – ύστερα από εισαγγελική εντολή – ότι δεν υπάρχει καμιά σχέση της ΕΥΠ με το Predator υπηρετούσε στο Τμήμα Εξέτασης Ψηφιακών Πειστηρίων των εγκληματολογικών εργαστηρίων της ΕΛ.ΑΣ. το οποίο είχε αναλάβει την ανάλυση των δεδομένων από το κινητό του δολοφονηθέντα, τον Απρίλιο του 2021, δημοσιογράφου Γιώργου Καραϊβάζ.
Μία εξέταση που θεωρείται ότι ήταν ένας από τους βασικούς λόγους της κοινής παρακολούθησης από τις μυστικές υπηρεσίες και το «αρπακτικό» λογισμικό, της προϊσταμένης του στην υπηρεσία Πηνελόπης Μηνιάτη, για την οποία παρακολούθηση υπήρξε η «διαπίστωση» ότι ήταν συμπτωματική!
Ερωτήματα
Η νέα αυτή παράμετρος της υπόθεσης των υποκλοπών που αποκαλύπτουν «ΤΑ ΝΕΑ» στη συνέχεια του χθεσινού ρεπορτάζ με τίτλο «Πώς έκρυψαν τη σύνδεση ΕΥΠ – Predator» δημιουργεί νέα ερωτήματα για το πόρισμα που συντάχθηκε από τους δύο πραγματογνώμονες, τον προαναφερόμενο αξιωματικό της ΕΛ.ΑΣ. και έναν καθηγητή Ρομποτικής, τον Ιούνιο του 2024, με το οποίο υπήρξε αποσύνδεση της ΕΥΠ και συνεπώς του ευρύτερου κρατικού – κυβερνητικού μηχανισμού με τους χειριστές του Predator.
Και αυτό γιατί από το ρεπορτάζ προέκυψε ότι υπήρξε προσπάθεια επηρεασμού των πραγματογνωμόνων ώστε οι συντάκτες του πορίσματος να προσμετρήσουν παραμέτρους που θα οδηγούσαν σε στρεβλά αριθμητικά αποτελέσματα. Παράλληλα απαγορεύτηκε στους συντάκτες του πορίσματος να δώσουν σχετικές διευκρινίσεις στα ερωτήματά μας.
Το νέο στοιχείο που αναδεικνύεται ότι ο συγκεκριμένος πραγματογνώμονας ήξερε από το αντικείμενο της εργασίας του, ποιος ήταν πιθανόν ο λόγος παρακολούθησης της προϊσταμένης του στην ΕΛ.ΑΣ., από την ΕΥΠ αλλά και από το Predator.
Σχολιάζοντας το δημοσίευμα των «ΝΕΩΝ» η Νέα Αριστερά αναφέρθηκε χθες σε «σοκαριστική εικόνα που προκύπτει με την οργανωμένη παρέμβαση στη δικαστική διαδικασία, χειραγώγηση των ερευνών και συστηματική προσπάθεια να σβηστούν τα ίχνη ενός πρωτοφανούς θεσμικού εκτροχιασμού».
Premium έκδοση ΤΑ ΝΕΑ
Ποια είναι τα μπαζωμένα ρέματα που πλημμυρίζουν την Αθήνα
Κάθε φορά που μια δυνατή βροχή πλήττει την Αθήνα, το ίδιο σκηνικό επαναλαμβάνεται: δρόμοι μετατρέπονται σε ποτάμια, υπόγεια πλημμυρίζουν, οδηγοί και πεζοί εγκλωβίζονται.
Οι αιτίες συχνά αποδίδονται στην εκάστοτε κακοκαιρία ή στην ένταση των φαινομένων. Ωστόσο, κάτω από το αστικό τοπίο… κρύβεται ένας διαχρονικός και σε μεγάλο βαθμό ανθρωπογενής παράγοντας: τα κλειστά και μπαζωμένα ρέματα της πόλης.
