spot_img
26.9 C
Rafina
Παρασκευή, 26 Ιουνίου, 2026
spot_img
Αρχική Blog Σελίδα 65

Μπάρμπα Βάγγος Ραφήνα: Εργαζόμενες βρήκαν τσαντάκι με 20.000 ευρώ και το παρέδωσαν

Σε μια εποχή όπου η καθημερινότητα συχνά κατακλύζεται από αρνητικές ειδήσεις, υπάρχουν στιγμές που υπενθυμίζουν ότι η εντιμότητα, η ανθρωπιά και η υπευθυνότητα παραμένουν ζωντανές αξίες στην κοινωνία μας.

Τα ξημερώματα της Κυριακής, περίπου στη 1:30, ένας επισκέπτης από το εξωτερικό, που διέμενε σε γνωστό ξενοδοχείο στη Ραφήνα, επισκέφθηκε το κατάστημα «Μπάρμπα Βάγγος» για το γεύμα του. Κατά την αποχώρησή του, άφησε πίσω του ένα τσαντάκι, χωρίς να αντιληφθεί την απώλεια.

Το τσαντάκι περιείχε προσωπικά αντικείμενα αλλά και ένα ιδιαίτερα μεγάλο χρηματικό ποσό, που ξεπερνούσε τις 20.000 ευρώ. Όταν οι εργαζόμενες του καταστήματος, η Όλγα και η Γιώτα, εντόπισαν το ξεχασμένο αντικείμενο, επέλεξαν χωρίς δεύτερη σκέψη τον δρόμο της ευθύνης και της τιμιότητας.

Αφού αναζήτησαν στοιχεία που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στον ιδιοκτήτη, εντόπισαν την κάρτα του ξενοδοχείου όπου διέμενε και μετέβησαν άμεσα εκεί. Με τη συνεργασία της υποδοχής του ξενοδοχείου, ο επισκέπτης ενημερώθηκε γύρω στις 02:00 τα ξημερώματα και παρέλαβε το τσαντάκι του με όλα τα χρήματα και τα προσωπικά του αντικείμενα ανέπαφα.

Η ανακούφιση και η συγκίνησή του ήταν εμφανείς, ενώ δεν παρέλειψε να εκφράσει την ευγνωμοσύνη του προς τις δύο νεαρές εργαζόμενες για την πράξη τους.

Η διεύθυνση του «Μπάρμπα Βάγγου» δήλωσε ιδιαίτερα περήφανη για την Όλγα και τη Γιώτα, τονίζοντας ότι, παρά το νεαρό της ηλικίας τους, απέδειξαν στην πράξη πως η ακεραιότητα και οι ηθικές αξίες δεν μετριούνται με τα χρόνια, αλλά με τις επιλογές που κάνει κανείς όταν βρίσκεται μπροστά σε ένα κρίσιμο δίλημμα.

Ως ελάχιστη ένδειξη αναγνώρισης για το ήθος, την υπευθυνότητα και την υποδειγματική στάση τους, η επιχείρηση αποφάσισε να τις επιβραβεύσει με χρηματικό ποσό. Όχι επειδή οι ίδιες το ζήτησαν ή το περίμεναν, αλλά επειδή τέτοιες πράξεις αξίζουν να αναγνωρίζονται και να προβάλλονται ως παραδείγματα προς μίμηση.

Σε μια κοινωνία όπου οι αξίες συχνά δοκιμάζονται, η Όλγα και η Γιώτα έδωσαν ένα ηχηρό μήνυμα: το σωστό δεν γίνεται για το κέρδος ή την ανταμοιβή. Γίνεται επειδή είναι το σωστό.

Και ίσως αυτό να είναι το πιο πολύτιμο μήνυμα από όλα.

Όλγα και Γιώτα, συγχαρητήρια. Με την πράξη σας αποδείξατε ότι η αξιοπρέπεια, η εντιμότητα και η ανθρωπιά εξακολουθούν να έχουν θέση στην καθημερινότητά μας και αποτελούν παράδειγμα για όλους.

