spot_img
29 C
Rafina
Κυριακή, 28 Ιουνίου, 2026
spot_img
Αρχική Blog Σελίδα 776

Συνεδριάζει το Τοπικό Συμβούλιο Πικερμίου στις 9 Σεπτεμβρίου- rpn

H Πρόεδρος του Συμβουλίου Κοινότητας Πικερμίου, Σας καλεί να συμμετέχετε την 9-9-2025 ημέρα Τρίτη  ώρα έναρξης 19:00στο Κοινοτικό Κατάστημα Πικερμίου σύμφωνα με το αρ.78 Ν.4954/2022 (ΦΕΚ 136/Α’/9-7-22) καθώς και το υπ’ αρ. 46731/13-7-2022 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών, με θέμα «Γνωστοποίηση διατάξεων των άρθρων 41, 78 και 74 του ν. 4954/2022 (Α΄136)» αναφορικά με τους τρόπους λήψης αποφάσεων των συλλογικών οργάνων των δήμων και των διοικητικών συμβουλίων των εποπτευόμενων νομικών τους προσώπων , για λήψη αποφάσεων επί των κάτωθι θεμάτων:         

Θέματα ημερήσιας διάταξης

  • Λήψη Απόφασης περί Γνωμοδότησης  επί της Κατάρτισης του Τεχνικού Προγράμματος 2026.

Η  ΠΡΟΕΔΡΟΣ 

ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ  ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ  ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ

ΞΗΝΤΑΡΑ   ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Το νέο διοικητικό σχήμα της Περιφέρειας Αττικής ανακοίνωσε ο Νίκος Χαρδαλιάς

«Κανείς δεν είναι μόνιμος, κανείς δεν περισσεύει – Η Αττική είναι ευθύνη και προσφορά» δήλωσε ο Περιφερειάρχης

Με απόφαση του Περιφερειάρχη Αττικής Νίκου Χαρδαλιά και με αφορμή τη συμπλήρωση των πρώτων 20 μηνών της Περιφερειακής Αρχής, ανακοινώθηκαν σήμερα τα ονόματα των νέων χωρικών και θεματικών Αντιπεριφερειαρχών.

Οι θέσεις των Χωρικών Αντιπεριφερειαρχών καλύπτονται πλέον ως εξής:

–        Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα Αθηνών: Γεώργιος Βλάχος

–        Αντιπεριφερειάρχης Ανατολικής Αττικής: Δημήτριος Δαμάσκος

–        Αντιπεριφερειάρχης Βορείου Τομέα Αθηνών: Μαργαρίτα Βάρσου

–        Αντιπεριφερειάρχης Νοτίου Τομέα Αθηνών: Γεωργία (Τζίνα) Αδαμοπούλου

–        Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά: Σταύρος Βοϊδονικόλας

–        Αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα: Χαράλαμπος (Μπάμπης) Αλεξανδράτος

–        Αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής: Αθανασία Παπασπύρου

–        Αντιπεριφερειάρχης Νήσων: Νικόλαος Παπαγεωργίου.

Επίσης ορίστηκαν 8 θεματικοί Αντιπεριφερειάρχες, οι οποίοι θα αναλάβουν τη διαχείριση τομέων ευθύνης της Περιφέρειας Αττικής:

–        Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας & Ευρωπαϊκού Προγραμματισμού: Αλεξάνδρα Πάλλη

–        Αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών: Σταυρούλα Μακρή

–        Αντιπεριφερειάρχης Διοικητικών Υπηρεσιών & Ανθρώπινου Δυναμικού: Σοφία Αλυμαρά

–        Αντιπεριφερειάρχης Πολιτικής Προστασίας: Πολυχρόνης Μπαϊρακτάρης

–        Αντιπεριφερειάρχης Χωρικού Σχεδιασμού, Πολεοδομικών Θεμάτων & Εφαρμογών: Θεόδωρος Κουτσογιαννόπουλος

–        Αντιπεριφερειάρχης Οδικής Ασφάλειας και Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας: Κωνσταντίνος Μαρκουίζος (Ιαβέρης)

–        Αντιπεριφερειάρχης Αλσών – Πάρκων & Υγείας Ζώων: Ελευθερία Μωραϊτάκη – Πικρού  

–        Αντιπεριφερειάρχης Εθελοντισμού: Ευγενία Μπαρμπαγιάννη – Αδαμοπούλου.

 

Επιπλέον ορίστηκαν 3 θεματικοί Αντιπεριφερειάρχες, χωρίς αντιμισθία:

–        Αντιπεριφερειάρχης Στρατηγικού Σχεδιασμού: Σταυρούλα Αντωνάκου

–        Αντιπεριφερειάρχης Υγείας: Αθανάσιος (Θάνος) Ασκητής

–        Αντιπεριφερειάρχης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής: Χαράλαμπος (Μπάμπης) Σιάτρας.

Αναπληρώτρια Περιφερειάρχης Αττικής παραμένει η Χριστίνα Κεφαλογιάννη.

Με απόφαση του Περιφερειάρχη ορίζονται επίσης οι κάτωθι Εντεταλμένοι Σύμβουλοι:

–        Κωνσταντίνος Ζώμπος, Εκπρόσωπος Τύπου Περιφέρειας, εντεταλμένος για θέματα Τύπου και Επικοινωνίας

–        Μαριάννα Τουμαζάτου, για θέματα Εμπορίου

–        Έρρικα Πρεζεράκου, για θέματα Παιδείας

–        Δήμητρα Αγγελάκη, για θέματα Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής

–        Ευαγγελία (Εβίνα) Γιακουμάτου, για θέματα Βιομηχανίας, Ενέργειας & Φυσικών Πόρων

–        Βασιλική Μιλλούση, για θέματα Ολυμπιακού Ιδεώδους

–        Λεωνίδας Μανωλάκος, για θέματα Κέντρων Logistics & Διαχείρισης Κρίσεων

–        Χρήστος Γώγος, για θέματα Ελέγχου – Λειτουργίας Αθλητικών Εγκαταστάσεων

–        Αθανάσιος Βισκαδουράκης, για θέματα Αλληλεγγύης & Αρωγής

–        Αθηνά Κωνσταντέλλου, για θέματα Ελέγχου & Λειτουργίας Δομών Υγείας

–        Μιχαήλ (Mike) Ζαμπίδης, για θέματα Αθλητισμού

–        Βασιλεία (Μπέσσυ) Αργυράκη, για θέματα Πολιτισμού.

Ανανέωση, λογοδοσία και συλλογική ευθύνη, ο πυρήνας του νέου σχήματος

 

Το νέο διοικητικό σχήμα της Περιφέρειας Αττικής αντανακλά τη σταθερή προσήλωση στην ανανέωση προσώπων και την εναλλαγή ρόλων, ως εργαλείο ευθύνης και λογοδοσίας. Η σταδιακή κατανομή αρμοδιοτήτων και η αξιοποίηση όλων των εκλεγμένων Περιφερειακών Συμβούλων αποτελούν κεντρικό άξονα αυτής της φιλοσοφίας.