Κι όμως, πριν από περίπου οκτώ δεκαετίες, τα ανοιχτά ρέματα της Αθήνας είχαν μήκος 1.280 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με μελέτη του ΕΜΠ, σήμερα ίσα που ξεπερνούν τα 400 χιλιόμετρα. Για παράδειγμα, ο Ιλισός, που ήταν το μεγαλύτερο ποτάμι που διέσχιζε την πόλη, καθώς ξεκινούσε από τον Υμηττό και κατέληγε στη θάλασσα, σήμερα είναι κλειστός, κυλάει υπογείως.
Δρόμοι όπως η Μιχαλακοπούλου, η Βασιλέως Κωνσταντίνου (μπροστά από το Καλλιμάρμαρο), η Καλλιρρόης βρίσκονται πάνω από τον Ιλισό. Ενώ ο Κυκλοβόρος «κατέβαινε» προς το Αρχαιολογικό Μουσείο και έχει μετατραπεί σε… οδό Μάρνη.
Το ποτάμι έγινε δρόμος
«Κάθε φορά που βρέχει έντονα, λέμε «ο δρόμος έγινε ποτάμι». Κι όμως, αυτό που θα πρέπει να αντιληφθούμε είναι ότι πρώτα το ποτάμι έγινε δρόμος. Κάθε φορά που αναρωτιόμαστε γιατί πλημμυρίζει η πόλη, η απάντηση είναι απλή: γιατί φράξαμε τον δρόμο του νερού. Το νερό της βροχής δεν μπορεί να φτάσει σε κάποιο ποτάμι γιατί στη θέση του έχουμε ρίξει τσιμέντο, έχουμε κάνει πολυκατοικίες, έχουμε βάλει εμπόδια, και προσπαθεί όλο αυτό το νερό να περάσει μέσα από φρεάτια, τα οποία φράζουν με το παραμικρό, και από έναν σωλήνα με ακτίνα 80 εκ. Τα φρεάτια, όμως, είναι συγκεκριμένης αντοχής», τονίζει στα «ΝΕΑ» ο αγρονόμος – τοπογράφος μηχανικός του ΕΜΠ και συντονιστής της ομάδας «Γεωμυθική» Δημήτρης Θεοδοσόπουλος.
Αυτός είναι και ο λόγος που στην πρόσφατη κακοκαιρία αρκετά φρεάτια «έσκασαν», θυμίζοντας σιντριβάνια. Παλαιότερη μελέτη του ΙΓΜΕ έδειξε πως το 80% των νερών της βροχής το απορροφούσε το έδαφος και μόλις το 20% έπεφτε στη θάλασσα, εικόνα που πλέον έχει αντιστραφεί.

Καταστροφικές παρεμβάσεις
Ποια είναι, όμως, τα κλειστά ρέματα που πλημμυρίζουν σε κάθε δυνατή βροχή την πρωτεύουσα; Σύμφωνα με τον Δ. Θεοδοσόπουλο, θα πρέπει να διευκρινιστεί πως δεν ευθύνονται τα ρέματα για τις πλημμύρες, αλλά οι παρεμβάσεις του ανθρώπου. «Ψηλά στη λίστα με τα ρέματα στα οποία εντοπίζουμε τα περισσότερα προβλήματα είναι το κλειστό τμήμα του Κηφισού, όπου καταλήγει το 70% των νερών του Λεκανοπεδίου. Για να φτάσει λοιπόν το νερό στον Κηφισό περνά μέσα από τα φρεάτια που, όπως είπαμε, είναι συγκεκριμένης δυναμικής και άρα πλημμυρίζουμε. Το ίδιο ισχύει και με τον Ιλισό, που όλο το δίκτυό του είναι υπόγειο, καθώς και τον Ποδονίφτη, ο οποίος διέρχεται από τους Δήμους Χαλανδρίου, Φιλοθέης – Ψυχικού και Νέας Ιωνίας».