Δεν είναι ”μαγαζί” σας ο δήμος – τι γίνεται με την οδό Ναρκίσσου και τα μαγαζιά στο λιμάνι;

Εξανίσταται ο π. αντιδήμαρχος Χρήστος Τσεμπέρης και διατυπώνει συηγκεκριμένες ερωτήσεις που αναζητούν απαντήσεις:

”ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ “ΜΑΓΑΖΊ” ΣΑΣ Ο ΔΉΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΕ ΩΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΣ ΓΙΑ ΝΑΡΚΙΣΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΆ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ.

  •  Τελικά στο μυαλό ορισμένων της μειοψηφικης διοίκησης Τσεβα, οι αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου μάλλον είναι κάτι τυπικό και άνευ σημασίας, ενίοτε ενοχλητικό ως διαδικασία καθότι μειοψηφία και πάντως εφαρμοστέες κατά το δοκούν. Σε κάποιες δε περιπτώσεις όταν δεν βολεύει “αλλάζουν” και λίγο τα επίσημα πρακτικά και εάν συλληφθούν με την αλλοίωση ανά χείρας, κάνουν kolotoumpa και το λένε “ορθή επανάληψη”…
  • Δεν εξηγείται αλλιώς ότι μετά τα όσα τραγελαφικά έγιναν στο τελευταίο συμβούλιο με το θέμα της Ναρκισσου, την επική στροφή 180 μοιρών και την καταψηφιση του εαυτού τους και των πράξεων τους και παρά την ομόφωνη απόφαση του ΔΣ που επιβάλλει κινήσεις διόρθωσης και αποκατάστασης της σήμανσης, οι κάτοικοι του Ν. Βουτζά έβγαλαν κλεψύδρα μετρώντας μέρες και η απόφαση ΔΕΝ εφαρμόζεται. Γιατί? Γιατί έτσι. Τι θα πει γιατί?
  •  Εδώ έχουν ΠΕΡΆΣΕΙ εβδομάδες από την άλλη απόφαση του ΔΣ (εκείνη ντε που είχε υποστεί μια ελαφρά, τόση δα, αλλοίωση και διορθώθηκε τελικα) για τον αποχαρακτηρισμό μέρους της χερσαία ζώνης του λιμανιού και άρα την επίσημη απόδοση των περιουσιών (μαγαζιών) ανθρώπων επιτέλους στην ιδιοκτησία τους αμετάκλητα. Μια υπηρεσιακή υπογραφή για το ορθόν της αποτύπωσης της συγκεκριμένης ζώνης είναι που λείπει. Και ακόμη δεν μπαίνει. Πάρα την απόφαση του σώματος.
  •  Με εντολή και απόφαση ποιου?
  •  Ποιος υπηρεσιακός παράγοντας αρνειται την τυπική βεβαίωση?
  •  Ειναι λάθος η απεικόνιση? Αν ναι, πού είναι οι διορθώσεις? Αν όχι, ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη της μη υπογραφής? Δύσκολα υπηρεσιακός θα έπαιρνε αντίστοιχο βάρος… Άρα?
    Με λίγα λόγια, κάποιος να ενημερώσει με τρόπο την μειοψηφικη διοίκηση του ΔΗΜΟΥ, την δήμαρχο, τους σιωπηλους, τους απόντες, τη στενή παρέα, ότι ο δήμος δεν είναι ιδιοκτησία τους και οι αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου ΕΊΝΑΙ ΆΜΕΣΑ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΣ!
    Είναι αρκούντως σαφές? ”
ΤΣΕΜΠΕΡΗΣ

 

Ανάκληση πολύ γνωστής συσκευασμένης σαλάτας από τον ΕΦΕΤ λόγω λιστέριας

0

Ποια παρτίδα αφορά

Στην ανάκληση συγκεκριμένης παρτίδας συσκευασμένης σαλάτας προχώρησε ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ), μετά τον εντοπισμό του παθογόνου μικροοργανισμού Listeria monocytogenes κατά τη διάρκεια επίσημων ελέγχων.