Ειδικότερα, στο νέο σχήμα εφαρμόζεται δομικό rotation, καθώς αλλάζουν όλοι οι χωρικοί και θεματικοί Αντιπεριφερειάρχες που υπηρετούν σε έμμισθη θέση. Η αρχή αυτή εξασφαλίζει τη δίκαιη κατανομή ευθυνών, την ενεργό συμμετοχή όλων των στελεχών και της ενίσχυση της συλλογικότητας. «Κανείς δεν είναι μόνιμος, κανείς δεν περισσεύει» είναι το μότο του νέου σχήματος.

Επιβεβαιώνεται για ακόμη μια φορά επίσης η ισχυρή συμμετοχή των γυναικών σε θέσεις ευθύνης.

Τα στελέχη που αποχωρούν από θέσεις Αντιπεριφερειαρχών συνεχίζουν να προσφέρουν από νέους ρόλους, μεταφέροντας την εμπειρία και τη γνώση τους, ενώ όσοι αναλαμβάνουν για πρώτη φορά θέσεις ευθύνης έχουν την ευκαιρία να αποδείξουν την αξία τους στην πράξη, δημιουργώντας έναν κύκλο ανανέωσης, συνέχειας και αλληλοϋποστήριξης.

Επιπροσθέτως, η επαναξιολόγηση των αναγκών της Αττικής μετά από 20 μήνες θητείας, οδήγησε στην απόφαση για αναβάθμιση χαρτοφυλακίων Εντεταλμένων Συμβούλων σε Θεματικές Αντιπεριφέρειες, έτσι ώστε το διοικητικό σχήμα να ανταποκρίνεται αμεσότερα και πληρέστερα στις απαιτήσεις των πολιτών.

Παράλληλα, ο στρατηγικός συντονισμός ενισχύεται θεσμικά με το νέο «Συντονιστικό Όργανο Στρατηγικού Σχεδιασμού», προκειμένου να παρακολουθείται η πορεία όλων των έργων και στους 66 δήμους της Αττικής και να υπάρχουν ολοκληρωμένα και μετρήσιμα αποτελέσματα.

Στόχος παραμένει ο καθαρός καταμερισμός ευθυνών και η διαρκής λογοδοσία, που δίνει τη δυνατότητα σε κάθε πολίτη να γνωρίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ποιο έργο, καθώς και η συνεχής αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας.

Νίκος Χαρδαλιάς: «Προχωράμε υπεύθυνα με ομαδικό πνεύμα συναντίληψης και συγκεκριμένο σχέδιο»

 

Αμέσως μετά την παρουσίαση του νέου διοικητικού σχήματος της Περιφέρειας Αττικής, ο Νίκος Χαρδαλιάς τόνισε σε δηλώσεις του τα εξής:

«Ανακοίνωσα πριν από λίγο τις αλλαγές το νέο σχήμα των Αντιπεριφερειαρχών και Εντεταλμένων Συμβούλων μας για το επόμενο εικοσάμηνο της προσπάθειάς μας. Κανείς δεν είναι μόνιμος, κανείς δεν  περισσεύει στην Περιφέρεια Αττικής!

Η διοίκηση της μεγαλύτερης Περιφέρειας της χώρας μας, της Πρωτεύουσας Περιφέρειας της Πατρίδας μας δεν ήταν ποτέ μια εύκολη υπόθεση. Αποτελεί πάντα ένα μεγάλο στοίχημα ευθύνης, αλλά και σύνθεσης για τον κάθε επικεφαλής, για τον κάθε Περιφερειάρχη. Στην Αττική μας αυτούς τους πρώτους 20 μήνες πρέπει δημόσια να παραδεχτώ ότι το σύνολο των Περιφερειακών Συμβούλων της παράταξής μας  δούλεψε σκληρά και κυρίως μεθοδικά. Το σύνολο των Αντιπεριφερειαρχών και Εντεταλμένων Συμβούλων μας, αλλά και όσων τους ανατέθηκαν θέσεις ευθύνης και διοικητικές αρμοδιότητες για το πρώτο αυτό εικοσάμηνο που ολοκληρώθηκε, συνέβαλαν καθοριστικά σε όλα όσα σημαντικά δρομολογήσαμε και πετύχαμε.

Και είμαι εξαιρετικά ικανοποιημένος, αλλά και ευγνώμων, για την προσπάθεια όλων, στους μήνες που πέρασαν. Με τη σημερινή μου απόφαση προχώρησα σε πολλές αλλαγές του διοικητικού σχήματος ενόψει του νέου δεύτερου εικοσαμήνου. Αλλαγές που εκπέμπουν τη γενικότερη φιλοσοφία μας ως νέα διοίκηση και που είναι συμβατές με τη δημόσια δέσμευσή μου για ισότιμες ευκαιρίες, για δίκαιη κατανομή ευθυνών και αρμοδιοτήτων και υπεύθυνη, σταδιακή αξιοποίηση όλων των εκλεγμένων Περιφερειακών μας Συμβούλων σε βάθος χρόνου, στη διάρκεια και των 60 μηνών της θητείας μας. Υπεύθυνα, με ομαδικό πνεύμα συναντίληψης, με συγκεκριμένο σχέδιο, με στρατηγική προσέγγιση των αντικειμένων ευθύνης και κυρίως με σεβασμό στην ψήφο των πολιτών, προχωράμε.

Θέλω από καρδιάς να ευχαριστήσω και να συγχαρώ δημόσια τους απερχόμενους Αντιπεριφερειάρχες μας για τον ζήλο, την προσήλωση και την αποτελεσματικότητά τους σε αυτούς τους πρώτους μήνες του νέου μας εγχειρήματος. Θα συνεχίσουν την προσπάθειά τους για τους επόμενους 20 μήνες, είτε από θέσεις Εντεταλμένων Συμβούλων, είτε δίπλα μου, στο νέο επιτελικό Συντονιστικό Όργανο Στρατηγικού Σχεδιασμού – που δημιούργησα με απόφασή μου για την υποβοήθηση και παρακολούθηση του έργου μας το επόμενο εικοσάμηνο – είτε από τις νέες θέσεις ευθύνης τους σε Οργανισμούς, Επιτροπές και Φορείς της Περιφέρειάς μας. Η εμπειρία τους, το αστείρευτο μεράκι τους, το ταλέντο τους και η αίσθηση προσφοράς τους είναι σημαντική. Η αρωγή προς τους νέους συναδέλφους που αναλαμβάνουν για πρώτη φορά θέσεις ευθύνης, θα είναι πολύτιμη.

Την ίδια στιγμή, εύχομαι στους νέους Αντιπεριφερειάρχες καλή επιτυχία στα νέα τους καθήκοντα και τους προσκαλώ να εργαστούν σκληρά, με τη σοβαρότητα και σεμνότητα που επιβάλλουν οι περιστάσεις, για να δικαιώσουν και την επιλογή μου, αλλά και τις προσδοκίες των συμπολιτών μας στις 66 γειτονιές του Λεκανοπεδίου.

Η Περιφερειακή Ομάδα των 51 εκλεγμένων Περιφερειακών Συμβούλων της παράταξής μας «ΑΤΤΙΚΗ ΜΠΡΟΣΤΑ» συνεχίζει δυνατά και στο επόμενο δεύτερο εικοσάμηνο.

Όλοι μαζί, ενωμένοι, βάζοντας το «εμείς» πάνω από την οποιαδήποτε εύλογη προσωπική φιλοδοξία προσφοράς, μακριά από ανούσιες, υπερφίαλες, ματαιόδοξες ή άλλες λογικές, εργαζόμαστε καθημερινά για να φέρνουμε μετρήσιμο αποτέλεσμα.