Η λύση είναι, σύμφωνα με τον Δ. Θεοδοσόπουλο, να ανοίξει ο δρόμος του νερού. «Δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο. Να ανοίξουν, για παράδειγμα, τμήματα του Ιλισού στην οδό Καλλιρρόης, χωρίς να γίνουν συγκοινωνιακές ρυθμίσεις. Θα πρέπει να εστιάσουμε και στην ανάδειξη της περιβαλλοντικής αξίας των εναπομεινάντων ανοιχτών ρεμάτων», εξηγεί. Αναφέρει, δε, πως στον Ποδονίφτη υπάρχουν συγκεκριμένα είδη ψαριών και πλήθος άλλων οργανισμών, όπως λιβελούλες και φρύνοι. «Γνωρίζετε ότι κάτω από τα γραφεία του ΚΚΕ, στον υπόγειο Ποδονίφτη, έχουμε εντοπίσει χέλια; Πρόκειται, λοιπόν, για ένα ζωντανό κομμάτι κάτω από την πόλη που πρέπει να βγει στην επιφάνεια».
Η πολύπαθη Μάνδρα
Στην πρόσφατη κακοκαιρία η πολύπαθη Μάνδρα πλημμύρισε στα ίδια ακριβώς σημεία με το 2017, τότε που έχασαν τη ζωή τους 24 άνθρωποι. «Δεν ξεχείλισε το ρέμα γιατί πολύ απλά δεν υπήρχε ρέμα. Τους κατοίκους της περιοχής, δεκαετίες τώρα, τους έχουν «τοποθετήσει» μέσα στην πορεία του νερού», υπογραμμίζει ο Δημήτρης Θεοδοσόπουλος.
Αλλά και ο καθηγητής Γεωλογίας Ευθύμιος Λέκκας σε δηλώσεις του έχει επισημάνει πως μπορεί να μεσολάβησαν κάποια έργα στην περιοχή, «αλλά, όπως άλλωστε είχα πει, κάθε έργο μπορεί να λειτουργήσει και αρνητικά ή όχι πλήρως, όπως συνέβη στη Βαλένθια όταν ένα φαραωνικό έργο συνέβαλε στην πλημμύρα της. Το ρέμα της Αγίας Αικατερίνης είναι μια εικόνα που δείχνει πώς χτίστηκε η Ελλάδα τα τελευταία 70 χρόνια. Η κοίτη του ποταμού αποκόπτεται από τον οικιστικό ιστό. Η φύση λειτουργεί όπως έμαθε εδώ και χιλιάδες χρόνια όταν έχουμε τα σπίτια εγκάρσια στην κοίτη».
“Ριφιφί”: Είδαμε τα δύο πρώτα επεισόδια και ξεχάσαμε το “La Casa de Papel”
Το “Ριφιφί” δεν είναι ακόμη μια σειρά για μια επιτυχημένη ληστεία. Δεν είναι το ελληνικό “La Casa de Papel” ούτε το “Lupin”. Παρότι η αρχική ιδέα αντλεί έμπνευση από την πιο θρυλική ληστεία που σημειώθηκε ποτέ στην Ελλάδα, το νέο τηλεοπτικό εγχείρημα των Σωτήρη Τσαφούλια, Βασίλη Ρίσβα και Δήμητρας Σακαλή υπερβαίνει την κλασική φόρμα ενός heist story.
Αντί να περιοριστεί στην περιπέτεια και στην αγωνία, επιλέγει να βουτήξει βαθιά στον εσωτερικό κόσμο των ηρώων του, να εξερευνήσει τα κίνητρά τους και τις πληγές τους.
Αυτή η πρόθεση γίνεται ξεκάθαρη ήδη από τα δύο πρώτα επεισόδια, τα οποία είδαμε αποκλειστικά στη δημοσιογραφική προβολή της Cosmote TV. Εκεί, οι δημιουργοί και οι πρωταγωνιστές έδωσαν το στίγμα μιας σειράς που δεν ενδιαφέρεται απλώς να εντυπωσιάσει, αλλά να αφηγηθεί κάτι ουσιαστικό, ανθρώπινο και βαθιά συγκινητικό.
Παρόντες ήταν ο Σωτήρης Τσαφούλιας, η Ευαγγελία Μουμούρη, ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, ο Πάνος Βλάχος, ο Προμηθέας Αλειφερόπουλος, ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης και ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης, οι οποίοι έσπευσαν να απαντήσουν στις απορίες μας και να μας προετοιμάσουν για τα καθηλωτικά επεισόδια που θα ακολουθήσουν.