Ειδικότερα, η Περιφερειακή Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας του ΕΦΕΤ, στο πλαίσιο του προγράμματος «Επίσημος Έλεγχος για την παρακολούθηση Μικροβιολογικών Κριτηρίων Ασφάλειας Τροφίμων» για το 2026, πραγματοποίησε δειγματοληψία στο προϊόν «ΜΑΡΟΥΛΕΝΙΑ», το οποίο περιέχει μαρούλι romaine, butterhead και escarole.

Πρόκειται για προϊόν με αριθμό παρτίδας L/261462 5 και ημερομηνία ανάλωσης έως 03/06/2026, το οποίο παράγεται και συσκευάζεται στην Ελλάδα από την εταιρεία ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ Μ.Α.Β.Ε.Ε., με έδρα τη Βιομηχανική Περιοχή Σίνδου Θεσσαλονίκης.

Εντοπίστηκε λιστέρια σε εργαστηριακό έλεγχο

Όπως ανακοίνωσε ο ΕΦΕΤ, μετά από εργαστηριακή εξέταση που πραγματοποιήθηκε από το Τμήμα Εργαστηριακών Δοκιμών και Ερευνών Τροφίμων Θεσσαλονίκης, διαπιστώθηκε η παρουσία του μικροοργανισμού Listeria monocytogenes στο συγκεκριμένο δείγμα.

Η λιστέρια αποτελεί παθογόνο βακτήριο που μπορεί να προκαλέσει λιστερίωση, μια σοβαρή λοίμωξη η οποία είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη για ηλικιωμένους, εγκύους, νεογνά και άτομα με εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα.

Έκκληση προς τους καταναλωτές

Ο ΕΦΕΤ απαίτησε την άμεση απόσυρση και ανάκληση ολόκληρης της συγκεκριμένης παρτίδας από την αγορά, ενώ οι σχετικοί έλεγχοι βρίσκονται σε εξέλιξη.

Παράλληλα, καλεί τους καταναλωτές που έχουν ήδη προμηθευτεί το συγκεκριμένο προϊόν να μην το καταναλώσουν και να το επιστρέψουν στο σημείο αγοράς ή να το απορρίψουν.

Οι αρμόδιες υπηρεσίες συνεχίζουν τους ελέγχους προκειμένου να διασφαλιστεί η προστασία της δημόσιας υγείας και η πλήρης απόσυρση της επίμαχης παρτίδας από τα ράφια των καταστημάτων.

Άρθρο Ψυχολογίας: Ο ερωτισμός δεν χάνεται ξαφνικά στις μακροχρόνιες σχέσεις

0

Στην αρχή μιας σχέσης ο ερωτισμός μοιάζει σχεδόν αυτονόητος. Υπάρχει ένταση, προσμονή, επιθυμία. Οι άνθρωποι αναζητούν ο ένας τον άλλον φυσικά, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Ένα βλέμμα, ένα άγγιγμα, μια μικρή κίνηση αρκούν για να δημιουργήσουν σύνδεση. Με τον χρόνο όμως οι σχέσεις αλλάζουν.

Η καθημερινότητα γίνεται πιο απαιτητική, οι υποχρεώσεις αυξάνονται, οι ρυθμοί κουράζουν. Το ζευγάρι καλείται να διαχειριστεί δουλειά, παιδιά, άγχος, ευθύνες. Και πολλές φορές, χωρίς να το καταλάβει, αρχίζει να λειτουργεί περισσότερο σαν μια οργανωμένη ομάδα που διεκπεραιώνει τη ζωή παρά σαν δύο άνθρωποι που συνεχίζουν να επιθυμούν ο ένας τον άλλον. Κάπου εκεί ο ερωτισμός αρχίζει να μετακινείται σιωπηλά στο περιθώριο.

Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι η αγάπη χάθηκε. Σημαίνει όμως ότι η σχέση χρειάζεται φροντίδα και σε αυτό το κομμάτι. Γιατί ο ερωτισμός δεν διατηρείται μόνο από την αρχική έλξη. Χρειάζεται χώρο, επαφή, συναισθηματική εγγύτητα. Και κυρίως, χρειάζεται να μη θεωρείται δεδομένος.