Εργαζόμαστε όλοι μαζί, με σχέδιο, με υψηλό αίσθημα ευθύνης, με το βλέμμα στραμμένο στις αγωνίες και τις ανησυχίες των εκατομμυρίων συμπολιτών μας που απαιτούν από εμάς ειλικρίνεια, ήθος, συνέπεια, συνέχεια και ευθύνη.

Εργαζόμαστε όλοι μαζί, γνωρίζοντας ότι όλοι είμαστε κρατικοί λειτουργοί-εργάτες  και η ενασχόλησή μας με την Περιφέρεια δεν είναι επάγγελμα, αλλά στοίχημα προσφοράς και δημιουργίας.

Εργαζόμαστε όλοι μαζί, με σεβασμό στο αξιακό πλαίσιο των αρχών που θέσαμε από την πρώτη στιγμή μεταξύ μας, παλεύοντας να είμαστε κάθε μέρα χρήσιμοι και αποτελεσματικοί σε κάθε γωνιά της Αττικής μας.

Καλή δύναμη λοιπόν σε όλες και όλους! Συνεχίζουμε δυναμικά, όλοι μαζί, για να πάμε τον τόπο μας μπροστά και μόνο μπροστά!»

Προτάσεις Χαρδαλιά για τη συγκρότηση Επιτροπών

Ο Περιφερειάρχης Αττικής πρότεινε επίσης:

–        Για την ΑΜΚΕ «Αγροδιατροφική Σύμπραξη», Πρόεδρο τη Μαρία Κουρή, με Αντιπρόεδρο τον Σοφοκλή Σχορτσιανίτη.

–        Για τον Οργανισμό Λαϊκών & Υπαίθριων Αγορών, Πρόεδρο τον Σταύρο Μελά, με Αντιπρόεδρο τη Γεωργία Βλάχου.

–        Για τον Φορέα Διαχείρισης Πάρκου «Αντώνης Τρίτσης», Πρόεδρο τον Αθανάσιο (Σάκη) Κατσούλη.

–        Για την Επιτροπή Αθλητισμού, Πρόεδρο την Βασιλική Μιλλούση και νέα μέλη τους Κλεάνθη Βαρελά και Πέτρο Γαλακτόπουλο.

–        Για την Επιτροπή Πολιτισμού, Πρόεδρο την Λουκία Κεφαλογιάννη.

–        Για Αντιπρόεδρο του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης, την Σταυρούλα Μακρή.

 

Γραμματέας της Περιφερειακής Ομάδας αναμένεται να οριστεί η περιφερειακή σύμβουλος του Βορείου Τομέα Αθηνών, Ευαγγελία (Εβίνα) Γιακουμάτου.

Τέλος, με απόφαση του Περιφερειάρχη, βάσει του Άρθρου 159 του Ν.3852/2010, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, συγκροτείται το Συντονιστικό Όργανο Στρατηγικού Σχεδιασμού της Περιφέρειας Αττικής (ΣΟΣΧΕ).

Επικεφαλής της ομάδας ορίζεται ο Περιφερειάρχης Αττικής, με αναπληρώτριά του την Αντιπεριφερειάρχη Στρατηγικού Σχεδιασμού, Σταυρούλα Αντωνάκου.

Στην Ομάδα ορίζονται ως τακτικά μέλη οι:

–        Χριστίνα Κεφαλογιάννη

–        Λουκία Κεφαλογιάννη

–        Βασιλική (Βίκυ) Καβαλλάρη

–        Χρήστος Θεοδωρόπουλος

–        Βασίλης Λώλος

–        Αθανάσιος Αυγερινός

–        Κωνσταντίνος Ζώμπος

–        Χαράλαμπος (Μπάμπης) Σιάτρας

–        Ευαγγελία (Εβίνα) Γιακουμάτου.

 

Ειδικότερα, η Ομάδα Εργασίας μεταξύ άλλων έχει ως αντικείμενο:

–        τον ενιαίο και επιτελικό συντονισμό των στρατηγικών πρωτοβουλιών της Περιφέρειας,

–        την παρακολούθηση της πορείας των έργων μείζονος σημασίας και έργων ειδικής  κατάστασης πολιτικής προστασίας,

–        την προώθηση των εθνικών στρατηγικών στόχων σε περιφερειακό επίπεδο,

–        τον προγραμματισμό, την υλοποίηση και την παρακολούθηση δράσεων περιφερειακού αναπτυξιακού σχεδιασμού,

–        την κατάρτιση και έγκριση του αναπτυξιακού προγράμματος και των μεσοχρόνιων προγραμμάτων της Περιφέρειας,

–        την εκπόνηση γενικών και ειδικών αναπτυξιακών μελετών,

–        και την υποβολή προτάσεων, εισηγήσεων και εκθέσεων προς τα αρμόδια όργανα της Περιφέρειας.

Το Όργανο συνεδριάζει σε τακτική βάση, κατόπιν πρόσκλησης του Περιφερειάρχη, με δυνατότητα έκτακτης σύγκλησης, ενώ μπορεί να συγκροτεί υποομάδες εργασίας για επιμέρους θεματικούς άξονες (Ψηφιακή Πολιτική, Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή, Πολιτική Προστασία, Περιφερειακή Καινοτομία Κοινωνική Πολιτική, Μεταφορές, Διοικητική Μεταρρύθμιση, κ.λπ.).

Στη συγκεκριμένη ομάδα θα συμμετέχουν ως μέλη, πέραν των αιρετών και επιτελικά υπηρεσιακά στελέχη της Περιφέρειας Αττικής.

Σύγκλιση Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας Ανατ. Αττικής για πλημμυρικά φαινόμενα, υπό την προεδρία της Βασιλικής Καβαλλάρη

Στην Π.Ε. Ανατολικής Αττικής πραγματοποιήθηκε σήμερα συνεδρίαση του Περιφερειακού Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας με θέμα την πρόληψη και αντιμετώπιση κινδύνων από την εκδήλωση πλημμυρικών φαινομένων, στην οποία προήδρευσε η Αντιπεριφερειάρχης Ανατολικής Αττικής Βίκυ Καβαλλάρη, αναπληρώνοντας τον Περιφερειάρχη Αττικής Νίκο Χαρδαλιά, παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Πολιτικής Προστασίας Λεωνίδα Μανωλάκου. Η σύγκληση του Συντονιστικού Οργάνου πραγματοποιήθηκε πριν το πέρας του πρώτου δεκαημέρου του μηνός Σεπτεμβρίου, ακολουθώντας σχετική οδηγία της Διεύθυνσης Σχεδιασμού Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας.

Βασικός σκοπός της συνεδρίασης είναι ο συντονισμός και η συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων στην εκτέλεση έργων και δράσεων πρόληψης και ετοιμότητας, που έχουν άμεση και καθοριστική προτεραιότητα στην αντιμετώπιση κινδύνων από την εκδήλωση πλημμυρικών φαινομένων στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τη χειμερινή περίοδο 2025-2026, ενώ ο απολογισμός της αντιπυρικής περιόδου θα πραγματοποιηθεί μετά τη λήξη της, 31 Οκτωβρίου, σε ξεχωριστή συνεδρίαση ΠΕΣΟΠΠ.