«Τι είναι η ληστεία μιας τράπεζας μπροστά στην ίδρυσή της;»
Με αυτή την φράση από την Όπερα της Πεντάρας του Μπρεχτ, ο Προμηθέας Αλειφερόπουλος συνόψισε εύστοχα την ουσία πίσω από το μεγάλο σχέδιο των ηρώων. Η ληστεία στο «Ριφιφί» δεν είναι μια περιπέτεια με στόχο τον γρήγορο πλουτισμό· είναι μια κραυγή αγανάκτησης. Μια πράξη που γεννιέται μέσα από τη συσσωρευμένη αδικία.
Πέντε άνθρωποι της διπλανής πόρτας – όχι επαγγελματίες εγκληματίες, αλλά καθημερινοί πολίτες που η κοινωνία έχει τραυματίσει – ενώνουν τις δυνάμεις τους για να διεκδικήσουν την δικαιοσύνη που δεν βρήκαν ποτέ. Ο καθένας τους κουβαλάει τις δικές του ήττες, τις προσωπικές του απώλειες και μια συσσωρευμένη ματαίωση. «Ο στόχος δεν είναι να χτυπηθεί μια τράπεζα», λέει χαρακτηριστικά ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, «αλλά να χτυπηθεί αυτό το εμπόδιο που βρίσκουμε στην καθημερινότητά μας, ώστε να συνεχίσουμε απλά και όμορφα τη ζωή μας».
Οι 7 αντι-ήρωες που οργανώνουν και εκτελούν το “Ριφιφί”
Ο Νίκος (Βασίλης Χαραλαμπόπουλος) – ένας άντρας που μοιάζει να έχει παραδοθεί στη μελαγχολία –, ο Βάκης (Πάνος Βλάχος), ένας «αιώνιος έφηβος» που δεν έχει καταφέρει να ενηλικιωθεί συναισθηματικά, και ο Μιχάλης (Προμηθέας Αλειφερόπουλος), πληγωμένος και αποτραβηγμένος, αποτελούν τρεις άντρες που μέχρι πρόσφατα ζούσαν εντελώς ξέχωρες ζωές.
Αυτό αλλάζει όταν εισβάλλει σε αυτές η μυστηριώδης και μοναχική Όλγα (Ευαγγελία Μουμούρη).
Η Όλγα έχει χάσει τον σύζυγο και τον γιο της εξαιτίας της τράπεζας. Το σύστημα την καταρράκωσε και της στέρησε ό,τι πολυτιμότερο είχε. Είναι αποφασισμένη όχι απλώς να ανταποδώσει το χτύπημα, αλλά να αποκαταστήσει τη μνήμη των ανθρώπων της. Η ιεροτελεστία της – να πηγαίνει κάθε απόγευμα μετά την δουλειά στην καφετέρια απέναντι από την “Τράπεζα Ανάπτυξης”, να παραγγέλνει μια πάστα αμυγδάλου, να τρώει μόνο δύο κουταλιές και να φεύγει χωρίς να πει κουβέντα.
Δίπλα στην τετράδα των βασικών ηρώων, σημαντικό ρόλο παίζουν και άλλες φιγούρες της ιστορίας. Ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης ενσαρκώνει τον Μανώλη, έναν φίλο που στέκεται βράχος δίπλα στην Όλγα. Ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης και ο Δήμος Γιγαντάκης ως οι παιδικοί φίλοι, Αντώνη και Αργύρη, κουβαλούν και εκείνοι το δικό τους παρελθόν και τις δικές τους αλήθειες.
Στη σειρά συμμετέχουν, ακόμα, οι: Αχιλλέας Ζέρβας, Άρης Λεμπεσόπουλος, Κατερίνα Μάντζιου, Πυγμαλίων Δαδακαρίδης, Κώστας Φιλίππογλου, Ράνια Παπαδάκου, Άννα Μενενάκου, Δημήτρης Γεροδήμος, Γιώργος Χατζής, Έλη Δρίβα, Δημήτρης Μαυρόπουλος, Δημήτρης Μάριζας, Γεωργία Συφιανού, Γιώργος Κανέλλης, Φρύνη Θετάκη, Φώτης Θωμαΐδης κ.ά.