Πολλά ζευγάρια πιστεύουν ότι η σεξουαλική ζωή αφορά αποκλειστικά τη στιγμή της ερωτικής πράξης. Στην πραγματικότητα όμως, το σεξ σε μια μακροχρόνια σχέση αρχίζει πολύ πριν από το κρεβάτι. Αρχίζει στον τρόπο που οι δύο άνθρωποι μιλούν μεταξύ τους. Στο αν υπάρχει ακόμα τρυφερότητα μέσα στην ημέρα. Στο αν αγγίζονται περνώντας δίπλα ο ένας από τον άλλον. Στο αν συνεχίζουν να βλέπουν ο ένας τον άλλον ως σύντροφο και όχι μόνο ως συνεργάτη της καθημερινότητας. Ο ερωτισμός τρέφεται από μικρά καθημερινά σήματα που λένε χωρίς λόγια:

«Σε προσέχω ακόμα.»
«Συνεχίζεις να με ελκύεις.»
«Είσαι σημαντικός για μένα.»

Και ίσως αυτό να είναι το πιο ουσιαστικό κομμάτι. Γιατί η ερωτική επαφή δεν είναι μόνο σωματική εκτόνωση. Είναι και μια μορφή αποδοχής. Ένας τρόπος να αισθανθεί ο άνθρωπος επιθυμητός, κοντά, συνδεδεμένος. Μέσα σε μια σχέση, το σώμα συχνά μιλά εκεί όπου οι λέξεις δεν επαρκούν.

Βέβαια, με τα χρόνια όλα αλλάζουν. Οι ρυθμοί, οι ανάγκες, οι αντοχές, ακόμα και ο τρόπος που βιώνεται η επιθυμία. Αυτό είναι φυσικό: το πρόβλημα δεν είναι η αλλαγή, το πρόβλημα είναι όταν το ζευγάρι σταματά να επικοινωνεί γύρω από αυτήν. Όταν η απόσταση θεωρείται «λογική συνέπεια του χρόνου». Όταν η έλλειψη επαφής παγιώνεται χωρίς να συζητιέται ποτέ πραγματικά. Και τότε, σιγά σιγά, χάνεται κάτι πολύ βαθύτερο από τη σεξουαλική πράξη. Χάνεται η αίσθηση της ερωτικής συνάντησης.

Ο ερωτισμός στις μακροχρόνιες σχέσεις δεν έχει πάντα την ένταση της αρχής. Μπορεί όμως να αποκτήσει κάτι άλλο: βάθος.νΈνα άγγιγμα που κουβαλά οικειότητα, ένα φιλί που περιέχει ιστορία, μια επαφή που δεν βασίζεται μόνο στην επιθυμία του στιγμιαίου, αλλά και στη βαθιά γνώση του άλλου ανθρώπου. Και αυτό έχει τη δική του ομορφιά.

Οι άνθρωποι συχνά ξεχνούν ότι το ζευγάρι είναι ο πυρήνας της οικογένειας και της κοινής ζωής που έχτισαν. Αν αυτός ο πυρήνας μείνει συναισθηματικά και ερωτικά αφρόντιστος, κάποια στιγμή όλο το υπόλοιπο αρχίζει να επηρεάζεται. Γι’ αυτό και η φροντίδα του ερωτικού στοιχείου δεν είναι επιφανειακή ή «δευτερεύουσα», είναι μέρος της ψυχικής ζωής της σχέσης.

Δεν χρειάζονται πάντα μεγάλα πράγματα. Μερικές φορές αρκεί να θυμηθούν δύο άνθρωποι να ξαναπλησιάσουν λίγο ο ένας τον άλλον. Να βρουν χρόνο χωρίς μόνο πρακτικές συζητήσεις, χωρίς μόνο υποχρεώσεις. Να επιτρέψουν ξανά στο βλέμμα, στο άγγιγμα, στη διάθεση να υπάρξουν μέσα στην καθημερινότητα. Γιατί ο ερωτισμός δεν είναι ξεχωριστός από την αγάπη. Είναι ένας από τους τρόπους με τους οποίους η αγάπη συνεχίζει να παίρνει ζωή μέσα στο σώμα, στη σχέση και στον χρόνο.