Η Αντιπεριφερειάρχης Ανατ. Αττικής Β. Καβαλλάρη, κατά τη διάρκεια της εισήγησής της, υπογράμμισε τη σημασία της πρόληψης στην αποτελεσματική αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών και τη διαχείριση των συνεπειών από πλημμυρικά φαινόμενα, ειδικά για τις περιοχές που έχουν πληγεί από πυρκαγιές, δίνοντας έμφαση στον προγραμματισμό των υπηρεσιών για τον καθαρισμό των ρεμάτων, των φρεατίων υδροσυλλογής, του δικτύου ομβρίων υδάτων, τον προγραμματικό σχεδιασμό και την εκτέλεση αντιπλημμυρικών έργων. «Στην Περιφέρεια Αττικής», ανέφερε μεταξύ άλλων η Αντιπεριφερειάρχης, «σε συνεργασία με τους αρμόδιους Φορείς, προχωρούμε με αδιαπραγμάτευτους ρυθμούς στην υλοποίηση του προγράμματος του Περιφερειάρχη μας Νίκου Χαρδαλιά, για την αντιπλημμυρική θωράκιση του Λεκανοπεδίου, καθώς αυτή αποτελεί πρωταρχική προτεραιότητα. Στην Περιφερειακή Ενότητα Ανατολικής Αττικής, όπως και ευρύτερα στην Περιφέρεια Αττικής, καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους προβαίνουμε σε προληπτικό καθαρισμό των κοιτών των υδατορεμάτων στην ορεινή και πεδινή κοίτη, όπου αυτό απαιτείται, ειδικά στις λεκάνες απορροής όπου η φυσική βλάστηση δασών και δασικών εκτάσεων έχει καταστραφεί τα τελευταία έτη από δασικές πυρκαγιές, στον έλεγχο και τη συντήρηση των αντιπλημμυρικών έργων, καθώς και του δικτύου ομβρίων υδάτων των οδών αρμοδιότητάς μας, αλλά και στην επιτάχυνση και ολοκλήρωση νέων έργων αντιπλημμυρικής προστασίας. Η διαρκής θωράκιση της περιοχής απέναντι σε πλημμυρικά φαινόμενα αποτελεί μία καθημερινή προσπάθεια, προκειμένου να μειώσουμε κατά το δυνατό τις επιπτώσεις των φαινομένων, να θωρακίσουμε τις περιοχές που παρουσιάζουν αυξημένη επικινδυνότητα και να πετύχουμε τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια για τους κατοίκους των περιοχών μας».

Συνοπτικά, τα θέματα που συζητήθηκαν κυρίως κατά τη συνεδρίαση ήταν:

– Έλεγχος και προληπτικός καθαρισμός των κοιτών των ρεμάτων,

– Καθαρισμός και συντήρηση των αγωγών και φρεατίων υδροσυλλογής όμβριων υδάτων από την Περιφέρεια και τους Δήμους (στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητας τους),

– Καταγραφή των Ιρλανδικών διαβάσεων από τους Δήμους ώστε να γίνουν σημάνσεις και να ενημερωθούν οι πολίτες,

– Επικαιροποίηση από τους Δήμους των θερμαινόμενων χώρων της περιοχής τους, καθώς και των χώρων εναπόθεσης μπαζών από πλημμύρες,

– Ενημέρωση των πολιτών για τη λήψη μέτρων πρόληψης και αυτοπροστασίας από κινδύνους που προέρχονται από πλημμύρες,

– Ο προσδιορισμός δράσεων στο πλαίσιο υλοποίησης της δράσης της οργανωμένης απομάκρυνσης πολιτών,

– Η αξιοποίηση των Εθελοντικών Οργανώσεων Πολιτικής Προστασίας που δραστηριοποιούνται σε επίπεδο Περιφέρειας,

καθώς και κάθε άλλο θέμα που κρίθηκε απαραίτητο για την αντιμετώπιση κινδύνων που προέρχονται από την εκδήλωση πλημμυρικών φαινομένων.

Στη Συνεδρίαση έλαβαν μέρος επίσης:

ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ Π.Ε.ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

– ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΑΒΑΡΝΟΣ

ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

– ΘΕΩΔΩΡΑ ΚΑΠΑΤΣΕΛΗ-ΑΝ.ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ

– ΑΡΕΤΗ ΠΛΕΣΣΑ-ΑΝ.ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ Π.Ε. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

– ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΑΪΜΠΟΥ-ΑΝ. ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ Π.Ε. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

– ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΛΗΣΗΣ

– ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΜΠΑΛΑΝΤΙΝΑΚΗ

– ΑΜΑΛΙΑ ΚΑΤΟΣΤΑΡΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

– ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΣΤΡΙΤΗΣ-ΑΝ.ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

– ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΘΕΟΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ-ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ Π.Ε. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

– ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΨΑΡΟΜΙΧΑΛΑΚΗΣ-ΑΝ.ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ Π.Ε.Α.Α.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ Π.Ε.Α.Α.

– ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

– ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ

– ΑΜΑΛΙΑ ΓΟΥΝΑΡΗ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π.Ε.Α.Α.

– ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΌΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ/ΤΜΗΜΑ ΕΓΓΕΙΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ

– ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ

ΕΥΔΑΠ Α.Ε.

– ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ-ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ/ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΣΕΑ

ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ ΠΕΝΤΕΛΗΣ

– ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΒΟΣ-ΔΑΣΑΡΧΗΣ ΠΕΝΤΕΛΗΣ

ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ ΠΑΡΝΗΘΑΣ

– ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΛΥΚΟΥΔΗ-ΔΑΣΑΡΧΗΣ ΠΑΡΝΗΘΑΣ

ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ

– ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΙΟΥΣΗ-ΑΝ.ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟΥ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ

– ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΙΧΑΣ-ΔΑΣΟΦΥΛΑΚΑΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΑΣΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

– ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΞΟΥΡΑΦΑ

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Π.Ε.Π.Υ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

– ΒΙΚΕΝΤΙΟΣ ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ-ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ

ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΙΝΟΦΥΤΩΝ

– ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΛΩΝΙΑΤΗΣ-ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ

– ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΜΗΝΙΩΤΗΣ

12ος ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ

– ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ-ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

– ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΣΑΓΙΑΝΝΗΣ-ΑΣΤΥΝΟΜΟΣ Α΄-ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ Α.Τ. ΠΑΛΛΗΝΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

– ΑΡΘΟΥΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ-Α/Υ΄

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

– ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΕΛΛΑΚΗΣ-ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

Α΄ ΤΜΗΜΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

– ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΤΣΑΠΗΣ-ΑΣΤΥΝΟΜΟΣ Β΄

Β΄ ΤΜΗΜΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

– ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ

Γ΄ ΤΜΗΜΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

– ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΝΑΣ-Α/Β΄

Α΄ ΤΜΗΜΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

– ΛΑΖΑΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ-Α/Β΄

Β΄ ΤΜΗΜΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

– ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΜΠΛΑΝΗΣ-Υ/Α΄

ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ-2ο ΑΚΕ ΠΑΡΝΗΘΑΣ

– ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΙΕΛΑΣ-ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΥΝΑΜΕΩΝ

– ΜΑΡΙΑ ΤΑΖΙΔΟΥ

ΣΧΟΛΗ ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΩΝ 3ο ΕΠΙΤΕΛΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

– ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΕΡΓΚΕΛΕΤΣΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ

– ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ

– ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΖΟΥΜΑΣ

ΔΗΜΟΣ ΒΑΡΗΣ-ΒΟΥΛΑΣ-ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ

– ΕΥΑ ΦΡΑΚΤΟΠΟΥΛΟΥ-ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΑΥΤΟΤ. ΤΜΗΜ. ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΒΑΡΗΣ-ΒΟΥΛΑΣ-ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΚΡΩΠΙΑΣ

– ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΡΙΒΑΣ-ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ

– ΜΑΡΙΑ ΔΙΒΡΙΤΣΙΩΤΗ-ΑΝ. ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΠΡΑΣΙΝΟΥ

ΔΗΜΟΣ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ

– ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΛΕΒΑΡΗΣ-ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ

– ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΗΣ-ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ

– ΒΑΝΑ ΚΑΜΠΕΛΗ-ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ

– ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ-ΕΠΟΠΤΗΣ

– ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΦΟΥΝΤΑΣ-ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ & ΠΡΑΣΙΝΟΥ

ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ

– ΣΟΦΙΑ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ- ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΔΗΜΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ

– ΜΑΡΙΑ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ-ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΔΗΜΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ

– ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΝΙΩΤΗ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΗΜΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ

– ΜΑΡΙΑ ΝΟΝΗ-ΤΜΗΜΑ ΤΠΕ

ΔΗΜΟΣ ΠΑΙΑΝΙΑΣ

– ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΜΩΝΑΣ ΞΥΚΗΣ-ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΔΗΜΟΣ ΠΑΛΛΗΝΗΣ

– ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΔΗΜΟΣ-ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΠΑΛΛΗΝΗΣ

– ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΖΕΡΕΜΕΣ

– ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΑ-ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

ΔΗΜΟΣ ΡΑΦΗΝΑΣ-ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ

– ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ-ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ

– ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ ΣΤΕΛΛΑΤΟΣ-ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΔΗΜΟΣ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ

– ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΚΑΛΟΓΡΙΔΗ-ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ

ΔΗΜΟΣ ΣΠΑΤΩΝ-ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ

– ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΓΓΕΛΟΥ-ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΠΡΑΣΙΝΟΥ & ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΣΠΑΤΩΝ-ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ

ΔΗΜΟΣ ΩΡΩΠΟΥ

– ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΣ-ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΩΡΩΠΟΥ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ/ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ, ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ (Δ17)

– ΓΕΩΡΓΙΑ ΦΕΒΡΑΝΟΓΛΟΥ-ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ/ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ, ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (Δ14)

– ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΝΤΗΣ-ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΛΑΥΡΙΟΥ

– ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΒΛΑΧΟΥ-ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΛΣ

ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΡΑΦΗΝΑΣ

– ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΠΡΟΥΝΟΥ-ΥΠΟΛΙΜΕΝΑΡΧΗΣ

ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ/Β΄ΤΜΗΜΑ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ

– ΜΑΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ-ΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟΣ Λ.Σ.

ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ/ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΩΡΩΠΟΥ

– ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΕΜΟΝΙΔΗΣ-ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ ΛΣ/ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ

– ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΣΑΚΝΗΣ-ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ Λ.Σ.-ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

ΣΠΑΠ

– ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ-ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

ΣΕΠΠΒΑΤΥ

– ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ-ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΠΡΟΒΑΛΙΝΘΟΥ-ΠΥ.Σ.ΕΘ.

– ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΔΑΜΙΑΝΟΓΛΟΥ

ΕΘΟΡΠ ΡΑΦΗΝΑΣ-ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ

– ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΥΜΠΟΝΗ

ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΞΟΧΗ “ΣΑΡΩΝΙΔΑ”

– ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ

ΠΑΙΔΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ “ΞΕΓΝΟΙΑΣΤΟ ΜΕΛΙΣΣΙ”

– ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΑΡΓΑΚΟΣ

Νέα σύλληψη για την υπόθεση της αρπαγής του βρέφους στην Ακρόπολη – Χειροπέδες σε 17χρονο

0

Αναστάτωση έχει προκαλέσει η υπόθεση της αρπαγής βρέφους από τα Καμίνια, με τις Αρχές να προχωρούν σε νέα σύλληψη. Το απόγευμα της Πέμπτης συνελήφθη ένας 17χρονος, ο οποίος φέρεται να είναι ο δράστης που άρπαξε το μωρό και στη συνέχεια το εγκατέλειψε στην περιοχή της Ακρόπολης.

Τα γεγονότα

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, το περιστατικό σημειώθηκε την Τετάρτη, όταν το βρέφος εξαφανίστηκε από το σπίτι της οικογένειάς του στα Καμίνια. Λίγες ώρες αργότερα, το μωρό εντοπίστηκε σώο και αβλαβές μέσα σε καρότσι κοντά στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης, γεγονός που κινητοποίησε άμεσα τις Αρχές.

Η σύλληψη

Μετά από εντατικές έρευνες της αστυνομίας, ο 17χρονος εντοπίστηκε και συνελήφθη. Οι Αρχές εξετάζουν τα κίνητρα της πράξης του, ενώ αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον του εισαγγελέα ανηλίκων.

Η έρευνα συνεχίζεται

Οι αστυνομικές αρχές συνεχίζουν να συλλέγουν στοιχεία για την υπόθεση, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν ο ανήλικος έδρασε μόνος του ή με συνεργούς. Παράλληλα, διερευνάται το ψυχολογικό του προφίλ, καθώς και οι συνθήκες κάτω από τις οποίες προχώρησε στην αρπαγή.

Το βρέφος, ευτυχώς, είναι καλά στην υγεία του και έχει επιστρέψει στην οικογένειά του, που εξακολουθεί να βρίσκεται σε κατάσταση σοκ.

Συνάντηση της Δημάρχου Ραφήνας – Πικερμίου με τις Διευθύντριες και τους Διευθυντές των Σχολείων εν όψει της νέας σχολικής χρονιάς

Η Δήμαρχος Ραφήνας – Πικερμίου, κα Δήμητρα Τσεβά πραγματοποίησε συνάντηση εργασίας με τις Διευθύντριες και τους Διευθυντές των 23 σχολικών μονάδων του Δήμου, ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς.

—-ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ—-

Στη συνάντηση συμμετείχαν επίσης ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου κ. Πολύδωρος Στελάτος, η Αντιδήμαρχος Παιδείας κα Κατερίνα Λύγκου, καθώς και διευθυντικά στελέχη των αρμοδίων υπηρεσιών:

  • Θεόδωρος Βιάδης, Προϊστάμενος Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών
  • Ευγενία Καπριγιάννη, Προϊσταμένη Διεύθυνσης Κοινωνικής Μέριμνας & Παιδείας
  • Παναγιώτα Γεωργοπούλου, Προϊσταμένη Τμήματος Παιδείας

Κατά τις τοποθετήσεις τους, η Δήμαρχος, η Αντιδήμαρχος Παιδείας Κατατερίνα Λύγκου και η Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Κοινωνικής Μέριμνας και Παιδείας,  επεσήμαναν τη σημασία της συνεργασίας Δήμου – σχολικών κοινοτήτων, τονίζοντας ότι:

«Έχουν γίνει σημαντικές προσπάθειες για την κάλυψη των αναγκών των σχολείων μας, όμως όπου παρουσιαστούν ελλείψεις ή παραλείψεις, είμαστε εδώ για να τις αντιμετωπίσουμε άμεσα, σε συνεργασία με τους διευθυντές και τα στελέχη των υπηρεσιών μας».