Το μεγάλο στοίχημα της αναβίωσης της Αθήνας του 1992
Στο Q&A που ακολούθησε της προβολής των δύο πρώτων επεισοδίων, ο σκηνοθέτης Σωτήρης Τσαφούλιας αναφέρθηκε στην τιτάνια προσπάθεια που έγινε προκειμένου η σειρά να μεταφέρει το κοινό με απόλυτη ακρίβεια στην Αθήνα του 1992 – μια εποχή που, αν και φαινομενικά είναι κοντινή, αποδείχτηκε εξαιρετικά δύσκολη στην αναπαράσταση.
Όπως εξήγησε, το πρόβλημα δεν ήταν η έλλειψη αναφορών αλλά η οικειότητα: «Έχεις φανάρια, αλλά ήταν αλλιώς. Έχεις λεωφορεία, αλλά ήταν αλλιώς». Αντίθετα με το 1800 ή το 1900, όπου ο θεατής δέχεται πιο εύκολα μια γενική ιστορική αναπαράσταση, η δεκαετία του ’90 είναι χαραγμένη στη συλλογική μνήμη, και η παραμικρή ανακρίβεια θα φαινόταν αμέσως.
Για να επιτευχθεί η πολυπόθητη αυθεντικότητα, η παραγωγή επέλεξε να χτίσει κυριολεκτικά την πόλη από την αρχή: σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο στη Νίκαια, κατασκευάστηκε η Καλλιρόης με τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, τις πολυκατοικίες, την τράπεζα και το εμβληματικό ζαχαροπλαστείο που αποτελεί κεντρικό σημείο της δράσης. Κάθε λεπτομέρεια – από τις προσόψεις μέχρι τις πινακίδες, τα χρώματα, τους ήχους και τον φωτισμό – επανασχεδιάστηκε για να ταιριάζει απόλυτα στην εποχή.
Ακόμη και οι δημόσιες υπηρεσίες χρειάστηκαν προσαρμογές, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την «ΕΤΥΔΑΠ», καθώς, όπως είχε αποκαλύψει ο σκηνοθέτης της σειράς, δεν δόθηκε άδεια για τη χρήση του πραγματικού ονόματος της ΕΥΔΑΠ.
Το αποτέλεσμα, ωστόσο τους δικαιώνει αφού δεν πρόκειται απλώς για μια ρετρό σκηνογραφία, αλλά για μια πλήρως λειτουργική μικρογραφία της Αθήνας του ’92, που επιτρέπει στη σειρά να αναπνέει μέσα στο πραγματικό περιβάλλον της και να μεταφέρει τον θεατή σε μια εποχή όπου οι ζωές των ηρώων και οι κοινωνικές αδικίες που τους συνθλίβουν είχαν μια εντελώς διαφορετική, αλλά απολύτως αναγνωρίσιμη, όψη.
Οι πραγματικές ιστορίες που ενέπνευσαν τους σεναριογράφους της σειράς
Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, η σειρά του Σωτήρη Τσαφούλια αντλεί την περισσότερη έμπνευση από το «ριφιφί του αιώνα» – τη ληστεία που πραγματοποιήθηκε το 1992 στην Τράπεζα Εργασίας. Απασχόλησε πρωτοσέλιδα και δελτία ειδήσεων για εβδομάδες και συνεχίζει να αποτελεί έναν θρύλο όχι μόνο λόγω του πρωτοφανούς και άρτια εκτελεσμένου σχεδίου, αλλά και εξαιτίας του μυστηρίου που την περιβάλει μέχρι σήμερα, αφού οι δράστες παραμένουν ασύλληπτοι.
Οι ληστές, χρησιμοποιώντας μεθόδους που θύμιζαν κινηματογραφικό σενάριο, κατάφεραν να ανοίξουν ένα τούνελ περίπου 25 μέτρων από την κοίτη του Ιλισσού μέχρι το υπόγειο της τράπεζας, τοποθετώντας ράγες, υποστυλώματα και ένα αυτοσχέδιο βαγονέτο για τη μεταφορά των μπάζων. Εκτιμάται ότι χρειάστηκαν από 10 ημέρες έως και 3 μήνες για να ολοκληρώσουν το εγχείρημα. Παραβίασαν 301 από τις 1.151 θυρίδες, αφαιρώντας περιεχόμενο αξίας περίπου 5 δισεκατομμυρίων δραχμών.