 

Γράφει ο Ψυχολόγος – Σύμβουλος Γάμου Γιάννης Ξηντάρας

 

Τραγωδία στην Αρτέμιδα: Ηλικιωμένος ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του από τη θάλασσα

Ένας ακόμη άνθρωπος έχασε τη ζωή του στη θάλασσα, σκορπίζοντας θλίψη στην τοπική κοινωνία της Αρτέμιδας.

Το τραγικό περιστατικό σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης στην κεντρική παραλία της Αρτέμιδας, όταν λουόμενοι εντόπισαν έναν ηλικιωμένο άνδρα μέσα στη θάλασσα να μην αντιδρά.

Οι πολίτες έσπευσαν άμεσα να τον ανασύρουν στην ακτή και προσπάθησαν να του προσφέρουν βοήθεια, ωστόσο, σύμφωνα με τις πληροφορίες του Παναγιώτη Λάμπρου, ήταν ήδη αργά.

Στο σημείο κλήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο έφτασε σε σύντομο χρονικό διάστημα και παρέλαβε τον άτυχο άνδρα, μεταφέροντάς τον σε εφημερεύον νοσοκομείο για τις προβλεπόμενες διαδικασίες.

Τα ακριβή αίτια του θανάτου αναμένεται να διευκρινιστούν από τις αρμόδιες αρχές και την ιατροδικαστική εξέταση, ενώ εξετάζεται εάν προηγήθηκε κάποιο παθολογικό επεισόδιο κατά τη διάρκεια της κολύμβησης.

Το περιστατικό έρχεται να προστεθεί στη λίστα των τραγικών συμβάντων που καταγράφονται κάθε καλοκαίρι στις ελληνικές παραλίες, υπενθυμίζοντας την ανάγκη ιδιαίτερης προσοχής, ειδικά για άτομα μεγαλύτερης ηλικίας και όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας.

Ορόσημο Ραφήνας live: Θέματα και απαντήσεις Μαθηματικών (βίντεο RPN)

Ζωντανή μετάδοση από το φροντιστήριο ΟΡΟΣΗΜΟ Ραφήνας.

Τα θέματα των Πανελλαδικών συζητούν οι μαθηματικοί Μαλάκης Θανάσης, Λιάκουρα Ελένη, Καπράλος Γεώργιος και Κωστόπουλος Χρήστος στο βίντεο που ακολουθεί.

them_mathimatika_gel_260603

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ _ΑΠΑΝΤ

Ο Δήμος Μαραθώνος χαιρετίζει τις εθελοντικές πρωτοβουλίες καθαρισμού παραλίας

Μια σημαντική δράση καθαρισμού παραλίας υλοποιήθηκε την τελευταία Κυριακή του Μαΐου από την ομάδα περιβαλλοντικής προστασίας “ΕΠΙ ΔΡΩ” με τη συνδρομή της Αδελφότητας Ηπειρωτών Νέας Μάκρης-Μαραθώνα-Ραφήνας.

Εθελόντριες και εθελοντές συγκεντρώθηκαν στην παραλία “Κοράλλι”, στη Νέα Μάκρη και απομάκρυναν από το σημείο μια πολύ μεγάλη ποσότητα σκουπιδιών, αλλά και φερτών υλικών που εναποτέθηκαν στο σημείο εξαιτίας των μεγάλων κακοκαιριών του Ιανουαρίου και του Απριλίου.

Και οι δύο φορείς υπόσχονται να επιστρέψουν στο σημείο σύντομα μέχρι να μεταμορφωθεί ολοκληρωτικά η εικόνα της παραλίας που, πριν από τη δράση της 31ης Μαΐου ήταν προβληματική, αλλά έχει ήδη βελτιωθεί σημαντικά.

Ο Δήμος Μαραθώνος ευχαριστεί συγχαίρει την ομάδα “ΕΠΙ ΔΡΩ” και την Αδελφότητα Ηπειρωτών και χαιρετίζει με θέρμη τέτοιου είδους πρωτοβουλίες. Αποδεικνύουν ότι σύλλογοι, φορείς και ομάδες της περιοχής μας ενεργούν με ενσυναίσθηση, ευαισθησία και γνήσιο ενδιαφέρον για το κοινωνικό σύνολο και το φυσικό περιβάλλον του τόπου μας.