 

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, τέθηκαν στο επίκεντρο οι προετοιμασίες για την ομαλή λειτουργία των σχολείων και έγινε αναλυτική αναφορά στις παρεμβάσεις που πραγματοποιήθηκαν το καλοκαίρι στις σχολικές μονάδες. Επίσης, διευκρινίστηκε ότι για τυχόν προβλήματα που ενδέχεται να παρουσιαστούν, συνεργεία του Δήμου θα εργάζονται απογευματινές ώρες και σαββατοκύριακα, ώστε να αποκαθίστανται άμεσα.

Οι Προϊστάμενοι των υπηρεσιών ενημέρωσαν τις Διευθύντριες και τους Διευθυντές για τις ισχύουσες συμβάσεις που καλύπτουν τις ανάγκες των σχολείων, σημειώνοντας ότι όσα ζητήματα δεν εντάσσονται σε αυτές, θα αντιμετωπίζονται με αξιοποίηση της πάγιας προκαταβολής που δίνεται στις σχολικές μονάδες. Επισημάνθηκε, επίσης, ότι ο Δήμος προχώρησε σε νέες συμβάσεις, ώστε να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία των σχολείων.

Η Δήμαρχος υπογράμμισε τη σημασία της στενής συνεργασίας με τη σχολική κοινότητα, τονίζοντας ότι ο Δήμος θα συνεχίσει να στέκεται αρωγός στο έργο των εκπαιδευτικών. Επίσης, ευχαρίστησε τις Διευθύντριες και τους διευθυντές για την παρουσία τους υπογραμμίζοντας ότι κοινός στόχος είναι ένα ασφαλές και λειτουργικό σχολικό περιβάλλον για μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Κατά  τη διάρκεια της συζήτησης έγινε αναφορά στο γεγονός ότι η προηγούμενη χρονιά ήταν μεταβατική λόγω της κατάργησης των σχολικών επιτροπών , όμως φέτος ο Δήμος είναι προετοιμασμένος και έτοιμος να καλύψει τις ανάγκες των σχολικών δομών.

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε σε θετικό κλίμα, με κοινή διαπίστωση ότι η συνεργασία Δήμου – σχολείων αποτελεί το θεμέλιο για μια επιτυχημένη σχολική χρονιά.

 

 

 

 

 

 

Ραφήνα: Διακοπή υδροδότησης την Παρασκευή 5/9- σε ποια περιοχή αφορά – rpn

Διακοπή υδροδότησης την Παρασκευή 5/9 στην ευρύτερη περιοχή του Αγ. Χαραλάμπους στη Ραφήνα λόγω αναβάθμισης του δικτύου.

Το Τμήμα Δικτύων Κοινής Ωφελείας και Οδοποιίας του Δήμου Ραφήνας Πικερμίου σας ενημερώνει  ότι:

Την  Παρασκευή   05-09-2025 από τις 8:30π.μ. έως 13:00μ.μ. θα πραγματοποιηθεί

Διακοπή  υδροδότησης  στην ευρύτερη περιοχή του Αγ. Χαραλάμπους στη Ραφήνα

Λόγω αναβάθμισης και συντήρησης του δικτύου ύδρευσης.

Θα καταβληθεί προσπάθεια για την μικρότερη δυνατή όχληση .                                                   

Ζητούμε την κατανόηση των καταναλωτών.

Πέθανε σε ηλικία 91 ετών ο Τζόρτζιο Αρμάνι – Ο σπουδαίος σχεδιαστής μόδας

0

Ο κόσμος της μόδας θρηνεί την απώλεια του Τζόρτζιο Αρμάνι, του σπουδαίου Ιταλού σχεδιαστή και επιχειρηματία, ο οποίος άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 91 ετών.

Ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα και επιδραστικά ονόματα στον χώρο της υψηλής ραπτικής, ο Αρμάνι «έφυγε ειρηνικά, περιτριγυρισμένος από τα αγαπημένα του πρόσωπα. Ακούραστος, εργάστηκε μέχρι τις τελευταίες του μέρες, αφιερώνοντας τον εαυτό του στην εταιρεία, τις συλλογές της και τα ποικίλα και συνεχώς μεταβαλλόμενα έργα που βρίσκονταν σε εξέλιξη», όπως ανέφερε σε ανακοίνωσή της η εταιρεία Armani.

Ένα όραμα πέρα από τη μόδα

Με την αστείρευτη δημιουργικότητα και το μοναδικό του όραμα, ο Τζόρτζιο Αρμάνι δεν περιορίστηκε μόνο στον χώρο της μόδας. Δημιούργησε μια φιλοσοφία ζωής που επηρέασε την αισθητική σε πολλούς τομείς, από τον κινηματογράφο μέχρι τον σχεδιασμό εσωτερικών χώρων.

«Με τα χρόνια, ο Τζόρτζιο Αρμάνι δημιούργησε ένα όραμα που εκτεινόταν από τη μόδα σε κάθε πτυχή της ζωής, προβλέποντας τις εποχές με εξαιρετική σαφήνεια και ακρίβεια. Τον καθοδήγησε μια ανεξάντλητη περιέργεια και μια εστίαση στο παρόν και τους ανθρώπους. Κατά τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού, καθιέρωσε έναν ανοιχτό διάλογο με το κοινό, καθιστώντας τον μια αγαπημένη και σεβαστή προσωπικότητα για την ικανότητά του να επικοινωνεί με όλους», σημείωσε η διοίκηση του οίκου.

Η παρακαταθήκη του

Οι εργαζόμενοι και η οικογένειά του αποχαιρέτησαν με συγκίνηση τον ιδρυτή τους:
«Σε αυτήν την εταιρεία, νιώθαμε πάντα μέρος μιας οικογένειας. Σήμερα, με βαθιά συγκίνηση, νιώθουμε το κενό που άφησαν όσοι ίδρυσαν και έθρεψαν αυτήν την οικογένεια με όραμα, πάθος και αφοσίωση. Αλλά, ακριβώς στο πνεύμα του, εμείς οι εργαζόμενοι και τα μέλη της οικογένειας που πάντα συνεργαζόμασταν με τον κ. Armani, δεσμευόμαστε να προστατεύσουμε ό,τι έχτισε και να συνεχίσουμε την εταιρεία του στη μνήμη του, με σεβασμό, υπευθυνότητα και αγάπη».

Η κληρονομιά του Τζόρτζιο Αρμάνι παραμένει ζωντανή μέσα από τις δημιουργίες του, οι οποίες άφησαν ανεξίτηλο στίγμα στη μόδα και στην παγκόσμια κουλτούρα.