Η ληστεία χαρακτηρίστηκε από τον Τύπο «το ριφιφί του αιώνα» και ακόμη και σήμερα θεωρείται ένα από τα πιο τολμηρά και άρτια εκτελεσμένα εγκλήματα στην Ελλάδα.
Παρά τις εκτεταμένες έρευνες, τις δεκάδες προσαγωγές και την εμπλοκή τόσο της Ασφάλειας όσο και της ΕΥΠ, το μυστήριο δεν λύθηκε ποτέ. Καμία σοβαρή ένδειξη δεν οδήγησε στους δράστες, ούτε βρέθηκαν ίχνη από τα κλοπιμαία. Έτσι, η ληστεία του 1992 πέρασε στην ιστορία ως μια από τις πιο αινιγματικές ελληνικές υποθέσεις, με το «πώς» και το «ποιοι» να παραμένουν αναπάντητα ερωτήματα μέχρι σήμερα.
Ωστόσο, υπάρχει και μια δεύτερη αληθινή ιστορία, η οποία φωλιάζει στον ρόλο της Όλγας. Προέρχεται από μια οικογενειακή τραγωδία που συγκλόνισε τη χώρα στα ’00 και θα ξετυλιχτεί σταδιακά μέσα στα έξι επεισόδια της σειράς, από το προσωπικό δράμα μιας γυναίκας που καταστράφηκε από μια τράπεζα και ένα σύστημα που αδιαφόρησε για την κραυγή της.
“Ριφιφί”: Πρεμιέρα στις 15 Δεκεμβρίου στην COSMOTE TV
Η νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV θα κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου. Έκτοτε, θα προβάλλεται κάθε Δευτέρα στις 23:00 αποκλειστικά στο COSMOTE CINEMA 1. Αμέσως μετά την προβολή του στο κανάλι, κάθε νέο επεισόδιο της σειράς θα είναι διαθέσιμο On Demand, σε 4Κ ανάλυση.
Συντελεστές
Παραγωγή: COSMOTE TV
Εκτέλεση Παραγωγής: Tanweer Productions
Σενάριο: Βασίλης Ρίσβας, Δήμητρα Σακαλή
Σκηνοθεσία: Σωτήρης Τσαφούλιας
Παραγωγός: Διονύσης Σαμιώτης
Executive producers: Δημήτρης Μιχαλάκης, Φαίη Τσιτσιπή
Line Producer: Πάνος Πετρόπουλος
Δ/ντης Φωτογραφίας: Claudio Bolivar
Production Designer: Μιχάλης Σαμιώτης
Μουσική: Ted Reglis
Μοντάζ: Γιώργος Γεωργόπουλος
Ενδυματολόγος: Άγις Παναγιώτου
Art Director: Μυρτώ Δασκαρόλη
Ηχοληψία: Πάνος Παπαδημητρίου
Make up artist: Κατερίνα Βαρθαλίτου
Hair Stylist: Γιώργος Ταμπακάκης
Sound design & mixing: Κώστας Βαρυμποπιώτης, Άρης Λουζιώτης
Colorist: Δημήτρης Μανουσιάκης
VFX: Έλενα Τοπούζογλου, Tony Alamo
Τροχαίο δυστύχημα στη Γλυφάδα – Νεκρός μοτοσικλετιστής
Τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε στη 01:00 τα ξημερώματα στη συμβολή της Λεωφόρου Βουλιαγμένης με την οδό Ανδρέα Παπανδρέου, στο ύψος της Γλυφάδας, όταν ΙΧ αυτοκίνητο συγκρούστηκε κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες με μοτοσυκλέτα.
Όπως αναφέρει η ΕΡΤ, από την σύγκρουση ο οδηγός της μοτοσικλέτας τραυματίστηκε σοβαρά και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που έσπευσε στο σημείο, στο Ασκληπιείο Βούλας. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών ο οδηγός της μοτοσικλέτας υπέκυψε στα τραύματα του.
Τα αίτια του δυστυχήματος διερευνώνται από την Τροχαία.