Δελτίο Τύπου

Πανελλαδικές 2026: Θέματα και απαντήσεις Βιολογίας από το ΟΡΟΣΗΜΟ Ραφήνας

Για τους υποψηφίους των ΓΕΛ της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας το μάθημα της σημερινής μέρας ήταν η Βιολογία. Η επίσημη ανακοίνωση των θεμάτων έγινε παραδοσιακά λίγο μετά τις 10 από την επίσημη σελίδα του Υπουργείου Παιδείας.

Ακολουθούν τα θέματα και απαντήσεις Βιολογίας από το ΟΡΟΣΗΜΟ Ραφήνας

them_biologia_gel_260603

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ τελικο

Θρήνος στο Ηράκλειο: Ξαφνικός θάνατος 21χρονου βυθίζει στο πένθος την τοπική κοινωνία

0

Στο πένθος έχει βυθιστεί η κοινωνία του Ηρακλείου μετά τον αιφνίδιο θάνατο ενός 21χρονου νέου, ο οποίος έφυγε ξαφνικά από τη ζωή, σκορπίζοντας θλίψη και συγκίνηση σε συγγενείς, φίλους και όσους τον γνώριζαν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νεαρός αισθάνθηκε έντονη αδιαθεσία και αναζήτησε άμεσα ιατρική βοήθεια, μεταβαίνοντας στο νοσοκομείο. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών να τον κρατήσουν στη ζωή, υπέστη ανακοπή καρδιάς και κατέληξε, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά του.

Η είδηση του θανάτου του προκάλεσε σοκ στην τοπική κοινωνία, καθώς πρόκειται για έναν άνθρωπο μόλις 21 ετών, που βρισκόταν στην αρχή της ζωής του και είχε μπροστά του όνειρα και σχέδια για το μέλλον.

Τα ακριβή αίτια που οδήγησαν στην τραγική κατάληξη διερευνώνται, ενώ αναμένονται τα αποτελέσματα των απαραίτητων εξετάσεων που θα ρίξουν φως στις συνθήκες του θανάτου του.

Συγκλονιστικό είναι το μήνυμα αποχαιρετισμού της μητέρας του, η οποία αδυνατεί να διαχειριστεί την απώλεια του παιδιού της. Μέσα από τα λόγια της αποτυπώνεται ο αβάσταχτος πόνος μιας μάνας που καλείται να αποχαιρετήσει τον γιο της τόσο πρόωρα και απροσδόκητα.

Η απώλεια του 21χρονου έχει προκαλέσει κύμα συμπαράστασης προς την οικογένεια, με φίλους, συγγενείς και κατοίκους της περιοχής να εκφράζουν τα συλλυπητήριά τους και να στέκονται δίπλα στους οικείους του σε αυτές τις δύσκολες στιγμές.

Μια ακόμη τραγική υπενθύμιση της ευθραυστότητας της ζωής, που άφησε πίσω της μόνο θλίψη και αναπάντητα «γιατί».

Πέθανε ο Άγγελος Αντωνόπουλος – Σίγησε μια σπουδαία φωνή του ελληνικού θεάτρου

Σε ηλικία 94 ετών έφυγε από τη ζωή ο σπουδαίος ηθοποιός Άγγελος Αντωνόπουλος, αφήνοντας πίσω του μια πολυδιάστατη καλλιτεχνική πορεία που σφράγισε το ελληνικό θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση για περισσότερες από έξι δεκαετίες.

Η είδηση του θανάτου του έγινε γνωστή μετά την ολοκλήρωση της κηδείας του, η οποία πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης 3 Ιουνίου. Η εξόδιος ακολουθία τελέστηκε στην Αθήνα, ενώ η ταφή έγινε στην Κάρυστο, τόπο με τον οποίο ο ηθοποιός διατηρούσε ιδιαίτερους δεσμούς.