 

Η συνέντευξη που δεν βγήκε ακόμη, αλλά σπάει τηλέφωνα – Κώστας Ξηντάρας

Η χθεσινή μας προαναγγελία για τη συνέντευξη του Κώστα Ξηντάρα έκανε τον θόρυβο που περιμέναμε – και ακόμα περισσότερο. Τα τηλέφωνα δεν σταμάτησαν, τα μηνύματα έπεσαν βροχή και όλοι ζητούν το ίδιο: Τι είπε; Πώς το είπε; Για ποιους μίλησε;

Κάποιοι μιλούν ήδη για «θετικό σχόλιο» που επιφύλαξε για συγκεκριμένο πρόσωπο, άλλοι θέλουν να μάθουν ποιοι μπαίνουν στη σέντρα και ποιοι θα βρεθούν απέναντί του. Ένα είναι βέβαιο, ο Κώστας Ξηντάρας δεν χαρίζεται σε κανέναν. Και η συνέντευξη που έρχεται θα ανακατέψει πολύ τη σούπα.

Λίγη υπομονή… Σύντομα όλα στο φως:
Στην έντυπη μορφή της Polis, στα 100 σημεία διανομής μας,
και την επόμενη κιόλας μέρα στα site μας.

Εξάλλου, λίγη αναμονή ποτέ δεν έβλαψε.

Σχολεία και Δήμοι: Τα ανοιχτά μέτωπα πίσω από τις «θετικές συναντήσεις»

Με αφορμή τη σημερινή συνάντηση της Δημάρχου Ραφήνας–Πικερμίου κας. Δήμητρας Τσεβά, με τους Διευθυντές των σχολείων ενόψει της νέας χρονιάς, έγινε φανερό για μια ακόμη φορά ότι οι Δήμοι προσπαθούν –και σε πολλές περιπτώσεις καταφέρνουν– να σταθούν αρωγοί της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Παρεμβάσεις συντήρησης, νέες συμβάσεις, άμεσες λύσεις σε μικροπροβλήματα. Όλα αυτά είναι απαραίτητα και σημαντικά.

Όμως, πίσω από το θετικό κλίμα, υπάρχουν ζητήματα που δεν ακούστηκαν όσο θα έπρεπε. Και δεν αφορούν μόνο τη Ραφήνα–Πικέρμι, αλλά σχεδόν κάθε Δήμο της χώρας:

  • Κτιριακές υποδομές: Τα περισσότερα σχολικά κτίρια γερνούν. Η ανάγκη για ενεργειακή αναβάθμιση, αντισεισμικό έλεγχο και εκσυγχρονισμό δεν μπορεί να καλυφθεί με πρόχειρες παρεμβάσεις.

  • Προσβασιμότητα: Η εκπαίδευση για τα παιδιά με αναπηρίες παραμένει άνιση. Ακόμη λείπουν ράμπες, ανελκυστήρες και υποστηρικτικές δομές.

  • Ψυχοκοινωνική στήριξη: Οι μαθητές έχουν ανάγκη από ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, προγράμματα πρόληψης και στήριξης. Το σχολείο δεν είναι μόνο τάξη και βιβλίο.

  • Ασφάλεια: Οι αυλές, οι δρόμοι γύρω από τα σχολεία, ο φωτισμός, οι διαβάσεις είναι ζητήματα καθημερινότητας που δεν λύνονται αυτόματα.

  • Νέες τεχνολογίες: Χωρίς ψηφιακά εργαλεία και σύγχρονο εξοπλισμό, το σχολείο μένει πίσω σε έναν κόσμο που τρέχει.

  • Περιβάλλον και ενέργεια: Η βιώσιμη λειτουργία των σχολικών μονάδων, με πράσινες παρεμβάσεις και εξοικονόμηση πόρων, πρέπει να γίνει προτεραιότητα.

Και εδώ φτάνουμε στην ουσία. Κανένας Δήμος, μόνος του, δεν μπορεί να σηκώσει αυτό το βάρος. Για όλα αυτά χρειάζονται στοχευμένα κονδύλια, κατευθείαν από τον κρατικό κορβανά, με αποκλειστικό σκοπό τη στήριξη των σχολείων.

Η συζήτηση στη Ραφήνα–Πικέρμι θα μπορούσε να είχε γίνει σε οποιοδήποτε Δημαρχείο της χώρας. Το ζήτημα είναι κοινό, διαχρονικό και κρίσιμο: πώς θα εξασφαλίσουμε ότι το δημόσιο σχολείο θα είναι πραγματικά σύγχρονο, ασφαλές και ισότιμο για όλα τα παιδιά.

Θρακικό Πέλαγος: «Οι Τούρκοι έλεγαν ‘βουλιάξτε τους’» – Τι καταγγέλλουν οι Έλληνες ψαράδες

0

«Η κατάσταση με τα τουρκικά αλιευτικά όσο πάει θα χειροτερεύει. Κατεβαίνουν μέχρι τα δυόμισι μίλια, στα Άβδηρα, στο Πόρτο Λάγος, στη Μαρώνεια, στο Φανάρι, στη Θάσο» καταγγέλλουν οι Έλληνες ψαράδες μετά το σοβαρό περιστατικό με πυροβολισμούς που έλαβε χώρα στο Θρακικό Πέλαγος.

«Οι Τούρκοι είχαν κατέβει στα 4 μίλια, στα διεθνή ύδατα έγινε το επεισόδιο» λένε οι ψαράδες

Οι ίδιοι εξηγούν ότι όταν οι Τούρκοι βλέπουν ελληνικά αλιευτικά ανοίγονται στα διεθνή ύδατα και ξανακατεβαίνουν όταν οι Έλληνες φεύγουν. «Ήμασταν κοντά στην περιοχή. Μας είδαν οι Τούρκοι, ήταν μέσα από τα 6 μίλια, όχι στα διεθνή ύδατα, ορισμένα σκάφη είχαν κατέβει ακόμα και στα 4 μίλια. Μόλις είδαν τα ελληνικά αλιευτικά βγήκαν από τα ελληνικά χωρικά ύδατα και μπήκαν στα διεθνή. Το επεισόδιο έγινε στα διεθνή ύδατα», δήλωσε μιλώντας στο Mega ο Γιώργος Μανωλής από τη Θράκη, καπετάνιος γρι-γρι και τράτας.

Όπως εξήγησε, όταν πήγαν κοντά τους γιατί και εκείνοι έψαχναν για ψάρια, οι Τούρκοι ανοίχτηκαν στη θάλασσα. Μετά «άρχισαν να μας κυνηγάνε να μας εμβολίσουν, μέχρι τουφεκιές μας ‘ρίξαν, τα βίντεο τα έχετε», λέει ο κ. Μανωλής. Στη συνέχεια κάλεσαν το Λιμενικό της Αλεξανδρούπολης, αλλά «δεν υπήρχε ανταπόκριση, δεν φάνηκε κανείς, περιμέναμε πάνω από μιάμιση, δύο ώρες εκεί».

Οι Έλληνες ψαράδες τελικά αποχώρησαν από την περιοχή, καταγγέλλοντας καθυστέρηση στην άφιξη των πλωτών του Λιμενικού. Από την πλευρά του το Λ.Σ. προχώρησε σε δημοσιοποίηση χάρτη όπου καταγράφονταν οι θέσεις των τουρκικών σκαφών, επισημαίνοντας πως έπλεαν σε διεθνή ύδατα.

«Πολιτικά κέντρα δεν αφήνουν το Λ.Σ. να κάνει τη δουλειά του»

Από την πλευρά του, ο ναύαρχος εν αποστρατεία του Λιμενικού και πρώην διευθυντής λιμενικής αστυνομίας και ελέγχου αλιείας, Νίκος Σπανός, έκανε λόγο για πολιτικά κέντρα που δεν αφήνουν το Λ.Σ. να κάνει τη δουλειά του.

