ΑΠΟΦΑΣΗ 1/2025
Η Δήμαρχος Ραφήνας-Πικερμίου Παρατείνει τη θητεία των έμμισθων Αντιδημάρχων του Δήμου Ραφήνας- Πικερμίου, έως την 1η
Ιανουαρίου 2026, και τροποποιεί τις μεταβιβαζόμενες με την υπό στοιχείο 9 απόφαση ασκούμενες
αρμοδιότητες, ως εξής:
1. Του κ. Βασίλειου Μπουρνιά, καθ’ ύλην αρμόδιου Αντιδημάρχου Διοίκησης, Ανθρώπινου
Δυναμικού, Οικονομικών και Δημοτικής Αστυνομίας, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
▪ την εποπτεία και διαχείριση της Διεύθυνσης Διοίκησης και Ανθρώπινου Δυναμικού
▪ την εποπτεία και διαχείριση της Διεύθυνσης Οικονομικής Διαχείρισης
▪ την εποπτεία και διαχείριση της Διεύθυνσης ΚΕΠ
▪ την οργάνωση, διαχείριση και εποπτεία των θεμάτων πληροφορικής κι επικοινωνιών,
ψηφιακής πολιτικής και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
▪ την οργάνωση, διαχείριση και εποπτεία των Αναπτυξιακών Προγραμμάτων και των
προγραμμάτων Ε.Ε. και ΕΣΠΑ
▪ την οργάνωση, διαχείριση και εποπτεία του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης
▪ την οργάνωση, διαχείριση και εποπτεία των θεμάτων της Δημοτικής Αστυνομίας
▪ την οργάνωση, διαχείριση και εποπτεία των θεμάτων που αφορούν τις λαϊκές αγορές του
Δήμου σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και τους ειδικότερους κανονισμούς λειτουργίας
του Δήμου
▪ τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος, αδειών άσκησης υπαίθριου εμπορίου, των
αδειών υπαίθριας διαφήμισης
2. Του κ. Θωμά Μαυρογόνατου, καθ’ ύλην αρμόδιου Αντιδημάρχου Πολιτισμού, Επικοινωνίας
και Ισότητας των Φύλων με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
▪ την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των θεμάτων Πολιτισμού
▪ την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των θεμάτων που αφορούν στη
διασφάλιση της ισότητας των φύλων στο σύνολο των λειτουργιών του Δήμου
▪ τον σχεδιασμό της επικοινωνιακής πολιτικής για την προώθηση της αποστολής και των
στόχων του Δήμου, καθώς και την εφαρμογή των προγραμμάτων των ενεργειών που είναι
απαραίτητες για την υλοποίηση της επικοινωνιακής αυτής πολιτικής
▪ τον σχεδιασμό και την διαχείριση της τουριστικής προβολής του Δήμου
▪ την οργάνωση και υλοποίηση εκδηλώσεων του Δήμου (συνέδρια, συνελεύσεις, εορτές κ.λπ)
▪ τον συντονισμό των δράσεων και των θεμάτων που σχετίζονται με τα Παλαιοντολογικά
ευρήματα στην Δημοτική Κοινότητα Πικερμίου
▪ τα θέματα Δημοτικής Συγκοινωνίας
3. Του κ. Μάριου Διαγγελάκη, καθ’ ύλην αρμόδιου Αντιδημάρχου Αθλητισμού, Νέας Γενιάς και
Προστασίας και Ανάπτυξης Αστικού και Περαστικού Χώρου με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
▪ την οργάνωση, διαχείριση και εποπτεία των θεμάτων που αφορούν τον Αθλητισμό
▪ την οργάνωση, διαχείριση και εποπτεία των θεμάτων που αφορούν τη Νέα Γενιά
▪ την οργάνωση, διαχείριση και εποπτεία των θεμάτων του Παράκτιου Μετώπου
▪ την εποπτεία και διαχείριση του Τμήματος Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων
▪ την εποπτεία, διαχείριση και συντήρηση των παιδικών χαρών
▪ την εποπτεία και διαχείριση του Τμήματος Αγροτικής Ανάπτυξης
▪ την οργάνωση, διαχείριση και εποπτεία των θεμάτων των αδέσποτων ζώων και των
σχετικών δομών και υπηρεσιών του Δήμου
4. Του κ. Χαράλαμπου Ζαφειρόπουλου καθ’ ύλην αρμόδιου Αντιδημάρχου Πολιτικής
Προστασίας, Καθημερινότητας και Κυκλικής Οικονομίας, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
▪ τον συντονισμό, διαχείριση και εποπτεία των θεμάτων που επιλαμβάνεται το Τμήμα
Πολιτικής Προστασίας
▪ τη μέριμνα για τον προγραμματισμό των σχετικών ενεργειών στην κατεύθυνση της
πρόληψης φυσικών καταστροφών στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του Δήμου
▪ την εισήγηση στον Δήμαρχο για τη λήψη των ενδεδειγμένων αποφάσεων για την πρόληψη
και αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών
▪ την εποπτεία και διαχείριση της Διεύθυνσης Κυκλικής Οικονομίας, Ανακύκλωσης,
Καθαριότητας και Περιβάλλοντος
▪ Την εποπτεία και διαχείριση του Τμήματος Δικτύων Κοινής Ωφέλειας και Οδοποιίας
5. Της κας Αικατερίνης Λύγκου, καθ’ ύλην αρμόδιας Αντιδημάρχου Παιδείας και Κοινωνικής
Μέριμνας, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
▪ την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των θεμάτων Παιδείας
▪ την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των θεμάτων Παιδικής Φροντίδας
(Παιδικοί Σταθμοί)
▪ την οργάνωση, διαχείριση και εποπτεία των θεμάτων Προστασίας 3ης ηλικίας και ευπαθών
κοινωνικών ομάδων
▪ την εποπτεία και διαχείριση του Κέντρου Κοινότητας, των Κοινωνικών Ιατρείων και
Φαρμακείων, του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου
▪ τα θέματα Δημόσιας Υγείας
Β. Οι Αντιδήμαρχοι υπογράφουν όλα τα υπηρεσιακά έγγραφα που αφορούν τις αρμοδιότητές
τους, οι οποίες εκτελούνται σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
Γ. Οι ανωτέρω μεταβιβαζόμενες καθ΄ ύλην αρμοδιότητες στους Αντιδημάρχους, σε περίπτωση
που αυτοί απουσιάζουν ή κωλύονται, ασκούνται από την ίδια τη Δήμαρχο. Διαβάστε όλη την απόφαση για ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΘΗΤΕΙΑΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