Σύμφωνα με τοπικά μέσα ενημέρωσης, συγγενείς, φίλοι και άνθρωποι που τον γνώρισαν τόσο στην Αθήνα όσο και στην Κάρυστο βρέθηκαν στο τελευταίο αντίο, αποχαιρετώντας έναν καλλιτέχνη που υπηρέτησε με συνέπεια και αφοσίωση την τέχνη της υποκριτικής.

Μια πορεία αφιερωμένη στο θέατρο

Ο Άγγελος Αντωνόπουλος γεννήθηκε στα Ολύμπια, κοντά στην Αρχαία Ολυμπία, με καταγωγή από τη Γορτυνία. Μεγάλωσε ανάμεσα στα Ταμπούρια και την Αρχαία Ολυμπία και ακολούθησε από νωρίς τον δρόμο της υποκριτικής, σπουδάζοντας στη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης του Καρόλου Κουν.

Η συνεργασία του με τον Κάρολο Κουν αποτέλεσε το θεμέλιο της καλλιτεχνικής του διαδρομής. Αργότερα συνέχισε στο θέατρο Μουσούρη δίπλα στον Δημήτρη Μυράτ, ενώ από τη δεκαετία του 1960 συμμετείχε σε σημαντικές θεατρικές παραγωγές και συνεργάστηκε με κορυφαίους πρωταγωνιστές της ελληνικής σκηνής.

Ερμήνευσε σπουδαίους ρόλους σε έργα όπως ο «Ιούλιος Καίσαρ» του Σαίξπηρ, «Η άνοδος του Αρτούρου Ούι» του Μπρεχτ και «Ο Γλάρος» του Τσέχωφ, αποδεικνύοντας την ευρύτητα του υποκριτικού του ταλέντου. Παράλληλα, δίδαξε υποκριτική, μεταφέροντας την εμπειρία και τη γνώση του σε νεότερες γενιές ηθοποιών.

Παρουσία σε κινηματογράφο και τηλεόραση

Στον κινηματογράφο έκανε το ντεμπούτο του με τις ταινίες «Εκδρομή» και «Παρένθεση» του Τάκη Κανελλόπουλου. Στη συνέχεια συνεργάστηκε με κορυφαίους δημιουργούς του ελληνικού σινεμά, μεταξύ των οποίων οι Βασίλης Γεωργιάδης, Ντίνος Δημόπουλος, Γιάννης Δαλιανίδης, Ερρίκος Ανδρέου και Γιώργος Τζαβέλλας. Συνολικά συμμετείχε σε περισσότερες από 30 κινηματογραφικές παραγωγές.

Η τηλεοπτική του πορεία ξεκίνησε το 1971 με τον «Άγνωστο Πόλεμο» του Νίκου Φώσκολου, ύστερα από πρόταση του σκηνοθέτη Κώστα Κουτσομύτη. Ακολούθησαν επιτυχημένες σειρές που άφησαν το αποτύπωμά τους στην ελληνική τηλεόραση, όπως οι «Πανθέοι», «Μαντάμ Σουσού», «Το Φως του Αυγερινού», «Ουράνιο Τόξο», «Συμφωνία Σιωπής» και «Πρόβα Νυφικού».

Η τελευταία τηλεοπτική του εμφάνιση πραγματοποιήθηκε το 2004 στη σειρά «Τα Παιδιά της Νιόβης».

Η παρακαταθήκη του

Ο Άγγελος Αντωνόπουλος συνεργάστηκε με ορισμένες από τις σημαντικότερες προσωπικότητες του ελληνικού πολιτισμού, όπως ο Αλέξης Μινωτής, η Κατίνα Παξινού και ο Μάνος Κατράκης. Μέχρι τα τελευταία χρόνια της ενεργού πορείας του παρέμεινε αφοσιωμένος στο θέατρο, ερμηνεύοντας ακόμη και τον ρόλο του Καρλ Μαρξ το 2007.

Με τον θάνατό του, το ελληνικό θέατρο αποχαιρετά έναν ηθοποιό που υπηρέτησε με ήθος, συνέπεια και υψηλή καλλιτεχνική ποιότητα τη σκηνή και άφησε ανεξίτηλο το αποτύπωμά του στην ιστορία της ελληνικής υποκριτικής.