«Μέσα στα 6 ναυτικά μίλια από τις ακτές, που είναι τα κυριαρχικά μας δικαιώματα, εφαρμόζουμε τον νόμο 4855 του 2021, ο οποίος παραπέμπει στο άρθρο 398 του Π.Κ. που λέει για φυλάκιση. Ο νόμος είναι ξεκάθαρος, δεν υπάρχει όμως πολιτική βούληση. Δεν φταίει το Λιμενικό Σώμα, εντολές παίρνει».

 

Ο κ. Σπανός βλέπει «άτυπες συμφωνίες» από πολιτικά κέντρα που δεν αφήνουν τους λιμενικούς να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. «Ο ρόλος του Λιμενικού είναι να εφαρμόζει τον νόμο, να προστατεύει τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας μας μέχρι 6 ναυτικά μίλια και να έχει καθοριστικό ρόλο εκτός από αποτρεπτικό και κατασταλτικό».

Για τα διεθνή ύδατα, ο ίδιος είπε ότι «είναι για όλους» αλλά «αν δεχτείς πυροβολισμούς οφείλεις να απαντήσεις και αν το αδίκημα ξεκινάει από τα εθνικά χωρικά ύδατα, μπορείς να τους συλλάβεις και στα διεθνή, αλλά με εντολή».

Θρακικό Πέλαγος: «Βουλιάξτε τους»

Ερωτηθείς για την ώρα που κάλεσαν τις λιμενικές αρχές, ο κ. Μανωλής είπε ότι αυτό έγινε κατά τη διάρκεια των πυροβολισμών, δηλαδή όταν τα τουρκικά αλιευτικά είχαν ήδη ανοιχτεί στα διεθνή ύδατα. «Κυνηγούσαν τα σκάφη τα δικά μας να τα βουλιάξουν. Στο κανάλι 77 τους ακούγαμε που μιλούσαν Ελληνικά και λέγανε ‘βουλιάξτε τους’ και αυτό το είπαμε στους λιμενικούς».

 

Ο Νίκος Σπανός, αντέτεινε ότι «από τη στιγμή που υπάρχει παραβατικότητα αλιείας, είναι μέσα στα χωρικά ύδατα και βλέπετε ότι χρησιμοποιούν φωτισμούς πολύ πιο δυνατούς από αυτό που προβλέπει η κείμενη νομοθεσία και οι ευρωπαϊκές διατάξεις, οφείλατε να καλέσετε άμεσα το Λιμενικό της Αλεξανδρούπολης για να υπάρχει αποτέλεσμα».

Ο ίδιος διευκρίνισε μάλιστα ότι συνήθως οι Τούρκοι δεν έχουν ανοιχτό το AIS, το αυτόματο σύστημα εντοπισμού στίγματος του σκάφους, ή το κλείνουν για να μην φαίνονται στο κέντρο ελέγχου του υπουργείου Ναυτιλίας.

Ερωτηθείς, γιατί παρά την καθυστερημένη ειδοποίηση του Λιμενικού εκ μέρους των Ελλήνων ψαράδων, ουδείς εμφανίστηκε, ο κ. Σπανός είπε ότι «το Λιμενικό ούτως ή άλλως ως αστυνομική Αρχή πρέπει να βρίσκεται στο πεδίο να προστατεύσει τους Έλληνες αλιείς από την παράνομη αλιεία. Αυτό είναι ξεκάθαρο και αδιαπραγμάτευτο για το Λ.Σ., αυτή είναι η δουλειά του».

«Καλές ψαριές και να προστατεύετε τη γαλάζια πατρίδα»

Στο Θρακικό Πέλαγος «αυτό που έγινε δεν είναι τυχαίο ούτε αθώο και έχει καταντήσει μια διαρκής προκλητικότητα και κανονικότητα. Η Τουρκία έχει στρατηγικό σχέδιο, έχουμε αποτρέψει πολλά τέτοια περιστατικά και στο παρελθόν», συνέχισε ο κ. Σπανός.

Ακολούθως, συμπλήρωσε ότι οι νόμοι που τηρούνται για τους Έλληνες ψαράδες, δεν τηρούνται για τους Τούρκους. «Έχουμε το κέντρο παρακολούθησης αλιείας του υπουργείου μέσω ενός ολοκληρωμένου προγράμματος από την ΕΕ, έχουμε πλέον σύγχρονα εργαλεία να εντοπίζουμε πού βρίσκεται ο καθένας. Γι’ αυτό και ο Έλληνας ψαράς αν παραβεί έστω και λίγα μέτρα τη γραμμή την οποία γνωρίζει, ελέγχεται και έχει αυστηρές διοικητικές ποινές, μέχρι και αφαίρεση άδειας αλιείας» δήλωσε.

Και πρόσθεσε: «Στους τούρκους ψαράδες αυτό δεν τηρείται, πρέπει να είμαστε πιο αυστηροί, να τηρήσουμε τη νομοθεσία. Αυτό είναι ένα ‘χάδι’ προς τους Τούρκους που δημιουργεί τετελεσμένα και γκρίζες ζώνες».

Τέλος, μίλησε για εθνικιστικά μηνύματα και διαρκείς προκλήσεις από την Τουρκία. Τόνισε, μάλιστα, ότι του έχει μεταφερθεί επισήμως πως «1η του μηνός που ξεκινά η αλιευτική περίοδος, βγήκε κυβερνήτης στην τουρκική ακτοφυλακή και είπε προς τους τούρκους αλιείς ‘καλή σεζόν, καλές ψαριές να έχετε και να προστατεύετε τη γαλάζια πατρίδα’. Αυτό είναι ένα μήνυμα εθνικιστικό, που ξεπερνάει την αλιευτική δραστηριότητα και πάμε στο εθνικό θέμα».

Εξαντλούνται τα αποθέματα σε ψάρια

Εδώ γίνεται «η μάχη των ψαριών γενικά, δουλεύουμε στον γαύρο, δουλεύουμε στη σαρδέλα, το Θρακικό Πέλαγος είχε πάντα ψάρια, αλλά τώρα τελευταία τα αποθέματα σιγά σιγά εξαντλούνται» τόνισε ο κ. Μανωλής διευκρινίζοντας ότι «δεν είναι τα ελληνικά σκάφη που εξαντλούν τα αποθέματα, αλλά τα τουρκικά».

Ο λόγος, εξήγησε ο ίδιος στη συνέχεια, είναι ότι «δουλεύουν με έναν τρόπο όχι της Ευρωπαϊκής Ένωσης που δουλεύουμε εμείς, αλλά με παράνομο φωτισμό που καταστρέφεται ακόμα και ο γόνος».

Το 2018, πρόσθεσε, που είχε πιάσει πολλά ψάρια το Θρακικό Πέλαγος – η λεγόμενη «ψαροσύνη» – είχαν έρθει πάλι πολλά τουρκικά σκάφη γρι-γρι, όχι μηχανότρατες, και δούλευαν με παράνομο τρόπο 100%, με μεγάλες γεννήτριες που καταστρέφουν τον γόνο, που έχουν τέτοιον φωτισμό που τα μάτια σου κάνουν να συνέλθουν ένα τέταρτο. «Από το 2018 είχε να ξαναπιάσει ψάρια το μέρος», κατέληξε.